Jump to content

Спортен филтър!!!


corso

Recommended Posts

  • Отговори 143
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Питай там от кадето си го купил,те ще ти кажат :blink:

Купих го по интернет,а и те ще ми кажат да дам 40лв. за препарати,а не как да мина по-тънко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги да споделя ! Значи карам със спортен филтър K&N вече 12-13 хиляди, преди да го сложа си изчистих дебитомера!!! Днес реших да си изпера филтъра и да си почистя отново дебитомера ! Резултата е следния - дебитомера е почти чист !!! Така че едва ли ще се прецака от спортния филтър ! Ето снимки !

943049017.JPG

1587243356.JPG

След почистването !

480085964.JPG

783559210.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и на двете коли съм сложил панелни филтри и засега нямам никакви проблеми :machkaputt:

Гомез и аз си купих като твоя спрей за дебитомери и бях разчекнал 2-та дебитомера за хигиенизиране преди да сложа спортните филтри :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и на двете коли съм сложил панелни филтри и засега нямам никакви проблеми :steinigung:

Гомез и аз си купих като твоя спрей за дебитомери и бях разчекнал 2-та дебитомера за хигиенизиране преди да сложа спортните филтри :hilezh:

Бяха ли много мръсни ? Сега както виждаш няма смисъл да ги чистиш поне 20-30 хиляди !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Аз вечера си взех панелен филътър K&N. Покарах към 300км. и имам чувството, че колата работи доста по-добре, по-лесно отлепя от ниските обороти, пуши по-малко, върху разхода нямам наблюдение още. Тези дни като изсъхне пътя ще и направя един два теста да споделя дали има всъщност разлика във вървежа или си въобразявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

дебитомера го изплакнах с кореселин.а филтъра измих с меглио и вода.май трябва и някъкво масълце. тук има доста по тази тема:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=8439&st=0.може би няма никакъв смисъл от тези "спортни"глупости,ама...карай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди седмица, си смених горивня и въздушния филтри.

Горивня нямаше и 4хил. и беше половината пълен с вода ,но чист.

Въздушния беше на 10хил., вътре бяха всички герои от "Буболечка кючек".

Кутията на филтъра беше толкова мръсна ,имаше 2 пръста кал и пясък в нея.

Свалих и дебитомера, не беше много мръсен в интерес на истината, него го почистих с спирт, понеже нямах

спрей за инжекциони и почистване на карбуратори.

Резултата след смяната е ,че турбината свири много яко,напровоти гали ушите още с стартирането на мотора от ниските обороти а като я изфорсираш, няма такъв кеф.

Разлика във вървежа не усещам.

Може би спортния филтър трябва да промени само звука от работата на мотора и по добре да е конусен май, не знам.

Аз, съм с обикновен панелен филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобразявам си :lol:

Евалата, ела да ти стисна ръката! Бях се отчаял за момент ;)

Мисля си специално за всички, които си внушават, че усещат разликата да донеса някой път измервателната техника на някоя права и който успее да си свали най-доброто време чрез ултра-спортния-спортен филтър K&N с дори 0.2 секунди да го почерпя здраво. B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... който успее да си свали най-доброто време чрез ултра-спортния-спортен филтър K&N с дори 0.2 секунди да го почерпя здраво. :D

С толкова ми падна времето след като сложих чипа :lol: хахаха Но според мен сега катализатора ми е кофти. Мисля да го изтърбуша тия дни.

Правил ли си тест на някое чипосано ТДИ, преди и след, с колко му се е подобрило времето?

Редактирано от djsmash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Една секунда надолу до 100км/ч и на 400м, около две секунди (1.6-1.8) в междинно ускорение на 4та и 5та от 60-100 и 80-120км/ч, но усещането е като за поне 10 надолу :hilezh: Демек заслужава си тормозенето, ако ти стиска и не ти е мил двигателя.

Замерено в един ден преди и след чипосването за да е максимално верно спрямо атмосферните условия (след като нашите турбо двигатели толкова се влияят от това) и доста кръкчета на празната самолетна писта Божурище. Всичко това с Driftbox-а, което ще рече 98% гарантирано верен резултат.

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

A най-ме кефи анкетата :hilezh: Но имам чувството ,че след тази тема някъде качих 5-10 к.с. ...такова усещане имам спрямо преди :lol: дали си въобразявам ? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Май ефекта от спортния филтър е виртуален. Както се беше изказал един колега преди време, преди да влезне въздуха в цилиндрите преминава през турбото, което се явявало "естествен" дозатор на въздуха. Така че и филтърната кутия да изкормите, ефекта няма да е полужителен, но може и да съм в грешка :(

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефектите са както и технически така и от гледна точка на икономия , но когато нещо опира до повече пари да се платят в момента всеки се дърпа първоначално без да преценява нещата цялостно. Затова и тези спорове са само с цел "чешене на езиците".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Аз пак сложих к&н-а и не мисля да се поглеждам повече към хартиения, въздуха в софия е прекалено прашен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дълго четох мненията ви във форума преди да си поръчам моя K&N панелен филтър за моята C4 2,5 TDI и сега като ми дойде филтърчето и си го монтирах мога да ви споделя , че незнам колко коня от тея дето бяха отишли да пасат се завърнаха , но колата ми взе ,че тръгна както трябва. Разликата е очевидна повече динамика на всички обороти и по плавно ускорение. За разхода ще видим но очаквам при спокойно каране да падне малко поради простата причина , че автомобила по бързо вдига обороти при по малко натискане на газта .

Искам да оточня , че преди да си монтирам филтъра по савет на мой приятел който ми подържя автомобила си махнах катализатора и си сложих резонатор на негово място . Както ми обясниха за да има истински ефект от този лек тунинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Всъщност ако не живеете в много мръсен град и въртите по-малко километри и обикновен хартиен филтър ще ви свърши работа

но за мойта кола около 6 хартиени са на цената на един к&н , и ги сменям около 4-5 пъти годишно така че отвсякъде си струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...