Jump to content

LeMans серии


SpeedyMan

Recommended Posts

завършен ще е сигурно, догодина трябва да изкарат нова кола, че франсетата ще се засилят още повече.Накрая коментатора нещо говореше че догодина отбора, който не може да си позволи или не може да намери дизелов мотор за колата си е обречен да следва отборите с дизелови коли, което си е така...трябва да усъвършенстват бензинките че ще падат много лошо, за пореден път

"Днес победи по-добрия отбор, а не по-бързата кола!" :lol:

Те това е ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 478
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Догодина ако отборът се казва ПОРШЕ няма да има дизел... яко ГАЗОЛИНА ще е :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че слушате българските коментатори, които освен очевадни и вече остарели неща друго не коментираха. Англетата си казаха, че най-вероятно рестрикциите, които ще бъдат наложени върху дизеловите двигатели ще върнат обратно съспенса в борбата (повече от два екипа в борба за първа позиция).

Ако не сте забелязали дизелите са с огромен литраж (V12, 6.0 литра). Това в комбинация с принудително пълнене и дизел дава чудовищен въртящ момент, който не може да бъде конкуриран от никой бензинов двг (V10, 5.5 литра)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

V12 дизеловият двигател на ауди е 5.5 литра :flehan:

Догодина ако отборът се казва ПОРШЕ няма да има дизел... яко ГАЗОЛИНА ще е :dance:

а порше що не вземат да се гръмнат а, то ако не е Ауди...ебахти и тъпотията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

V12 дизеловият двигател на ауди е 5.5 литра :P

а порше що не вземат да се гръмнат а, то ако не е Ауди...ебахти и тъпотията

Какво искаш да кажеш? Порше са тези заради които изобщо има АУДИ. А преди няколко години болидът се казваше Бентли за едно състезание :P

Проблема е, че слушате българските коментатори, които освен очевадни и вече остарели неща друго не коментираха. Англетата си казаха, че най-вероятно рестрикциите, които ще бъдат наложени върху дизеловите двигатели ще върнат обратно съспенса в борбата (повече от два екипа в борба за първа позиция).

Ако не сте забелязали дизелите са с огромен литраж (V12, 6.0 литра). Това в комбинация с принудително пълнене и дизел дава чудовищен въртящ момент, който не може да бъде конкуриран от никой бензинов двг (V10, 5.5 литра)...

Да бе българските коментатори нещо не бяха адекватни от време на време. Единия вика: "Към края на надпреварата бокса на АУДИ взе да се пълни с костюмирани", камерите даваха Руперт Щадлер, шефът на Ауди... изобщо не знаеха кой е този :flehan:

Тва все едно да дадат Лука Ди Монтедземоло и да не го познаят :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
:flehan:

Имаше и още доста бисери, но не успях да ги запомня... Големи лешпери бяха :P

Дааа... Но все пак са по-добре от преди... като бяха в Ринг телевизията :P

Има напредък за няколко години коментари :dance:

Аз обаче мисля че АУДИ ще си остане в ЛьоМан, поне докато не изпреварят Ферари по победи - т.е. поне още две години :P

Е, може за една година болидът да се казва БЕНТЛИ или СЕАТ, може и ШКОДА да го кръстят... или Ламбо.. зависи коя марка искат да лансират ;)

ОБАЧЕ НЯМА ДА СЕ КАЗВА ПОРШЕ! АКО ПУСНАТ ПОРШЕ ДА УЧАСТВА ЩЕ Е С КОРЕННО РАЗЛИЧЕН БОЛИД... НЕЩО КОЕТО СИ Е ПОРШЕ ;)

Исторически погледнато легендарните поршета са на базата на принципите на порше - било въздушно охлаждане, било взета база от 911... и така.

При Ауди традицията е също залегната поне в рали спорта - даже S1 до края си е АУДИ като концепция, докато ПЕЖО правят нещо със средно разположен двигател и с олекотена конструкция, което външно прилича на ПЕЖО 205 :P

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментаторите наистина бяха зле...

Някой успя ли да разбере нещо за колите на Ауди и Пежо тази година?

Миналата година двигателя на Ауди беше 650 к.с., а на Пежо 700 к.с. Освен това миналата година от Пежо заявиха, че тази година колата им ще разполага със система за акумулиране на енергията при спиране и отдаване като допълнителна тяга при изпреварване :flehan:

П.С. Ако догодина отрежат Ауди от Льо Ман, паля бегачката и отивам да карам сам :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Някой успя ли да разбере нещо за колите на Ауди и Пежо тази година?...
002 AUDI SPORT NORTH AMERICA

002_car_01.jpg

Color: Gris mйtal, rouge et noir

Wing: Jaune

Stripe: Jaune sur arceau

Mirrors: Chrome

Sticker: Jaune sur les scoop

Engine : AUDI 5499 cm3 Turbo

Preparation Audi Sport

Type: V12 leaning at 90°, type TDI, alu

Position: Longitudinal, central AR, porteur

Valve gear: Double ACT, 4 soupapes par cylindre

Supply: Injection diesel directe TDI

Ignition: Bosch MS14

Boosting: 2 TURBO GARRETT

Engine torque: +1100 Nm

Regime maxi: 5000 RPM for the race 5000 RPM

Horsepower 650 hp NC RPM

Restriction: 2 brides dia. 39,9mm

Transmission: Clutch ZF Sachs disques cйramique

Gear box: Audi/XTrac longitudinale 5 vit. sйq. а commandes au volant

Chassis: N°R10T204 Monocoque en carbone

Designer: Audi Sport (Wolfgang Appel)

Suspension:

Front: Doubles triangles superposйs, poussants et combinйs ressorts-amortisseurs

Rear: Doubles triangles superposйs, poussants et combinйs ressorts-amortisseurs

Brakes:

Callipers Brembo 6 pistons AV/AR

Brake Disks Brembo carbone

Shock absorbers: Ohlins

Power Steering: Yes

Body: Ouverte en carbone

Designer: Audi Sport (Wolfgang Appel)

Lights Audi

Weight 900 kg

Tank 81 liters

Tires Michelin

Wheels OZ 18" "

Редактирано от diters
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

R10 TDI е сила, но Пежото беше в рейсинг режим към 780-800 к.с. и 1250 Nm++...

И един от коментарите по чуждите сайтове:

French Loosers: we are "so sórrry" for another failure of your magnifecent, enormous, huge HDI technologie!

Get back to reality, go to rallys, and let Audi play seriously.

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво искаш да кажеш? Порше са тези заради които изобщо има АУДИ. А преди няколко години болидът се казваше Бентли за едно състезание :hilezh:

че трее болида да е Ауди, иначе нема се разбереме ;)

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя, ако направят бензинов двигател със същия обем и турбо пълнене дали пак бихте скандирали TDI рулз...?

:gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя, ако направят бензинов двигател със същия обем и турбо пълнене дали пак бихте скандирали TDI рулз...?

Баце, според закоравели TDI фенове 3.0TDI е по-приятен за каране от 5.2 V10 на S8. Taка, че въпроса ти не е чак толкова риторичен, колкото си мислиш. При TDI феновете се забелязва известна патология. :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце, според закоравели TDI фенове 3.0TDI е по-приятен за каране от 5.2 V10 на S8. Taка, че въпроса ти не е чак толкова риторичен, колкото си мислиш. При TDI феновете се забелязва известна патология. :steinigung:

нали се сещаш че зависи какво се влага в понятието "приятен" за всеки може да е различно..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото в LeMans сериите Ауди е на точка пред Пежо... въпреки че Пежо имат всички победи... :hilezh: ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз гледам че Пежо са на първо място с 24 точки /2 победи/.....докато Ауди са също с 24 точки, но нямат победа.

http://www.lemans-series.com/fr/s52_circui...mp;id_circuit=4

ПС:...Ааа...ти си имал предвид класацията при производителите....да там разликата е 1 точка в полза на Ауди:

http://www.lemans-series.com/fr/s52_circui...mp;id_circuit=4

Това е защото сбора на точките на 2 и 3 отбор /Ауди/ са повече от сбора на първия и четвъртия /Пежо/.

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...