Jump to content

Blow off на турбината


Recommended Posts

Някой който знае нещичко за тея работи, може да сподели подробности. С други думи, този байпас клапан като се смени, целта е турбината да съска. Не качва мощността до колкото знам, а някакви последствия има ли в крайна сметка ?

Колко пари ще излезе монтажа и самата част...

мнения ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БОВ-а праи - уоооооооммммммммммммммм - ПШШШШШШШШШШШ, уооооооомммммммММММММММм - ПШШШШШШШШШТТТ , УОООООООООООООООООММОММММОМОМОМОМММОМОМО І ПШШШШШТ ;)

Струва от 150 - 1000 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега позвай чичко Гугъл да не ставаш смешен с тия въпроси :bia:

П.П. Можеш поне да направиш аналогия с елементарен превод на термина ако не друго , да не говорим за принципа му на действие ......

клапана най-просто служи да освободи налягането във всмукателния колектор тогава когато върнеш газта именно тогава това налягане се връща към перките на компресорната част на турбото и създава известно затруднение за нея , т.е. действа и на обратното на това което тя прави , което не е здравословно за нея , и заради това налягането се изхвърля извън нагнетателната система , именно тогава въздуха изхвърлен навън издава съскаш звук, нещо подобно на клапана който имат тенджерите под налягане ,

Редактирано от audi200avant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли спирачка за тоя момък????? Чипса, хайде стига пълни форума с глупости бре! Чудя се дали да не те пусна за преглед от модератор преди всяка твоя тема! :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази кола ВОV клапана е рециркулиращ демек, въздуха който изпуска не го пуска в атмосферата, а в кутията

на въздушния филтър. Та ефекта ако се сложи съскащ клапан, освен съскането е и повишен разход на гориво

защото МАF сензора (дебитомера) си е сметнал колко въздух е минал през него и на тази база компа знае колко

бензин да пусне. Ако този сметнатия въздух бъде пуснат в атмосферата цялата математика на дебитомера отива

по дяволите.

Та с две думи: аз мисля че не си заслужава. Това е мое мнение и не ангажирам никого с него. Дано съм бил

полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се с отговор, просто не всеки е роден научен.

Ако това с разхода е вярно, едва ли ще е повече от 1л според мен.

Когато събера $$$ преди да си взема може да пиша тука :):hilezh: или направо след като го сложа ще пиша и ще запиша звука. Ще се опитам да взема и марков спортен филтър, мисля че комбинацията би била интересна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ми обясниш ли как бек прежъра вдига разхода?

защото това което аз съм видял е че когато отнемеш гаста и рециркулационния клапан отвори от налягането този вуздух излиза на вънка през филтъра демек в обратна посока

и да попитам това важи за всички дебитомери с нагреваема жичка или само за вашите където ауди ги слага

мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ми обясниш ли как бек прежъра вдига разхода?

защото това което аз съм видял е че когато отнемеш гаста и рециркулационния клапан отвори от налягането този вуздух излиза на вънка през филтъра демек в обратна посока

и да попитам това важи за всички дебитомери с нагреваема жичка или само за вашите където ауди ги слага

мерси предварително

Бек прешъра нищо не вдига , вдига го подмяната на рециркурлируем клапан с такъв с атмосверно освобождаване , при първият вариант количеството въздух минало през дебитомера е замерено и съответво сметнато в какво съотношение да бъде смесено с гориво след отварянето на дроселовата клапа , във втория случай количеството въздух ще бъде изхвърлено в атмосферата и на негово място МАФ сензора ще отчете ново количеството и така сместа ще става доволно богата при всяко подаване на газ ,от там и разхода

Редактирано от audi200avant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ужас...за някакво "пшшшшшт" да ми се дига разхода с 4литра...абсурд !!! няма да си турям такива "екстри" в близките 2 год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е след БОВ-а нема ядове със сметките за въздуха, ама му вържи една свинска опашка на капачката на електрониката, да не чукне по предния капак. Ако ти е заводския де, пластмасов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Абе гледам че поназнайвате та да ви питам нещо. Предлагат ми оригинален Forge от този хибридния модел, който дава възможност хем да работи на рециркулация хем да изхвърля въздух навън /в капака на колата/. Аз разбира се не държа хич на втората екстра и за целта си има тапа. Но въпроса ми е следния. При работа на рециркулация този /върнатия въздух/ къде се връща - преди или след дебитомера?

Питам ви щот днес си говорих с колега който се води че разбира и той ми каза че връщането става преди дебитомера и при кола с чип е добре да се смени и самият дебитомер, защото налягането след чип е по-високо и дебитомера се бърка. В това има логика ако наистина въздуха се връща преди дебитомера, но на много места чета че не е така и затова не е добре да се изпуска въздух в атмосферата защото е отчетен един път и ако просто се изхвърли ЕСU-то няма да разбере и ще се кара на много обогатена смес. ;)

Може на някой да му се струва че въпроса ми е глупав, но аз не съм разбирач и просто чета по форумите ко викат батките. ;)

А въпросния BOV Forge хич не е евтин, а аз не искам тази екстра със съскането и ще затапя втория отвор.

Е за този иде реч. Forge

Редактирано от audi A3 1.8T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави това, не е целта да се ебаваме. Кажи ако знаеш как са нещата. Щот този ВOV е 440лв. и 100% част от тази цена е и заради съскалката, а оригинален дет се слага на 1,8Т 190к и 225к версии струва 60лв. от Порше. Искам да разбера има ли смисъл от толкова скъп BOV на една проста А4 с чип. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че на чипираните им слагат блооф от ТТ щото е по усилен. Не може да се сравнява по качество с форджа обаче. :hilezh: Форджа си е направен да си е рециркулационен, ти и оригиналния можеш да го направиш да съска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само рециркулационен ве, виж линка /по надолу има и схеми на трите варианта/, Forge-а е хибриден. Ма не тва е въпроса, а на нашите коли които са си с рециркулационен кръг, заводски не би ли било проблем да го правиш да съска.

А иначе за от ТТ и аз така съм чувал и се оказа че в порше.бг този усиления е по-евтин /60лв на 80лв за по-слабия дет се слага на 150, 163 и 170 к. версии/ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

az si slojih BOV ot TT 225 konq mislq 4e nomera mu be6e 710 N.Qvno moq stariq be6e zaminal i kolata se po4ustva dosta po dobre (po plavno i stabilno nabirane) no mislq 4e i toi e slabi4ak 6toto mai pak se usra.Za6to ne vzeme6 nqkoi koito e na sy6tiq princip kato originalniq primerno na FROG ne da ti syska.Slagal sym i syska6ta 6turotiq no po starite koli s MAF se byrkat.

http://www.forgemotorsport.com/content.asp...roduct=FMCL007P

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...