Morfei Публикувано 5 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2008 (Редактирано) Днес като заплих колата,ми изтече маслото от мястото, където се присъединява таз алуминиева кутия към конзолата, закрепена за двигателя-точно над масления филтър.Каква е тази кутия и има ли отношение към ниските температури в момента? Колата е АУДИ 100/С4-92г. -AAD Редактирано 5 Януари 2008 от Morfei Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MJay_z Публикувано 5 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2008 (Редактирано) Това охлажда маслото. В магазина на баща ми има такова за 50лв.Вътре са две серпентини, едната за маслото, другата за охлаждащата течност. Редактирано 5 Януари 2008 от MJay_z Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 5 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2008 Днес като заплих колата,ми изтече маслото от мястото, където се присъединява таз алуминиева кутия към конзолата, закрепена за двигателя-точно над масления филтър.Каква е тази кутия и има ли отношение към ниските температури в момента? Колата е АУДИ 100/С4-92г. -AADПротекло ти е от гарнитурата на масления радиатор! На тея години всяко 2ро ауди тече от там! Аз миналата седмица го правих тва на мойто! Нова гарнитура е 22 лева , ама мнооо тънка беше, не като оригиналната, и аз си изрязах от клингерит, един такъв мек, по съвет на един приятел и заспа! А колата я ръчкам бая и вече 600 км не е протекло, значи е ОК! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morfei Публикувано 5 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2008 Благодаря,колега.Антифриза не е намалял,значи трябва да се е спукала само серпентината на маслато.В компенсаторното казанче си е нормална течност.Даже не се е сгъстила от студа.Още веднъж благодаря за инфото.В подписа съм пропуснал да напиша,че съм от Пловдив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 6 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2008 Благодаря,колега.Антифриза не е намалял,значи трябва да се е спукала само серпентината на маслато.В компенсаторното казанче си е нормална течност.Даже не се е сгъстила от студа.Още веднъж благодаря за инфото.В подписа съм пропуснал да напиша,че съм от Пловдив.пич имах същия проблем и решението между масления радиатор и стоката дето е закрепен има един опръстен с две малки ошички та тои с годините става като пласмаса и спира да оплатняваструва 6 лебасменя сесваляш масления филтър на оста дето се завива има една гаика 24 маиразвиваш я и вадиш масления радиатор и тогоре на него седи въпросното оплатнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 Май всички го имаме тоя проблем.. И мойта гарнитура над масления филтър думна в съботата и изхвърли половината масло. От яките студове ще да е. Не е сериозен ремонт, ама пак масло, на нова сметка.. Мойто е само на две седмици Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 Май всички го имаме тоя проблем.. И мойта гарнитура над масления филтър думна в съботата и изхвърли половината масло. От яките студове ще да е. Не е сериозен ремонт, ама пак масло, на нова сметка.. Мойто е само на две седмици Колега,Може ли да снимаш отгоре и да заградиш на снимката къде е точно тази работа (естествено ако имаш възмойност де), защото и на мен отскоро взе да ми губи по малко масло и като я паркирам отдолу остават някои капчици.Гледам че някаде встрани долу близо до масленият филтър е теча, ама сега в тия киши без да вдигна колата само това мога да видя.Може ли да удариш едно рамо и да кажеш къде точно е тая джаджа та да знам къде да гледам като я вдигнаМерси предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 Колега, колата днес беше вдигната от пътната помощ и вече е в сервиза, няма как да я снимам Значи при мен е точно над масления филтър, той нали се завива на един метален блок, над металния блок има гарнитура - от там. Тече само при запален двигател! Ако на теб ти капе на загасен, причината може да е друга! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 Колега, колата днес беше вдигната от пътната помощ и вече е в сервиза, няма как да я снимам Значи при мен е точно над масления филтър, той нали се завива на един метален блок, над металния блок има гарнитура - от там. Тече само при запален двигател! Ако на теб ти капе на загасен, причината може да е друга! Успех!Само при запален тече, като спре се доизкапва......И е точно там, над въздушничт филтър, в долната част на снадката.Абе другата седмица и аз ще я водя на чичо доктор.... да не ме изненада някога на пътБлагодаря за инфото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 Във всеки случай не рискувай да я караш на собствен ход! Да не блокира... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 Ок, тя засега не тече много, за последните 1000 км към 500 милилитра съм изгубил.....ще я следя, другата седмица съм на майсторВъв всеки случай не рискувай да я караш на собствен ход! Да не блокира... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 .........Вчера и при мен изтече оттам... и понеже бях на път реших проблема, като на мястото на гумения уплътнител, който се бе скъсал, сложих гривна от стар маслен филтър пак за ауди. Въпросната е малко по-висока, но пък пасна идеално. Сега вече не тече. Ако на някого му се случи на път да си знае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 Вчера и при мен изтече оттам... и понеже бях на път реших проблема, като на мястото на гумения уплътнител, който се бе скъсал, сложих гривна от стар маслен филтър пак за ауди. Въпросната е малко по-висока, но пък пасна идеално. Сега вече не тече. Ако на някого му се случи на път да си знае.Вече почвам да си мисля че голямият студ има някаква връзка с допрецакването на вече остарялото уплътнение.....лошото е че това е една от повредите дето оставя на път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рудолф Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 май май наистина от студа ще да е,точно тая вечер отворих да погледна как е теча на антифризец от радиатора (ми как да е - тече си,мамка му) и забелязах,че доволно е омаслило с прясно масълце точно около и под филтъра... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 Тоя студ оказва влияние на бая неща според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 8 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2008 Тоя студ оказва влияние на бая неща според мен Така е, на мен ми разказа играта тази зима. Теча 1 на ръка, днес на път за бачкане ми се скъса единият тампон на мотора.Уговорих в час и утре е в бокса, това ми е първа зима с тази кола и сега в студа ще си каже болежкитеУтре я давам и си я вземам като нова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 11 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2008 Така е, на мен ми разказа играта тази зима. Теча 1 на ръка, днес на път за бачкане ми се скъса единият тампон на мотора.Уговорих в час и утре е в бокса, това ми е първа зима с тази кола и сега в студа ще си каже болежкитеУтре я давам и си я вземам като новаНе че е много по темата, ама да споделя от какво се оказа проблема, не беше тампон на мотора.Голямото люлеене на мотора и купето бяха от това че пущината работила на 3 цилиндъра, нищо че оборотите бяха заковани на 900 и това ме подведе.Та се оказа пробил 3-ти канал на комутатора ми и така 3-ти цилиндър изобщо не работел.С нов комутатор нещата заспаха и сега колата отново е във форма.Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Petrov Публикувано 21 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2008 Здравейте колеги-и при мене се получи същото изтече си ей така точно от същото място баш в най големия студ-явно найстина е от студа,но аз минах много тънко-има тук един магазин за гумени уплатнения и семеринги-едно такова уплатнение струваше 0,80 лв.-смених с малко по дебело от предходното за по-добро уплатнение,малко силикон за всеки случай и работата заспа-за сега де минах кам 1000 км и си е добре-явно всички по стари баби имат такъв проблем!Сташно е ако не се усетиш и си в движение с голяма скорост тогава не ми се мисли какво може да стане ако останеш без масло ама дано не се случва на никой! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislavM Публикувано 21 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2008 Студа може да е еднаот причините ,но ями кажете кой от вас при смяна на филтъра е проверил дали е затегната гайката на модината?При развиване на филтъра той я увлича понякога и хоп след време теч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOS Публикувано 26 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2008 И примен има такъв проблем: ето гоОбаче масления радиатор не може да слезе надолу защото опира в носачаКак се решава този проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Petrov Публикувано 28 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2008 Колега при мен беше ама абсолютно по същия начин-дори толкова беше и моето липсващо парче-ами в сервиза ми го направиха-извадиха мас.радиатор не са бутали носача!Най добре иди на сервиз да видят!Успех дано се оправиш!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 28 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2008 Колега при мен беше ама абсолютно по същия начин-дори толкова беше и моето липсващо парче-ами в сервиза ми го направиха-извадиха мас.радиатор не са бутали носача!Най добре иди на сервиз да видят!Успех дано се оправиш!!!добре де колеги нали ви обясних по горе че смяната е елементарна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mak_a Публикувано 30 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2008 Колега и аз имах същия проблем.Ето ти просто решение.Аз вече карам 2 години така.Вземаш стар маслен филтър вземаш му оплатнението,изпилваш го леко на шмергел като мериш отдоло на охладителя дали става да стане под конус,защото така е направено на охладителя на маслото слагаш го и затягаш.Без силикони без мъки.Развий корпуса на масления филтър от блока и вадиш без проблеми охладителя на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 30 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2008 Колега и аз имах същия проблем.Ето ти просто решение.Аз вече карам 2 години така.Вземаш стар маслен филтър вземаш му оплатнението,изпилваш го леко на шмергел като мериш отдоло на охладителя дали става да стане под конус,защото така е направено на охладителя на маслото слагаш го и затягаш.Без силикони без мъки.Развий корпуса на масления филтър от блока и вадиш без проблеми охладителя на маслото. абре хора уплатнението струва 5.50лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mak_a Публикувано 31 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2008 5.50 лв. Ама е тънко и колко ше го кара.А това поне е изпитано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts