Ицката Публикувано 15 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 (Редактирано) Колеги, операцията е изпълнена.. успешно!Благодаря на всички отзовали се. Надявам се темата да е полезна за всеки който е тръгнал сефте да си сменя сам маслото.П.П. Единствено не успях да си зануля брояча на километрите за смяна на маслото - ВАГКОМА не ще и пищи че е нелицензиран Утре ще взема да си сложа по-старата версия 311 и да пробвам с нея че вече ми писна на к*ра от тоя ВАГКОМ Редактирано 15 Юли 2008 от Ickata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 16 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2008 (Редактирано) Незнам защо всички го боготворите тоя Мишо. Аз не съм ходил при него, защото не останах впечатлен от начина по който комуникира с потенциален клиент по телефона Ми той е така щото всички го боготворят, и аз му звънях веднъж и той почна да ми се лигави по телефона и се прави на интересен, все едно че той ще ми дава пари на менАз съм признал Стефан (Сумиста) за отзивчив и точен майстор. Редактирано 16 Юли 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 16 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2008 е зависи сигурно и в какво настроение си го хванал, аз цял ден като работя и изпуша, и някой като ми звънне по телефона понякога дори не вдигам, че да не се карам с хората, има моменти когато не ти дреме за нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2008 Колеги, операцията е изпълнена.. успешно!Благодаря на всички отзовали се. Надявам се темата да е полезна за всеки който е тръгнал сефте да си сменя сам маслото.П.П. Единствено не успях да си зануля брояча на километрите за смяна на маслото - ВАГКОМА не ще и пищи че е нелицензиран Утре ще взема да си сложа по-старата версия 311 и да пробвам с нея че вече ми писна на к*ра от тоя ВАГКОМ Забрайхме само да ти кажем да си смениш дифтунгата.(не знам дали се пише така) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 16 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2008 Прави сте , Мишо е сопнат малко , но определено си разбира от работата. Не знам защо е по-добро но каза,че за 1.8 Турбо е по-добре с такова .. За сега съм доволен ... Какво като е по-тънко .. ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 16 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2008 Забрайхме само да ти кажем да си смениш дифтунгата.(не знам дали се пише така)Next time Между другото, смяната на въздушния филтър ми отне повече време, отколкото да източа маслото, да сменя масления филтър и да налея новото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hard Публикувано 16 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2008 Next time Между другото, смяната на въздушния филтър ми отне повече време, отколкото да източа маслото, да сменя масления филтър и да налея новото Че защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 16 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2008 Щото е на майната си. Маса чаркове разглобих за да стигна до него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 16 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2008 на А3 ката съм си засичал че въздушен филтър го сменям в рамките на 1 минута,при А4 явно е по различно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 16 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2008 Щото е на майната си. Маса чаркове разглобих за да стигна до него.Другият път като се видим ще ти покажа как става, толкова съм задобрял, че свалям дебитомера за има няма 2-3 минути Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vic Публикувано 16 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2008 А каза ли ти защо е по-добре? Щот на мен ми е казвал че 0W40 на кастрол е най-доброто у европата. На друг колега че кат мотул 5W40 такова нЕмало....Ама изобщо не си разбрал и всъщност си с грешно впечатление... Темата съм я дискутирал два пъти с него в растояние на 7-8 месеца и разбирането му е било едно и също. Човека има съмнения в доставките на оригинален Cаstrol в БГ. Аз тогава карах такова. Той ме препоръча Motul и верно 0W30 като най добро и то като качество си беше най добро, но и аз се съмнявам 30 да пасва най добре на наще каляски и той не е опитвал да ме убеждава че 0W40 не става.Но изобщо не си прав за задни помисли.Прави сте , Мишо е сопнат малко , но определено си разбира от работата.Значи аз също трудно съм се е разбирал като да се уговорим, но човека не иска да подвежда хората и не обича да ги връща щото некой има бърз въпрос, когато е зает с друг клиент. Иначе си е готин, и разбира, и не чака да го питаш ами съветва и споделя каквото се сети. Изобщо лично на мен не ми се е случвало да попадна в по добър сервиз така че човека не случайно е легенда тука, както и още един двама колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CID Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 (Редактирано) да събудим една отдавна-заспала красавица...въпрос - кое е най-доброто масло за чипната 1.8Т А4-ка ?друго - търсих, но така и не успях да изнамеря темата за "почистването на маслената магистрала до турбото"може ли някой да помогне или направо да даде съвет - как да си я почистяима ли нещо по-особено (с препарат ли се чисти, ако "да" - какъв, може ли със сгъстен въздух или трябва някаква по-особена тел и т.н.)и последно - има ли някой да продава турбина К03-073 ? Редактирано 22 Октомври 2010 от CID Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 да събудим една отдавна-заспала красавица...въпрос - кое е най-доброто масло за чипната 1.8Т А4-ка ?друго - търсих, но така и не успях да изнамеря темата за "почистването на маслената магистрала до турбото"може ли някой да помогне или направо да даде съвет - как да си я почистяима ли нещо по-особено (с препарат ли се чисти, ако "да" - какъв, може ли със сгъстен въздух или трябва някаква по-особена тел и т.н.)и последно - има ли някой да продава турбина К03-073 ? 1.Масла бол за чипнато 1.8Т,както и за нормално такова.Обади се на Маслара АСЕ2.Съвет - не се чисти,а се сменя с нова.3.Тази турбина май не става за АЕБ,а е за голф,А3,но не съм на 100%,много ми се дреме вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 ....въпрос - кое е най-доброто масло за чипната 1.8Т А4-ка ?......Пълна синтетика обезателно.....0W40 или 5W50. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2010 Маслото си е същото, като за НЕчипната А4-ка .....и със сигурност не е 0В40. А 5В50, което да отговаря на VW 502.00 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 23 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2010 Човека пита за най-доброто масло което може да си сложи...ти нещо по-добро да се сещаш да предложиш....или няма значение...важното е да си контра???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CID Публикувано 23 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2010 (Редактирано) сега съм с 10W40 Motul, и от момента в който го сложих двигателя сякаш утихна, но пък турбината взе да издава някакъв спортен звук "ссс..." след смяна на предавките. та не зная за масло "златната среда" (малко повечко инфо. за 5W50 ще може ли ? марка, наблюдения някакви...)колкото до турбината К03-073 (5303 988 0073) - тя от А4 В6 190 к.с. AJL двигателите след 2000-та и пасва ТОЧНО на АЕВ двигателите. разликата се изразява в различните диаметри на вх. и изх. турбинни колела (ако така мога да ги нарека) оттам съответно дебита както и респонса са по-големи.тук има малко опреснение по въпроса - http://www.ozaudi.com/forums/archive/index.php/t-28771.htmlако чуете някой да предлага, пък дори и 2-ра ръка - моля драснете едно ЛС.наздраве едит: има ли някой наблюдения, какви са разликите м/у К03-005 (К03-029) и К04-015 ?т.е. дали ги е държал двете в ръцете си една до друга и оглеждал за разлики в захващането ?К04 с три болта ли е като К03 ? ... и дали разстоянието м/у болтовете им е същото ? Редактирано 23 Октомври 2010 от CID Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2010 Не съществува такова нещо като "най-добро масло". Маслото е за определен двигател, и определени режими на този двигател. Маслото 0В40 изобщо не го коментирам, а масло 5в50 VW 502.00 не знам да има.Мотул 8100 excess е едно от най-добрите масла за стоков и "чипнат" АЕБ. За "пипнат" АЕБ вече си има и други масла.@Нео... "Контра" съм при писане на очевидни неистини...... особено за неща коментирани многократно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 23 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2010 (Редактирано) .....@Нео... "Контра" съм при писане на очевидни неистини...... особено за неща коментирани многократно.Точно щото са писани многократно не виждам къде са очевидните неистини....ето за да не кажеш че си измислям, тука съм цитирал един друг уважаван член на клуба....http://audibg.com/forum/index.php?s=&s...st&p=528386Колкото до масла 5W50...такиват имат Mobil, Castrol, Motul, Kroon Oil.http://www.motorni-masla.com/motorni-masla...mula-5w-50.htmlhttp://www.autobarn.net/castrol-syntec-5w50-oil.htmlhttp://motulsport5w50.com/http://www.kroon-oil.com/en/products/catal...xpulsa-rr-5w50/ Редактирано 23 Октомври 2010 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2010 Едно време легендата твърдеше, че Лада Самара е разработена от екип от 2000 човека.2000 от тях никога не са имали книжки.....Общи приказки нито ми се четат, нито ми се коментират. Те никога не са грешни. Нито вършат работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 23 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2010 Ма разбира се...чукча не читател...чукча писател.....на общи приказки естествено..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 23 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2010 колкото до турбината К03-073 (5303 988 0073) - тя от А4 В6 190 к.с. AJL двигателите след 2000-та и пасва ТОЧНО на АЕВ двигателите. разликата се изразява в различните диаметри на вх. и изх. турбинни колела (ако така мога да ги нарека) оттам съответно дебита както и респонса са по-големи.К03-073 е от Б6-ца, само че кода на мотора не е AJL, ами BEX. Мани ги кво пишат в оная тема дет си постнал. К03-029 е пак от Б6 163 коня с код на мотора BFB. Като мощност която може да докара тя - 200 коня на мотора примерно не са проблем при хубаво чипване. К03-029 е така да се каже среден вариянт между твойта оригиналната и К04-ката.ПП. Ако те интересува наистина такава турбина 2-ра ръка пиши на ЛС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 23 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2010 ПП. Ако те интересува наистина такава турбина 2-ра ръка пиши на ЛС.Аз пък имам К03-029 за продаване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CID Публикувано 24 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 (Редактирано) чЕкам оферта значИ Редактирано 24 Октомври 2010 от CID Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 24 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 Имаш л.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване