kolchev Публикувано 13 Март 2008 Доклад Share Публикувано 13 Март 2008 Колеги го гуша ми доиде от тоя Pierburg 2EE, не знам вече какво съм способен да направя от яд. Възможно ли е да го подменяс друг карбуратор от Ауди дори и с ръчен смукач, нищо че нямам ръчка за такъв на таблото. Абе то нито на бензин държи постоянни обороти, нито на газ. Постоянно нагоре -надолу. Ще го сменям даже четох някаде преди време във форума за подмяна и със Руски Solex.Дали ще стане с някакъв само да не е тоя Пиербург. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 13 Март 2008 Доклад Share Публикувано 13 Март 2008 По принцип всичко е възможноВиждал съм Б-тройка и няколко голфа с карбуратори от Лада и работеха чудесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 13 Март 2008 Доклад Share Публикувано 13 Март 2008 Проблем ще имаш само със захващането към колеторите. Ладените карб. мисля, че управлението им не е със жило.На Москвич АЛЕКО може да ти пасне но там прехода към филтъра е друг. Ако караш основно на газ пробай. Иначе руски карбуратори - дал господ и чаркове многои пък и не са скъпи. Пробата му е майката!!!Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 13 Март 2008 Доклад Share Публикувано 13 Март 2008 Пиербург 2 е най-опасния карб където съм виждал.По дума на "майтори" няма настроиване пипнеш ли го веднъж....по ФВ форума има повече писано по подобни въпроси за тоя краб.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sel Публикувано 13 Март 2008 Доклад Share Публикувано 13 Март 2008 Обади се на телефон 0897845569- Люси. И аз имах подобен проблем с моята 80'ятка и карбуратор бе сменен с друг от онзи модел с ръчния смукач... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 13 Март 2008 Доклад Share Публикувано 13 Март 2008 (Редактирано) Още един глас за Люси и моя се беше по разкапал но човека го пипна и сега двигателя мърка като котенце и на газ и на бензин. Така че не се занимавай със смяна докато има кадърни майстори го прави после да му мислим. Но виждам за съжеление че си от прованса чуй се с човека по телефона и инвестирай малко пари и време за да си спестиш ядове после. И имай впредвид че имам точно същия карбуратор 2Е2 и карба вобще не е лош просто не обича некадърници да го барат. Редактирано 13 Март 2008 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolchev Публикувано 14 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2008 С Люси съм говорил според него проблема ми е в регулатора на дроселнат клапа. За нов регулатор спомена цена от около 150-160лева. Посъветва ме да си потърся направо цял карбуратор дори и втора ръка да е. Е аз пък си мисля щом ще взимам карбуратор и то втора ръка то той да не е Пиербург. Определено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko74 Публикувано 14 Март 2008 Доклад Share Публикувано 14 Март 2008 Заменяем е, с някав японски??? пак го слагат на АУДИ ..но не знам подробности. Ако имаш път към софия тел: 048903624 ще ти помогне, тои с тва се занимава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 14 Март 2008 Доклад Share Публикувано 14 Март 2008 Тогава има един избор и той е карб Кейхин 2. Едно момче продаваше тънко такъв но му беше счупено едно ъгълче и реално не работеше ускорителната помпа. Погледни в Купува/Продава и с търсачката намери някой дето да продава такъв мисля за едни 80-100 лв. би трябвало да се опрявиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolchev Публикувано 14 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2008 Говорих и с Люси и вижте какво ми писа"Значи проблема е точно в този модул за упеавление на дросела.Идва момент когато този модул издава багажа и трябва да се подмени.Втора употреба няма смисъл да търсиш,защото не се знае колко е читав и колко ще изкара.Нов само с поръчка на цена от 700лв.Спасението е смяна на карбуратора.Излиза най евтино в случая.Поздрави-Люси"Е щом ще сменям карбуратор то той няма да е Пиербург. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 14 Март 2008 Доклад Share Публикувано 14 Март 2008 Търси КЕЙХИН с ръчен смукач ,който се вгражда серийно.Предполагам ,че трябва да пасне на колектора.Аз никога не съм имал проблеми с него ,нокарам само на газ.За руски карбове ,чел съм че руснаците слагат масово от НИВА с мотор 1,7 ,но ще трябвада се прави преходен фланец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 14 Март 2008 Доклад Share Публикувано 14 Март 2008 Имаше една обява за разпродаване на мотор и други неща за Б2 та мотора е имал и карб (предполагам е бил 2Е2) но човека не се обади защото ми трябваше туй онуй от Б2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad Публикувано 14 Март 2008 Доклад Share Публикувано 14 Март 2008 Колега пусни снимки на тоя карбуратор и на детайла който смяташ че е развален. аз имам два разглобени карбуратора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolchev Публикувано 14 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2008 ОК утре пускам снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 14 Март 2008 Доклад Share Публикувано 14 Март 2008 ОК утре пускам снимкиНабарах един як руски сайт с множество снимки и описанияна карбове.Смятам ,че ще е полезен за много от нас ,включителнои на мен. Има го и прочутия 2 ЕЕ.ПЛЯС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolchev Публикувано 14 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2008 Ей тас пръдня е регулатор на дроселаhttp://dinamitry.eniko.ru/mas/reports/2ee/components/poz_dz1.jpgИскрено благодаря на колегата Николов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 14 Март 2008 Доклад Share Публикувано 14 Март 2008 И моя е счупен точно там с малко ТЕЛ и дведупки вече 8 години работи перфектно. Ако се свържеш с човека яз ще ти направя ускорителната помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolchev Публикувано 14 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2008 Да ти кажа чесно за телта и аз се замислих, щото като го натисна с ръка и всичко заспива. Може ремонта на карбуратора да го отложа малко във времето щото тая вечер ме отупаха 210лева за смяна на амортисьори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 14 Март 2008 Доклад Share Публикувано 14 Март 2008 Пичове аз се оттеглям от дискусията защото това което си представях като пиербург нема нищо общо с моя. Моя е модел 2Е2 и е с такъв регулатор само че той е вакуумен а не електрически и аз нямам ядове с него, единствената му забележка в момента е че заради преебана ампула (скъпичка ми е) карба и на студен двигател седи на 900 об/мин и трябва да се тръгва с повечко газ. Карба който има човека е 2ЕЕ който доколкото съм чувал е най киселото нещо в моторната гама на АУДИ с тази измишлютина регулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 14 Март 2008 Доклад Share Публикувано 14 Март 2008 Пичове аз се оттеглям от дискусията защото това което си представях като пиербург нема нищо общо с моя. Моя е модел 2Е2 и е с такъв регулатор само че той е вакуумен а не електрически и аз нямам ядове с него, единствената му забележка в момента е че заради преебана ампула (скъпичка ми е) карба и на студен двигател седи на 900 об/мин и трябва да се тръгва с повечко газ. Карба който има човека е 2ЕЕ който доколкото съм чувал е най киселото нещо в моторната гама на АУДИ с тази измишлютина регулатора.баце моя го дават кейхин 2 Дано да подлежи на ремонт,че съм и аз за люси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 15 Март 2008 Доклад Share Публикувано 15 Март 2008 Бегай и не се замисляй. Карба ти от по-добрия модел (сиреч по-простия) в моята книга за Ауди80СС има три видове карбуратори за това АУДИ Кейхин (ама еднокамерния слага се на малкия матор 1.3), Зенит и Пиербурга (за по-големите). Аз се радвам че все пак моя е в добро състояние и след малка намеса в момента е като часовник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 15 Март 2008 Доклад Share Публикувано 15 Март 2008 И аз съм приготвил едни 100 лева за понатам да оправим и моя,не че е много зле.Ама първо пустото окачване.Накрая ще си вземем за 1000 лева цела кола с 5-ак и се вкарвам във филма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts