Jump to content

Запушен Катализатор - висок разход А4 1.8 Т Куатро - нов ? ремонт ?


ma3x

Recommended Posts

колеги,

помощ , колицата ми пак сдаде багажа,

гори като танк,

смърди на развалени яйца и нещо трябва да се прави с този катализатор

Който от вас е сменял и/или ремонтирал подобно чудо, моля да помага с информация за цени, сервизи

Бях на сервиз днес предложиха ми :

1. нов към 1800 лв

2. нов от сервизи Крафт 450 лв неоргинален

3. махане на стария и слагане на резонанс без гаранция че няма да ми гори отново 30/100 и щяло да се чува много шум ...това със шума доколко е вярно, някакви сонди нямало да сработват и оттам щял да идва високия разход на гориво ..??

...?

моля само който се е зблъсквал с подобен проблем да дава съвети, и да знам че има още мърнайсет подобни теми

x100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чукни в търсачката, Ауспуси Лазаров, и се обърни към тях да ти махнат катализатора и да ти сложат едно техно гърне, кадето го използват за резонансно, а катализатора го продаваш и си на 6+ :bia:

Редактирано от dani_94
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариантът за избушване на катализатора и оставяне на оригиналната черупка (гърне) също не е за пренебрегване, няма повижено ниво на шум, вибрации и т.н., освен това оригиналното гърне ще издържи в пъти повече от всяко друго менте на пазара, личен опит.. Процедурата не е най-скъпата на света...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чукни в търсачката, Ауспуси Лазаров, и се обърни към тях да ти махнат катализатора и да ти сложат едно техно гърне, кадето го използват за резонансно, а катализатора го продаваш и си на 6+ :hilezh:

От опит знам че този вариант е най-добър! :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същият проблем го имах и аз преди на А4 1.8 ADR Първо разбих катализатора и карах така. Разхода се пооправи, но шумът беше ужасен като на дрънчаща ламарина. След това си смених с резонатор и от тогава е без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш сонда след катализатора.Свали го изпразни го и празното тяло обратно го слагаш. Ще подрънчи месец или 2 и ще спре.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз така на 320хил км но моята е дизел няма ламбда на катализатора и нз как стоят нещата при дизелите ако някой е махал катализатора си на А4 1,9ТДИ да сподели :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега изчезна ми старата регистрация на "Ауспуси Лазаров" и сега съм регистриран на Lazarov-90. Относно проблема с катализатора, щом мирише на яйца може да е запушен частично. Имам въпрос: автомобила върви ли си нормално т.е.(няма загуба на мощност, заглъхване на двигателя при резко натоварване и повишаване на оптималната работна температура на двигателя, както и поява на неприятни вибрации) освен високият разход на гориво, и отведнъж ли се появи проблема?

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега изчезна ми старата регистрация на "Ауспуси Лазаров" и сега съм регистриран на Lazarov-90. Относно проблема с катализатора, щом мирише на яйца може да е запушен частично. Имам въпрос: автомобила върви ли си нормално т.е.(няма загуба на мощност, заглъхване на двигателя при резко натоварване и повишаване на оптималната работна температура на двигателя, както и поява на неприятни вибрации) освен високият разход на гориво, и отведнъж ли се появи проблема?

автомобила си върви нормално, няма осезаеми вибрации и температурата си е 90 градуса , проблема се появи след като сипах газ на петрол / сипвам само на еко - но газ-та едва ли е проблема / вдигна разхода до 40 л/100 2-3 дни, в момента е ок. 15-20 ...всъщност по добре оставете ваши координати и кога работите по празниците ,т.е след коледа да мина да ми го продухате, отстраните или там каквото трябва да се направи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и според мен тази новата гас на ПЕТРОЛ е скапана и ми гори пове4е, за сега съм на същото мнение че гаста на ЕКО е по-добра...от другите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене всеки катализатор трябва да бъде отстранен! Откакто го махнах, верно шумна е повече колата... ама пък доста по-динамично върви.Моята е на 245000 и си беше с оригиналния катализатор.Отначало като я докарат от Германия си вървеше пушка.Горивото в родината му еба майката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колегата е прав, че без катализатор автомобила става по- шумен, защото освен филтър катализатора служи и като заглушител т.е. автомобила става с едно гърне по- малко. Що се отнася до сондата, при смяна на катализатора с гърне тя трябва да се прехвърли в раширителната камера (във входната камера на гърнето) или на тръбата пред катализатора. Много важно условие за нормалната работа на сондата е на мястото на катализатора да се монтира или катализатор или аналогово гърне със същите параметри на катализатора. А тъй като катализаторите са много видове (монокамерни, три камерни, пет камерни и т.н.), трябва гърнето заместител да се изработи индивидуално за всеки автомобил спазвайки параметрите зададени от завода производител. Същото важи и за дизеловите автомобили. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
и аз така на 320хил км но моята е дизел няма ламбда на катализатора и нз как стоят нещата при дизелите ако някой е махал катализатора си на А4 1,9ТДИ да сподели :tear:

Махал съм много такива. Процедурата е малко по-сложна от тази при бензина. При дизела шума почти не се променя. Ако друга подробност те интересува питай :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колегата е прав, че без катализатор автомобила става по- шумен, защото освен филтър катализатора служи и като заглушител т.е. автомобила става с едно гърне по- малко. Що се отнася до сондата, при смяна на катализатора с гърне тя трябва да се прехвърли в раширителната камера (във входната камера на гърнето) или на тръбата пред катализатора. Много важно условие за нормалната работа на сондата е на мястото на катализатора да се монтира или катализатор или аналогово гърне със същите параметри на катализатора. А тъй като катализаторите са много видове (монокамерни, три камерни, пет камерни и т.н.), трябва гърнето заместител да се изработи индивидуално за всеки автомобил спазвайки параметрите зададени от завода производител. Същото важи и за дизеловите автомобили. :lol:

колега, би ли хвърлил светлина по ПАРАМЕТРИТЕ ? Откъде черпиш информаця какво е задал завода-производител ? И какво е това гърне дето не е катализатор, а пък има същите параметри ? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, би ли хвърлил светлина по ПАРАМЕТРИТЕ ? Откъде черпиш информаця какво е задал завода-производител ? И какво е това гърне дето не е катализатор, а пък има същите параметри ? :hilezh:

Колега, от къде черпя информация няма да ти отговоря, защото всяко влизане в "кухнята" струва пари. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от къде черпя информация няма да ти отговоря, защото всяко влизане в "кухнята" струва пари. :hilezh:

Ми според мен е хубаво да отговориш щот хората са се напатили от "много знаещи" потайни батки, а за теб отзивите са добри. Нали се сещаш че на човек дето не му е това работа, няма да тръгне сам да си прави гърне с параметрите на завода производител. Ако това дето говориш е истина, доста хора с по-нови коли /от тия с двете ламбда сонди/ ще се обърнат към теб, пред перспективата да кихнат 2+ бона за нов катализатор. Не се заяждам, просто мисля на глас. :hilezh:

Редактирано от audi A3 1.8T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми според мен е хубаво да отговориш щот хората са се напатили от "много знаещи" потайни батки, а за теб отзивите са добри. Нали се сещаш че на човек дето не му е това работа, няма да тръгне сам да си прави гърне с параметрите на завода производител. Ако това дето говориш е истина, доста хора с по-нови коли /от тия с двете ламбда сонди/ ще се обърнат към теб, пред перспективата да кихнат 2+ бона за нов катализатор. Не се заяждам, просто мисля на глас. :hilezh:

Колеги моите уважения, но ако на Google напишете "Ауспуси Лазаров" ще намерите обща информация за катализаторните гърнета. Как ги изчислявам и изработвам спрямо параметрите на двигателя, няма да дам информация. Относно този въпрос, за мен темата е приключена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от къде черпя информация няма да ти отговоря, защото всяко влизане в "кухнята" струва пари. :hallo:

Локуми разтягаш колегааа....Не всички се доверяват сляпо... НЯКОИ РАЗСЪЖДАВАТ !!! :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди една седмица ми избушиха катализатора,като ми оставиха същата черупка.Шумът на колата не се увеличи.В автоморгите изкупуват катализатора като за моята кола струва от 80-100лв,в зависимост от това дали е на големи парчета или малки самото му съдържание (някви редки метали).Този който ми го маха се разбрахме да не му давам лев,а това което вземе от катализатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Локуми разтягаш колегааа....Не всички се доверяват сляпо... НЯКОИ РАЗСЪЖДАВАТ !!! :hilezh:

Колега факта че доста от колегите ходили при човека са останали доволни е красноречив факта как работи.

Мен и теб какво те интересува каква е технологията ти плащаш за резултата и качествено свършена работа това е....

PS: недейте да се изхождате по темата на човека с разни спорове които могат да вървят в друга тема...

Редактирано от vlado
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Локуми разтягаш колегааа....Не всички се доверяват сляпо... НЯКОИ РАЗСЪЖДАВАТ !!! :)

Мерси за офертата на лина бележка но след като си правиш реклама защо не обясниш на широката публика с какво твоята услуга е по добра т.е какво точно предлагаш :

- замяна на катализатора с нов, втора ръка , друг или просто изтърбушване

- какво правиш с ламда сондата която е закачена за оригиналния катализатор

още не съм ходил никъде по финансови приини , т.че пиши какво тоно предлагаш и с какво си по добър от Крафт, ЛАзаров , каква гаранция поемаш....т.е все пак си на едно 300 км от софия

нека и други колеги се възползват от твоята по-добра услуга

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи първо не си правя реклама най-малкото защото работя на почти пълен капацитет. Личното съобщение приеми по-скоро като ориентир, а не като оферта.На този етап 99% от хората решили да се разделят със стария катализатор не желаят нов(най вече заради цената). Аз лично ,ако нещо не ме притиска да го направя не бих сложил(имаики в предвит качеството на горивата в BG).

За бензинов автомобил не препоръчвам изтербушване. Освен по-високото ниво на шума, (което за някои не е проблем) получава се и металическо кънтене. При замяна със тръба кънтенето го няма, но повишеното ниво на шума остава.

Сондата я местя на подходящо място в/у тръбата. Консултирал съм се със специалисти и според тях за нормалната работа на сондата не влияе това какво гърне ще има след нея. Важно за нея и за катализатора е да загреят до работна температура възможно най-бързо. Затова са монтирани по-напред в испускателната с-ма.

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...