Jump to content

Смяна на амортисьор


sre4ko

Recommended Posts

Здравейте колеги

Имам изпуснал преден десен амортисьор на Audi 100 C4 2.0Е. Като мина през неравности автомобила се тресе и носи на дясно. Въпроса ми е каква марка и какъв вид амортисиор да взема (газов или маслен) и мога ли да сменя само него - да не сменям и другия с нов? (всички сме притеснени финансово-затова:hilezh:) Предлагат ми Optimal за 68 лв. Сигурно е някакво менте. Благодаряви предварително.

P.S. Между другото във форума разгледах няколко теми.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги се сменят 2х2. Относно типа и марката - въпрос на вкус, дали предпочиташ по-спортно или по-комфортно возене...

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагат ми Optimal за 68 лв. Сигурно е някакво менте.

Почти сигурно е!!! :hilezh: Това въобще не е производител на амортисьори, а просто фасоваща фирма.

Няколко марки се препоръчват във форума. Аз залагам на BOGE. Цената е 145-150 лв/бр., но имам отстъпка. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да смениш и двата предни.

На мен лично майстора ме посъветва да сложа газови, заради тежкия автомобил, така и направих, сложих Билщайн от Димо съм доволен, колата стои като залепена на пътя.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И освен, че амортисьорите се сменят комплект добре е да се сменят прашниците и тампона на стержена. Не са скъпи, но гарантират добрата експлоатация на амортисьорите. Самите амортисьори (предните) се сменят много лесно. Вдига се на крик колелото, отвива се като се бръкне през пружината със специален ключ или по-голям водопроводен гайката, която държи пълнителя. После отгоре се маха тампона и амортисьора се изважда нагоре през ботуша - т.е. не е нужно да се маха макферсона и да се сваля пружината. Единствено след това трябва да се отиде на реглаж предница, защото през горния тампон се регулира сходимостта. Все пак е добре преди свалянето на горния тампон да се бележи къде точно е стоял. Самите прашници (или прахоуловители) се щракват от горната част под лагера и после след стягането на гайката на пълнителя се хващат за пластмасовата "шайба", която се нанизва на гайката. Общо взето с "помощ от приятел" :hilezh: могат да се сменят за 1 час.

Много елегантно са го измислили инженерите на АУДИ. Тази процедура за смяна важи и за предишната 100-ца С3. Аз лично си поставих маслени заради по-добрата возия.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги за компетентната информацията. Значи може и да отложа смяната му докато събера пари за два. Другият вариант, който ще е временен и ще се дам парите на вятъра е да сменя само проблемния амортисьор с някои подобен-менте като този на Optimal. Иначе ми се иска нашите автомобили да са с отлична возия. :blink:

.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги за компетентната информацията. Значи може и да отложа смяната му докато събера пари за два. Другият вариант, който ще е временен и ще се дам парите на вятъра е да сменя само проблемния амортисьор с някои подобен-менте като този на Optimal. Иначе ми се иска нашите автомобили да са с отлична возия. :blink:

.

здравей, имам един здрав амортисьор с който можеш да закърпиш положението докато събереш пари за нови, писах ти на ЛС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей, имам един здрав амортисьор с който можеш да закърпиш положението докато събереш пари за нови, писах ти на ЛС

Наистина вземи от Ванката единия амортисьор докато събереш парички. Не купувай менте!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мисля така да напрява - да взема от колегата Agent Smith амортисьора. Ще му се обадя. Само трябва да измислим къде ще се срещнем, че аз сам от Ботевград. Ако е в София няма проблем. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Днес взех от колегата Agent Smith (Ванката) амортисьора. След обяд баща ми го монтира (аз бях на работа) и ми каза, че има голяма разлика!!!:stupid: Дано да закарпим положението (то гаранция няма никога) временно, пък по натам ще се вземат два нови. Утре ще се кача и аз да видя как вози. И все пак благодаря на Ванката за амортисьора както и на всички вас които ми дадохте съвети.

Имам оше няколко проблема със Audi-то, но мисля да ги пусна в отделна тема (да не е в тази).

Много поздрави.

Sre4ko

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........

аз сложих някакви френски за около 100 лв бройката,но ти препоръчвам да смениш всичко (прашници,тампони..)...и лагерите,които са отгоре,защото аз смених само единия и след няколко месеца ми се счупи и другия и сега трябва пак да се сваля всичко отново.Лагерите са около 20-тина лв ,аз лично за пръв път виждам пластмасови лагери :bia: правели ги в Канада

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...