Niki001 Публикувано 9 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2008 Питай там от кадето си го купил,те ще ти кажат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 9 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2008 Питай там от кадето си го купил,те ще ти кажат Купих го по интернет,а и те ще ми кажат да дам 40лв. за препарати,а не как да мина по-тънко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Няма как Не е ли рано още да го переш?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 Ами имам вече 5-6000км. и сее поизцапал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 18 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2008 Чакай да видя моя,че е на 20к,ще пусна снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gomez Публикувано 9 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2009 Колеги да споделя ! Значи карам със спортен филтър K&N вече 12-13 хиляди, преди да го сложа си изчистих дебитомера!!! Днес реших да си изпера филтъра и да си почистя отново дебитомера ! Резултата е следния - дебитомера е почти чист !!! Така че едва ли ще се прецака от спортния филтър ! Ето снимки ! След почистването ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 11 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2009 Аз и на двете коли съм сложил панелни филтри и засега нямам никакви проблеми Гомез и аз си купих като твоя спрей за дебитомери и бях разчекнал 2-та дебитомера за хигиенизиране преди да сложа спортните филтри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gomez Публикувано 12 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 Аз и на двете коли съм сложил панелни филтри и засега нямам никакви проблеми Гомез и аз си купих като твоя спрей за дебитомери и бях разчекнал 2-та дебитомера за хигиенизиране преди да сложа спортните филтри Бяха ли много мръсни ? Сега както виждаш няма смисъл да ги чистиш поне 20-30 хиляди ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 27 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2009 Ами да и двата дебитомера бяха замърсени доста,но ги почистих идеално и скоро нямам намерение да ги пипам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djsmash Публикувано 22 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2009 Аз вечера си взех панелен филътър K&N. Покарах към 300км. и имам чувството, че колата работи доста по-добре, по-лесно отлепя от ниските обороти, пуши по-малко, върху разхода нямам наблюдение още. Тези дни като изсъхне пътя ще и направя един два теста да споделя дали има всъщност разлика във вървежа или си въобразявам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djsmash Публикувано 9 Март 2009 Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 (Редактирано) Въобразявам си Виж с чип, вече разликата е огромна Редактирано 9 Март 2009 от djsmash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalcho Публикувано 10 Март 2009 Доклад Share Публикувано 10 Март 2009 дебитомера го изплакнах с кореселин.а филтъра измих с меглио и вода.май трябва и някъкво масълце. тук има доста по тази тема:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=8439&st=0.може би няма никакъв смисъл от тези "спортни"глупости,ама...карай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HELLBOY Публикувано 11 Март 2009 Доклад Share Публикувано 11 Март 2009 Преди седмица, си смених горивня и въздушния филтри.Горивня нямаше и 4хил. и беше половината пълен с вода ,но чист.Въздушния беше на 10хил., вътре бяха всички герои от "Буболечка кючек".Кутията на филтъра беше толкова мръсна ,имаше 2 пръста кал и пясък в нея.Свалих и дебитомера, не беше много мръсен в интерес на истината, него го почистих с спирт, понеже нямахспрей за инжекциони и почистване на карбуратори.Резултата след смяната е ,че турбината свири много яко,напровоти гали ушите още с стартирането на мотора от ниските обороти а като я изфорсираш, няма такъв кеф.Разлика във вървежа не усещам.Може би спортния филтър трябва да промени само звука от работата на мотора и по добре да е конусен май, не знам.Аз, съм с обикновен панелен филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 13 Март 2009 Доклад Share Публикувано 13 Март 2009 Въобразявам си Евалата, ела да ти стисна ръката! Бях се отчаял за момент Мисля си специално за всички, които си внушават, че усещат разликата да донеса някой път измервателната техника на някоя права и който успее да си свали най-доброто време чрез ултра-спортния-спортен филтър K&N с дори 0.2 секунди да го почерпя здраво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djsmash Публикувано 16 Март 2009 Доклад Share Публикувано 16 Март 2009 (Редактирано) ... който успее да си свали най-доброто време чрез ултра-спортния-спортен филтър K&N с дори 0.2 секунди да го почерпя здраво. С толкова ми падна времето след като сложих чипа хахаха Но според мен сега катализатора ми е кофти. Мисля да го изтърбуша тия дни. Правил ли си тест на някое чипосано ТДИ, преди и след, с колко му се е подобрило времето? Редактирано 17 Март 2009 от djsmash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 24 Март 2009 Доклад Share Публикувано 24 Март 2009 (Редактирано) Да. Една секунда надолу до 100км/ч и на 400м, около две секунди (1.6-1.8) в междинно ускорение на 4та и 5та от 60-100 и 80-120км/ч, но усещането е като за поне 10 надолу Демек заслужава си тормозенето, ако ти стиска и не ти е мил двигателя.Замерено в един ден преди и след чипосването за да е максимално верно спрямо атмосферните условия (след като нашите турбо двигатели толкова се влияят от това) и доста кръкчета на празната самолетна писта Божурище. Всичко това с Driftbox-а, което ще рече 98% гарантирано верен резултат. Редактирано 24 Март 2009 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 13 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2009 A най-ме кефи анкетата Но имам чувството ,че след тази тема някъде качих 5-10 к.с. ...такова усещане имам спрямо преди дали си въобразявам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fory Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 Само аз ли още не съм си "чипосал" Аудито със спортен филтър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 30 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2009 добре де, сега какво правим, слагаме ли филтЕрили караме с харТия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 4 Август 2009 Доклад Share Публикувано 4 Август 2009 (Редактирано) Май ефекта от спортния филтър е виртуален. Както се беше изказал един колега преди време, преди да влезне въздуха в цилиндрите преминава през турбото, което се явявало "естествен" дозатор на въздуха. Така че и филтърната кутия да изкормите, ефекта няма да е полужителен, но може и да съм в грешка Редактирано 4 Август 2009 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristof_bg Публикувано 4 Август 2009 Доклад Share Публикувано 4 Август 2009 Ефектите са както и технически така и от гледна точка на икономия , но когато нещо опира до повече пари да се платят в момента всеки се дърпа първоначално без да преценява нещата цялостно. Затова и тези спорове са само с цел "чешене на езиците". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 9 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 Аз пак сложих к&н-а и не мисля да се поглеждам повече към хартиения, въздуха в софия е прекалено прашен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-100-sport Публикувано 15 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2009 Колеги дълго четох мненията ви във форума преди да си поръчам моя K&N панелен филтър за моята C4 2,5 TDI и сега като ми дойде филтърчето и си го монтирах мога да ви споделя , че незнам колко коня от тея дето бяха отишли да пасат се завърнаха , но колата ми взе ,че тръгна както трябва. Разликата е очевидна повече динамика на всички обороти и по плавно ускорение. За разхода ще видим но очаквам при спокойно каране да падне малко поради простата причина , че автомобила по бързо вдига обороти при по малко натискане на газта .Искам да оточня , че преди да си монтирам филтъра по савет на мой приятел който ми подържя автомобила си махнах катализатора и си сложих резонатор на негово място . Както ми обясниха за да има истински ефект от този лек тунинг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 4 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2009 Нещо интересно. Изгледайте го до края, ако вече несте го гледали Почвам да си променям мнението..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 5 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2009 Всъщност ако не живеете в много мръсен град и въртите по-малко километри и обикновен хартиен филтър ще ви свърши работано за мойта кола около 6 хартиени са на цената на един к&н , и ги сменям около 4-5 пъти годишно така че отвсякъде си струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване