Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

RS6 rulezzz :flipoff:

Днес тамън двечки видях, на една автомивка строени за почистване :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мъник е феноменален :steinigung: като дизайн

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идва заместникът на Murcielago

Това са първите неофициални снимки на следващото поколение супер автомобил на Lamborghini, заместникът на Murcielago.

Автомобилът е бил заснет пред изследователския център на Audi в Германия.

mini-231088125657.jpg

mini-23108811524.jpg

mini-231088125639.jpg

http://news.automedia.bg/read/5344.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е а дано и нови джанти да покажат че тия са пълна смраТ :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро тестват нов двигател/трансмисия/окачване... купето ще е последното нещо, което ще покажат.
да щот тва всъщност не прави никва разлика с настоящото Murcielago, само уникалните джанти са различни :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi R25

За Льо Ман през 2005 година ?

http://www.rs-auto.bg/concepts/article/6693/audi-r25/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е а дано и нови джанти да покажат че тия са пълна смраТ :blackey:

Има голяма вероятност това да са само тасове, а под тях да се крият новите джанти. Иначе какво им пречи да си бяха монтирали старите и да тестват с тях...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi S4 Sedan и Avant 2009

Фирмата от Инголщад представи официално двете версии на новото Audi S4, Sedan и Avant за 2009 г.

Audi S4 представи официалните данни за версиите Sedan и Avant. Те се задвижват от компресорен TFSI V6 с обем 3 литра, предлагащ внушителните 333 к.с. и максимален въртящ момент от 440 Нм. С този двигател S4 Sedan ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,1 сек, докато на комбито са му нужни 5,2 сек. Максималната скорост и на двете версии е електронно ограничена до 250 км/ч. Новост при модела е активният диференциал. Основната му функция е да се намали съпротивата на волана при завой. Новата технология използва многодисков съединител и електрохидравлично усилване, за да предаде движението на всяко от колелата на една от двете оси. Компютърът се грижи за мигновената реакция на колата при промяна на пътната обстановка, която е 100 милисекунди по данни на Audi. И двете версии са оборудвани с динамичната система Drive Select, от която може да се настроят три режима на шофиране: comfort, auto и dynamic. Колите имат настройващи се шокови абсорбери, динамична кормилна система и спортен диференциал. Освен това се забелязват и промени в екстериора, като: специални 18-инчови джанти S-design, нови спойлери и четири накрайника на ауспуха. Интериорът на S4 е решен в черни тонове и много алуминий. Като екстра може да се поръча интериор с карбон и дърво. Базовият модел на новото S4 ще се предлага на цена от 51 000 евро.

Агенция Speed-Press

http://speed-press.com/?pageId=9808

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi S4/S4 Avant.

Двигател 3.0 с 333 кс.

Според Хер Руперт Щадлер, новата S4 е с около 30% по-икономична от старата :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според Хер Руперт Щадлер, новата S4 е с около 30% по-икономична от старата :hilezh:

Майната и! Да беше вместо това с около 30% по-бърза :flehan:

... старата за 5.2, новата за 5.2 до 100. Това само Ауди го владеят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майната и! Да беше вместо това с около 30% по-бърза :flehan:

... старата за 5.2, новата за 5.2 до 100. Това само Ауди го владеят.

Ами не е така. Просто производителите са притиснати да правят колите по-икономични. Нещо което нито БМВ нито Мерцедес владеят.. а само франсетата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова информация за Audi TT RS изтече в интернет

В интернет се появи документ предназначен за немските дилъри на Audi, даващ подробни спецификации на Audi TT RS.

Документът потвърждава, че най-бързото Audi TT ще бъде с петцилиндровия двигател TFSI с обем 2.5 литра. Както е известно двигателите тип TFSI са както с турбина, така и с компресор. Конкретно този за Audi TT RS е с мощност 335 к.с.

mini-910885459.jpg

Скоростната кутия на суперавтомобила ще бъде механична с шест степени. Колата ще бъде със системата на Audi за предаване на движението към четирите колела Quattro, като по-голямата част от движещият момент ще се предава към задните колела.

mini-8108811331.jpg

Според данните на Audi, TT RS ще ускорява от място до 100 км/час за 4.5 секунди. За съжаление в тази брошура няма данни как (и дали) ще бъде променено окачването на Audi TT RS спрямо стандартното при TT и дали амортисьорите например ще бъдат сменени. Няма данни и за спирачната система и дали керамична версия ще се предлага с най-бързото ТТ.

Определяно като главен конкурент на Porsche Cayman, новото Audi TT RS ще се появи на пазара по-рано от очакваното. И двете версии - roadster и купе TT RS ще бъдат на пазара през лятото на следващата година.

mini-8108811622.jpg

От шпионските снимки известни досега се вижда, че Audi TT RS ще бъде с по-дълбок преден сплитер и нов заден дифузьор. Черна радиаторна решетка с алуминиева рамка ще допринася за по-агресивния вид на колата.

mini-9108853556.jpg

В документа за дилърите липсва и цената на Audi TT RS, но по предварителни данни тя ще бъде около 56 500 евро за купето и около 59 000 евро за роудстера.

http://news.automedia.bg/read/5398.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам за тая зонда, ама ТТ-то е уникално, просто не знам на къде по-красиво могат да го направят ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...