Jump to content

Изтече маслото ей от тук-


Recommended Posts

post-8359-1199539590_thumb.jpgpost-8359-1199539629_thumb.jpgpost-8359-1199539646_thumb.jpg

Днес като заплих колата,ми изтече маслото от мястото, където се присъединява таз алуминиева кутия към конзолата, закрепена за двигателя-точно над масления филтър.

Каква е тази кутия и има ли отношение към ниските температури в момента?

:) Колата е АУДИ 100/С4-92г. -AAD

Редактирано от Morfei
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това охлажда маслото. В магазина на баща ми има такова за 50лв.

Вътре са две серпентини, едната за маслото, другата за охлаждащата течност.

Редактирано от MJay_z
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-8359-1199539590_thumb.jpgpost-8359-1199539629_thumb.jpgpost-8359-1199539646_thumb.jpg

Днес като заплих колата,ми изтече маслото от мястото, където се присъединява таз алуминиева кутия към конзолата, закрепена за двигателя-точно над масления филтър.

Каква е тази кутия и има ли отношение към ниските температури в момента?

;) Колата е АУДИ 100/С4-92г. -AAD

Протекло ти е от гарнитурата на масления радиатор! На тея години всяко 2ро ауди тече от там! Аз миналата седмица го правих тва на мойто! Нова гарнитура е 22 лева , ама мнооо тънка беше, не като оригиналната, и аз си изрязах от клингерит, един такъв мек, по съвет на един приятел и заспа! А колата я ръчкам бая и вече 600 км не е протекло, значи е ОК!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,колега.Антифриза не е намалял,значи трябва да се е спукала само серпентината на маслато.

В компенсаторното казанче си е нормална течност.Даже не се е сгъстила от студа.

Още веднъж благодаря за инфото.В подписа съм пропуснал да напиша,че съм от Пловдив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,колега.Антифриза не е намалял,значи трябва да се е спукала само серпентината на маслато.

В компенсаторното казанче си е нормална течност.Даже не се е сгъстила от студа.

Още веднъж благодаря за инфото.В подписа съм пропуснал да напиша,че съм от Пловдив.

пич имах същия проблем

и решението между масления радиатор и стоката дето е закрепен има един опръстен с две малки ошички

та тои с годините става като пласмаса и спира да оплатнява

струва 6 леба

сменя се

сваляш масления филтър

на оста дето се завива има една гаика 24 маи

развиваш я

и вадиш масления радиатор и тогоре на него седи въпросното оплатнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май всички го имаме тоя проблем.. И мойта гарнитура над масления филтър думна в съботата и изхвърли половината масло. От яките студове ще да е. Не е сериозен ремонт, ама пак масло, на нова сметка.. Мойто е само на две седмици :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май всички го имаме тоя проблем.. И мойта гарнитура над масления филтър думна в съботата и изхвърли половината масло. От яките студове ще да е. Не е сериозен ремонт, ама пак масло, на нова сметка.. Мойто е само на две седмици :hilezh:

Колега,

Може ли да снимаш отгоре и да заградиш на снимката къде е точно тази работа (естествено ако имаш възмойност де:gut:), защото и на мен отскоро взе да ми губи по малко масло и като я паркирам отдолу остават някои капчици.

Гледам че някаде встрани долу близо до масленият филтър е теча, ама сега в тия киши без да вдигна колата само това мога да видя.

Може ли да удариш едно рамо и да кажеш къде точно е тая джаджа та да знам къде да гледам като я вдигна:gut:

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата днес беше вдигната от пътната помощ и вече е в сервиза, няма как да я снимам :hilezh:

Значи при мен е точно над масления филтър, той нали се завива на един метален блок, над металния блок има гарнитура - от там. Тече само при запален двигател! Ако на теб ти капе на загасен, причината може да е друга!

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата днес беше вдигната от пътната помощ и вече е в сервиза, няма как да я снимам :hilezh:

Значи при мен е точно над масления филтър, той нали се завива на един метален блок, над металния блок има гарнитура - от там. Тече само при запален двигател! Ако на теб ти капе на загасен, причината може да е друга!

Успех!

Само при запален тече, като спре се доизкапва......

И е точно там, над въздушничт филтър, в долната част на снадката.

Абе другата седмица и аз ще я водя на чичо доктор.... да не ме изненада някога на път:gut:

Благодаря за инфото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, тя засега не тече много, за последните 1000 км към 500 милилитра съм изгубил.....ще я следя, другата седмица съм на майстор

Във всеки случай не рискувай да я караш на собствен ход! Да не блокира...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.........

Вчера и при мен изтече оттам... и понеже бях на път реших проблема, като на мястото на гумения уплътнител, който се бе скъсал, сложих гривна от стар маслен филтър пак за ауди. Въпросната е малко по-висока, но пък пасна идеално. Сега вече не тече. Ако на някого му се случи на път да си знае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера и при мен изтече оттам... и понеже бях на път реших проблема, като на мястото на гумения уплътнител, който се бе скъсал, сложих гривна от стар маслен филтър пак за ауди. Въпросната е малко по-висока, но пък пасна идеално. Сега вече не тече. Ако на някого му се случи на път да си знае.

Вече почвам да си мисля че голямият студ има някаква връзка с допрецакването на вече остарялото уплътнение.....лошото е че това е една от повредите дето оставя на път

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май май наистина от студа ще да е,точно тая вечер отворих да погледна как е теча на антифризец от радиатора (ми как да е - тече си,мамка му) и забелязах,че доволно е омаслило с прясно масълце точно около и под филтъра... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя студ оказва влияние на бая неща според мен :rolleyes:

Така е, на мен ми разказа играта тази зима. Теча 1 на ръка, днес на път за бачкане ми се скъса единият тампон на мотора.

Уговорих в час и утре е в бокса, това ми е първа зима с тази кола и сега в студа ще си каже болежките;)

Утре я давам и си я вземам като нова:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, на мен ми разказа играта тази зима. Теча 1 на ръка, днес на път за бачкане ми се скъса единият тампон на мотора.

Уговорих в час и утре е в бокса, това ми е първа зима с тази кола и сега в студа ще си каже болежките:hilezh:

Утре я давам и си я вземам като нова:respekt:

Не че е много по темата, ама да споделя от какво се оказа проблема, не беше тампон на мотора.

Голямото люлеене на мотора и купето бяха от това че пущината работила на 3 цилиндъра, нищо че оборотите бяха заковани на 900 и това ме подведе.

Та се оказа пробил 3-ти канал на комутатора ми и така 3-ти цилиндър изобщо не работел.

С нов комутатор нещата заспаха и сега колата отново е във форма.

Поздрави!:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги-и при мене се получи същото изтече си ей така точно от същото място баш в най големия студ-явно найстина е от студа,но аз минах много тънко-има тук един магазин за гумени уплатнения и семеринги-едно такова уплатнение струваше 0,80 лв.-смених с малко по дебело от предходното за по-добро уплатнение,малко силикон за всеки случай и работата заспа-за сега де минах кам 1000 км и си е добре-явно всички по стари баби :hilezh: имат такъв проблем!Сташно е ако не се усетиш и си в движение с голяма скорост тогава не ми се мисли какво може да стане ако останеш без масло ама дано не се случва на никой!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студа може да е еднаот причините ,но ями кажете кой от вас при смяна на филтъра е проверил дали е затегната гайката на модината?

При развиване на филтъра той я увлича понякога и хоп след време теч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И примен има такъв проблем: ето го

Обаче масления радиатор не може да слезе надолу защото опира в носача

Как се решава този проблем? :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен беше ама абсолютно по същия начин-дори толкова беше и моето липсващо парче-ами в сервиза ми го направиха-извадиха мас.радиатор не са бутали носача!Най добре иди на сервиз :hilezh: да видят!Успех дано се оправиш!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен беше ама абсолютно по същия начин-дори толкова беше и моето липсващо парче-ами в сервиза ми го направиха-извадиха мас.радиатор не са бутали носача!Най добре иди на сервиз :hilezh: да видят!Успех дано се оправиш!!!

добре де колеги нали ви обясних по горе че смяната е елементарна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имах същия проблем.Ето ти просто решение.Аз вече карам 2 години така.Вземаш стар маслен филтър вземаш му оплатнението,изпилваш го леко на шмергел като мериш отдоло на охладителя дали става да стане под конус,защото така е направено на охладителя на маслото слагаш го и затягаш.Без силикони без мъки.Развий корпуса на масления филтър от блока и вадиш без проблеми охладителя на маслото. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имах същия проблем.Ето ти просто решение.Аз вече карам 2 години така.Вземаш стар маслен филтър вземаш му оплатнението,изпилваш го леко на шмергел като мериш отдоло на охладителя дали става да стане под конус,защото така е направено на охладителя на маслото слагаш го и затягаш.Без силикони без мъки.Развий корпуса на масления филтър от блока и вадиш без проблеми охладителя на маслото. :)

абре хора уплатнението струва 5.50лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...