ole Публикувано 15 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 завършен ще е сигурно, догодина трябва да изкарат нова кола, че франсетата ще се засилят още повече.Накрая коментатора нещо говореше че догодина отбора, който не може да си позволи или не може да намери дизелов мотор за колата си е обречен да следва отборите с дизелови коли, което си е така...трябва да усъвършенстват бензинките че ще падат много лошо, за пореден път"Днес победи по-добрия отбор, а не по-бързата кола!" Те това е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 Догодина ако отборът се казва ПОРШЕ няма да има дизел... яко ГАЗОЛИНА ще е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 15 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 Проблема е, че слушате българските коментатори, които освен очевадни и вече остарели неща друго не коментираха. Англетата си казаха, че най-вероятно рестрикциите, които ще бъдат наложени върху дизеловите двигатели ще върнат обратно съспенса в борбата (повече от два екипа в борба за първа позиция).Ако не сте забелязали дизелите са с огромен литраж (V12, 6.0 литра). Това в комбинация с принудително пълнене и дизел дава чудовищен въртящ момент, който не може да бъде конкуриран от никой бензинов двг (V10, 5.5 литра)... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 15 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 V12 дизеловият двигател на ауди е 5.5 литра Догодина ако отборът се казва ПОРШЕ няма да има дизел... яко ГАЗОЛИНА ще е а порше що не вземат да се гръмнат а, то ако не е Ауди...ебахти и тъпотията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 15 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 а порше що не вземат да се гръмнат а, то ако не е Ауди...ебахти и тъпотиятаЩото който плаща - той поръчва музиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 V12 дизеловият двигател на ауди е 5.5 литра а порше що не вземат да се гръмнат а, то ако не е Ауди...ебахти и тъпотиятаКакво искаш да кажеш? Порше са тези заради които изобщо има АУДИ. А преди няколко години болидът се казваше Бентли за едно състезание Проблема е, че слушате българските коментатори, които освен очевадни и вече остарели неща друго не коментираха. Англетата си казаха, че най-вероятно рестрикциите, които ще бъдат наложени върху дизеловите двигатели ще върнат обратно съспенса в борбата (повече от два екипа в борба за първа позиция).Ако не сте забелязали дизелите са с огромен литраж (V12, 6.0 литра). Това в комбинация с принудително пълнене и дизел дава чудовищен въртящ момент, който не може да бъде конкуриран от никой бензинов двг (V10, 5.5 литра)...Да бе българските коментатори нещо не бяха адекватни от време на време. Единия вика: "Към края на надпреварата бокса на АУДИ взе да се пълни с костюмирани", камерите даваха Руперт Щадлер, шефът на Ауди... изобщо не знаеха кой е този Тва все едно да дадат Лука Ди Монтедземоло и да не го познаят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 15 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 Имаше и още доста бисери, но не успях да ги запомня... Големи лешпери бяха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 (Редактирано) Имаше и още доста бисери, но не успях да ги запомня... Големи лешпери бяха Дааа... Но все пак са по-добре от преди... като бяха в Ринг телевизията Има напредък за няколко години коментари Аз обаче мисля че АУДИ ще си остане в ЛьоМан, поне докато не изпреварят Ферари по победи - т.е. поне още две години Е, може за една година болидът да се казва БЕНТЛИ или СЕАТ, може и ШКОДА да го кръстят... или Ламбо.. зависи коя марка искат да лансират ОБАЧЕ НЯМА ДА СЕ КАЗВА ПОРШЕ! АКО ПУСНАТ ПОРШЕ ДА УЧАСТВА ЩЕ Е С КОРЕННО РАЗЛИЧЕН БОЛИД... НЕЩО КОЕТО СИ Е ПОРШЕ Исторически погледнато легендарните поршета са на базата на принципите на порше - било въздушно охлаждане, било взета база от 911... и така.При Ауди традицията е също залегната поне в рали спорта - даже S1 до края си е АУДИ като концепция, докато ПЕЖО правят нещо със средно разположен двигател и с олекотена конструкция, което външно прилича на ПЕЖО 205 Редактирано 15 Юни 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mp5 Публикувано 15 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 Честита победа колеги,върнахме го им на франсетата.За 9 години 8 победи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NoMad Публикувано 15 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 Коментаторите наистина бяха зле...Някой успя ли да разбере нещо за колите на Ауди и Пежо тази година?Миналата година двигателя на Ауди беше 650 к.с., а на Пежо 700 к.с. Освен това миналата година от Пежо заявиха, че тази година колата им ще разполага със система за акумулиране на енергията при спиране и отдаване като допълнителна тяга при изпреварване П.С. Ако догодина отрежат Ауди от Льо Ман, паля бегачката и отивам да карам сам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 15 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 TDI POWER Вижте History. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 15 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 Коко яко клипче Честито на всички фенове ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 15 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 (Редактирано) ...Някой успя ли да разбере нещо за колите на Ауди и Пежо тази година?... 002 AUDI SPORT NORTH AMERICA Color: Gris mйtal, rouge et noir Wing: Jaune Stripe: Jaune sur arceau Mirrors: Chrome Sticker: Jaune sur les scoop Engine : AUDI 5499 cm3 Turbo Preparation Audi Sport Type: V12 leaning at 90°, type TDI, alu Position: Longitudinal, central AR, porteur Valve gear: Double ACT, 4 soupapes par cylindre Supply: Injection diesel directe TDI Ignition: Bosch MS14 Boosting: 2 TURBO GARRETT Engine torque: +1100 Nm Regime maxi: 5000 RPM for the race 5000 RPM Horsepower 650 hp NC RPM Restriction: 2 brides dia. 39,9mm Transmission: Clutch ZF Sachs disques cйramique Gear box: Audi/XTrac longitudinale 5 vit. sйq. а commandes au volant Chassis: N°R10T204 Monocoque en carbone Designer: Audi Sport (Wolfgang Appel) Suspension: Front: Doubles triangles superposйs, poussants et combinйs ressorts-amortisseurs Rear: Doubles triangles superposйs, poussants et combinйs ressorts-amortisseurs Brakes: Callipers Brembo 6 pistons AV/AR Brake Disks Brembo carbone Shock absorbers: Ohlins Power Steering: Yes Body: Ouverte en carbone Designer: Audi Sport (Wolfgang Appel) Lights Audi Weight 900 kg Tank 81 liters Tires Michelin Wheels OZ 18" " Редактирано 15 Юни 2008 от diters Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 15 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 Кой сега е номер 1,АУДИ пак е номер 1.Има марки и мечти,но отново АУДИ ще си победи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 16 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2008 R10 TDI е сила, но Пежото беше в рейсинг режим към 780-800 к.с. и 1250 Nm++...И един от коментарите по чуждите сайтове:French Loosers: we are "so sórrry" for another failure of your magnifecent, enormous, huge HDI technologie!Get back to reality, go to rallys, and let Audi play seriously. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 16 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2008 (Редактирано) Какво искаш да кажеш? Порше са тези заради които изобщо има АУДИ. А преди няколко години болидът се казваше Бентли за едно състезание че трее болида да е Ауди, иначе нема се разбереме Редактирано 16 Юни 2008 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 16 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2008 TDI POWER RULES!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 16 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2008 Аз се чудя, ако направят бензинов двигател със същия обем и турбо пълнене дали пак бихте скандирали TDI рулз...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 16 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2008 Ами честито на всички фенове....след Lemans остава и DTM-а да вземем и кефа ще е пълен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
myrshavija Публикувано 16 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2008 Аз се чудя, ако направят бензинов двигател със същия обем и турбо пълнене дали пак бихте скандирали TDI рулз...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 16 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2008 Аз се чудя, ако направят бензинов двигател със същия обем и турбо пълнене дали пак бихте скандирали TDI рулз...?Баце, според закоравели TDI фенове 3.0TDI е по-приятен за каране от 5.2 V10 на S8. Taка, че въпроса ти не е чак толкова риторичен, колкото си мислиш. При TDI феновете се забелязва известна патология. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 17 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2008 Баце, според закоравели TDI фенове 3.0TDI е по-приятен за каране от 5.2 V10 на S8. Taка, че въпроса ти не е чак толкова риторичен, колкото си мислиш. При TDI феновете се забелязва известна патология. нали се сещаш че зависи какво се влага в понятието "приятен" за всеки може да е различно.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 17 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2008 Абсолютно съгласен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 18 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2008 Между другото в LeMans сериите Ауди е на точка пред Пежо... въпреки че Пежо имат всички победи... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 18 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2008 (Редактирано) Абе аз гледам че Пежо са на първо място с 24 точки /2 победи/.....докато Ауди са също с 24 точки, но нямат победа.http://www.lemans-series.com/fr/s52_circui...mp;id_circuit=4ПС:...Ааа...ти си имал предвид класацията при производителите....да там разликата е 1 точка в полза на Ауди:http://www.lemans-series.com/fr/s52_circui...mp;id_circuit=4Това е защото сбора на точките на 2 и 3 отбор /Ауди/ са повече от сбора на първия и четвъртия /Пежо/. Редактирано 18 Юни 2008 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts