Jump to content

ГУ на механичен инжекцион - невъзможно?!


Recommended Posts

Колеги, вчера исках да проверя колко би ми струвало да си монтирам газова уредба на колата и ходих на две места в Монтана. На първото (след кръговото в посока Враца, веднага преди изкачването в ляво) реакцията беше: "Ооооо, тава а механична инжекция, нема да стане! Ооооо, оно е и със шес`найсе клапана, нема, нема да стане!" На второто място (на излизане от града в посока Лом, след шоурума на Пежо) не бяха толкова категорични, ама и там се започна едно увъртане "Абе, то може и да стане... ама ше имаш проблеми сигурно като пуснеш климатика... ама ше ти прекъсва... ама ше ти мени оборотите... ама ше е много скъпо..." и въобще в този дух. Дори ме увериха, че нямам компютър! А на въпроса "Ламбда сондата с какво комуникира, тогава?!" от моя страна, отговора беше "Абе, то има, ама той е свързан само с датчици..." Така и не разбрах с какво всъщност се е очаквало да бъде свързан, сигурно с БТК ADSL! :hilezh: Та въпросът ми е: Може ли на механична инжекция (двигател 6А, 2000 куб. см., 137 к. с. 16V) да се сложи газова уредба? И под въпросите: Ако може, къде и кой може да го направи качествено? Дори в София, или друг град нямя да е проблем, че тук в Северозападнала България всичко явно е много сложно! Ще съм много благодарен на всеки, който успее да даде някаква полезна информация ( :hilezh: ) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не само там и на много други места сатава. Аз се сещам за Видин най близо до теб. Ако искаш ще говоря с колегата да ти свърши работа. :)

Редактирано от qnis3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вчера исках да проверя колко би ми струвало да си монтирам газова уредба на колата и ходих на две места в Монтана. На първото (след кръговото в посока Враца, веднага преди изкачването в ляво) реакцията беше: "Ооооо, тава а механична инжекция, нема да стане! Ооооо, оно е и със шес`найсе клапана, нема, нема да стане!" На второто място (на излизане от града в посока Лом, след шоурума на Пежо) не бяха толкова категорични, ама и там се започна едно увъртане "Абе, то може и да стане... ама ше имаш проблеми сигурно като пуснеш климатика... ама ше ти прекъсва... ама ше ти мени оборотите... ама ше е много скъпо..." и въобще в този дух. Дори ме увериха, че нямам компютър! А на въпроса "Ламбда сондата с какво комуникира, тогава?!" от моя страна, отговора беше "Абе, то има, ама той е свързан само с датчици..." Така и не разбрах с какво всъщност се е очаквало да бъде свързан, сигурно с БТК ADSL! :D Та въпросът ми е: Може ли на механична инжекция (двигател 6А, 2000 куб. см., 137 к. с. 16V) да се сложи газова уредба? И под въпросите: Ако може, къде и кой може да го направи качествено? Дори в София, или друг град нямя да е проблем, че тук в Северозападнала България всичко явно е много сложно! Ще съм много благодарен на всеки, който успее да даде някаква полезна информация ( :bia: ) !

е нормално за монтана

нека се пообразоват месните газаджии

с обикновена става и ако спазваш правилата нема ядове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не само там и на много други места сатава. Аз се сещам за Видин най близо до теб. Ако искаш ще говоря с колегата да ти свърши работа. :(

Благодаря на всички!

Ами Видин ми е удобно, да. И от гледна точка на обслужването след това. Ако работят качествено, дай някакви координати на този колега, да му се обадя. А иначе сайтът на BIGAS много ме впечатли, изглеждат наистина много сериозни. Още не съм посмял да се обадя да питам за цените, обаче. :( Ще звънна, ама колата ми е за малко в бокса тази седмица, след това ще е. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

ВЪВ ВИДИН ЩЕ ТИ СЛОЖАТ ГАЗОВА УРЕДБА С ЛАМБДА КОНТРОЛ ПЕРФЕКТНО ЧОВЕКА СЕ КАЗВА КРАСИ УТРЕ ЩЕ ТИ ПИША И ТЕЛЕФОНА МУ.

АЗ КАРАМ 100 2,0 16V С ВЪПРОСНАТА УРЕДБА САМО ЧЕ СЛАГАНА В ИТАЛИЯ ВЪРВИ ПЕРФЕКТНО.

Пиши с малки букви колега!!!

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София сервизите за Газ, които работят със БиГаз искат 1800 лв за монтаж на ГИ БиГаз за АСЕ мотор ( с механичен инжекцион)

Доста ми се струва това.... :hilezh:

А за електронен инжекцион цената е 1200 :P

толкова ли е по различно управлението за мех. инжекцион и дали въобще тази АГУ е истински ГИ или някаква интерпретация ??

от къде емулира сигналите , които му липсват от бензиновите инжектори... И колко вярно ги емулира ??

Има доста загадки с повишен атрудност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София сервизите за Газ, които работят със БиГаз искат 1800 лв за монтаж на ГИ БиГаз за АСЕ мотор ( с механичен инжекцион)Доста ми се струва това.... :hilezh: А за електронен инжекцион цената е 1200 ;) толкова ли е по различно управлението за мех. инжекцион и дали въобще тази АГУ е истински ГИ или някаква интерпретация ??от къде емулира сигналите , които му липсват от бензиновите инжектори... И колко вярно ги емулира ??Има доста загадки с повишен атрудност.
Прав си,и на мен ми се струва, че е много... Не знам как стоят нещата със метановите уредби... Сигурно там вече ще се наложи да даряваме органи... :wall:
ВЪВ ВИДИН ЩЕ ТИ СЛОЖАТ ГАЗОВА УРЕДБА С ЛАМБДА КОНТРОЛ ПЕРФЕКТНО ЧОВЕКА СЕ КАЗВА КРАСИ УТРЕ ЩЕ ТИ ПИША И ТЕЛЕФОНА МУ.АЗ КАРАМ 100 2,0 16V С ВЪПРОСНАТА УРЕДБА САМО ЧЕ СЛАГАНА В ИТАЛИЯ ВЪРВИ ПЕРФЕКТНО.Пиши с малки букви колега!!!
Приятелю, дай го този номер на Краси, да провериме той каква оферта ще даде!? ( :bia: )
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си,и на мен ми се струва, че е много... Не знам как стоят нещата със метановите уредби... Сигурно там вече ще се наложи да даряваме органи... :hilezh:Приятелю, дай го този номер на Краси, да провериме той каква оферта ще даде!? ( :) )

Номера е 0887429921 обади се на Краси но за цената мисля че не е под 1300 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера е 0887429921 обади се на Краси но за цената мисля че не е под 1300 лв.

Благодаря, номер на Краси вече ми даде qnis3 на ЛС. С него май ще монтираме обикновена ГУ, можело да се направи добре. Тепърва ще го уточняваме въпроса. Благодаря на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля да се доверя на Бигас пък да видим кой какво и как <_<

Най-добре и сериозни изглеждат те наистина. Аз малко ще се забавя с монтирането, понеже ми се налагат някои неочаквани разходи, така че като свършите работа с БиГас пиши какви са ти впечатленията. Все още се колебая кой вариант да избера - от една страна обикновено човек като се опита да мине тънко после плаща двойно (поне), но от друга страна - газова уредба за 1/3 от стойността на самата кола - заслужава ли си?! <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

газова уредба за 1/3 от стойността на самата кола - заслужава ли си?! ;)

Отговора на тоя въпрос се крие в други два въпроса - колко караш и колко време мислиш да я караш тая кола. Ако отговора и на двата е "много", значи си заслужава. Направи си една сметка при сегашните цени на бензина и газта и си прецени разликата за колко километра ще ти избие парите за уредбата. После, като имаш предвид горе долу годишния си пробег, сметни тия километри във време и ако се получава повече от 3г - нема смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти колега, значи имам АУДИ 100 avant 16V механична от 2 месеца съм собикновенна газова БРЦ(само съм сложил имулатор) и нямам никакви проблеми върви си колата.За разхода ще ти кажя, че преди със 40лв бензин минавам 100км градско сега същото разтояние ми струва 18-20лв газ, та направи си сметката за каква разлика става на въпрос при положение че една газова уредба струва 420лв(толкова ми взеха) заслужава си:)

Редактирано от choper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Направи си една сметка при сегашните цени на бензина и газта и си прецени разликата за колко километра ще ти избие парите...
Така е, прав си че всъщност е важно колко се кара, за да се изплати газовата уредба. Но не мисля, че сегашните цени ще останат такива още дълго време. В момента газта е два пъти по-евтина от бензин 95! Сигурен съм, че скоро това "недоглеждане" ще бъде корегирано и моето предвиждане е, че ще увеличат цената на газта на около 1,30 - 1,40 лв. (при условие, че 95 се задържи на сегашната си цена). :hilezh:
здрасти колега, значи имам АУДИ 100 avant 16V механична от 2 месеца съм собикновенна газова БРЦ(само съм сложил имулатор) и нямам никакви проблеми върви си колата.За разхода ще ти кажя, че преди със 40лв бензин минавам 100км градско сега същото разтояние ми струва 18-20лв газ, та направи си сметката за каква разлика става на въпрос при положение че една газова уредба струва 420лв(толкова ми взеха) заслужава си:unsure:
Най-вероятно и аз ще избера този вариант, колега! :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...при условие, че 95 се задържи на сегашната си цена

Не разчитай много. :hilezh: Пък и дори да се вдигне газта с 20-30ст, а бензина да си остане 2,10 (което честно не виждам как би могло да стане) - 70-80ст. разлика не са дребна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още повече, че газта е отпадъчна фракция при преработката на нефта, така че бъди сигурен - тази разлика в цената ще остане. Ако се вдигне газта ще се вдигне и бензина при всички положения :grindev:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още повече, че газта е отпадъчна фракция при преработката на нефта, така че бъди сигурен - тази разлика в цената ще остане. Ако се вдигне газта ще се вдигне и бензина при всички положения :steinigung:

Приятелю, не търси логика в определянето на цените. Много често това става спекулативно, а не на база себестойност. Преди години имах кола с газова уредба. Спомням си (а сигурно и доста други хора от форума си спомнят), че газта беше 0,60-0,65 ст./л. За бензина съм забравил, но съотношението в никакъв случай не беше 2 към 1, в това съм сигурен. Но пък е вярно, че дори да не е чак с 1/2, дори и "само" с 1/3 да пада стойността на изразходваното гориво, това изобщо не е малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото си спомням газта е достигнала предела на акциза според изискванията на евросъюза да не кажа,че даже го е надминала а за другите горива има още две или три години мисля,за догонване в смисъл увеличаване.Така,че в този ред на мисли не би трябвало цената на газта да се увеличава спрямо цената на другите горива.Но все пак в каква държава живеем???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Според мен е съвсем нормално когато се стигне до продажба на колата, да сложиш известна надценка за газовия инжекцион. В този смисъл 3 години ми се виждат множко.

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе принципно е така, ама голтака като тръгне да си купува кола първо гледа цената. Всякакви "маловажни" неща като обслужване, ремонти, допълнителни екстри, подобрения направени от продаващия, остават на заден план. Както обичат да казват тук - пазара е ценови. Никой не ти признава какво си вложил в колата, гледа ти цената и ако не го кефи - довиждане. Щото винаги може да си намери с 500лв. по-евтина кола от същия модел. Ма това, че ще е гроб с 2к висящи ремонти веднага след купуването, малко хора го смятат. Затова в нашта държавица хубавите коли се продават трудно, а боклуците - за дни.

Така, че не разчитай много на газовата уредба да ти вдигне цената при продажба. :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

колко си прав, за наи голямо съжаление е точно така. :hilezh:

много хора мислят само за момента и гледат абсолютна стоиност.

сега е пролет, ама зима пак ще има, комплект 4 зимни гуми струват над 500 лв, комплект летни- и те толкова,

каското не е по малко от 400-500 лв, и най наложителните консумативи-поне още 1000, и цената отива +2500 лв,

но нали първоначално е със 500 лв по евтино, но маи за много хора това е най важното :hilezh:

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всякакви "маловажни" неща като обслужване, ремонти, допълнителни екстри, подобрения направени от продаващия, остават на заден план.

Нормално е да не искам да си купя кола, ремонтирана от местния майстор. Нито пък кола "обслужена" с китайски части и консумативи.

Какво ме интересува, че преди 1 година еди кой си е сменил съединителя с някое "италианско" менте, ама не е сменил лагера, "щото стария си е добре" ? Човекът преди мен бил сменил лагер на главината за 110лв. Е хубаво, ама лагера е Бреда и издържа 20-30х. км., а немски ФАГ ми струва 45лв. Но той си калкулира част от тия 110лв. в цената. Какво му е хубавото на автомобил, обслужван с масло Мобил от Метро и каран с български бензин? Как да си купя кола с газов инжекцион, карана с българска газ и тепърва да набия толкова пари и време, че да ми излезе по-скъпо от нова газова уредба?

Така, че логика на пазара има, ама тя не ни изнася, когато продаваме поддържан автомобил.

Затова при сметките за АГУ най-добре да не се гледа някаква остатъчна стойност, а директната икономия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...