Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Audi пуснаха цените на TT-S Coupe и Roadster в Америка

Новите TT-S Coupe и Roadster на американския пазар с цени от $45 500 и $47 500

Audi пуснаха двете версии от спортния модел TTS на пазара в САЩ. TTS Coupe и TTS Roadster се предлагат съответно за $45 500 и $47 500.

Под капака им се крие преконструиран и подсилен 2-литров TFSI двигател, генериращ 265 к.с. Тази мощност позволява на TTS Coupe да ускори от 0 до 100 км/ч за 4,9 сек, докато на Roadster са нужни 5,1 сек.

Максималната скорост е електронно ограничена до 250 км/ч. Новите версии разполагат с 6-степенна трансмисия S-Tronic с два съединителя, която сменя предавките изключително бързо. Модерното Quattro задвижване добавя допълнителна стабилност и мощност на пътя.

Друга високотехнологична новост, инсталирана в TTS, са адаптивно магнетични амортисьори, които позволяват на шофьора да избира между добре балансирано, комфортно возене и спортно - снижавайки автомобила с 10 мм и променяйки вискозитета на течността в амортисьорите за по-устойчиво и динамично поведение.

Външният дизайн е впечатляващ. 18-цолови алуминиеви джанти, както и биксенонови LED светлини за движение през деня.

Интериорът включва спортни седалки с отопление и настройки за височина. При желание на клиента спортните седалки могат да бъдат тапицирани в кожа Nappa, като при пакета Impulse интериорът е черен с контрастиращ сив шев за Coupe, а при версията Roadster интериорът е сив с бежов шев.

Агенция Speed-Press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърдено е – Audi TT RS ще бъде с TFSI 2.5 литра

TT%20RS.jpg

В интернет изтече информация от писмо на Audi до дилърската мрежа на фирмата в Германия.

В него се потвърждава, че най-бързото Audi TT RS ще бъде с новия двигател TFSI с обем 2.5 литра. Както е известно този тип двигатели притежават едновременно и компресор и турбина. Той е с пет цилиндъра, има максимална мощност 335 к.с. и максимален въртящ момент 450Nm.

В резултат Audi TT RS ще ускорява от място до 100 км/час за 4.5 секунди и ще има максимална скорост 250 км/час.

От фирмата твърдят, че тази версия на Audi TT RS не само ще бъде изключително бърза, но и доста икономична. Средният разход на автомобила ще е малко над 8 литра на 100 км.

http://news.automedia.bg/read/5475.html

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0TFSI 333hp и 2.5TFSI 335hp :blink::wall:

RS версия, затова :D Изстискват ги кат лимони. Ма пък колко е икономично :o То гори по-малко от 1.8Т, а върви колкото три залепени :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lamborghini дизел?

Фирмата разкри допълнителна информация за Estoque, която гласи, че е възможен дори дизелов вариант

Първоначалните изявления относно моторизацията на четиривратия „бик” категорично отричаха дизелов вариант. От новата информация обаче става ясно, че се предвиждат няколко двигателя, един от които е нафтов. Koлата ще бъде пусната на пазара през 2011 г. с цена от около 150 000 британски лири. От Lamborghini подчертаха, че платформата на Estoque е уникална и няма нищо общо с тази на Audi A8, както някои твърдяха.

Възможен агрегат за голямото Lambo е актуалният фирмен V10 с обем 5,2 литра и ориентировъчна мощност от 500 к.с. Обсъждат се варианти и за по-малки, икономични V “осмици”, дизел и дори хибридно задвижване. Шефът на компанията за супер коли обясни, че „спортисти” като Gallardo и Мurcielago никога няма да бъдат „турбинирани” или захранвани с дизел. Еstoque обаче е добра възможност да се постигнат големи продажби, което налага наличието на избор за моторизация, в това число и дизел.

Aгенция Speed-Press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлата ще бъде пусната на пазара през 2011 г. с цена от около 150 000 британски лири.

чак?!? ;)

От Lamborghini подчертаха, че платформата на Estoque е уникална и няма нищо общо с тази на Audi A8, както някои твърдяха.

да, сигурно нема ама абсолютно нищо общо :hilezh::love:

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А2 се завръща!

Това ми е много любим модел. Незнам защо но ми изглежда много авангардно и модерно(досегашния).

Ето първа скица на заместника:

60821785_61178f2334.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди R4 на стартовата линия:

car_photo_291873_25.jpg

Sports car fans are in for a real treat! Audi is planning a striking new mid-engined machine – the R4. The newcomer will be based on an entirely new platform and sit above the TT in Audi’s range, offering buyers a driver-focused two-seater with a starting price of around £35,000.

It’s the result of a rumoured joint venture with Porsche – so the project will produce a new platform to underpin Coupé and Roadster versions of the R4, and also provide the basis for the next Boxster and Cayman. It’s these core sellers in the Porsche line-up that the R4 will target.

In addition, the newcomer benefits from adaptive magnetic dampers and Audi’s Drive Select system. The latter allows the driver to switch between several modes which tweak steering and throttle response. Power will come from the firm’s range of TFSI engines, with the entry-level model most likely to get a highly tuned 2.0-litre turbo. The new 335bhp 2.5-litre five-cylinder super and turbocharged unit lined up for the flagship TT RS will be available, too. There’s even the possibility that the R4 will be offered with a high-performance diesel and a petrol V6.

As for gearboxes, a six-speed manual transmission will be standard, with a seven-ratio S tronic twin-clutch semi-auto as an option. The R4 is some way off reaching showrooms, though. There are still plenty of loose ends to tie up with the mooted joint venture, and it remains to be seen which company will launch the new platform first. Considering Porsche’s increasing control of the VW Group, it may be that it gets to call the shots. If that’s the case, the R4 could arrive in around 2011, shortly after the Boxster and Cayman.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi подготвя няколко R модела

Предстоят вълнуващи дни за любителите на спортните модели на Audi.

Фирмата планира да пусне нов суперавтомобил с разположен в средата на платформата двигател. Това ще бъде R4. Колата ще се произвежда на изцяло нова платформа и ще бъде позиционирана над TT в моделния ред на Audi.

Бъдещият R4 ще има две места и цена започваща от около 40 000 евро. R4 ще се предлага във версия купе и версия roadster.

Най-вероятно изцяло новата платформа след известна модификация ще бъде използвана и от следващите поколения на Porsche Boxster и Cayman.

Audi R4 ще вземе доста от стила на R8. Диодните LED фарове, големите и дълбоки отвори за въздух, както и профилът, напомнят именно на R8.

Сътрудничеството с Porsche ще бъде в основата на серията от спортни модели на Audi, обозначени като R. Сред тях освен R4 ще бъдат R6 и R10 с двигател V12 TDI.

Сред двигателите за R4 ще бъдат няколко TFSI агрегата, като най-слабият от тях ще е с обем 2.0 литра. След него ще идва новият петцилиндров двигател с обем 2.5 литра и мощност 335 к.с.

Представената преди време дизелова концепция на R8 с двигател V12 ще бъде преименувана на R10 и ще има мощност около 500 к.с. Максималната му скорост ще надхвърля 300 км/час.

http://news.automedia.bg/read/5507.html

Редактирано от garo80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi пуска А4 L на пазара в Китай

19.11.2008 07:11

Най-често производителите прибягват до специални версии с удължена колесна база (LWB) при големи седани като BMW Серия-7 и Audi A8.

Това обаче не важи за пазара в Китай, където големите автомобили се радват на голямо търсене. В Китай бяха представени версии LWB на седаните от среден клас Аudi A6 и BMW Серия-5.

Audi-A4L-1.jpg

Сега Audi прави следващата стъпка и представя за първи път компактен седан като А4 във версия LWB. Новият Audi A4L е със 60 мм. по-дълго разстояние между осите от стандартния модел.

Audi-A4L-2.jpg

На китайския пазар този автомобил ще се предлага с два бензинови двигателя - 2.0 TFSI с мощност 180 к.с. и V6 3.2 FSI с мощност 265 к.с. Тази версия на Audi се произвежда в завода на VW Group в Чанчун, Китай, а премиерата му е била вчера на автомобилния салон в Гуанджоу.

Audi-A4L-5.jpg

Продажбите в Китай ще започнат от януари следващата година. Засега от Audi нямат планове да предлагат този вариант на Ауди А4 на други пазари.

Audi-A4L-8.jpg

Източник: news.automedia.bg

Редактирано от tita
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпионски снимки на Audi R8 GT3

Това са първите снимки на най-силното Audi R8 GT3.

r8gt31.jpg

r8gt32.jpg

r8gt33.jpg

r8gt34.jpg

Автомобилът все още е в процес на разработка, като супер колата ще се води официално като състезателна. Правилата за хомологизация в Европа обаче, изискват да бъде пусната и малка серия от автомобила, която да има разрешение за движение по обществените пътища.

Засега известна с кодовото си име R16, колата ще бъде в продажба през следващата година. Двигателят ще бъде бензинов V10 с мощност 550 к.с. Това ще даде сериозни динамични предимства спрямо стандартното Audi R8, което е с двигател V8.

В момента от Audi тестват колата на Нюрбургринг, където са направени и тези снимки. Данните са, че автомобилът е управляван от пилота Франк Биела (Frank Biela), който е постигнал при мокра писта и температура само 1.5 градуса време от 8 минути и 41 секунди на известната северна обиколка.

http://news.automedia.bg/read/5566.html

Audi A5 Sportback

AudiA5-Sportback(1).jpg

Това което виждате не е снимка на реално Audi A5 Sportback, а CGI (компютърно генериран образ) създаден от CWW Car Design.

Този образ обаче ни дава много добра представа как ще изглежда варианта на A5 определян като купе-хечбек. Той ще се появи на пазара още през следващата година.

Audi A5 Sportback ще бъде произвеждан на платформата на която вече се произвеждат A4 и A5, като ще комбинира елементи от дизайна на купето A5, седана A4 и комбито A4. Стилния A5 Sportback ще се предлага с предаване към предните колела или като 4х4 (quattro).

Автомобилът ще бъде с широк набор от бензинови и дизелови двигатели, включително 1.8 TSI с мощност 160 к.с., 2.0 TSI с мощност 211 к.с и 2.0 TDI с мощност 143 и 170к.с., както и 3.0 TDI с мощност 240 к.с.

През 2010 A5 Sportback ще бъде обогатен с „гореща" версия S5, която ще бъде със същия двигател V6 TFSI с обем 3.0 литра, който сега се монтира на новия S4. Двигателят с директно впръскване на горивото 3.0 TFSI има максимална мощност 333 к.с при 5,500 об/мин и максимален въртящ момент 440 Nm наличен между 2 500 и 4 850 об/мин.

При S5 Sportback този двигател ще се комбинира със скоростната кутия на Audi S-Tronic със седем степени и два съединителя.

http://news.automedia.bg/read/5565.html

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото дизелово Porsche e с двигател от Audi

Първият сериен модел на Porsche с дизелов двигател е Cayenne Diesel.

Фирмата известна със спортните си модели е оборудвала своя SUV модел Cayenne Diesel с 3.0 литра V6 турбодизел от Audi.

Същият двигател се използва при редица модели на Audi, включително и при SUV модела Q7. Турбодизеловият двигател е с максимална мощност 240 к.с. и максимален въртящ момент 550Nm. При Cayenne този агрегат се комбинира като стандарт с автоматичната скоростна кутия Tiptronic-S.

Според данните на Porsche, средният комбиниран разход на гориво при Cayenne Diesel е 9.3 литра на 100 км. Вредните емисии CO2 са 244 г/км.

В официално изявление направено от фирмата се казва, че „решението да се въведе на пазара и дизелов вариант на Cayenne е взето като се имат предвид промените в законодателството в Европа, където подобни двигатели се ползват с данъчно предимство”. Наред с това решението е било повлияно и от факта, че Porsche има дял във Volkswagen Group, най-големият световен производител на модерни дизелови агрегати за леки автомобили, което дава достъп и на спортната фирма до тези двигатели.

Новият Cayenne Diesel първоначално ще се предлага само на пазара в Европа.Продажбите ще започнат от февруари 2009 г., като цената за базисната версия ше бъде 47250 евро.

mini-Porsche-Cayenne-Diesel-0.jpg

mini-Porsche-Cayenne-Diesel-1.jpg

mini-Porsche-Cayenne-Diesel-5motor.jpg

mini-Porsche-Cayenne-Diesel-2int.jpg

mini-Porsche-Cayenne-Diesel-4.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идва Audi А7 – съперникът на Mercedes CLS

Не са много месеците до представянето на пазара на стилния и елегантен Audi A7.

Този автомобил вече преминава през интензивни тестове и скоро ще стане истинският съперник на Mercedes CLS.

От шпионските снимки (макар и с доста лошо качество), се вижда един профил типичен за Audi.

Динамичната линия на покрива е характерна за купе, в същото време колата е доста дълга и покривът се спуска стръмно към задната част.

Audi A7 ще се произвежда на същата платформа на която ще видим и новия Audi A8. Това е видоизменената и удължена платформа на A5.

Бъдещият Audi A7 ще се предлага с шест двигателя още от самото начало на продажбите. Три дизелови агрегата V6, вкл. изцяло новият би-турбо с обем 3.0 литра. Бензиновите двигатели също ще бъдат три, вкл. V6 и V8. Възможно е на по-късен етап да се появи и „гореща" версия с дизеловия V12 с обем 6.0 литра, който вече се предлага със SUV модела Q7.

На базата на А7 ще бъде създадена и супер колата RS7, която ще бъде с двигател би-турбо V10 и мощност надхвърляща 600 к.с.

http://news.automedia.bg/read/5614.html

А71.jpg

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi S5 губи своя V8

От 2009 г. в спортното купе ще се монтира малко по-слаб V6 с принудително пълнене

Еко кризата засегнала V8 машините ще рефлектира върху Audi S5 през 2009 г. Тогава купето ще се прости с досегашния 4,2-литров V8 с 354 к.с. и ше получи 3,0-литров V6 с 329 к.с. Причина за рокадата е, че актуалният агрегат прави колата по-тежка и«жадна” от конкуренцията.

Въпреки по-слабите показатели на новия мотор, с него колата ще бъде по-динамична поради малката му маса. По-скорошни промени ще бъдат направени през месец декември тази годинa. Тогава стоповете на S5 стават с LED светлини, а интериорът получава нова навигационна система. Тя е MMI трето поколение с хард диск, по-бързи графични изобранения и 3D графика. Мултимедийният модул се предлага и за А8, Q5 и реновираното А6. В A5 също може да се инсталира новата MMI, но LЕD стоповете са само за S5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi показва състезателния R8 GT3 в Есен

27.11.2008 08:11

От Audi обявиха, че ще покажат за първи път състезателната версия на R8 на предстоящия специализиран автомобилен салон в Essen, който се открива утре. Това е автомобилно изложение за фабрични тунингови и спортни автомобили.

Състезателното Audi R8 GT3 е с мощност надвишаваща 500 к.с. Движението се предава към задните колела чрез новата спортна скоростна кутия на Audi с шест предавки. Окачването на R8 GT3 ще бъде променено, но като цяло частите са от серийната версия.

mini-Audi-R8-GT3-1.jpg

mini-Audi-R8-GT3-2.jpg

mini-Audi-R8-GT3-3.jpg

mini-Audi-R8-GT3-4.jpg

http://news.automedia.bg/read/5629.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

In Detail: Audi A5 Cabriolet and S5 Cabriolet

s5_header.jpg

004__scaled_600-1_002.jpg

006__scaled_600_080.jpg

008__scaled_600_049.jpg

004__scaled_600_071.jpg005__scaled_600_076.jpg

http://www.fourtitude.com/news/publish/Aud...icle_4493.shtml

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi R8 5.2 FSI quattro- 3.9 секунди до 100 км/ч

-Базова цена от 142 400 евро

Audi демонстрира новата версия на суперспортното R8, което е оборудвано с 5.2 литров, V- образен, десетцилиндров задвижващ агрегат и постоянно задвижване на четирите колела. R8 5.2 FSI quattro идва с максимална мощност от 386 кВт или 525 конски сили и максимален въртящ момент от 530 Нм.

Мощният двигател, леката конструкция и quattro система за задвижване на четирите колела са основните виновници за това, автомобилът да бъде в състояние да се ускори от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди. В комбинация с роботизираната трансмисия R tronic, Audi R8 5.2 FSI quattro достига 200 км/ч от спряло положение за още 8.1 секунди. Максималната скорост на движение достига 316 км/ч. Средният разход на гориво на суперспортната бегачка е 13.7 литра на 100 километра.

auto-press.net

Редактирано от loshoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АААААААААААААА защо не е с 5 литроовия TFSI мотор, баси семейното комби има повече коне и нютонметри :icon_evil: на фона на тая финансова криза и как всички намаляват обемите и слагат турбини и компресори, ауди да изкарат х'атмосферен мискер е мн странно?! :owned:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи официални снимки на Audi R8 V10

mini-Audi-R8-V10-1.jpg

mini-Audi-R8-V10-2.jpg

mini-Audi-R8-V10-int.jpg

Холандски сайт показа за първи път новата версия на суперавтомобила Audi R8 V10.

Там се появиха първите официални снимки и данни за колата. Това ще бъде най-силната версия на R8, като премиерата ще е на автомобилния салон в Детройт през януари.

Според данните представени от холандците, Audi R8 V10 e със специална версия на двигателят V10 на Lamborghini с обем 5.2 литра и мощност 528 к.с. С него колата спринтира до 100 км/час за 3.9 секунди и може да постигне максимална скорост от 315 км/час. R8 V10 е с двигател разположен по средата на платформата.

Колата е получила някои козметични промени и във външния си вид, по подобие на спортните модели на Audi обозначени като "S" и "R". Радиаторната решетка е с хромирани елементи, черупките на външните огледала са от алуминий, колата е с нови лети джанти, задната броня е преработена, като в нея са вградени двата (вместо четири, както е при R8 4.2 V8) накрайника на ауспуха.

В интериора единствената видима разлика с V8 е черния фон на приборите на панела.

Промо видео на Audi R8 GT3

Германската фирма разпространи официално видео на първият спортен автомобил на компанията, който ще се предлага на частни клиенти.

Пистовия автомобил, получил разрешение за движение по обществените пътища бе представен официално тази седмица на автоизложението - Essen Motor Show 2008.

Супер-спортната версия на R8, която получи наименованието LMS ще се предлага на частни клиенти, още в началото на следващата година, срещу сумата от 260 000 Евро. Цената на Audi R8 LMS е два пъти по-висока от тази на базовата версия, но причините за това са много.

Audi R8 LMS е напълно подготвен рали автомобил с повече от 500 конски сили под капака. Мощността подсигурена от V10 агрегата се предава към задните колела на автомобила, чрез напълно нова, шест степенна скоростна кутия.

Състезателният характер на R8 LMS е подчертан от аеродинамичен bodykit и голямо антикрило в задната част на автомобила.

Специалистите от Audi Sport са конструирали автомобила така, че да отговаря на всички изисквания на FIA за участие в GT3 сериите. R8 LMS ще да дебютира още през сезон 2009, като една от възможните пистови премиери на спортиста е състезанието 24-те часа на Nürburgring.

p_16595.jpg

_96592.jpg

p_16599.jpg

Промо видео

http://news.automedia.bg/read/5677.html

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...