rexpitbul Публикувано 3 Април 2008 Доклад Share Публикувано 3 Април 2008 (Редактирано) Добър ден !!! Мой приятел си купи Ауди А6 2,5 ТДИ 6 цилиндров двигател, 98 година, скорости типтроник !!! Номера на двигателя не го знам !!! Ще съм благодарен за съвети !!! Проблема е , че колата като остане по-дълго без да се кара примерно над 5 часа и неще да запали !!! Имаше съмнение за някакъв клапан на нагнетателната помпа !!! Клапана е сменен колата тръгна и хоп на следващия ден пак няма мърдане !!! От някъде гълта виздух, защото след обезвъздушаване двигателя тръгва !!! Въпроса е къде може да е проблема !!! Или пък дали не е нагнетателната помопа !!! Вие сте наред !!! Редактирано 3 Април 2008 от rexpitbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 3 Април 2008 Доклад Share Публикувано 3 Април 2008 Проблемът може да ти е от всякъде. Така отдалече никой не може да познае какво се е случило, но в сервиз вероятно ще могат. Посети сериозен, реномиран сервиз и ще се оправиш! Най-добрия вариант и да отидеш до Жоро от Суходол, пича има нюх за тия неща. Координантите му ги има в отделна тема във форума, потърси, звънни и тръчкайте натам! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 4 Април 2008 Доклад Share Публикувано 4 Април 2008 Че кои ви кара да взимате 2.5 TDI 150ps? Все пак всички форуми за коли са претъпкани с отрицателни мнения за този ДВГ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maranello Публикувано 4 Април 2008 Доклад Share Публикувано 4 Април 2008 (Редактирано) Че кои ви кара да взимате 2.5 TDI 150ps? Все пак всички форуми за коли са претъпкани с отрицателни мнения за този ДВГ Еми има си логична причина. Колко различни двигателя от 2,5 тди си срещал. Аз досега съм виждал за 3 години - 1 с 1,9 тди и 1 с 2,7 бензин(става въпрос за Ц5). Този с 1,9 гореше масло(2,5 тди не съм чувал да гори масло), слабо вървеше, за купе комби-направо се мъчи. Човека сменял гарнитура на главата и ГНП. Този на бензин вървеше добре, гори също масло, гори и доста бензинец, отново проблем с помпа-каква точно не знам. След смяната проблемите продължили, неравномерни обороти на свободен ход, имаше още нещо, но вече не си спомням какво коментирахме със собственика, че беше преди 1,5 г. С една дума най-употребявания и с най-голяма статистика е 2,5 тди. Останалите имат сходни проблеми на определени км. Така, че зависи и на какво ще попаднеш. Но все пак аз съм пристрастен, ако не бях доволен от автомобила, отдавна да не съм с него. Всички по-нови коли имат скъпо обслужване и поддръжка. Електрониката и компонентите се усложняват - оттам и повече експлоатационни проблеми, както и недостатъчна квалификация на повечето майстори, които както се казва оправят едно, развалят две. Затова внимавам къде ходя и на кой се доверявам. Аз съм направил своя избор и съм доволен. Редактирано 4 Април 2008 от Maranello Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 4 Април 2008 Доклад Share Публикувано 4 Април 2008 Че кои ви кара да взимате 2.5 TDI 150ps? Все пак всички форуми за коли са претъпкани с отрицателни мнения за този ДВГ И понеже форума е тъпкан с отрицателни мнения за този ДВГ на колегата колата не пали Земи си довърши шоферските курсовете пък после се изказвай подготвен Колкото и да е странно на някой явно им харесва този мотор, сигурно е странна форма на мазохизъм или има нещо друго как мислиш ?Предвид че да не кажа ама 70-75 % от а6-те са с 2.5ТДИ в БГ, какви очакваш да са мненията за 1.8Т или за 3.0 еми нормално е да са доста проблемите на коли по 500-600 х кви да са козметични . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiro_74 Публикувано 4 Април 2008 Доклад Share Публикувано 4 Април 2008 здравейте и от човека с колата. звънях на Мишо и сега маркучите за нафтата преди и след ГНП са сплескани с дърводелски стяги. като изстине мотора, след 2-3 часа ще видя дали ще запали. това било начин да се локализира проблема. после ще ви споделя резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hrisov Публикувано 5 Април 2008 Доклад Share Публикувано 5 Април 2008 Има ли вече резултат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko56 Публикувано 7 Април 2008 Доклад Share Публикувано 7 Април 2008 здравейте и от човека с колата. звънях на Мишо и сега маркучите за нафтата преди и след ГНП са сплескани с дърводелски стяги. като изстине мотора, след 2-3 часа ще видя дали ще запали. това било начин да се локализира проблема. после ще ви споделя резултата.Хайде напиши кво стана, че и други сме с подобен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 7 Април 2008 Доклад Share Публикувано 7 Април 2008 Хайде напиши кво стана, че и други сме с подобен проблем.сложи си клапан между помпата и филтъра, 8лв струва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiro_74 Публикувано 7 Април 2008 Доклад Share Публикувано 7 Април 2008 Здравейте. След интервенцията със стягите колата пали след 4-5 секундно въртене, но това не е решение. Не става всеки път щом оставиш колата за повече от 3-4 часа да слагаш стяги на маркучите. И друг познат ме посъветва да сложа клапан, но не един, а 2 - и преди и след помпата, но се чудя. Дали пък да не сваля помпата и да я занеса в Super diesel за настройки на стенд? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko56 Публикувано 7 Април 2008 Доклад Share Публикувано 7 Април 2008 сложи си клапан между помпата и филтъра, 8лв струва Пламене, става въпрос за 2.5 TDI - AFB мотор , 98 год. Какъв е тоя клапан и ще пали ли после когото е топла. Щото , като загрее и след 5 мин. искам да я запаля, въртя около 10-15 сек. тя се държи така ,сякаш нафтата е изчезнала и при въртенето тепърва започва да качва нафта, а и на диагностиката това отчита. Дайте някакви идеи ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valka Публикувано 7 Април 2008 Доклад Share Публикувано 7 Април 2008 Че кои ви кара да взимате 2.5 TDI 150ps? Все пак всички форуми за коли са претъпкани с отрицателни мнения за този ДВГ Eееей за такива мнения живея Ама аз обичам да ми е гадно ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiro_74 Публикувано 7 Април 2008 Доклад Share Публикувано 7 Април 2008 Наско, на мен ми казаха да сложа клапан от тия дето ги слагат на АГУ . Той е постоянно затворен и като дадеш контакт - отваря, т.е. електромагнитен вентил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 7 Април 2008 Доклад Share Публикувано 7 Април 2008 що се занимавате с клапани и други глупостиами 4е провери си системата,смени каквото трябва и си свиркаи,то ако трябваше клапан от ауди щяха да сложат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ogy Публикувано 7 Април 2008 Доклад Share Публикувано 7 Април 2008 Здравейте,бях писал за проблем с паленето на 2,5 тди AFB мотор след като загрее и и огася трудно пали.Бяха ми изброили проблеми-влиза въздух в нафтата, ниско налягане на ГНП то , прескочил ремък и др.,оказа се че задържа клапана за въздуха на смукателните колектори от нагар, понякога отваря лесно понякога запъва и въртя около 5-7 сек.почистих и всичко е о.к. не винаги проблемите са сериозни. старата кола си иска профилактика а не каране докато спре.а иначе е важно всички всъзки на нафтата да са стегнати. тя системата си има клапан да не връща нафтата обратно.разбира се ако работи успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko56 Публикувано 8 Април 2008 Доклад Share Публикувано 8 Април 2008 (Редактирано) ....Оqy, утре отивам да ми разкачат устройството което ми бяха сложили ( то лъжеше компа, че температурата е минус 3 градуса и топла си пали без проблем - помпата впръсква нафта като за студен старт). Почистих въпросния клапан за въздуха, както ме посъветва и като махнат това устройство,ще видим дали там ми е бил проблема и непременно ще пиша за резултата. Приятели, казаха ми, че клапана който задържа нафтата да не се връща обратно се намира в самата ГНП (помпата), а аз смених три ГНП - та .Не е възможно и на трите помпи да е прецакан клапана и сега карам с тази, която тествахме на друго Ауди ( при него не показа никакъв проблем). Казаха , че компа не кара помпата да отвори клапана за да нагнети гориво. Сложихме друг комп (от работещо бузпроблемно Ауди) и пак никакъв резултат. Мерихме и компресията ( и топла и студена) - всичко е ОК. Дотук по-скъпите варианти са отхвърлени и ха сега да видим какво ще излезе накрая. Все си мисля, че е нещо дребно , но ....... Редактирано 8 Април 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko56 Публикувано 9 Април 2008 Доклад Share Публикувано 9 Април 2008 Днес ми свалиха устройството и пак не ще да пали. Значи и почистения клапан за въздуха не помогна. Други идеи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 9 Април 2008 Доклад Share Публикувано 9 Април 2008 що се занимавате с клапани и други глупостиами 4е провери си системата,смени каквото трябва и си свиркаи,то ако трябваше клапан от ауди щяха да сложатеми незнам как се казва на аломиниевото тяло дет се навива горивният филтър "200 лв струва" там правят проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko56 Публикувано 15 Април 2008 Доклад Share Публикувано 15 Април 2008 Наско, на мен ми казаха да сложа клапан от тия дето ги слагат на АГУ . Той е постоянно затворен и като дадеш контакт - отваря, т.е. електромагнитен вентил.Киро, какво направи по твоя проблем ? Намери ли разрешение с клапаните или се оказа нещо друго ? Ако си отстранил проблема - пиши къде е била причината, че аз вече не знам къде да търся на моята. Изобщо пиши има ли развитие ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiro_74 Публикувано 16 Април 2008 Доклад Share Публикувано 16 Април 2008 Киро, какво направи по твоя проблем ? Намери ли разрешение с клапаните или се оказа нещо друго ? Ако си отстранил проблема - пиши къде е била причината, че аз вече не знам къде да търся на моята. Изобщо пиши има ли развитие ?Наско, един приятел, който работи в сервиз и казва, че е виждал какво ли не ми даде идеятя за електромагнитни клапани. Закупих си два и ги монтирах на маркучите преди и след ГНП . Трябва им обаче захранване, а много трудно открихме "плюс" на контакт за управление, но стана. Сега колата е перфектна, но въпреки всичко ще продължа да търся проблема по системата - това с клапаните е временно, защото без кола не върви. Като четох твоя проблем мисля, че при теб е нещо друго. Надявам се да го откриеш и да се наслаждаваш на AUDI. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko56 Публикувано 16 Април 2008 Доклад Share Публикувано 16 Април 2008 Киро, благодаря ти ,че ми писа за тези клапани - като временно решение - добре, (то и аз бях намерил временно решение) но като гледам и двамата ни е яд, че не можем да хванем истинската причина, за да си бъдат както трябва колите и ще продължаваме да ги търсим. Наистина моя проблем е различен от твоя и аз търся и се чудя откъде може да изскочи заека. Без да изказвам компетентно и категорично мнение ми се струва,че при теб нещата отиват към ГНП-то. Или е електрониката или е механиката, лри положение ,че системата е обезвъздушена. Май ще трябва да я занесеш да я тестват на стенд. Направи го и виж какъв ще е резултата - не струва скъпо. Няма да е зле да драснеш с чертилка някакъв знак върху компютъра и тялото, защото евентуално някой може да я подмени с по стара. Успех !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiro_74 Публикувано 16 Април 2008 Доклад Share Публикувано 16 Април 2008 (Редактирано) ......много благодаря за съвета. няколко "приятели" също ми казаха да я сваля и да я занеса в "super diesel", но казаха, че там ще ми свалят 2 кожи и е много скъпо и т.н. ще проверя за каква сума става въпрос и ще преценя. А REXPITBULL ДА СИ КАРА ГОЛФА И ДА НЕ ВЗИМА ОТНОШЕНИЕ!!!! Редактирано 17 Април 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexpitbul Публикувано 17 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 (Редактирано) много благодаря за съвета. няколко "приятели" също ми казаха да я сваля и да я занеса в "super diesel", но казаха, че там ще ми свалят 2 кожи и е много скъпо и т.н. ще проверя за каква сума става въпрос и ще преценя. А REXPITBULL ДА СИ КАРА ГОЛФА И ДА НЕ ВЗИМА ОТНОШЕНИЕ!!!! Редактирано 17 Април 2008 от rexpitbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko56 Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 Самата проверка на стенда не е скъпа но много зависи дали действително помпата има проблем. Ако е електрониката - за да я събудят си приготви между 500 и 700 лв.(поне в Пловдив толкова искат) Ако е механиката може да се разминеш с по-малка сума но и може да я надхвърлиш, зависи какво ще сменят. Втора употреба - от 400 лв. нагоре(зависи за какъв мотор е и състоянието и - ако е от по-нова кола, може да стигне и 1200лв.). Пак ще си позволя да ти дам един съвет, ако го приемеш: Преди да вземеш каквото и да е решение, се консултирай с поне още няколко разбирачи и не давай да я пипа кой да е. Добре би било, ако има възможност, да си тестваш колата с друга работеща нормално помпа и тогава ще си сигурен, че твойта е кахърна. Дано се окаже нещо дребно и да минеш тънко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 (Редактирано) Четох внимателно и не прочетох никъде да си сменил ВСИЧКИ маркучета на обратната нафта/ НЕ ДА ГИ СТИСКАШ СЪС ДЪРВОДЕЛСКИ СТЕГИ/. 99.9% съм сигурен че проблема ти е в тях. Препоръчвам ти да не въртиш на стартер в повече от 30сек.и да не пали, може да ти се появат проблеми с електрониката на помпата и самата помпа, ако действително проблема е в оттичането на горивото в резервоара. За да провериш дали се оттича горивото, можеш да окачиш горипровода от към филтъра и да поставиш прозрачен маркуч с бутилка нафта и наблюдавай! Редактирано 17 Април 2008 от bojo06 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts