djsmash Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 (Редактирано) Днес ходих до сервиза да видят един теч на масло и казаха, че било от интеркулера Какво да направя? 1. Да взема нов ... Един приятел ми каза, че струвал към 200лв. и бил китайски. Има ли някъде да се продават не китайски?2. Да го ремонтирам този, но незнам дали изобщо може и колко би струвало?3. Да си взема на старо ... Тук е малко рисковано.4. Да си взема нов по-голям мисля, че бях гледал из нета някакви спортни ... Например нещо от ТУК. Редактирано 25 Юли 2008 от djsmash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 (Редактирано) А защо не се запиташ, дали е нормално да има масло в кулера? Принципно е нормално да има малко масло, но чак пък да тече... Редактирано 25 Юли 2008 от johnny_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 колегата е правна първо място ти се явява ремонта на турбото / да ти е яка гърбината /след туй мисли за кулера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 ...Турбо сменял ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EXPLOSIVE Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 Прави го бързо !!!! Последиците за страшни http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=95146 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djsmash Публикувано 25 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 А защо не се запиташ, дали е нормално да има масло в кулера? Принципно е нормално да има малко масло, но чак пък да тече...Тече е силно казано, но от време на време се образува по някой и друга капчица отдолу в дясно (гледано от шофЕрското мясно) на няква пластмасова тръба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 (Редактирано) Не мисля, че става въпрос за ремонт, камо ли пък на турбото.Ще стане ясно ако си свалиш интеркулера (можеш и сам) и видиш колко е количеството. Ако е до 50мл е нормално. Просто го почисти и стегни скобите добре.Според мен става въпрос точно за това - събрало се е с времето мако повече от нормалното и някоя скоба е изпуснала леко и като резултат е това което описваш.Не че не може и да е нещо сериозно, но според мен е по вероятно да ти наред всичко. Редактирано 25 Юли 2008 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djsmash Публикувано 25 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 Не мисля, че става въпрос за ремонт, камо ли пък на турбото.Ще стане ясно ако си свалиш интеркулера (можеш и сам) и видиш колко е количеството. Ако е до 50мл е нормално. Просто го почисти и стегни скобите добре.Според мен става въпрос точно за това - събрало се е с времето мако повече от нормалното и някоя скоба е изпуснала леко и като резултат е това което описваш.Не че не може и да е нещо сериозно, но според мен е по вероятно да ти наред всичко.Прав беше колега, току що се връщам от сервиза, просто скобата била изпуснала малко, но ми казаха, че дори да тече малко било нормално и да си свиркам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 Супер! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
juli76 Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 Карай си колата и не се занимавай с глупости ! Това с омасляването на кулера го има при подчти всички TDI.Не ти ли харчи масло колата въобще не се занимавай и не мисли за ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SACHO7803 Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 аве колеги къде се намира този кулер че и на мен ми е омаслено-като застана срещу колата-вляво зад двигатела-целия мотор там е омаслен и кат го гледам тръгва отгоре-все едно от капака на главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankoltd Публикувано 26 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2008 (Редактирано) Тука има 2 мнения на колеги, с които съм много съгласен...Интеркулера много трудно ще го спукаш и на мен така ми разправяха от Сакар ауто...докато аз не взех нещата в мойте ръце... и видях, че скобите и маркучите са се разхлабили и подлизва масло и капе по кората. Относно проблема с капенето на масло...деба стари коли са това, на това турбо втулките му се износват и почва да тече и връща масло в 2те посоки от налягането. Просто си стегни скобите и н е мисли за такива тъпи ремонти щото някое майсторче измислено ти е казало така за да прибере парата от ремонта. Ебати рицарите...майстори днес много трудно да намериш. Карай си така, след време си оправи втулките на турбото (не е спешен проблем) и си рицар без броня от всякъде Айде приятел със здраве А също дая попитам какво общо имаше оня коментар с линка към Фолксваген форума, че на онова момче му е блокирал двигателя...много ме съмнява, че има проблеми с турбо или интеркулер! Като гледам цилиндрите и главата в какво състояние са му турбото въобще не го бърка. В така много ме дразни като някой почва да внася смут и трагедия, като някой има проблем. Редактирано 26 Юли 2008 от vankoltd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EXPLOSIVE Публикувано 27 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2008 (Редактирано) .......А също дая попитам какво общо имаше оня коментар с линка към Фолксваген форума, че на онова момче му е блокирал двигателя...много ме съмнява, че има проблеми с турбо или интеркулер! Като гледам цилиндрите и главата в какво състояние са му турбото въобще не го бърка. В така много ме дразни като някой почва да внася смут и трагедия, като някой има проблем.1. Поздравления на колегата за това, че не се е оказало нещо сериозно със здраве да си караш колицата и много да те радва !2. И сега към колегата vankoltd, ако беше си направил труда да прочетеш цялата тема ... или поне края и щеше да разбереш, че точно турбото е причинило тоя "мармалад" в мотора!!! Поздрави Редактирано 27 Юли 2008 от EXPLOSIVE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts