Jump to content

Дайте съвет за 1.9TDi 1Z


Trailhawk

Recommended Posts

Здравейте на всички от форума, отдавна влизам като гост и разглеждам различните теми, но едва сега се осмелих да се регистрирам и публикувам тази тема.

Проблемът, за който ви пиша е следния: от година и половина притежавам B4 Avant 1.9TDi 1Z, 94год.. Симптомите са следните, изключително бавно набира, при 2000 оборота турбото започва да свири, а реално след 2500 оборота започва да набира, между 3200 и 4000 в един момент набирането прекъсва и съм принуден да включа на по-висока предавка, но тогава колата пак се бави докато набере достатъчно. Пробвах да видя колко ще вдигна максимално на магистралата, но едвам стигна до 150 и дръпнах педала т.к. ми се стори, че колата се мъчи и че няма смисъл да я зоря повече, а и изхвърли гъст облак черен дим изведнъж, което наскоро пак ми се получи когато реших от 100км/ч да изпреваря с по-рязко натискане на газта при скорост някъде около 130км/ч. Масло почти не харчи, не пуши, двигателя работи достатъчно тихо като за дизел какво да ви кажа до ден днешен се опитвам да накарам тази кола да върви както и приляга ама не. Ходил съм при най-различни майстори, но ефект никакъв. Един искаше да ми сменя компютъра, друг нафтовата помпа, трети ми каза, че проблема е в турбото. Вече съм вдигнал ръце от пишман майстори, които не могат да разберат къде е проблема и ми предлагат скъпи ремонти, които не помагат. Няма нужда да споменавам, че като пусна климатика, все едно някой ме дърпа отзад.

Рових доста из форума, за да срещна сходен на моя проблем, но не успявам.

Знам, че не можете да ми ремонтирате колата от разстояние, но ще ви бъда благодарен ако споделите къде може да е проблема според вас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на първо време иди на един читав компютърен диагностик и си провери всичките системи! Би трябвало да си покаже. На мен лично ми звучи като на напълно мъртъв дебитомер. Сериозно!!! За него казаха ли ти нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах бодобен проблем,само дето не пушеше,повече от 140км не вървеше(сега някой ще питат,че сега върви ли :flipoff: ),смених компа и се оправиха нещата.Нищо не губиш да пробваш,бягаш на някоя морга пробваш друг комп,ако тъгнеш добре,ако ли не продължаваш на татък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъсан маркуч или пробит кулер докарват същия ефект.

Даваш газ, много нафта но няма въздух...

И най-вече - смени диагностика, явно тия при които си ходил не ги бива.

А и сега се сетих, че има една серия B4-ки с "аналогов" борд компютър и там общо взето си е чисто гадаене и хвърляне на боб, не връща почти никаква инфо от колата

Мишо беше правил едно такова B4, но то седя при него 1 седмица, защото освен по метода на пробата и грешката няма как да се хване проблема..

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на първо време иди на един читав компютърен диагностик и си провери всичките системи! Би трябвало да си покаже. На мен лично ми звучи като на напълно мъртъв дебитомер. Сериозно!!! За него казаха ли ти нещо?

Ходих при няколко, първия първо че ме мота доста време, но както и да е, каза че първо ще смени компютъра с друг да види дали там не е проблема. Сложи временно друг комп и каза, че проблема не е там, след още един ден заяви, че проблема е в нафтовата помпа и ми предлагаше да я сменя. Консултирах се с доста хора по този въпрос т.к. помпата и то втора употреба не е никак евтина. Мнението на всички бе, че тоя или въобще не знае за какво става въпрос или иска да ме набута да дам куп пари без да реши наистина проблема(а бях чел що годе прилични неща за него във форума). Заведоха ме при друг, който се занимава доста време, опитва се да прави някакви настройки и накрая заяви, че това е максималното, което може да направи за тази кола и че ако искам тя да върви както трябва, ще ми излезе доста скъпо, като на първо време трябва да сменя турбото. За дебитомера питах при всеки един т.к. бях чел доста теми от форума по този въпрос, но нито един не ми каза, че е там проблема.

В интерес на истина това за пушека ме съмнява, че ми е позадръстена генерацията, но незнам дали някой ще се наеме да я чисти най-вероятно ще ми предложат нова :hilezh:

Е все пак ако вие предложите някой, който знае какво прави и наистина може да диагностицира не пречи да го пробвам, няма да ми е за първи път B)

До толкова съм се отчаял, че дори смятам да пробвам да смена клапан N75, за който четох тук във форума, макар и да незнам дали въобще ще помогне. Или другия вариант над който се замислям е да й сложа чип ама дали наистина ще реша проблема е друг въпрос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъсан маркуч или пробит кулер докарват същия ефект.

Даваш газ, много нафта но няма въздух...

И най-вече - смени диагностика, явно тия при които си ходил не ги бива.

А и сега се сетих, че има една серия B4-ки с "аналогов" борд компютър и там общо взето си е чисто гадаене и хвърляне на боб, не връща почти никаква инфо от колата

Мишо беше правил едно такова B4, но то седя при него 1 седмица, защото освен по метода на пробата и грешката няма как да се хване проблема..

Успех

Кулера са ми казвали, че е ок, маркучите сме ги гледали на пръв поглед не се вижда да са скъсани, но за по-сигурно мога да ги сменя, за да знам че поне това съм опитал.

Между другото почти навсякъде споменавате Мишо и то само с добро, наистина ли е добър, само при него не съм ходил. И за да не ви карам да ми давате координати ще се поразстърся из форума, предполагам все някъде ги има

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Здравей колега моят брашчет имаше същия проблем.След като смени трабичките за вакума на турбото колата се оправи.Трабичката излиза от управляващия клапан на турбото и отива във компа тя е най дългата и е прокарана през на майка си в газъ и от вибрацийте на купето се пробива на няколко миста.Задасе провери се надува със сгъстен въздух успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега моят брашчет имаше същия проблем.След като смени трабичките за вакума на турбото колата се оправи.Трабичката излиза от управляващия клапан на турбото и отива във компа тя е най дългата и е прокарана през на майка си в газъ и от вибрацийте на купето се пробива на няколко миста.Задасе провери се надува със сгъстен въздух успех.
Благодаря, ще пробвам и това пък да видим какво ще стане
Благодаря, ще пробвам и това пък да видим какво ще стане
Обаче имам едни съмнения за тази тръбичка, ако е същото, за което си мисля при мен тя е около 7-8см дълга и е затапена.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кулера са ми казвали, че е ок, маркучите сме ги гледали на пръв поглед не се вижда да са скъсани, но за по-сигурно мога да ги сменя, за да знам че поне това съм опитал.

Между другото почти навсякъде споменавате Мишо и то само с добро, наистина ли е добър, само при него не съм ходил. И за да не ви карам да ми давате координати ще се поразстърся из форума, предполагам все някъде ги има

Колега не знам какво имаш в предвид под"огледали",моята кола преди вчера даде същите симптоми,яко пуши свисти и не върви.Ходих при моя майстор Вачито :flipoff: ,дигнаха ме на подемника,форсирах,от никъде на се виждаше да изпуска(евентуално за скъсан маркуч),тогава майстора извади въдушният филтър,за да стигне до маркуча който излиза от турбото към кулера,имаше 1см цепнатина. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не знам какво имаш в предвид под"огледали",моята кола преди вчера даде същите симптоми,яко пуши свисти и не върви.Ходих при моя майстор Вачито :icon_arrow: ,дигнаха ме на подемника,форсирах,от никъде на се виждаше да изпуска(евентуално за скъсан маркуч),тогава майстора извади въдушният филтър,за да стигне до маркуча който излиза от турбото към кулера,имаше 1см цепнатина. :hilezh:

Честно казано не съм му висял на майстора на главата, за да видя какво точно му гледа на кулера, споделям какво ми е казал. Дали точно този маркуч го е проверил не знам, но ще го накарам да го погледне. Благодаря за насоката. Имай впредвид, че моята не пуши и не свисти, единствено 2 пъти ми се е случвало когато се опитам да ускоря по-рязко с вдигане на по-високи обороти изведнъж да изкара черен облак от ауспуха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм подобен проблем с а4 1,9тди оказа се че въздушният филтър е някаква куча марка,сложихме един качествен филтър и колата тръгна и пушек няма вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Установихме проблема, износен клапан на турбината. Другата седмица ще я ремонтираме, а ако не става да се ремонтира ще търся рециклирана.

Междувременно ако се сещате за читав сервиз на турбини или от къде мога да взема рециклирана, ще се радвам да споделите.

Търсих във форума, но информацията е доста оскъдна по този въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Междувременно ако се сещате за читав сервиз на турбини или от къде мога да взема рециклирана, ще се радвам да споделите.

Търсих във форума, но информацията е доста оскъдна по този въпрос.

ами единия вариант за който се сещам е турбо от някоя морга за 200 - 300лв, но нямаш гаранции. Другия е рециклиране на турбото, цената е от 300 - 600лв някъде. Пиши 1 лс, за да ти дам подробности къде и кой може да извърши тази услуга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам едно турбо за продаване, но не мога да гарантирам в какво състояние е. И помпа имам, бях ги купувал за резервни и като продадох колата така си стоят. Турбото е с колекторите с клапана слагаш и караш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...