Jump to content

Имах късмет да му се метна...


pacho_d

Recommended Posts

Здравейте момчета , връщам се преди няколко дни от чужбина и имах късмета са се метна на R8 , да го пална и разгледам.Ето ви няколко снимки ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва на снимката с гумата по-малки спирачни апарати ли са?

Предполагам че ДА.

Питах го хиляда неща ама е за това не се сетих...между другото това е тестов автомобил и работата на човека е да го кара до Коледа и след това ще направи доклад пред собственика на Ауди и колата ще бъде смачкана...

Също така чакам да ми изпрати и ръководство за R8 което не се продава и го имат само собствениците на тази кола...и ще прочетем там за какво са тези малките спирачки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето нищо , но на някой може да му е интересно да го види...

Кви са тия части от италиански кошници заедно с R8... :o

Редактирано от tenev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a честито...

треа да е незабравим момент, догодина и ти с такова :respekt:.

Lube , като дадеш на контакт и стрелките отиват до края ( 350 км и 9000 оборота ) и се връщат на 0 ... много е ефектно.

Друго което спомена човека е,че колата е тествана на " Voll Brems - пълна спирачка " от 300 до 0. Никакво залитане на колата и е спряла за 100 м.И същия тест е правен върху 100 % мокро но от 200 до 0. Никакво залитане и спирачен път отново 100 м.

Електронно не е ограничена и Мах който е вдигал е в Германия 330 км/h , разход на гориво до колкото си спомням на 420-те коня е 14 - 15 л/100 км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееееех не ти ли даде и на теб едно кръгче :blackey:

А спирачния път от 300 км/ч до 0 за 100 метра ми се струва малко нереално!

Официалните данни сочат спирачен път от 100 до 0 за 34 метра, а обикновено при двойно увеличение на скоростта спирачния път е четирикратно по-дълъг, което значи, че дори от 200 до 0 би трябвало да надмине 100 метровата граница ... какво остава за от 300 до нула!

За сравнение един болид от Формула 1 има спирачен път от 100 до нула за около 13 м. а от 200 до нула за 55 м. което е някъде около 4 пъти повече както сочат и физичните закони. :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееееех не ти ли даде и на теб едно кръгче :blackey:

А спирачния път от 300 км/ч до 0 за 100 метра ми се струва малко нереално!

Официалните данни сочат спирачен път от 100 до 0 за 34 метра, а обикновено при двойно увеличение на скоростта спирачния път е четирикратно по-дълъг, което значи, че дори от 200 до 0 би трябвало да надмине 100 метровата граница ... какво остава за от 300 до нула!

За сравнение един болид от Формула 1 има спирачен път от 100 до нула за около 13 м. а от 200 до нула за 55 м. което е някъде около 4 пъти повече както сочат и физичните закони. :hilezh:

Bruno ,

Чакам да ми изпрати книгата и там ще пише , може да е така както казваш ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може от 300 до нула да не е точно около стоте метра, но определено спира доста добре и определено см склонен да повярвам, че е спряла без никакво залитане. Иначе такова спиране не е за пренебрегване, силите с които трябва да се бори човека вътре (не знам, може би е по-правилно да го кажа пилот, а не шофьор :respekt: ) ще са огромни. Иначе колата е страхотна, но ако имах възможността да я купя, може би като за трета, иначе на първо място А8, после Q7 и на края това. За всеки случай да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...