Jump to content

Замяна на Pierburg2EE с някакъв друг


Recommended Posts

Колеги го гуша ми доиде от тоя Pierburg 2EE, не знам вече какво съм способен да направя от яд. Възможно ли е да го подменяс друг карбуратор от Ауди дори и с ръчен смукач, нищо че нямам ръчка за такъв на таблото. Абе то нито на бензин държи постоянни обороти, нито на газ. Постоянно нагоре -надолу. Ще го сменям даже четох някаде преди време във форума за подмяна и със Руски Solex.Дали ще стане с някакъв само да не е тоя Пиербург.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем ще имаш само със захващането към колеторите. Ладените карб. мисля, че управлението им не е със жило.

На Москвич АЛЕКО може да ти пасне но там прехода към филтъра е друг. Ако караш основно на газ пробай. Иначе руски карбуратори - дал господ и чаркове многои пък и не са скъпи. Пробата му е майката!!!

Успех :flipoff::hilezh::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиербург 2 е най-опасния карб където съм виждал.По дума на "майтори" няма настроиване пипнеш ли го веднъж....по ФВ форума има повече писано по подобни въпроси за тоя краб....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обади се на телефон 0897845569- Люси. И аз имах подобен проблем с моята 80'ятка и карбуратор бе сменен с друг от онзи модел с ръчния смукач...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за Люси и моя се беше по разкапал но човека го пипна и сега двигателя мърка като котенце и на газ и на бензин. Така че не се занимавай със смяна докато има кадърни майстори го прави после да му мислим. Но виждам за съжеление че си от прованса чуй се с човека по телефона и инвестирай малко пари и време за да си спестиш ядове после. И имай впредвид че имам точно същия карбуратор 2Е2 и карба вобще не е лош просто не обича некадърници да го барат.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Люси съм говорил според него проблема ми е в регулатора на дроселнат клапа. За нов регулатор спомена цена от около 150-160лева. Посъветва ме да си потърся направо цял карбуратор дори и втора ръка да е. Е аз пък си мисля щом ще взимам карбуратор и то втора ръка то той да не е Пиербург. Определено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заменяем е, с някав японски??? пак го слагат на АУДИ ..но не знам подробности. Ако имаш път към софия тел: 048903624 ще ти помогне, тои с тва се занимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава има един избор и той е карб Кейхин 2. Едно момче продаваше тънко такъв но му беше счупено едно ъгълче и реално не работеше ускорителната помпа. Погледни в Купува/Продава и с търсачката намери някой дето да продава такъв мисля за едни 80-100 лв. би трябвало да се опрявиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих и с Люси и вижте какво ми писа"Значи проблема е точно в този модул за упеавление на дросела.Идва момент когато този модул издава багажа и трябва да се подмени.Втора употреба няма смисъл да търсиш,защото не се знае колко е читав и колко ще изкара.Нов само с поръчка на цена от 700лв.

Спасението е смяна на карбуратора.Излиза най евтино в случая.

Поздрави-Люси"

Е щом ще сменям карбуратор то той няма да е Пиербург.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси КЕЙХИН с ръчен смукач ,който се вгражда серийно.

Предполагам ,че трябва да пасне на колектора.Аз никога не съм имал проблеми с него ,но

карам само на газ.

За руски карбове ,чел съм че руснаците слагат масово от НИВА с мотор 1,7 ,но ще трябва

да се прави преходен фланец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една обява за разпродаване на мотор и други неща за Б2 та мотора е имал и карб (предполагам е бил 2Е2) но човека не се обади защото ми трябваше туй онуй от Б2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК утре пускам снимки

Набарах един як руски сайт с множество снимки и описания

на карбове.Смятам ,че ще е полезен за много от нас ,включително

и на мен. Има го и прочутия 2 ЕЕ.

ПЛЯС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тас пръдня е регулатор на дроселаhttp://dinamitry.eniko.ru/mas/reports/2ee/components/poz_dz1.jpg

Искрено благодаря на колегата Николов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя е счупен точно там с малко ТЕЛ и дведупки вече 8 години работи перфектно. Ако се свържеш с човека яз ще ти направя ускорителната помпа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа чесно за телта и аз се замислих, щото като го натисна с ръка и всичко заспива. Може ремонта на карбуратора да го отложа малко във времето щото тая вечер ме отупаха 210лева за смяна на амортисьори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове аз се оттеглям от дискусията защото това което си представях като пиербург нема нищо общо с моя. Моя е модел 2Е2 и е с такъв регулатор само че той е вакуумен а не електрически и аз нямам ядове с него, единствената му забележка в момента е че заради преебана ампула (скъпичка ми е) карба и на студен двигател седи на 900 об/мин и трябва да се тръгва с повечко газ. Карба който има човека е 2ЕЕ който доколкото съм чувал е най киселото нещо в моторната гама на АУДИ с тази измишлютина регулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове аз се оттеглям от дискусията защото това което си представях като пиербург нема нищо общо с моя. Моя е модел 2Е2 и е с такъв регулатор само че той е вакуумен а не електрически и аз нямам ядове с него, единствената му забележка в момента е че заради преебана ампула (скъпичка ми е) карба и на студен двигател седи на 900 об/мин и трябва да се тръгва с повечко газ. Карба който има човека е 2ЕЕ който доколкото съм чувал е най киселото нещо в моторната гама на АУДИ с тази измишлютина регулатора.

баце моя го дават кейхин 2 :angry2: Дано да подлежи на ремонт,че съм и аз за люси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бегай и не се замисляй. Карба ти от по-добрия модел (сиреч по-простия) в моята книга за Ауди80СС има три видове карбуратори за това АУДИ Кейхин (ама еднокамерния слага се на малкия матор 1.3), Зенит и Пиербурга (за по-големите). Аз се радвам че все пак моя е в добро състояние и след малка намеса в момента е като часовник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм приготвил едни 100 лева за понатам да оправим и моя,не че е много зле.Ама първо пустото окачване.Накрая ще си вземем за 1000 лева цела кола с 5-ак и се вкарвам във филма :runningdog:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...