Jump to content

Покупка на ново Ауди А5


Recommended Posts

Здравейте на всички. Нов съм във форума, но скоро смятам да стана горд собственик на ауди. Причината е не нещо друго, а невероятното Ауди А5. Наскоро имах възможност да тествам този автомобил и съм меко казано впечатлен от машината. Първо изпробвах двигателя 3 литра дизел, 240 коня, 500 нютона въртящ момент и куатро. Много брутална машина. Няма такова ускорение. На тест драйва вдигнах 202 км :wacko: . Вътре въобще не се усещаха. Колата стои супер стабилно, вози стегнато, но комфортно. В никакъв случай не и твърдо. На първа от светофара изтегля брутално и въртящият момент те залепя моментално към спортните седалки. Колата не спира да ускорява след 160 на 5-та или 6-та, дори и след 200 сякаш мощността не привършва. Има огромен резерв на всяка предавка. Единствената ми критика е към ясно доловимата вибрация в скоростния лост на свободен ход. Също така има един свистящ шум от двигателя след около 130, което според продавача било нарочно за по-спортен звук.

След това тествах и 1.8Т мотора 170 коня, 250 нютона с предно. Също много добра машина. Въртящият момент е осезаем и при ниски обороти, много бързо се развърта и обича високите обороти. Докато се усетиш си на 140, след това не спира да ускорява и при над 160 скоростта въобще не се усеща вътре. Все пак обаче предното не е толкова добро като куатрото и не стои така залепено на пътя, а леко бяга от зададената траектория в завой. Изисква известно привикване. Въпреки това удоволствието от шофирането е по-добро от всяка друга кола с предно, която съм карал.

Определено Ауди А5 ме спечели като потенциален купувач и фен на марката. Смятам да се спра на 1.8Т мотора. Мисля, че е по-подходящ за ежедневно каране, а и поддръжката му ще е значително по-евтина от дизела с куатро. Чудя се дали да го взема с ръчни скорости или мултитроник. Някой ако има опит с мултитроника нека сподели. Също така се колебая, дали да поръчам колата в София или при някой от дилърите в провинцията. Къде според вас ще ми направят най-добра оферта? Ако някой си е купувал наскоро ново ауди нека сподели каква отстъпка или безплатни екстри е успял да договори и къде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши мултитроник във търсачката и нема да останеш доволен..., макар че при новите предполагам е изчистен дефекта!

Друг вариант за скоростни кутии е по-добре, ръчни на тая кола :hilezh: .

Иначе все още никой от форума не си е взел А5 за да помага..., аз ако се случи да взема преди теб ще давам акъл :wacko:

1.8Т е страхотен мотор на всички Аудита, а новия предполагам е още по-добър.

Успех, май не ти помогнах много :hilezh:

Кола нова най-вероятно би ти излязла по-евтина в Германия да кажем, разтършувай се по форума, има теми защо и как се получава това!

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говори се че мултитроника вече е изчистен от проблеми,а и да не е според мен ще даде дефект след мноого време и километри.Впредвид трафика,както и тенденциите при тези автомобили задължително автоматик,който казва че не му харесва,значи не е карал.Поздравявам те за избора на кола и недей да пестиш пари за S-лине пакет-вътрешен и външен,придава много по-добра и различна визия точно на този автомобил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този модел 1.8Т и идва слабичък малко

Аз лично бих ти препоръчал 3.0ТДИ или 2.7ТДИ поради факта че искаш мултитроник.На 3.0ТДИ мисля,че още не се предлага друго освен ръчна скоростна кутия.Пък ако му сложиш и един S пакет колата става уникална просто

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този модел 1.8Т и идва слабичък малко

Аз лично бих ти препоръчал 3.0ТДИ или 2.7ТДИ поради факта че искаш мултитроник.На 3.0ТДИ мисля,че още не се предлага друго освен ръчна скоростна кутия.Пък ако му сложиш и един S пакет колата става уникална просто

Само да допълня колегата,че мултитроника на 3.0 ТДИ мотора ще започне да се монтира от август месец тази година! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня колегата,че мултитроника на 3.0 ТДИ мотора ще започне да се монтира от август месец тази година! :respekt:

Искаш да кажеш типтроника, мултитроник не се слага на куатро.

А бих избрал мултитроник защото основно карам градско, иначе ръчни скорости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ново Ауди Q7 си взе преди няколко месеца колегата и приятел kokonai, но от разговор с него разбрах, че даже не били никак ясни гаранционните условия на Порше БГ.

Та да те посъветвам да обмениш опит с него преди бъдещата покупка. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ново Ауди Q7 си взе преди няколко месеца колегата и приятел kokonai, но от разговор с него разбрах, че даже не били никак ясни гаранционните условия на Порше БГ.

Та да те посъветвам да обмениш опит с него преди бъдещата покупка. :rolleyes:

Мерси колега. Ще пипам kokonai задължително. Все още не съм тествал мултитроника, но скоро ще го тествам и тогава ще преценя дали ще ми хареса. Разликата в цената с ръчката е 4 бона. Някой знае ли, дали 1.8Т е с ангренажен ремък или верига? Също така сервизните интервали на 15 000 км ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш типтроника, мултитроник не се слага на куатро.

А бих избрал мултитроник защото основно карам градско, иначе ръчни скорости.

Да колега точно така просто грешка на езика. Мерси за корекцията! :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената излиза по-добре ако я вземеш от Германия.

[/quote

Е това как го изчисли колега? Слагаш ли в сметката и факта, че 1.8Т двигателя е акцизен в България, и ако го вкараш от Германия трябва да му платиш акциза тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се внесе от чужбина като нов, а не като употребяван автомобил, ще платиш акциза по таблицата за нов автомобил... Условията колата да е нова, са да е до 6 месеца и до 6 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се внесе от чужбина като нов, а не като употребяван автомобил, ще платиш акциза по таблицата за нов автомобил... Условията колата да е нова, са да е до 6 месеца и до 6 000км.
Къде я има тая таблица за нов автомобил?
една буква, една дупка, се тая ;) иначе евала за колите
Буква дупка не прави ;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Emotion, ако искаш мога да те свържа с един приятел,който е дилър в Порше БГ. Ако решиш пусни ми едно л.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде я има тая таблица за нов автомобил?

Е това го пише в официалния сайт на митниците:

“Нов автомобил” е автомобил, за който към датата на внасяне е налице едно от следните условия:

а) не са изминали повече от 6 месеца от датата на първата му регистрация (включително в чужбина), или б) е изминал не повече от 6000 км

Следователно, едно А5 1.8ТФСИ, 170кс, което отговаря на горните условия, ще има акциз за сумата от: 1149.99973 лв

За справка: тук!

Редактирано от johnny_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем колега аз за 3.0тди мога да ти разкажа ако те интересува ;) ама тя първо, че е значително по-скъпа и второ е само с ръчка все още...ама то май няма много общо с 1.8Т, но ако се сетиш все пак да питаш нещо конкретно питай...

взехме я от германия, порше бг още не я предлагаха дори в бг, и отделно излезе на по-добра цена...така че определено помисли за тази опция...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...