Jump to content

Порше БГ


kokonai

Recommended Posts

Всички по-големи марки са така БМВ ,АУДИ ,Мерседес ,Тойота при дилъра на Фолксваген във Варна положението пък е направо . . .нямам думи всички са най-великите продавач консултанти така де дилъри ,а ние едва ли не си просим ,а не плащаме . . . Сега мисля да взимам за жена ми Тигуан някой ще познае ли от къде!??! АВТОТРЕЙД :hilezh:

При онези нелюбезните немци ще отида поне не чакаш 6 месеца . . .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 121
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

много ясно , че от там ще го вземеш !!!!

между другото , преди да взема дачията от този дилър бях при другия им дилър и там едва ли не ми правеха услуга като ми обесняваха , че ще ми доставят колата до месец два , а от другия дилър я взех за 4 дни!!!

изобщо няма кво да говорим...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди до Германия. Аз за Х5-цата се обадих във вторник че в четвъртък ще я взема. В сряда вечерта, към 23 часа минах от любопитство покрай офиса на дилъра до Щутгарт. Колата беше най-отпред, с монтирани транзитни номера и измита. За транзитните номера и застраховката им не съм дал една стотинка, дори не знам колко са платили немците. На сутринта отидох, звъннах на банката че всичко е наред и в момента в който си видяха парите по сметката тръгнах. Тука ще ме мотаят поне 2-3 дена след като си видят парите щот няма организация, няма и мислещи служители които да знаят какви са им задълженията

Редактирано от Audi_90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди до Германия. Аз за Х5-цата се обадих във вторник че в четвъртък ще я взема. В сряда вечерта, към 23 часа минах от любопитство покрай офиса на дилъра до Щутгарт. Колата беше най-отпред, с монтирани транзитни номера и измита. За транзитните номера и застраховката им не съм дал една стотинка, дори не знам колко са платили немците. На сутринта отидох, звъннах на банката че всичко е наред и в момента в който си видяха парите по сметката тръгнах. Тука ще ме мотаят поне 2-3 дена след като си видят парите щот няма организация, няма и мислещи служители които да знаят какви са им задълженията

Sorry за оффтопика, ама караха ли те да им пращаш капаро или си бяхте на честна дума? Любопитно ми е и как те гледат от тукашните дилърчета като ходиш за смяна на масло? Или ходиш до по-цивилизована държава да ги правиш тия работи, сигурно и сърбия и гърция са по-културни и кадърни от наш'те :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sorry за оффтопика, ама караха ли те да им пращаш капаро или си бяхте на честна дума? Любопитно ми е и как те гледат от тукашните дилърчета като ходиш за смяна на масло? Или ходиш до по-цивилизована държава да ги правиш тия работи, сигурно и сърбия и гърция са по-културни и кадърни от наш'те :flipoff:

Ти нещо да не завиждаш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, на мен ми е чудно колко им плащат на тия момчета - 1000лв примерно - нищо пара за София, ама нещо % няма ли, не ходят ли на разни обучения, т'ва-онова?Да имат стимул просто, да продават, да контактуват с клиенти........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам например че в сервиза на скания взимат % от стойноста на ремонтите, на вложените части + нелоша заплата и чисто на месец им идвали над 2к лева - там няма проблем с текучество и всички много добре си гледат работата. Ама едно цвете пролет не прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, като има сериозна твърда заплата плюс %, плюс необходимото обучение в Германия/командировъчни/, за да може да продава и след това обслужва/сервиза/ чисто нови автомобили........Но пак казвам, писмото на "управителя" е на махленско ниво.......Какво остава за търговците и сервизните техници, на които той дава пример......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, като има сериозна твърда заплата плюс %, плюс необходимото обучение в Германия/командировъчни/, за да може да продава и след това обслужва/сервиза/ чисто нови автомобили........Но пак казвам, писмото на "управителя" е на махленско ниво.......Какво остава за търговците и сервизните техници, на които той дава пример......

Става ла*но както е казал Швейк :eusa_doh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам например че в сервиза на скания взимат % от стойноста на ремонтите, на вложените части + нелоша заплата и чисто на месец им идвали над 2к лева - там няма проблем с текучество и всички много добре си гледат работата. Ама едно цвете пролет не прави.

Малко офф -ехх те такива заплати ще сънуваме ние от провинцията. Това много пара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sorry за оффтопика, ама караха ли те да им пращаш капаро или си бяхте на честна дума? Любопитно ми е и как те гледат от тукашните дилърчета като ходиш за смяна на масло? Или ходиш до по-цивилизована държава да ги правиш тия работи, сигурно и сърбия и гърция са по-културни и кадърни от наш'те :)

Няма проблем с обслужването:bia: А и когат ме питаха защо не съм я взел от тях отговорих в прав текст - търговците ви не стават за чеп за зеле даже. Обслужване и гаранционни ремонти не могат да ми откажат щот пищя в централата в Мюнхен и ше са пишман че са ми отказали обслужването. Гаранцията е международна и никой не може да ти я откаже освен ако не е решил да прежали дилърския си договор:D

Капаро дадох 1000 Евро. Въпреки че съм на мнение че хем моеш да си направиш една екскурзия до Гърция ем ше си смениш и маслото:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко обратно на темата :bia:...

Няколко колеги откликнаха за помощ за навигацията за което съм им много благодарен. Надявам се с обща помощ да обновя дисковете на колите. Благодаря на всички за помощта която ми оказват.

По-важното е това на което не обърнахте внимание. Може би поради факта, че в изложението ми най-много място заема проблема с навигацията.

Всъшност най-големия проблем е този с гаранцията на колите. АЗ НЯМАМ ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ!!! Нито на български нито на японски нито на какъвто и да е.

Мибилната (или Мобилитетна) гаранция която задължително се плаща при А(S)8, R8 и Q7 не мога да използвам защото я нямало в БГ!? Добре де оставям БГ настрана чупи се колата в Германия...аз нямам и хабер за това как да процедирам а там я има. Нали съм си платил и нея? Тя включва подмяна на път на колата с временна, преспиване в хотел за сметка на Ауди при невъзможност да реагират и т.н...

Къде е всичко това? Парите са в Ауди а дилъра ме държи в пълно затъмнение по прават ми дадени директно от производителя!

Ей този проблем как според вас се решава. Писмо-оплакване до кой?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко обратно на темата :bia:...

Няколко колеги откликнаха за помощ за навигацията за което съм им много благодарен. Надявам се с обща помощ да обновя дисковете на колите. Благодаря на всички за помощта която ми оказват.

По-важното е това на което не обърнахте внимание. Може би поради факта, че в изложението ми най-много място заема проблема с навигацията.

Всъшност най-големия проблем е този с гаранцията на колите. АЗ НЯМАМ ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ!!! Нито на български нито на японски нито на какъвто и да е.

Мибилната (или Мобилитетна) гаранция която задължително се плаща при А(S)8, R8 и Q7 не мога да използвам защото я нямало в БГ!? Добре де оставям БГ настрана чупи се колата в Германия...аз нямам и хабер за това как да процедирам а там я има. Нали съм си платил и нея? Тя включва подмяна на път на колата с временна, преспиване в хотел за сметка на Ауди при невъзможност да реагират и т.н...

Къде е всичко това? Парите са в Ауди а дилъра ме държи в пълно затъмнение по прават ми дадени директно от производителя!

Ей този проблем как според вас се решава. Писмо-оплакване до кой?

До Инголщадт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко обратно на темата :bia: ...

Ей този проблем как според вас се решава. Писмо-оплакване до кой?

Проверяваш кой е собственик на капитала на Порше БГ (Някой по-горе каза, че били швейцарци) и пишеш до централата на АУДИ с копие до него и Порше БГ .

Бахти филма скапан :( , това само тук може да стане .

Късмет Ники :D .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AUDI AG

Customer Support Germany

P.O. Box 10 04 57

85045 Ingolstadt

Fax +49 (0) 841 89 41860

Или директно от сайта им - ТУК

Редактирано от tita
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря на Edinak за линкчето...работи перфектно. Благодаря и на всички които помогнаха и удариха по едно рамо за поправяне на непсраведливостта касаеща карти и навигация.

Писмото до АУДИ коментиращо оплакванията и предимно гаранциите се твори в момента. Като (ако) получа отговор ще го споделя тук.

Редактирано от kokonai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коко, що не кажеш на шефа на "Порше Бг", че следващия път ще ме заведеш при него :) Ама преди мен да влезе Стефан (Сумиста). От него биенето, от мен пеенето. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коко, що не кажеш на шефа на "Порше Бг", че следващия път ще ме заведеш при него ;) Ама преди мен да влезе Стефан (Сумиста). От него биенето, от мен пеенето. :o

:hilezh::hilezh::flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя "шеф" верно се обяснява като ученичка. :hilezh:

Доводите за забавения превод за супер смешни. Първо на първо колата е излязла от завода преди 2 години, а бордната литература е готова поне 3 месеца преди пускането на моделната линия въобще. Тази книжка се превежда от сериозна преводна фирма точно за 3 дни и се оформя от предпечатна фирма за най-много месец. Какво ми разправя за обеми и трудности ... да не превежда техническата документация на совалката "Discovery" ... все пак говорим за бордната книжка, а не пълната сервизна литература за модела, която вече може и да е по-обемиста и сложна.

Работата е, че не им се дават пари и сигурно са го дали да го превежда нa някой я племенника я чичовото, който пък работи за Nestle и превежда в свободното си време! Е ... така не 2 ами 5 години може да се проточи. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей са се залях от смех за Стефан и Падрето.

Новия бисер от Порше БГ е: Хубаво сте си намерили диск, но стария е заключен и го вадим само срещу 60 лв :hilezh: Ама на другата кола излиза....ами докарайте я да го заключим и него :hilezh::flehan:;) ...

Добре, че Жоро Суходолски е на линия за такива "ремонти"

Но е смешно как като загубиха кинтите за нови дискове и пак се опитват да не са капо.

И другото което ме учуди пак - новата версия е с карти от 1 Август 2007...и е две версии по-голяма от тази която извадихме. Оставам с впечатление че са ми тряснали стар диск а моите са ги продали в магазина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...