Jump to content

Теч на Антифриз в Купето


zagor

Recommended Posts

Та - в купето на Б4 1.9 ТДИ - протича антифриз и като се пусне парното вътре не се стои! Мирише гадно и се запушва яко вътре в колата. Вижда се и теч по пода. Дали е единствено от радиаторчето / да е спукано / или има друг проблем? Интересува ме също така дали някой някъде има точна схема на това как се сваля таблото , че ми се вижда доста сложно. Няма друг начин да се стигне до това радиаторче - иначе то е 30 лева.Дано да е в него проблема!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та - в купето на Б4 1.9 ТДИ - протича антифриз и като се пусне парното вътре не се стои! Мирише гадно и се запушва яко вътре в колата. Вижда се и теч по пода. Дали е единствено от радиаторчето / да е спукано / или има друг проблем? Интересува ме също така дали някой някъде има точна схема на това как се сваля таблото , че ми се вижда доста сложно. Няма друг начин да се стигне до това радиаторче - иначе то е 30 лева.Дано да е в него проблема!!!

Сменял съм го при Ваското1 и е един ден работа за човек който го е правил 20 пъти! Не ти препоръчвам да го правиш сам. Бягай при Ваското1 но незнам дали ще те земе веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен от раиаторчето на парното няма от какво друго да ти е теча в купето,бъди сигурен.Колкото за свалянето на таблото има чудесна тема във форума потърси я ще ти е от голяма полза,но да знаеш без сваляне на таблото няма да минеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен от раиаторчето на парното няма от какво друго да ти е теча в купето,бъди сигурен.Колкото за свалянето на таблото има чудесна тема във форума потърси я ще ти е от голяма полза,но да знаеш без сваляне на таблото няма да минеш.

Мой приятел с В-3 беше намерил майстор /при това гумаджия/ който му смени радиаторчето на парното

за около 4 часа при това забележете БЕЗ ДЕМОНТАЖ НА ТАБЛОТО :hilezh:

Аз също мислех да се пробвам при мен като си сменях печката да се опитам по този начин /вадене на кожуха с

радиаторчето само/ ,но се отказах защото процедурата щях да я правя за първи път и предпочетох да сваля

цялото табло :hilezh: за да добия представа кое ,къде и как. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста сериозно мога да поспоря с колегата Николов че може да се смени радиатора на парното без да се маха таблото тази процедура съм я правил два пъти така че не вярвам че някой може да смени радиаторчето на парното без да свали таблото.колега и си провери клапите за въздуха дали не им е изгнил дунапрена ,че после да не се наложи пак да повтаряш цялата процедура.

Редактирано от Gravito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста сериозно мога да поспоря с колегата Николов че може да се смени радиатора на парното без да се маха таблото тази процедура съм я правил два пъти така че не вярвам че някой може да смени радиаторчето на парното без да свали таблото.колега и си провери клапите за въздуха дали не им е изгнил дунапрена ,че после да не се наложи пак да повтаряш цялата процедура.

Аз лично не съм присъствал на тази интересна процедура , но не допускам ,че мой стар приятел

ще се габарка с мен. :flipoff:

Освен това приятелят ми казваше , че въпросният майстор най-много е лежал откъм страната на жабката,

вадил е средната конзола и през нея е развивал доста неща.Откъм мот. отсек е развил всичко което

стандартно се развива и в крайна сметка е успял да измъкне радиаторчето заедно с неговия кожух ,НО БЕЗ

ДА ДЕМОНТИРА ЦЯЛОТО ТАБЛО.

Аз лично допускам, че въпросния майстор е успял по някакъв начин да свали щипките които съединяват

въздуховода с вентилатора и самия кожух в който е поместено радиаторчето.Разкачил и жилата на клапите

от към страната на кожуха и го е измъкнал от страната на жабката където при свален вече въздуховод има

достатъчно пространство.

П.П. Въпросния майстор /гумаджия/ го знам къде е и не ми е проблем да се направя на луд и да питам. :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпсурд,без да свалиш таблото просто мисията невъзможна.Казвам го от опит.

Става аз съм го правил само че на Голф2 :stupid:

На Ауди за мен е невъзможно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та - в купето на Б4 1.9 ТДИ - протича антифриз и като се пусне парното вътре не се стои! Мирише гадно и се запушва яко вътре в колата. Вижда се и теч по пода. Дали е единствено от радиаторчето / да е спукано / или има друг проблем? Интересува ме също така дали някой някъде има точна схема на това как се сваля таблото , че ми се вижда доста сложно. Няма друг начин да се стигне до това радиаторче - иначе то е 30 лева.Дано да е в него проблема!!!

Колега от къде си ти бе? Ако имаш идване до Варна, обади се .Ще ти сменя радиаторчето за 100лв. Но наистина, не става без сваляне на таблото. Но какво от това, АУДИ Е НАПРАВЕНО ДА НЕ СЕ ПОТРОШИ ВСИЧКО ПРИ РАЗГЛОБЯВАНЕ, и после всичко си идва на мястото. Става за 1 ден без проблем., стига преди това да си разглобявал като мен 100-200 табла...... Нема страшно. Аз съм на 0897 487874.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значе при ниякои модели става да се свали парното без да се свалия таблото но има разлика в кутията но порното едните се чепият на две и само испада това парно а при другеи не става правил сам и двата начена колеги има я тази опчия да не са свалия таблото става но многа труно и не при всики модел ауди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...