Jump to content

А6 ТДИ не пали !!!


rexpitbul

Recommended Posts

Добър ден !!! Мой приятел си купи Ауди А6 2,5 ТДИ 6 цилиндров двигател, 98 година, скорости типтроник !!! Номера на двигателя не го знам !!! Ще съм благодарен за съвети !!! Проблема е , че колата като остане по-дълго без да се кара примерно над 5 часа и неще да запали !!! Имаше съмнение за някакъв клапан на нагнетателната помпа !!! Клапана е сменен колата тръгна и хоп на следващия ден пак няма мърдане !!! От някъде гълта виздух, защото след обезвъздушаване двигателя тръгва !!! Въпроса е къде може да е проблема !!! Или пък дали не е нагнетателната помопа !!!

Вие сте наред !!!

Редактирано от rexpitbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът може да ти е от всякъде. Така отдалече никой не може да познае какво се е случило, но в сервиз вероятно ще могат. Посети сериозен, реномиран сервиз и ще се оправиш!

Най-добрия вариант и да отидеш до Жоро от Суходол, пича има нюх за тия неща. Координантите му ги има в отделна тема във форума, потърси, звънни и тръчкайте натам! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че кои ви кара да взимате 2.5 TDI 150ps? Все пак всички форуми за коли са претъпкани с отрицателни мнения за този ДВГ :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че кои ви кара да взимате 2.5 TDI 150ps? Все пак всички форуми за коли са претъпкани с отрицателни мнения за този ДВГ :blink:

Еми има си логична причина. Колко различни двигателя от 2,5 тди си срещал. Аз досега съм виждал за 3 години - 1 с 1,9 тди и 1 с 2,7 бензин(става въпрос за Ц5). Този с 1,9 гореше масло(2,5 тди не съм чувал да гори масло), слабо вървеше, за купе комби-направо се мъчи. Човека сменял гарнитура на главата и ГНП. Този на бензин вървеше добре, гори също масло, гори и доста бензинец, отново проблем с помпа-каква точно не знам. След смяната проблемите продължили, неравномерни обороти на свободен ход, имаше още нещо, но вече не си спомням какво коментирахме със собственика, че беше преди 1,5 г. С една дума най-употребявания и с най-голяма статистика е 2,5 тди. Останалите имат сходни проблеми на определени км. Така, че зависи и на какво ще попаднеш. Но все пак аз съм пристрастен, ако не бях доволен от автомобила, отдавна да не съм с него. Всички по-нови коли имат скъпо обслужване и поддръжка. Електрониката и компонентите се усложняват - оттам и повече експлоатационни проблеми, както и недостатъчна квалификация на повечето майстори, които както се казва оправят едно, развалят две. Затова внимавам къде ходя и на кой се доверявам. Аз съм направил своя избор и съм доволен.

Редактирано от Maranello
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че кои ви кара да взимате 2.5 TDI 150ps? Все пак всички форуми за коли са претъпкани с отрицателни мнения за този ДВГ :hilezh:

И понеже форума е тъпкан с отрицателни мнения за този ДВГ на колегата колата не пали :hilezh:

Земи си довърши шоферските курсовете пък после се изказвай подготвен :hilezh:

Колкото и да е странно на някой явно им харесва този мотор, сигурно е странна форма на мазохизъм :hilezh: или има нещо друго как мислиш ?

Предвид че да не кажа ама 70-75 % от а6-те са с 2.5ТДИ в БГ, какви очакваш да са мненията за 1.8Т или за 3.0 еми нормално е да са доста проблемите на коли по 500-600 х кви да са козметични :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте и от човека с колата. звънях на Мишо и сега маркучите за нафтата преди и след ГНП са сплескани с дърводелски стяги. като изстине мотора, след 2-3 часа ще видя дали ще запали. това било начин да се локализира проблема. после ще ви споделя резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте и от човека с колата. звънях на Мишо и сега маркучите за нафтата преди и след ГНП са сплескани с дърводелски стяги. като изстине мотора, след 2-3 часа ще видя дали ще запали. това било начин да се локализира проблема. после ще ви споделя резултата.

Хайде напиши кво стана, че и други сме с подобен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. След интервенцията със стягите колата пали след 4-5 секундно въртене, но това не е решение. Не става всеки път щом оставиш колата за повече от 3-4 часа да слагаш стяги на маркучите. И друг познат ме посъветва да сложа клапан, но не един, а 2 - и преди и след помпата, но се чудя. Дали пък да не сваля помпата и да я занеса в Super diesel за настройки на стенд?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи си клапан между помпата и филтъра, 8лв струва

Пламене, става въпрос за 2.5 TDI - AFB мотор , 98 год. Какъв е тоя клапан и ще пали ли после когото е топла. Щото , като загрее и след 5 мин. искам да я запаля, въртя около 10-15 сек. тя се държи така ,сякаш нафтата е изчезнала и при въртенето тепърва започва да качва нафта, а и на диагностиката това отчита. Дайте някакви идеи !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че кои ви кара да взимате 2.5 TDI 150ps? Все пак всички форуми за коли са претъпкани с отрицателни мнения за този ДВГ :(

Eееей за такива мнения живея :) Ама аз обичам да ми е гадно ... :closedeyes::flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наско, на мен ми казаха да сложа клапан от тия дето ги слагат на АГУ . Той е постоянно затворен и като дадеш контакт - отваря, т.е. електромагнитен вентил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що се занимавате с клапани и други глупости

ами 4е провери си системата,смени каквото трябва и си свиркаи

,то ако трябваше клапан от ауди щяха да сложат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

бях писал за проблем с паленето на 2,5 тди AFB мотор след като загрее и и огася трудно пали.

Бяха ми изброили проблеми-влиза въздух в нафтата, ниско налягане на ГНП то , прескочил ремък и др.,

оказа се че задържа клапана за въздуха на смукателните колектори от нагар, понякога отваря лесно понякога запъва и въртя около 5-7 сек.

почистих и всичко е о.к. не винаги проблемите са сериозни. старата кола си иска профилактика а не каране докато спре.

а иначе е важно всички всъзки на нафтата да са стегнати. тя системата си има клапан да не връща нафтата обратно.

разбира се ако работи :)

успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Оqy, утре отивам да ми разкачат устройството което ми бяха сложили ( то лъжеше компа, че температурата е минус 3 градуса и топла си пали без проблем - помпата впръсква нафта като за студен старт). Почистих въпросния клапан за въздуха, както ме посъветва и като махнат това устройство,

ще видим дали там ми е бил проблема и непременно ще пиша за резултата.

Приятели, казаха ми, че клапана който задържа нафтата да не се връща обратно се намира в самата ГНП (помпата), а аз смених три ГНП - та .

Не е възможно и на трите помпи да е прецакан клапана и сега карам с тази, която тествахме на друго Ауди ( при него не показа никакъв проблем). Казаха , че компа не кара помпата да отвори клапана за да нагнети гориво. Сложихме друг комп (от работещо бузпроблемно Ауди) и пак никакъв резултат. Мерихме и компресията ( и топла и студена) - всичко е ОК. Дотук по-скъпите варианти са отхвърлени :hilezh: и ха сега да видим какво ще излезе накрая. Все си мисля, че е нещо дребно , но .......

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що се занимавате с клапани и други глупости

ами 4е провери си системата,смени каквото трябва и си свиркаи

,то ако трябваше клапан от ауди щяха да сложат

еми незнам как се казва на аломиниевото тяло дет се навива горивният филтър "200 лв струва" там правят проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наско, на мен ми казаха да сложа клапан от тия дето ги слагат на АГУ . Той е постоянно затворен и като дадеш контакт - отваря, т.е. електромагнитен вентил.

Киро, какво направи по твоя проблем ? Намери ли разрешение с клапаните или се оказа нещо друго ? Ако си отстранил проблема - пиши къде е била причината, че аз вече не знам къде да търся на моята. Изобщо пиши има ли развитие ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Киро, какво направи по твоя проблем ? Намери ли разрешение с клапаните или се оказа нещо друго ? Ако си отстранил проблема - пиши къде е била причината, че аз вече не знам къде да търся на моята. Изобщо пиши има ли развитие ?

Наско, един приятел, който работи в сервиз и казва, че е виждал какво ли не ми даде идеятя за електромагнитни клапани. Закупих си два и ги монтирах на маркучите преди и след ГНП . Трябва им обаче захранване, а много трудно открихме "плюс" на контакт за управление, но стана. Сега колата е перфектна, но въпреки всичко ще продължа да търся проблема по системата - това с клапаните е временно, защото без кола не върви. Като четох твоя проблем мисля, че при теб е нещо друго. Надявам се да го откриеш и да се наслаждаваш на AUDI. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Киро, благодаря ти ,че ми писа за тези клапани - като временно решение - добре, (то и аз бях намерил временно решение) но като гледам и двамата ни е яд, че не можем да хванем истинската причина, за да си бъдат както трябва колите и ще продължаваме да ги търсим. Наистина моя проблем е различен от твоя и аз търся и се чудя откъде може да изскочи заека. Без да изказвам компетентно и категорично мнение ми се струва,че при теб нещата отиват към ГНП-то. Или е електрониката или е механиката, лри положение ,че системата е обезвъздушена. Май ще трябва да я занесеш да я тестват на стенд. Направи го и виж какъв ще е резултата - не струва скъпо. Няма да е зле да драснеш с чертилка някакъв знак върху компютъра и тялото, защото евентуално някой може да я подмени с по стара. Успех !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......

много благодаря за съвета. няколко "приятели" също ми казаха да я сваля и да я занеса в "super diesel", но казаха, че там ще ми свалят 2 кожи и е много скъпо и т.н. ще проверя за каква сума става въпрос и ще преценя. А REXPITBULL ДА СИ КАРА ГОЛФА И ДА НЕ ВЗИМА ОТНОШЕНИЕ!!!!

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много благодаря за съвета. няколко "приятели" също ми казаха да я сваля и да я занеса в "super diesel", но казаха, че там ще ми свалят 2 кожи и е много скъпо и т.н. ще проверя за каква сума става въпрос и ще преценя. А REXPITBULL ДА СИ КАРА ГОЛФА И ДА НЕ ВЗИМА ОТНОШЕНИЕ!!!!

:bia::):2gunsfiring_v1:

Редактирано от rexpitbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самата проверка на стенда не е скъпа но много зависи дали действително помпата има проблем. Ако е електрониката - за да я събудят си приготви между 500 и 700 лв.(поне в Пловдив толкова искат) Ако е механиката може да се разминеш с по-малка сума но и може да я надхвърлиш, зависи какво ще сменят. Втора употреба - от 400 лв. нагоре(зависи за какъв мотор е и състоянието и - ако е от по-нова кола, може да стигне и 1200лв.). Пак ще си позволя да ти дам един съвет, ако го приемеш: Преди да вземеш каквото и да е решение, се консултирай с поне още няколко разбирачи и не давай да я пипа кой да е. Добре би било, ако има възможност, да си тестваш колата с друга работеща нормално помпа и тогава ще си сигурен, че твойта е кахърна. Дано се окаже нещо дребно и да минеш тънко. :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох внимателно и не прочетох никъде да си сменил ВСИЧКИ маркучета на обратната нафта/ НЕ ДА ГИ СТИСКАШ СЪС ДЪРВОДЕЛСКИ СТЕГИ/. 99.9% съм сигурен че проблема ти е в тях. Препоръчвам ти да не въртиш на стартер в повече от 30сек.и да не пали, може да ти се появат проблеми с електрониката на помпата и самата помпа, ако действително проблема е в оттичането на горивото в резервоара. За да провериш дали се оттича горивото, можеш да окачиш горипровода от към филтъра и да поставиш прозрачен маркуч с бутилка нафта и наблюдавай!

Редактирано от bojo06
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...