venko Публикувано 16 Март 2008 Доклад Share Публикувано 16 Март 2008 Всички по-големи марки са така БМВ ,АУДИ ,Мерседес ,Тойота при дилъра на Фолксваген във Варна положението пък е направо . . .нямам думи всички са най-великите продавач консултанти така де дилъри ,а ние едва ли не си просим ,а не плащаме . . . Сега мисля да взимам за жена ми Тигуан някой ще познае ли от къде!??! АВТОТРЕЙД При онези нелюбезните немци ще отида поне не чакаш 6 месеца . . . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 16 Март 2008 Доклад Share Публикувано 16 Март 2008 много ясно , че от там ще го вземеш !!!!между другото , преди да взема дачията от този дилър бях при другия им дилър и там едва ли не ми правеха услуга като ми обесняваха , че ще ми доставят колата до месец два , а от другия дилър я взех за 4 дни!!!изобщо няма кво да говорим... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_90 Публикувано 16 Март 2008 Доклад Share Публикувано 16 Март 2008 (Редактирано) Иди до Германия. Аз за Х5-цата се обадих във вторник че в четвъртък ще я взема. В сряда вечерта, към 23 часа минах от любопитство покрай офиса на дилъра до Щутгарт. Колата беше най-отпред, с монтирани транзитни номера и измита. За транзитните номера и застраховката им не съм дал една стотинка, дори не знам колко са платили немците. На сутринта отидох, звъннах на банката че всичко е наред и в момента в който си видяха парите по сметката тръгнах. Тука ще ме мотаят поне 2-3 дена след като си видят парите щот няма организация, няма и мислещи служители които да знаят какви са им задълженията Редактирано 16 Март 2008 от Audi_90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 16 Март 2008 Доклад Share Публикувано 16 Март 2008 Булгар Булгар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
usx Публикувано 16 Март 2008 Доклад Share Публикувано 16 Март 2008 Иди до Германия. Аз за Х5-цата се обадих във вторник че в четвъртък ще я взема. В сряда вечерта, към 23 часа минах от любопитство покрай офиса на дилъра до Щутгарт. Колата беше най-отпред, с монтирани транзитни номера и измита. За транзитните номера и застраховката им не съм дал една стотинка, дори не знам колко са платили немците. На сутринта отидох, звъннах на банката че всичко е наред и в момента в който си видяха парите по сметката тръгнах. Тука ще ме мотаят поне 2-3 дена след като си видят парите щот няма организация, няма и мислещи служители които да знаят какви са им задължениятаSorry за оффтопика, ама караха ли те да им пращаш капаро или си бяхте на честна дума? Любопитно ми е и как те гледат от тукашните дилърчета като ходиш за смяна на масло? Или ходиш до по-цивилизована държава да ги правиш тия работи, сигурно и сърбия и гърция са по-културни и кадърни от наш'те Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 16 Март 2008 Доклад Share Публикувано 16 Март 2008 Sorry за оффтопика, ама караха ли те да им пращаш капаро или си бяхте на честна дума? Любопитно ми е и как те гледат от тукашните дилърчета като ходиш за смяна на масло? Или ходиш до по-цивилизована държава да ги правиш тия работи, сигурно и сърбия и гърция са по-културни и кадърни от наш'те Ти нещо да не завиждаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 16 Март 2008 Доклад Share Публикувано 16 Март 2008 Ти нещо да не завиждаш спамиш ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shavo Публикувано 16 Март 2008 Доклад Share Публикувано 16 Март 2008 Добре де, на мен ми е чудно колко им плащат на тия момчета - 1000лв примерно - нищо пара за София, ама нещо % няма ли, не ходят ли на разни обучения, т'ва-онова?Да имат стимул просто, да продават, да контактуват с клиенти........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 16 Март 2008 Доклад Share Публикувано 16 Март 2008 Знам например че в сервиза на скания взимат % от стойноста на ремонтите, на вложените части + нелоша заплата и чисто на месец им идвали над 2к лева - там няма проблем с текучество и всички много добре си гледат работата. Ама едно цвете пролет не прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shavo Публикувано 16 Март 2008 Доклад Share Публикувано 16 Март 2008 Така де, като има сериозна твърда заплата плюс %, плюс необходимото обучение в Германия/командировъчни/, за да може да продава и след това обслужва/сервиза/ чисто нови автомобили........Но пак казвам, писмото на "управителя" е на махленско ниво.......Какво остава за търговците и сервизните техници, на които той дава пример...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 16 Март 2008 Доклад Share Публикувано 16 Март 2008 Така де, като има сериозна твърда заплата плюс %, плюс необходимото обучение в Германия/командировъчни/, за да може да продава и след това обслужва/сервиза/ чисто нови автомобили........Но пак казвам, писмото на "управителя" е на махленско ниво.......Какво остава за търговците и сервизните техници, на които той дава пример......Става ла*но както е казал Швейк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 17 Март 2008 Доклад Share Публикувано 17 Март 2008 Знам например че в сервиза на скания взимат % от стойноста на ремонтите, на вложените части + нелоша заплата и чисто на месец им идвали над 2к лева - там няма проблем с текучество и всички много добре си гледат работата. Ама едно цвете пролет не прави.Малко офф -ехх те такива заплати ще сънуваме ние от провинцията. Това много пара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_90 Публикувано 17 Март 2008 Доклад Share Публикувано 17 Март 2008 Sorry за оффтопика, ама караха ли те да им пращаш капаро или си бяхте на честна дума? Любопитно ми е и как те гледат от тукашните дилърчета като ходиш за смяна на масло? Или ходиш до по-цивилизована държава да ги правиш тия работи, сигурно и сърбия и гърция са по-културни и кадърни от наш'те Няма проблем с обслужването А и когат ме питаха защо не съм я взел от тях отговорих в прав текст - търговците ви не стават за чеп за зеле даже. Обслужване и гаранционни ремонти не могат да ми откажат щот пищя в централата в Мюнхен и ше са пишман че са ми отказали обслужването. Гаранцията е международна и никой не може да ти я откаже освен ако не е решил да прежали дилърския си договорКапаро дадох 1000 Евро. Въпреки че съм на мнение че хем моеш да си направиш една екскурзия до Гърция ем ше си смениш и маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokonai Публикувано 17 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2008 Малко обратно на темата ...Няколко колеги откликнаха за помощ за навигацията за което съм им много благодарен. Надявам се с обща помощ да обновя дисковете на колите. Благодаря на всички за помощта която ми оказват.По-важното е това на което не обърнахте внимание. Може би поради факта, че в изложението ми най-много място заема проблема с навигацията.Всъшност най-големия проблем е този с гаранцията на колите. АЗ НЯМАМ ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ!!! Нито на български нито на японски нито на какъвто и да е. Мибилната (или Мобилитетна) гаранция която задължително се плаща при А(S)8, R8 и Q7 не мога да използвам защото я нямало в БГ!? Добре де оставям БГ настрана чупи се колата в Германия...аз нямам и хабер за това как да процедирам а там я има. Нали съм си платил и нея? Тя включва подмяна на път на колата с временна, преспиване в хотел за сметка на Ауди при невъзможност да реагират и т.н...Къде е всичко това? Парите са в Ауди а дилъра ме държи в пълно затъмнение по прават ми дадени директно от производителя!Ей този проблем как според вас се решава. Писмо-оплакване до кой? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_90 Публикувано 17 Март 2008 Доклад Share Публикувано 17 Март 2008 Малко обратно на темата ...Няколко колеги откликнаха за помощ за навигацията за което съм им много благодарен. Надявам се с обща помощ да обновя дисковете на колите. Благодаря на всички за помощта която ми оказват.По-важното е това на което не обърнахте внимание. Може би поради факта, че в изложението ми най-много място заема проблема с навигацията.Всъшност най-големия проблем е този с гаранцията на колите. АЗ НЯМАМ ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ!!! Нито на български нито на японски нито на какъвто и да е. Мибилната (или Мобилитетна) гаранция която задължително се плаща при А(S)8, R8 и Q7 не мога да използвам защото я нямало в БГ!? Добре де оставям БГ настрана чупи се колата в Германия...аз нямам и хабер за това как да процедирам а там я има. Нали съм си платил и нея? Тя включва подмяна на път на колата с временна, преспиване в хотел за сметка на Ауди при невъзможност да реагират и т.н...Къде е всичко това? Парите са в Ауди а дилъра ме държи в пълно затъмнение по прават ми дадени директно от производителя!Ей този проблем как според вас се решава. Писмо-оплакване до кой?До Инголщадт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 17 Март 2008 Доклад Share Публикувано 17 Март 2008 Малко обратно на темата ...Ей този проблем как според вас се решава. Писмо-оплакване до кой?Проверяваш кой е собственик на капитала на Порше БГ (Някой по-горе каза, че били швейцарци) и пишеш до централата на АУДИ с копие до него и Порше БГ .Бахти филма скапан , това само тук може да стане .Късмет Ники . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 17 Март 2008 Доклад Share Публикувано 17 Март 2008 До ИнголщадтТочно така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tita Публикувано 17 Март 2008 Доклад Share Публикувано 17 Март 2008 (Редактирано) AUDI AG Customer Support GermanyP.O. Box 10 04 5785045 IngolstadtFax +49 (0) 841 89 41860Или директно от сайта им - ТУК Редактирано 17 Март 2008 от tita Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokonai Публикувано 17 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2008 (Редактирано) Благодаря на Edinak за линкчето...работи перфектно. Благодаря и на всички които помогнаха и удариха по едно рамо за поправяне на непсраведливостта касаеща карти и навигация.Писмото до АУДИ коментиращо оплакванията и предимно гаранциите се твори в момента. Като (ако) получа отговор ще го споделя тук. Редактирано 17 Март 2008 от kokonai Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
padrebg Публикувано 17 Март 2008 Доклад Share Публикувано 17 Март 2008 Коко, що не кажеш на шефа на "Порше Бг", че следващия път ще ме заведеш при него Ама преди мен да влезе Стефан (Сумиста). От него биенето, от мен пеенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 17 Март 2008 Доклад Share Публикувано 17 Март 2008 Коко, що не кажеш на шефа на "Порше Бг", че следващия път ще ме заведеш при него Ама преди мен да влезе Стефан (Сумиста). От него биенето, от мен пеенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko Публикувано 17 Март 2008 Доклад Share Публикувано 17 Март 2008 Някой по-горе каза, че били швейцарциАрменци са! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 17 Март 2008 Доклад Share Публикувано 17 Март 2008 Тоя "шеф" верно се обяснява като ученичка. Доводите за забавения превод за супер смешни. Първо на първо колата е излязла от завода преди 2 години, а бордната литература е готова поне 3 месеца преди пускането на моделната линия въобще. Тази книжка се превежда от сериозна преводна фирма точно за 3 дни и се оформя от предпечатна фирма за най-много месец. Какво ми разправя за обеми и трудности ... да не превежда техническата документация на совалката "Discovery" ... все пак говорим за бордната книжка, а не пълната сервизна литература за модела, която вече може и да е по-обемиста и сложна.Работата е, че не им се дават пари и сигурно са го дали да го превежда нa някой я племенника я чичовото, който пък работи за Nestle и превежда в свободното си време! Е ... така не 2 ами 5 години може да се проточи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokonai Публикувано 17 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2008 Ей са се залях от смех за Стефан и Падрето. Новия бисер от Порше БГ е: Хубаво сте си намерили диск, но стария е заключен и го вадим само срещу 60 лв Ама на другата кола излиза....ами докарайте я да го заключим и него ...Добре, че Жоро Суходолски е на линия за такива "ремонти"Но е смешно как като загубиха кинтите за нови дискове и пак се опитват да не са капо. И другото което ме учуди пак - новата версия е с карти от 1 Август 2007...и е две версии по-голяма от тази която извадихме. Оставам с впечатление че са ми тряснали стар диск а моите са ги продали в магазина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 17 Март 2008 Доклад Share Публикувано 17 Март 2008 Тъкмо се бях запътил към Порше БГ за нова S5но коко ме отказаси карам S4-катаайййй сиктир Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts