tox Публикувано 2 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2008 (Редактирано) Колеги след ходене по мъките за хиляди неща(по темите ми се разбира мноо добре )...най-накрая едно по едно ги изчистих.Та` последното(дано да е ) беше синия датчик за температурата на таблото-сменявам го за втори път,щото първия беше дефектен нещо.Са сложих зелен,но защо това е друга тема. Важното е че сега съвпада температурата на таблото и тази на код 51.И най-важното тръгна тая кола успокои се мотора при студения старт, НО-явно има натрупани грешки в ЕКУ-то и сега съвсем леко при тръгване се опитва да се спъне(в никакъв случай както преди да го сменя-аз не можех да тръгвам бе хора ) и след това отцепва.Въпроса ми е дали според вас , са запаметени грешки на ЕКУ-то и работи със настройките на стария датчик ? И вярно ли е аджеба,че с махане на + на акумолатора за няколко часа се трият грешките на компа или трябва да ходя на ВАГ.Питам не за друго,а защото съм много ограничен от към време.Мерси на много от колегите писали тук, щото колко неща научих,чак не мога да повервам бре мерси и на тия дето ще пишат и по тая тема П.С.Малее това стана като предсмъртно писмо....мерси на тоя ,мерси на оня...абе бегай нещо се разчуствах след като колата ми "тръгна" за първи път откакто съм я купил (1година прави утре.) Айде сполай Редактирано 2 Юни 2008 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 3 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2008 колега казвай за тоя датчик че и аз сам я закъсал като теб.Има ли номер,колко струва и какъв ти е мотора.Вече едвам паля станах за смях на аверите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vic Публикувано 3 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2008 Грешките не се чистят, но и не представляват проблем. Свалянето на акумулатора понякога налага преадаптиране на дроселовата клапа. Може това да е проблема и се рашава с ВАГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 3 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2008 (Редактирано) колега казвай за тоя датчик че и аз сам я закъсал като теб.Има ли номер,колко струва и какъв ти е мотора.Вече едвам паля станах за смях на аверите датчика е от 30-50лв. в зависимост от марката.На цвят е син или зелен (еднакви са като спецификация).Мотора е 1.6 А3.Сменя се за 10мин. ,а разликата е осезаема при мен както съм описалоригиналните номера са 2 (може много хора да кажат,че е само един,но са 2 съвместими ) 078 919 501B - син и 059 919 501-зелен.виж тук[url="http://images.google.bg/imgres?imgurl=http://www.audiworld.com/tech/pics/eng54-image006.jpg&imgrefurl=http://www.audiworld.com/tech/eng54.shtml&h=443&w=552&sz=35&hl=bg&start=6&tbnid=geD3kQ2MXN4mIM:&tbnh=107&tbnw=133&prev=/images%3Fq%3D%2Bsite:www.audiworld.com%2B078%2B919%2B501B%26gbv%3D2%26hl%3Dbg"цък!%5b/url%5dколега%20казвай%20за%20тоя%20датчик%20че%20и%20аз%20сам%20я%20закъсал%20като%20теб.Има%20ли%20номер,колко%20струва%20и%20какъв%20ти%20е%20мотора.Вече%20едвам%20паля%20станах%20за%20смях%20на%20аверите%20:(датчика%20%20е%20от%2030-50лв.%20в%20зависимост%20от%20марката.На%20цвят%20е%20син%20или%20зелен%20(еднакви%20са%20като%20спецификация).Мотора%20е%201.6%20А3.Сменя%20се%20за%2010мин.%20,а%20разликата%20е%20осезаема%20при%20мен%20както%20съм%20описалоригиналните%20номера%20са%202%20(може%20много%20хора%20да%20кажат,че%20е%20само%20един,но%20са%202%20съвместими%20%20:P%20)%20%20%20078%20919%20501B%20-%20син%20и%20059%20919%20501-зеленвиж%20и%20тук:%20%5burl="http://images.google.bg/imgres?imgurl=http://www.audiworld.com/tech/pics/eng54-image006.jpg&imgrefurl=http://www.audiworld.com/tech/eng54.shtml&h=443&w=552&sz=35&hl=bg&start=6&tbnid=geD3kQ2MXN4mIM:&tbnh=107&tbnw=133&prev=/images%3Fq%3D%2Bsite:www.audiworld.com%2B078%2B919%2B501B%26gbv%3D2%26hl%3Dbgnid=geD3kQ2MXN4mIM:&tbnh=107&tbnw=133&prev=/images%3Fq%3D%2Bsite:www.audiworld.com%2B078%2B919%2B501B%26gbv%3D2%26hl%3Dbg" target="_blank">цък! Редактирано 3 Юни 2008 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 3 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2008 колега мерси за изчерпателната информация по въпроса.Утре ще проверя по магазините тук при нас колко ще му искат и да го сменям.Дано проблема се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 5 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2008 (Редактирано) да ама не...колата върви екстра,но сутрин пак работи на 3 цилиндъра докато не загрее,все едно не й достига гориво-като мина на газ няма проблем.Дюзи може би? Редактирано 5 Юни 2008 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 5 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2008 Здравейте, добре дошли в моя свят На мен ми казаха дросел клапа, но мисля да сложа добавка за инжекциона.Според мене се запушват от карането на газ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 5 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2008 Почистете си дроселовата клапа и нещатата може да се оправят.Тези автомобили както и едни други са много чуствителни когато се карат на газ.Проблема е че самите инжектори са охлаждат от бензина които минава през тях а когато се кара на газ това го няма и те се спичат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 5 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2008 Аз карах малко на бензин и 3 дни нямах никакви проблеми.Мисля да сложа една добавка за чистене на дюзите за всеки случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 6 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2008 Аз карах малко на бензин и 3 дни нямах никакви проблеми.Мисля да сложа една добавка за чистене на дюзите за всеки случай.Колега тея добавки според мен не стават,по скоро да ти разядат нещо друго и супер много миришат на ацетон Най-добре си карай така докато стане по тежко положението и после едно отпушване на Дюзи за 40-50лв и нямаш дертове! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 6 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2008 Колега тея добавки според мен не стават,по скоро да ти разядат нещо друго и супер много миришат на ацетон Най-добре си карай така докато стане по тежко положението и после едно отпушване на Дюзи за 40-50лв и нямаш дертове! Предпочитам да си сложа добавки отколкото някой бездарник да ми разглабя мотора, напатил съм се от пишман майстори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 6 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2008 (Редактирано) а някой чувал ли е за "датчик за пълно натоварване" намирал се някъде при дроселовата клапа зад колекторите?не е скъп,а майче е много важен номер 12 на схематаNew_Microsoft_Word_Document__2_.doc Редактирано 6 Юни 2008 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 6 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2008 Това е датчика за температурата на въздуха. При моя 1,8Т АЕВ има такъв. Следи за температурата на въздуха постъпващ в цилиндрите, и от там подава на компа инфо за да определи какво количество бензин да подаде ( разбира се това е един от многото датчици който влияе на количеството подавано гориво ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 11 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2008 (Редактирано) Aбе колеги вие с А3-те имате ли авт. смукач ? Сутрин като я запалите студена в какви граници се държат оборотите докато загрее,щото при мен застава на 900 и почва едно мъчене на место,а доколкото знам смукача я държи първоначално на 1300-1200.....900 примерно.И кой го управлява тоя смукач? Редактирано 11 Юни 2008 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 12 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 Aбе колеги вие с А3-те имате ли авт. смукач ? Сутрин като я запалите студена в какви граници се държат оборотите докато загрее,щото при мен застава на 900 и почва едно мъчене на место,а доколкото знам смукача я държи първоначално на 1300-1200.....900 примерно.И кой го управлява тоя смукач? .... и още нещо не можах да намеря във форума деееева,са като не са изчистени грешките на ЕКУ-то след смяна на темп. датчик-проблем ли е.?Абе пак не мога да паля сутрин бе хора,егати тресенето,егати кочината,егати Аудито- повръща ми се вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 12 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 Колега аз имам същия проблем!!! Не ходи на 1300 оборота ами на 900.Мисля че оттам ни е проблема с паленето.Лошото е че на диагностика нищо не дава грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 12 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 Колега аз имам същия проблем!!! Не ходи на 1300 оборота ами на 900.Мисля че оттам ни е проблема с паленето.Лошото е че на диагностика нищо не дава грешка И кво праим бе Sweep побърквам се вече майка му стара-10 бона даваш и не можем да намерим некъв елемнтарен проблем..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 12 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 (Редактирано) Колега аз имам същия проблем!!! Не ходи на 1300 оборота ами на 900.Мисля че оттам ни е проблема с паленето.Лошото е че на диагностика нищо не дава грешка Колкото и да се дърпаш колега накрая пак ще опреш до дросела Мамка им на Бош, така са го направили, че кат изкара към 10 години и да заминава. Щем не щем ще трябва да се прежалим, инак ако прекъсва и гасне при палене - каква е файдата че караме Аудита.При мене проблема с паленето е същият - тръгва да гасне първият път, работи нестабилно. Като загрее спи. В движение дори и загряла понякога доста мудно реагира на натисната газ, все едно секунда-две се замисля и тогава тръгва. При рязко връщане на газта също се случва да пресецва.Дайте по-добре да намерим по-евтини алтернативи, в ebay има варианти 500 лева за оригинална.Има някакви на meat & doria и hoffer, ама въпроса е кой в Бг ги продава. Косер дет се пишат за едни от вносителите им казаха, че дросел-клапи не внасят, нищо че meat & doria и hoffer ги произвеждат и имат в каталога си. Редактирано 12 Юни 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 12 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 (Редактирано) Колкото и да се дърпаш колега накрая пак ще опреш до дросела Мамка им на Бош, така са го направили, че кат изкара към 10 години и да заминава. Щем не щем ще трябва да се прежалим, инак ако прекъсва и гасне при палене - каква е файдата че караме Аудита.При мене проблема с паленето е същият - тръгва да гасне първият път, работи нестабилно. Като загрее спи. В движение дори и загряла понякога доста мудно реагира на натисната газ, все едно секунда-две се замисля и тогава тръгва. При рязко връщане на газта също се случва да пресецва.Дайте по-добре да намерим по-евтини алтернативи, в ebay има варианти 500 лева за оригинална.Има някакви на meat & doria и hoffer, ама въпроса е кой в Бг ги продава. Косер дет се пишат за едни от вносителите им казаха, че дросел-клапи не внасят, нищо че meat & doria и hoffer ги произвеждат и имат в каталога си.Колеги а я ми кажете тогава това за какво иде реч...юе хвана да взема накрая една такава и....Цък! Редактирано 12 Юни 2008 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 12 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 Колеги а я ми кажете тогава това за какво иде реч...юе хвана да взема накрая една такава и....Цък!И нека ти кажа - ако взимаш - вземай нова!!! Потенциометрите се изтриват с времето и ползването и с купуването на стара дори да си решиш проблема ще е само временно и няма да е като със нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 12 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 И нека ти кажа - ако взимаш - вземай нова!!! Потенциометрите се изтриват с времето и ползването и с купуването на стара дори да си решиш проблема ще е само временно и няма да е като със нова.е то тая е не е ли нова, и защо цената и 300лв? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 12 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 е то тая е не е ли нова, и защо цената и 300лв?Ами не видях никъде да пише нова ли е или втора употреба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 12 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 Ами не видях никъде да пише нова ли е или втора употреба.преди време почти се бех навил да купя от този човек през търга и му писах.Каза че са нови и имат една година гаранция,ама ме хвана шубето като видях разликата 50% по ефтинаАма знае ли човек,може и да си бачка кой знае?Ама не това е важното,а това че колата ми ме дразни как пали ...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 12 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 (Редактирано) преди време почти се бех навил да купя от този човек през търга и му писах.Каза че са нови и имат една година гаранция,ама ме хвана шубето като видях разликата 50% по ефтинаАма знае ли човек,може и да си бачка кой знае?Ама не това е важното,а това че колата ми ме дразни как пали ......Сега с паленето, после и в движение ще стане.....при мен е зле работата много (отначало беше само паленето) и намеря ли добра оферта за нова я отнасям, сега проучвам пазара и ще ви информирам за развитието, та и вие да се възползвате. Редактирано 12 Юни 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 12 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 Добре де м@йка и дееба.Карах една седмица само на бензин колата и нямах абсолютно никакви проблеми.Покарах тея дни на ГАЗ, че трябваше да покарам доста а биндзина е скъп...И пак почна да си прай глупостите... Зимам 2-ра ръка и не се занимавам, аз я бях взел, и ми седя 1 седмица в багажника, ама тъпата кола тогава си работеше страхотно и си викам може да се е оправила...Да ама не, сменям я с 2-ра ръка и не се занимавам.Тая кола я карам още 1-2 години я не... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts