zagor Публикувано 24 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2007 Та - в купето на Б4 1.9 ТДИ - протича антифриз и като се пусне парното вътре не се стои! Мирише гадно и се запушва яко вътре в колата. Вижда се и теч по пода. Дали е единствено от радиаторчето / да е спукано / или има друг проблем? Интересува ме също така дали някой някъде има точна схема на това как се сваля таблото , че ми се вижда доста сложно. Няма друг начин да се стигне до това радиаторче - иначе то е 30 лева.Дано да е в него проблема!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nik0las Публикувано 24 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2007 Та - в купето на Б4 1.9 ТДИ - протича антифриз и като се пусне парното вътре не се стои! Мирише гадно и се запушва яко вътре в колата. Вижда се и теч по пода. Дали е единствено от радиаторчето / да е спукано / или има друг проблем? Интересува ме също така дали някой някъде има точна схема на това как се сваля таблото , че ми се вижда доста сложно. Няма друг начин да се стигне до това радиаторче - иначе то е 30 лева.Дано да е в него проблема!!!Сменял съм го при Ваското1 и е един ден работа за човек който го е правил 20 пъти! Не ти препоръчвам да го правиш сам. Бягай при Ваското1 но незнам дали ще те земе веднага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian Публикувано 24 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2007 Освен от раиаторчето на парното няма от какво друго да ти е теча в купето,бъди сигурен.Колкото за свалянето на таблото има чудесна тема във форума потърси я ще ти е от голяма полза,но да знаеш без сваляне на таблото няма да минеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 24 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2007 Освен от раиаторчето на парното няма от какво друго да ти е теча в купето,бъди сигурен.Колкото за свалянето на таблото има чудесна тема във форума потърси я ще ти е от голяма полза,но да знаеш без сваляне на таблото няма да минеш.Мой приятел с В-3 беше намерил майстор /при това гумаджия/ който му смени радиаторчето на парното за около 4 часа при това забележете БЕЗ ДЕМОНТАЖ НА ТАБЛОТО Аз също мислех да се пробвам при мен като си сменях печката да се опитам по този начин /вадене на кожуха срадиаторчето само/ ,но се отказах защото процедурата щях да я правя за първи път и предпочетох да сваляцялото табло за да добия представа кое ,къде и как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenev Публикувано 25 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2007 точна схема на това как се сваля таблото , че ми се вижда доста сложно.Ето тук има точна схема как се сваля таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravito Публикувано 25 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2007 (Редактирано) доста сериозно мога да поспоря с колегата Николов че може да се смени радиатора на парното без да се маха таблото тази процедура съм я правил два пъти така че не вярвам че някой може да смени радиаторчето на парното без да свали таблото.колега и си провери клапите за въздуха дали не им е изгнил дунапрена ,че после да не се наложи пак да повтаряш цялата процедура. Редактирано 25 Октомври 2007 от Gravito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 25 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2007 доста сериозно мога да поспоря с колегата Николов че може да се смени радиатора на парното без да се маха таблото тази процедура съм я правил два пъти така че не вярвам че някой може да смени радиаторчето на парното без да свали таблото.колега и си провери клапите за въздуха дали не им е изгнил дунапрена ,че после да не се наложи пак да повтаряш цялата процедура.Аз лично не съм присъствал на тази интересна процедура , но не допускам ,че мой стар приятел ще се габарка с мен. Освен това приятелят ми казваше , че въпросният майстор най-много е лежал откъм страната на жабката,вадил е средната конзола и през нея е развивал доста неща.Откъм мот. отсек е развил всичко коетостандартно се развива и в крайна сметка е успял да измъкне радиаторчето заедно с неговия кожух ,НО БЕЗДА ДЕМОНТИРА ЦЯЛОТО ТАБЛО.Аз лично допускам, че въпросния майстор е успял по някакъв начин да свали щипките които съединяват въздуховода с вентилатора и самия кожух в който е поместено радиаторчето.Разкачил и жилата на клапитеот към страната на кожуха и го е измъкнал от страната на жабката където при свален вече въздуховод имадостатъчно пространство.П.П. Въпросния майстор /гумаджия/ го знам къде е и не ми е проблем да се направя на луд и да питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian Публикувано 30 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2007 Ъпсурд,без да свалиш таблото просто мисията невъзможна.Казвам го от опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 30 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2007 Ъпсурд,без да свалиш таблото просто мисията невъзможна.Казвам го от опит.Става аз съм го правил само че на Голф2 На Ауди за мен е невъзможно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PROFESIONALISTA Публикувано 4 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2007 Та - в купето на Б4 1.9 ТДИ - протича антифриз и като се пусне парното вътре не се стои! Мирише гадно и се запушва яко вътре в колата. Вижда се и теч по пода. Дали е единствено от радиаторчето / да е спукано / или има друг проблем? Интересува ме също така дали някой някъде има точна схема на това как се сваля таблото , че ми се вижда доста сложно. Няма друг начин да се стигне до това радиаторче - иначе то е 30 лева.Дано да е в него проблема!!!Колега от къде си ти бе? Ако имаш идване до Варна, обади се .Ще ти сменя радиаторчето за 100лв. Но наистина, не става без сваляне на таблото. Но какво от това, АУДИ Е НАПРАВЕНО ДА НЕ СЕ ПОТРОШИ ВСИЧКО ПРИ РАЗГЛОБЯВАНЕ, и после всичко си идва на мястото. Става за 1 ден без проблем., стига преди това да си разглобявал като мен 100-200 табла...... Нема страшно. Аз съм на 0897 487874. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toni_lotus Публикувано 4 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2007 значе при ниякои модели става да се свали парното без да се свалия таблото но има разлика в кутията но порното едните се чепият на две и само испада това парно а при другеи не става правил сам и двата начена колеги има я тази опчия да не са свалия таблото става но многа труно и не при всики модел ауди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване