ma3x Публикувано 18 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 колеги,помощ , колицата ми пак сдаде багажа, гори като танк, смърди на развалени яйца и нещо трябва да се прави с този катализаторКойто от вас е сменял и/или ремонтирал подобно чудо, моля да помага с информация за цени, сервизиБях на сервиз днес предложиха ми :1. нов към 1800 лв2. нов от сервизи Крафт 450 лв неоргинален3. махане на стария и слагане на резонанс без гаранция че няма да ми гори отново 30/100 и щяло да се чува много шум ...това със шума доколко е вярно, някакви сонди нямало да сработват и оттам щял да идва високия разход на гориво ..??...?моля само който се е зблъсквал с подобен проблем да дава съвети, и да знам че има още мърнайсет подобни теми x100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 18 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 (Редактирано) Чукни в търсачката, Ауспуси Лазаров, и се обърни към тях да ти махнат катализатора и да ти сложат едно техно гърне, кадето го използват за резонансно, а катализатора го продаваш и си на 6+ Редактирано 18 Декември 2007 от dani_94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 18 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 Вариантът за избушване на катализатора и оставяне на оригиналната черупка (гърне) също не е за пренебрегване, няма повижено ниво на шум, вибрации и т.н., освен това оригиналното гърне ще издържи в пъти повече от всяко друго менте на пазара, личен опит.. Процедурата не е най-скъпата на света... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 18 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 Чукни в търсачката, Ауспуси Лазаров, и се обърни към тях да ти махнат катализатора и да ти сложат едно техно гърне, кадето го използват за резонансно, а катализатора го продаваш и си на 6+ От опит знам че този вариант е най-добър! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 18 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 А к'во да прави човека, ако ламбдата му е на катализатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJack1 Публикувано 19 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2007 Проблема е никакьв!0895455156 Лукан,Авто ас,и питаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPAWN Публикувано 19 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2007 Същият проблем го имах и аз преди на А4 1.8 ADR Първо разбих катализатора и карах така. Разхода се пооправи, но шумът беше ужасен като на дрънчаща ламарина. След това си смених с резонатор и от тогава е без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 21 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 Ако нямаш сонда след катализатора.Свали го изпразни го и празното тяло обратно го слагаш. Ще подрънчи месец или 2 и ще спре.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 21 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 А аз съм още с фабричния катализатор на 185 хилки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1c01342 Публикувано 23 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2007 и аз така на 320хил км но моята е дизел няма ламбда на катализатора и нз как стоят нещата при дизелите ако някой е махал катализатора си на А4 1,9ТДИ да сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazarov-90 Публикувано 24 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2007 (Редактирано) Колега изчезна ми старата регистрация на "Ауспуси Лазаров" и сега съм регистриран на Lazarov-90. Относно проблема с катализатора, щом мирише на яйца може да е запушен частично. Имам въпрос: автомобила върви ли си нормално т.е.(няма загуба на мощност, заглъхване на двигателя при резко натоварване и повишаване на оптималната работна температура на двигателя, както и поява на неприятни вибрации) освен високият разход на гориво, и отведнъж ли се появи проблема? Редактирано 22 Януари 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3x Публикувано 24 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2007 Колега изчезна ми старата регистрация на "Ауспуси Лазаров" и сега съм регистриран на Lazarov-90. Относно проблема с катализатора, щом мирише на яйца може да е запушен частично. Имам въпрос: автомобила върви ли си нормално т.е.(няма загуба на мощност, заглъхване на двигателя при резко натоварване и повишаване на оптималната работна температура на двигателя, както и поява на неприятни вибрации) освен високият разход на гориво, и отведнъж ли се появи проблема?автомобила си върви нормално, няма осезаеми вибрации и температурата си е 90 градуса , проблема се появи след като сипах газ на петрол / сипвам само на еко - но газ-та едва ли е проблема / вдигна разхода до 40 л/100 2-3 дни, в момента е ок. 15-20 ...всъщност по добре оставете ваши координати и кога работите по празниците ,т.е след коледа да мина да ми го продухате, отстраните или там каквото трябва да се направи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankataaa Публикувано 24 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2007 колега и според мен тази новата гас на ПЕТРОЛ е скапана и ми гори пове4е, за сега съм на същото мнение че гаста на ЕКО е по-добра...от другите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 24 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2007 Според мене всеки катализатор трябва да бъде отстранен! Откакто го махнах, верно шумна е повече колата... ама пък доста по-динамично върви.Моята е на 245000 и си беше с оригиналния катализатор.Отначало като я докарат от Германия си вървеше пушка.Горивото в родината му еба майката... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazarov-90 Публикувано 28 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2007 Да, колегата е прав, че без катализатор автомобила става по- шумен, защото освен филтър катализатора служи и като заглушител т.е. автомобила става с едно гърне по- малко. Що се отнася до сондата, при смяна на катализатора с гърне тя трябва да се прехвърли в раширителната камера (във входната камера на гърнето) или на тръбата пред катализатора. Много важно условие за нормалната работа на сондата е на мястото на катализатора да се монтира или катализатор или аналогово гърне със същите параметри на катализатора. А тъй като катализаторите са много видове (монокамерни, три камерни, пет камерни и т.н.), трябва гърнето заместител да се изработи индивидуално за всеки автомобил спазвайки параметрите зададени от завода производител. Същото важи и за дизеловите автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
краси Публикувано 20 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2008 и аз така на 320хил км но моята е дизел няма ламбда на катализатора и нз как стоят нещата при дизелите ако някой е махал катализатора си на А4 1,9ТДИ да сподели Махал съм много такива. Процедурата е малко по-сложна от тази при бензина. При дизела шума почти не се променя. Ако друга подробност те интересува питай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
краси Публикувано 20 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2008 Да, колегата е прав, че без катализатор автомобила става по- шумен, защото освен филтър катализатора служи и като заглушител т.е. автомобила става с едно гърне по- малко. Що се отнася до сондата, при смяна на катализатора с гърне тя трябва да се прехвърли в раширителната камера (във входната камера на гърнето) или на тръбата пред катализатора. Много важно условие за нормалната работа на сондата е на мястото на катализатора да се монтира или катализатор или аналогово гърне със същите параметри на катализатора. А тъй като катализаторите са много видове (монокамерни, три камерни, пет камерни и т.н.), трябва гърнето заместител да се изработи индивидуално за всеки автомобил спазвайки параметрите зададени от завода производител. Същото важи и за дизеловите автомобили. колега, би ли хвърлил светлина по ПАРАМЕТРИТЕ ? Откъде черпиш информаця какво е задал завода-производител ? И какво е това гърне дето не е катализатор, а пък има същите параметри ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazarov-90 Публикувано 21 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2008 колега, би ли хвърлил светлина по ПАРАМЕТРИТЕ ? Откъде черпиш информаця какво е задал завода-производител ? И какво е това гърне дето не е катализатор, а пък има същите параметри ? Колега, от къде черпя информация няма да ти отговоря, защото всяко влизане в "кухнята" струва пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 21 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2008 (Редактирано) Колега, от къде черпя информация няма да ти отговоря, защото всяко влизане в "кухнята" струва пари. Ми според мен е хубаво да отговориш щот хората са се напатили от "много знаещи" потайни батки, а за теб отзивите са добри. Нали се сещаш че на човек дето не му е това работа, няма да тръгне сам да си прави гърне с параметрите на завода производител. Ако това дето говориш е истина, доста хора с по-нови коли /от тия с двете ламбда сонди/ ще се обърнат към теб, пред перспективата да кихнат 2+ бона за нов катализатор. Не се заяждам, просто мисля на глас. Редактирано 21 Януари 2008 от audi A3 1.8T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazarov-90 Публикувано 21 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2008 Ми според мен е хубаво да отговориш щот хората са се напатили от "много знаещи" потайни батки, а за теб отзивите са добри. Нали се сещаш че на човек дето не му е това работа, няма да тръгне сам да си прави гърне с параметрите на завода производител. Ако това дето говориш е истина, доста хора с по-нови коли /от тия с двете ламбда сонди/ ще се обърнат към теб, пред перспективата да кихнат 2+ бона за нов катализатор. Не се заяждам, просто мисля на глас. Колеги моите уважения, но ако на Google напишете "Ауспуси Лазаров" ще намерите обща информация за катализаторните гърнета. Как ги изчислявам и изработвам спрямо параметрите на двигателя, няма да дам информация. Относно този въпрос, за мен темата е приключена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
краси Публикувано 21 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2008 Колега, от къде черпя информация няма да ти отговоря, защото всяко влизане в "кухнята" струва пари. Локуми разтягаш колегааа....Не всички се доверяват сляпо... НЯКОИ РАЗСЪЖДАВАТ !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanisa83 Публикувано 22 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2008 Преди една седмица ми избушиха катализатора,като ми оставиха същата черупка.Шумът на колата не се увеличи.В автоморгите изкупуват катализатора като за моята кола струва от 80-100лв,в зависимост от това дали е на големи парчета или малки самото му съдържание (някви редки метали).Този който ми го маха се разбрахме да не му давам лев,а това което вземе от катализатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 22 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2008 (Редактирано) Локуми разтягаш колегааа....Не всички се доверяват сляпо... НЯКОИ РАЗСЪЖДАВАТ !!! Колега факта че доста от колегите ходили при човека са останали доволни е красноречив факта как работи.Мен и теб какво те интересува каква е технологията ти плащаш за резултата и качествено свършена работа това е....PS: недейте да се изхождате по темата на човека с разни спорове които могат да вървят в друга тема... Редактирано 22 Януари 2008 от vlado Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3x Публикувано 22 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2008 Локуми разтягаш колегааа....Не всички се доверяват сляпо... НЯКОИ РАЗСЪЖДАВАТ !!! Мерси за офертата на лина бележка но след като си правиш реклама защо не обясниш на широката публика с какво твоята услуга е по добра т.е какво точно предлагаш :- замяна на катализатора с нов, втора ръка , друг или просто изтърбушване- какво правиш с ламда сондата която е закачена за оригиналния катализатороще не съм ходил никъде по финансови приини , т.че пиши какво тоно предлагаш и с какво си по добър от Крафт, ЛАзаров , каква гаранция поемаш....т.е все пак си на едно 300 км от софиянека и други колеги се възползват от твоята по-добра услуга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
краси Публикувано 22 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2008 (Редактирано) значи първо не си правя реклама най-малкото защото работя на почти пълен капацитет. Личното съобщение приеми по-скоро като ориентир, а не като оферта.На този етап 99% от хората решили да се разделят със стария катализатор не желаят нов(най вече заради цената). Аз лично ,ако нещо не ме притиска да го направя не бих сложил(имаики в предвит качеството на горивата в BG).За бензинов автомобил не препоръчвам изтербушване. Освен по-високото ниво на шума, (което за някои не е проблем) получава се и металическо кънтене. При замяна със тръба кънтенето го няма, но повишеното ниво на шума остава.Сондата я местя на подходящо място в/у тръбата. Консултирал съм се със специалисти и според тях за нормалната работа на сондата не влияе това какво гърне ще има след нея. Важно за нея и за катализатора е да загреят до работна температура възможно най-бързо. Затова са монтирани по-напред в испускателната с-ма. Редактирано 23 Януари 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts