Jump to content

За всички от форума с B4


LSFC

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mи за да е по-размазана,де да знам??А и Станко да не пили че подписа е голЕм...ма като гледам другите какви имат,може да го турна в нормален вид возилото.... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5f9a685bc35a3b49.JPG

тия джанти много красиво стоят на б4 мойте са друг модел ама пак хубаво й седят,а сега със зимните гуми ще сложа старите ми 15ки от черното в подписа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ме и мен. Ама си мисля че мойта май засега е най-хубава :hilezh: шегувамсе. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее мойте джанти невили харесват беее, толкова време ги търсих накрая нищо неказвате :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен лично не ми харесват...И не друго,а това ч,е са 14 или 15цола.Аз съм се извратил на тема джанти и мисля да сложа 18ки на мойта....

Но иначе на обикновенна изчистена В4ка стоят прилично и сигурно хубаво возят! :all_coholic:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе нищо невозят. Затуи ся сменям пружините, че са сини. Ако някой търси сини пружини за Б4 да се обади(самоче задните са изтървали малко, предните са дори)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее мойте джанти невили харесват беее, толкова време ги търсих накрая нищо неказвате :hilezh:

Ами явно е въпрос на вкус... на мен лично повече ми харесват данти с повече лъчи. Примерно тези на bubsan :hilezh:

Също така, ако джантите са по-малки - примерно 15" - според мен е по-красива конструкция, при която лъчите отиват до най-външния ръб на джантата - в противен случай се създава оптична илюзия, че джатната е много малка.

А.... и като стана въпрос за това "как возят джантите" - не съм мислел, може да се усеща разлика, но след като преминах от стоманените на оригиналните 10-лъчеви ми се струва, че колата вози мааалко по-меко и ускорява мааалко по-бързо.... Възможно ли е или си внушавам :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на всяко тръгване на пясък върти гуми. :rolleyes:

Според анонимен източник от нета "- масата на една лята джанта в сравнение със стоманената може да бъде по-лека от 10 – 45% (намалените подресорени маси подобряват динамиката на автомобила до 3%)"

Явно съм мноо сенсибилен :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...