Jump to content

Смяна на масло на 1.8Т


Ицката

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колеги, операцията е изпълнена.. успешно!

Благодаря на всички отзовали се. Надявам се темата да е полезна за всеки който е тръгнал сефте да си сменя сам маслото.

П.П. Единствено не успях да си зануля брояча на километрите за смяна на маслото - ВАГКОМА не ще и пищи че е нелицензиран :) Утре ще взема да си сложа по-старата версия 311 и да пробвам с нея че вече ми писна на к*ра от тоя ВАГКОМ :)

Редактирано от Ickata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 81
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Незнам защо всички го боготворите тоя Мишо. Аз не съм ходил при него, защото не останах впечатлен от начина по който комуникира с потенциален клиент по телефона :flipoff:

Ми той е така щото всички го боготворят, и аз му звънях веднъж и той почна да ми се лигави по телефона и се прави на интересен, все едно че той ще ми дава пари на мен:D

Аз съм признал Стефан (Сумиста) за отзивчив и точен майстор.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е зависи сигурно и в какво настроение си го хванал, аз цял ден като работя и изпуша, и някой като ми звънне по телефона понякога дори не вдигам, че да не се карам с хората, има моменти когато не ти дреме за нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, операцията е изпълнена.. успешно!

Благодаря на всички отзовали се. Надявам се темата да е полезна за всеки който е тръгнал сефте да си сменя сам маслото.

П.П. Единствено не успях да си зануля брояча на километрите за смяна на маслото - ВАГКОМА не ще и пищи че е нелицензиран :blink: Утре ще взема да си сложа по-старата версия 311 и да пробвам с нея че вече ми писна на к*ра от тоя ВАГКОМ :wall:

Забрайхме само да ти кажем да си смениш дифтунгата.(не знам дали се пише така)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави сте , Мишо е сопнат малко , но определено си разбира от работата. Не знам защо е по-добро но каза,че за 1.8 Турбо е по-добре с такова .. За сега съм доволен ... Какво като е по-тънко .. :steinigung:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забрайхме само да ти кажем да си смениш дифтунгата.(не знам дали се пише така)

Next time :steinigung:

Между другото, смяната на въздушния филтър ми отне повече време, отколкото да източа маслото, да сменя масления филтър и да налея новото :f_ck_you:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Next time :steinigung:

Между другото, смяната на въздушния филтър ми отне повече време, отколкото да източа маслото, да сменя масления филтър и да налея новото :f_ck_you:

Че защо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото е на майната си. Маса чаркове разглобих за да стигна до него.

Другият път като се видим ще ти покажа как става, толкова съм задобрял, че свалям дебитомера за има няма 2-3 минути:flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каза ли ти защо е по-добре? Щот на мен ми е казвал че 0W40 на кастрол е най-доброто у европата. На друг колега че кат мотул 5W40 такова нЕмало....

Ама изобщо не си разбрал и всъщност си с грешно впечатление... Темата съм я дискутирал два пъти с него в растояние на 7-8 месеца и разбирането му е било едно и също. Човека има съмнения в доставките на оригинален Cаstrol в БГ. Аз тогава карах такова. Той ме препоръча Motul и верно 0W30 като най добро и то като качество си беше най добро, но и аз се съмнявам 30 да пасва най добре на наще каляски и той не е опитвал да ме убеждава че 0W40 не става.

Но изобщо не си прав за задни помисли.

Прави сте , Мишо е сопнат малко , но определено си разбира от работата.
Значи аз също трудно съм се е разбирал като да се уговорим, но човека не иска да подвежда хората и не обича да ги връща щото некой има бърз въпрос, когато е зает с друг клиент. Иначе си е готин, и разбира, и не чака да го питаш ами съветва и споделя каквото се сети. Изобщо лично на мен не ми се е случвало да попадна в по добър сервиз така че човека не случайно е легенда тука, както и още един двама колеги.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

:stupid: да събудим една отдавна-заспала красавица...

въпрос - кое е най-доброто масло за чипната 1.8Т А4-ка ?

друго - търсих, но така и не успях да изнамеря темата за "почистването на маслената магистрала до турбото"

може ли някой да помогне или направо да даде съвет - как да си я почистя

има ли нещо по-особено (с препарат ли се чисти, ако "да" - какъв, може ли със сгъстен въздух или трябва някаква по-особена тел и т.н.)

и последно - има ли някой да продава турбина К03-073 ?

:respekt:

Редактирано от CID
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:stupid: да събудим една отдавна-заспала красавица...

въпрос - кое е най-доброто масло за чипната 1.8Т А4-ка ?

друго - търсих, но така и не успях да изнамеря темата за "почистването на маслената магистрала до турбото"

може ли някой да помогне или направо да даде съвет - как да си я почистя

има ли нещо по-особено (с препарат ли се чисти, ако "да" - какъв, може ли със сгъстен въздух или трябва някаква по-особена тел и т.н.)

и последно - има ли някой да продава турбина К03-073 ?

:respekt:

1.Масла бол за чипнато 1.8Т,както и за нормално такова.Обади се на Маслара АСЕ

2.Съвет - не се чисти,а се сменя с нова.

3.Тази турбина май не става за АЕБ,а е за голф,А3,но не съм на 100%,много ми се дреме вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека пита за най-доброто масло което може да си сложи...ти нещо по-добро да се сещаш да предложиш....или няма значение...важното е да си контра????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега съм с 10W40 Motul, и от момента в който го сложих двигателя сякаш утихна, но пък турбината взе да издава някакъв спортен звук "ссс..." след смяна на предавките. та не зная за масло "златната среда" :) (малко повечко инфо. за 5W50 ще може ли ? марка, наблюдения някакви...)

колкото до турбината К03-073 (5303 988 0073) - тя от А4 В6 190 к.с. AJL двигателите след 2000-та и пасва ТОЧНО на АЕВ двигателите. разликата се изразява в различните диаметри на вх. и изх. турбинни колела (ако така мога да ги нарека) оттам съответно дебита както и респонса са по-големи.

тук има малко опреснение по въпроса - http://www.ozaudi.com/forums/archive/index.php/t-28771.html

ако чуете някой да предлага, пък дори и 2-ра ръка - моля драснете едно ЛС.

наздраве :unsure:

едит: има ли някой наблюдения, какви са разликите м/у К03-005 (К03-029) и К04-015 ?

т.е. дали ги е държал двете в ръцете си една до друга и оглеждал за разлики в захващането ?

К04 с три болта ли е като К03 ? ... и дали разстоянието м/у болтовете им е същото ?

Редактирано от CID
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съществува такова нещо като "най-добро масло". Маслото е за определен двигател, и определени режими на този двигател. Маслото 0В40 изобщо не го коментирам, а масло 5в50 VW 502.00 не знам да има.

Мотул 8100 excess е едно от най-добрите масла за стоков и "чипнат" АЕБ. За "пипнат" АЕБ вече си има и други масла.

@Нео... "Контра" съм при писане на очевидни неистини...... особено за неща коментирани многократно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

@Нео... "Контра" съм при писане на очевидни неистини...... особено за неща коментирани многократно.

Точно щото са писани многократно не виждам къде са очевидните неистини....ето за да не кажеш че си измислям, тука съм цитирал един друг уважаван член на клуба....

http://audibg.com/forum/index.php?s=&s...st&p=528386

Колкото до масла 5W50...такиват имат Mobil, Castrol, Motul, Kroon Oil.

http://www.motorni-masla.com/motorni-masla...mula-5w-50.html

http://www.autobarn.net/castrol-syntec-5w50-oil.html

http://motulsport5w50.com/

http://www.kroon-oil.com/en/products/catal...xpulsa-rr-5w50/

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време легендата твърдеше, че Лада Самара е разработена от екип от 2000 човека.

2000 от тях никога не са имали книжки.....

Общи приказки нито ми се четат, нито ми се коментират. Те никога не са грешни. Нито вършат работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото до турбината К03-073 (5303 988 0073) - тя от А4 В6 190 к.с. AJL двигателите след 2000-та и пасва ТОЧНО на АЕВ двигателите. разликата се изразява в различните диаметри на вх. и изх. турбинни колела (ако така мога да ги нарека) оттам съответно дебита както и респонса са по-големи.

К03-073 е от Б6-ца, само че кода на мотора не е AJL, ами BEX. Мани ги кво пишат в оная тема дет си постнал. К03-029 е пак от Б6 163 коня с код на мотора BFB. Като мощност която може да докара тя - 200 коня на мотора примерно не са проблем при хубаво чипване. К03-029 е така да се каже среден вариянт между твойта оригиналната и К04-ката.

ПП. Ако те интересува наистина такава турбина 2-ра ръка пиши на ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...