kostaIliev Публикувано 11 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2008 Аз не съм казал че са качествени. Пък и не съм ТЪРГОВЕЦ като теб . Нито ги препоръчвам или рекламирам... Просто споделям че колата ми беше със същите части които купих. П.С. А ти твойте части с доживотна гаранция ли ги продаваш - ако е така да пазаря само от теб отсега нататъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 11 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2008 Колега,изобщо не съм имал за цел да се заяждам с теб,за разлика от твоето изказване.Исках просто да намекна за частите на въпросната фирмаА относно частите които аз продавам смея да кажа,че са най-качествените които могат да се предложат на пазара и не предлагам разни други по-евтини марки не защото не мога,а защоо не мога да си позволя да рискувам името си с нещо в което не съм сигурен като качество Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 11 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2008 (Редактирано) Е аз съм от Стара Загора и смяна на ангренажен ремък и ролки - 270 лева( тва е части + труд - КРАЙНА ЦЕНА ). Вярно че помагах на Маестрото с който се познаваме и това намали цената с 20-30 лева но не е като 700 нали ?!? Като имате бол пари колеги и 1000 лв да дадете са ви малко !!! И приказки от рода на супер качествени ремъци и други таквиз не ми се слушат. Аз сложих същите нови италиански части ( ремъци и ролки, обтегачи) които бяха същите като старите на колата. Просто и там не слагат най скъпите а ние тука вече ще ги слагаме...П.С. Частите са купени от Евро 07 със 30% отстъпка. e то и китайски да са - пак са по скъпи ве... Редактирано 11 Юли 2008 от Lube Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadiev Публикувано 11 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2008 (Редактирано) колега не с тоя лош тон ...излагаш себе си и най вече готиният град ...невиждам някой с нещо да те провокирал или обидил ...така че по леко с нервите.. наздраве от един ЗаралияP.S. ако някой го интересува ..мога да дам координатите на един читав майстор в Стара Загора при когото си подържам колите от 1999 год до днес Редактирано 11 Юли 2008 от Kadiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 11 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2008 Да тези качествени италиански части на Евро 07 ги знам....и супер качеството им..... времето ще покаже кой е прав колега. все пак живеем в пазарна икономика и всеки може да предлага стоката си и всеки да решава какво ще си слага по колата. ако някой сгреши ще има шанс да се поправи. може и скъпо да му излезе, но както казват хората не питай старо питай патило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shavo Публикувано 11 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2008 По принцип не е хубаво да се плюе по конкуренцията, особенно ако си запознат с недостатъците й....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pancho1982 Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 Здр. Моята е А4 2.5TDI 2000год. ,дали някой може да ми помогне,като ме насочи къде мога да намеря някакви схеми,на двигателя и изобщо начина и стъпките по които се сменят ангренажите .Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 Намери си ELSA, там има всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 И така.. колко са актуалните цени??А валовете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 (Редактирано) И така.. колко са актуалните цени??А валовете?Скоро правих 2.5 TDI AFB 99-то лето.Човека не пожела смяна на ангренажите (два са).Предницата се сваля два пъти - първият път се смениха пистовите ремъци (два са) + 4-те ролки (това са само на пистовите), цена за частите около 480 лв по спомени (2 ремъка + 4 ролки)Конзолата на обтяжната ролка на дългия пистов ремък беше безобразно разбита и се наложи ремонт с нови втулки, струговане и Т.Н. - 90 лвТечеше от капаците на клапаните масло, но не толкова от гарнитурите (2Х 31 лв), колкото от гумените уплътнения около дюзите, които, според ЕТКА се продават само комплект с капаците на клапаните (цена 324 лв на брой, два са), е, ЕВРИКА, намерих същите гумички в магазин за Лада по 2-3 лв бройката, набих ги и колата спря да губи масло Имаше и ремонти по климатика, но те бяха заради некадърно скалъпената предница след зверския челен...Вторият път протече водната помпа - нова на Колбеншмид 130 лв, като за да се стигне до нея се демонтират:Предна броняФаровеКонзола на предна броняВоден радиаторКонзола на радиатори и фаровеКлиматичния радиатор се отмества настраниДекоративните пластмасови капациПистовия ремък на климатикаПистовия ремък (2 метра е дълъг ), който върти всичко останалоАлуминиевата конзола, на която са закрепени 4 мисля бяха ролки и под която е самата помпаГолемият ангренажен ремък, който има 2 ролки и върти водна помпа, разпределителни валовеМалкия ангренажен ремък , който има една обтяжна ролка и върти горивната помпаКлиентът не пожела да се подменят ангренажите, те и не изглеждаха зле, но все пак...Цена за комплект двата ангренажа + ролките грубо около 350-400 лвЦените са крайни, клиентски от Елит Кар - пазарувам само от тях, защото все пак държа на някакво име и гледам да вграждам качествени части Е, успех на мераклията сам да си сменя ангренажа - на мен като монтьор ми отне около ден, ден и половина.Хубаво е като разглабяте да си смените трите уплътнения на масленият охладител - случва се от старост да избият и за секунди да излеят цялото масло. Трите уплътнения (една гарнитура като хикс и два гумени пръстена) струват около 25-30 лв. За целта се сваля компресора на климатика, конзолата му + още една голяма конзола...Също като сте разглобили и оголили е хубаво да смените двете дифтунги, уплътняващи маркуча на помпата на хидравликата, както и да подмените оригиналната скоба, която стяга маркуча за ниското налягане на помпата, както и да подмените двете скоби, държащи маркучетата на охладителя на маслото на хидравликата.Вижте и маркучетата за антифриз от и към масления охладител.Прегледайте демпферната шайба на коляновия вал (голямата шайба, която върти всички ремъци)Е, та, успех Колкото до цените на труда - нормално е цената за по-старите коли да е по-малка. Там обикновено труда по смяната на ремъците отнема под два часа, докато при А4 и нагоре си отива почти на ден разглабяне, източване на антифриз, евентуално и хидравлично масло, смяна ремъци, ролки и т.н. , наливане обратно на антифриза и маслото, напасване на предницата... Редактирано 24 Юли 2009 от The_Machine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 25 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2009 А валовете?от 400 до 650 на вал НО се сменят само комплект с повдигачи подложки кобилици тоест 2500 до 3500 без труд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts