Jump to content

Каква е нормалната цена за смяна на ангренаж?


Recommended Posts

Аз не съм казал че са качествени. Пък и не съм ТЪРГОВЕЦ като теб . Нито ги препоръчвам или рекламирам... Просто споделям че колата ми беше със същите части които купих.

П.С. А ти твойте части с доживотна гаранция ли ги продаваш - ако е така да пазаря само от теб отсега нататъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

изобщо не съм имал за цел да се заяждам с теб,за разлика от твоето изказване.Исках просто да намекна за частите на въпросната фирма

А относно частите които аз продавам смея да кажа,че са най-качествените които могат да се предложат на пазара и не предлагам разни други по-евтини марки не защото не мога,а защоо не мога да си позволя да рискувам името си с нещо в което не съм сигурен като качество

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз съм от Стара Загора и смяна на ангренажен ремък и ролки - 270 лева( тва е части + труд - КРАЙНА ЦЕНА ). Вярно че помагах на Маестрото с който се познаваме и това намали цената с 20-30 лева но не е като 700 нали ?!? Като имате бол пари колеги и 1000 лв да дадете са ви малко !!! И приказки от рода на супер качествени ремъци и други таквиз не ми се слушат. Аз сложих същите нови италиански части ( ремъци и ролки, обтегачи) които бяха същите като старите на колата. Просто и там не слагат най скъпите а ние тука вече ще ги слагаме...

П.С. Частите са купени от Евро 07 със 30% отстъпка.

:blink:

:flehan::blink:

:bia::bia::):bia::bia:

e то и китайски да са - пак са по скъпи ве...

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не с тоя лош тон ...излагаш себе си и най вече готиният град ...невиждам някой с нещо да те провокирал или обидил ...така че по леко с нервите.. :blink: наздраве от един Заралия

P.S. ако някой го интересува ..мога да дам координатите на един читав майстор в Стара Загора при когото си подържам колите от 1999 год до днес

Редактирано от Kadiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да тези качествени италиански части на Евро 07 ги знам....и супер качеството им.....

:blink: времето ще покаже кой е прав колега. все пак живеем в пазарна икономика и всеки може да предлага стоката си и всеки да решава какво ще си слага по колата. ако някой сгреши ще има шанс да се поправи. може и скъпо да му излезе, но както казват хората не питай старо питай патило :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здр. Моята е А4 2.5TDI 2000год. ,дали някой може да ми помогне,като ме насочи къде мога да намеря някакви схеми,на двигателя и изобщо начина и стъпките по които се сменят ангренажите .Благодаря предварително

post-37578-1248449027_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така.. колко са актуалните цени??

А валовете?

Скоро правих 2.5 TDI AFB 99-то лето.

Човека не пожела смяна на ангренажите (два са).

Предницата се сваля два пъти - първият път се смениха пистовите ремъци (два са) + 4-те ролки (това са само на пистовите), цена за частите около 480 лв по спомени (2 ремъка + 4 ролки)

Конзолата на обтяжната ролка на дългия пистов ремък беше безобразно разбита и се наложи ремонт с нови втулки, струговане и Т.Н. - 90 лв

Течеше от капаците на клапаните масло, но не толкова от гарнитурите (2Х 31 лв), колкото от гумените уплътнения около дюзите, които, според ЕТКА се продават само комплект с капаците на клапаните (цена 324 лв на брой, два са), е, ЕВРИКА, намерих същите гумички в магазин за Лада по 2-3 лв бройката, набих ги и колата спря да губи масло :flehan:

Имаше и ремонти по климатика, но те бяха заради некадърно скалъпената предница след зверския челен...

Вторият път протече водната помпа - нова на Колбеншмид 130 лв, като за да се стигне до нея се демонтират:

Предна броня

Фарове

Конзола на предна броня

Воден радиатор

Конзола на радиатори и фарове

Климатичния радиатор се отмества настрани

Декоративните пластмасови капаци

Пистовия ремък на климатика

Пистовия ремък (2 метра е дълъг :hilezh: ), който върти всичко останало

Алуминиевата конзола, на която са закрепени 4 мисля бяха ролки и под която е самата помпа

Големият ангренажен ремък, който има 2 ролки и върти водна помпа, разпределителни валове

Малкия ангренажен ремък , който има една обтяжна ролка и върти горивната помпа

Клиентът не пожела да се подменят ангренажите, те и не изглеждаха зле, но все пак...

Цена за комплект двата ангренажа + ролките грубо около 350-400 лв

Цените са крайни, клиентски от Елит Кар - пазарувам само от тях, защото все пак държа на някакво име и гледам да вграждам качествени части :bia:

Е, успех на мераклията сам да си сменя ангренажа - на мен като монтьор ми отне около ден, ден и половина.

Хубаво е като разглабяте да си смените трите уплътнения на масленият охладител - случва се от старост да избият и за секунди да излеят цялото масло. Трите уплътнения (една гарнитура като хикс и два гумени пръстена) струват около 25-30 лв. За целта се сваля компресора на климатика, конзолата му + още една голяма конзола...

Също като сте разглобили и оголили е хубаво да смените двете дифтунги, уплътняващи маркуча на помпата на хидравликата, както и да подмените оригиналната скоба, която стяга маркуча за ниското налягане на помпата, както и да подмените двете скоби, държащи маркучетата на охладителя на маслото на хидравликата.

Вижте и маркучетата за антифриз от и към масления охладител.

Прегледайте демпферната шайба на коляновия вал (голямата шайба, която върти всички ремъци)

Е, та, успех :):bia:

Колкото до цените на труда - нормално е цената за по-старите коли да е по-малка. Там обикновено труда по смяната на ремъците отнема под два часа, докато при А4 и нагоре си отива почти на ден разглабяне, източване на антифриз, евентуално и хидравлично масло, смяна ремъци, ролки и т.н. , наливане обратно на антифриза и маслото, напасване на предницата...

Редактирано от The_Machine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...