Hristo4242 Публикувано 17 Август 2008 Доклад Share Публикувано 17 Август 2008 Колеги, чудя се дали за в бъдеще да слагам 18 цолови джанти (18x8) с гуми 225/40/18... какво ще кажат колегите които карат с такива? Със сигурност визията на колата се подобрява много, а возията става по твърда (спортна) ... но ме интересува, води ли това до проблеми с окачването и лесно се кривят джантите? Аз преди карах А4 с 225/45/17 и нямах никакви проблеми но дали и с 18 цола е така... Всякакви мнения са добре дошли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 17 Август 2008 Доклад Share Публикувано 17 Август 2008 Моето мнение вече ти го казах наживо. На А3 и седи перфектно 235/45/17, нищо по-нископрофилно не се кара спокойно в БГ. Колата ти е с тумбеста задница и 225 ще и се губи, няма да и седи красиво. А нали красота гониш все пак?От друга страна 225 по 40% се равнява на профил по-нисък от 1 см., дай си сметка каква каруца ще ти стане колата!Последното решение разбира се си е твое.Само дето ше ни разориш фирмичката с тия 18-ки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 17 Август 2008 Доклад Share Публикувано 17 Август 2008 Аз по-големи от 16-ки за София не бих си сложил никога...Освен ако нямам гумаджииница... То тука покрай кръпките и дупките няма асфалт... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo4242 Публикувано 17 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2008 Моето мнение вече ти го казах наживо. На А3 и седи перфектно 235/45/17, нищо по-нископрофилно не се кара спокойно в БГ. Колата ти е с тумбеста задница и 225 ще и се губи, няма да и седи красиво. А нали красота гониш все пак?От друга страна 225 по 40% се равнява на профил по-нисък от 1 см., дай си сметка каква каруца ще ти стане колата!Последното решение разбира се си е твое.Само дето ше ни разориш фирмичката с тия 18-ки... Има време за мислене, то се е видяло че няма да е за това лято... иначе ако знаех, че пак ще карам кола с 5Х112 никогя нямаше да си продам тези 17-ки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 17 Август 2008 Доклад Share Публикувано 17 Август 2008 Аз по-големи от 16-ки за София не бих си сложил никога...Освен ако нямам гумаджииница... То тука покрай кръпките и дупките няма асфалт...Имаш право, но по принцип не големината на джантите е водещото за рисковете от дупките, а височината на борда на гумите, които може да понесе колата ти. А8-ца примерно няма да загрозиш с 16-ки. Тя обаче спокойно поема и 255/45/18, което си е вече доволно висока гума, обезопасяваща джантата. За това аз си имам стандарт: за А3 - максимум 17-ки, за А4 - макс. 18-ки, а за А8 и Олроуд 19, та и до 20-ки може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 17 Август 2008 Доклад Share Публикувано 17 Август 2008 .. А8-ца примерно няма да загрозиш с 16-ки. ..Аааабе бегай! Дори със 17" е грозна! На А8 само 18" или 19" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 17 Август 2008 Доклад Share Публикувано 17 Август 2008 Имаш право, но по принцип не големината на джантите е водещото за рисковете от дупките, а височината на борда на гумите, които може да понесе колата ти. А8-ца примерно няма да загрозиш с 16-ки. Тя обаче спокойно поема и 255/45/18, което си е вече доволно висока гума, обезопасяваща джантата. За това аз си имам стандарт: за А3 - максимум 17-ки, за А4 - макс. 18-ки, а за А8 и Олроуд 19, та и до 20-ки може.Да, знам че големината на джантата не играе роля...Но с увеличаването на размера на джантата пада и борда на гумата.Визирах нашите автомобили, за големите мечоци е ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 18 Август 2008 Доклад Share Публикувано 18 Август 2008 ..От друга страна 225 по 40% се равнява на профил по-нисък от 1 см., .....Не го вярвам това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Август 2008 Доклад Share Публикувано 18 Август 2008 С 18ки ще се видиш в приключение.Има страхотни 17ки за тази кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 18 Август 2008 Доклад Share Публикувано 18 Август 2008 Не го вярвам това Ми баце, ползвай калкулаторче и ще видиш, че се равнява на точно 90 мм. даже! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 18 Август 2008 Доклад Share Публикувано 18 Август 2008 Еми 90мм всъщност са 9 сантиметра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonyb Публикувано 18 Август 2008 Доклад Share Публикувано 18 Август 2008 (Редактирано) Вече 1 година карам с такъв размер 225/40/18 и засега нямам проблем с окачването, дано и за в бъдеще да е така. А за возията е твърдичка друса много,дупките се усещат много повече, абе с две думи става като лагерна количка. Редактирано 18 Август 2008 от tonyb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 18 Август 2008 Доклад Share Публикувано 18 Август 2008 mdaaa taka e, става като лагерна количка ...ама то гъзарията с големите джанти иска жертви ...или да се бръкнеш 2К за окачване , с което няма да те друса!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 18 Август 2008 Доклад Share Публикувано 18 Август 2008 За кола дето се кара събота и неделя стават 18-ки , ама ако бромчиш из София постоянно ше ги изхвърлиш веднага , особено на лека кола... ако е некой мечок вече може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo4242 Публикувано 19 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2008 Тогава най добре да сложа 17 цола със малък ЕТ или фланци и спортно окачване, за което трябва да поизчакам да изтече гаранцията... и ще се получи нещо от сорта: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 19 Август 2008 Доклад Share Публикувано 19 Август 2008 за джантите - ок, разбирам теама за чий ти е спортно окачване?не си ли обичаш колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 19 Август 2008 Доклад Share Публикувано 19 Август 2008 Еми 90мм всъщност са 9 сантиметра Добре де, моя е грешката. Още в самото начало исках да напиша, че е под 10 см., но съм изпуснал нуличката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo4242 Публикувано 19 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2008 за джантите - ок, разбирам теама за чий ти е спортно окачване?не си ли обичаш колата?Харесвам ниски коли... ако е хубаво окачването няма проблем, а именно - Audi, Apex, H&R или ABT...В крайна сметка всеки сам си избира каква кола да кара... а и тук не говорим за разни ментета, или селски изпълнения, говори за маркови тунинг аксесоари от конкретни фирми, които се предлагат за точно този модел кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 19 Август 2008 Доклад Share Публикувано 19 Август 2008 Добре де, моя е грешката. Още в самото начало исках да напиша, че е под 10 см., но съм изпуснал нуличката. Нищо де, всички грешим Аз пък да си призная чак от тая тема разбрах, че примерно 225/45/17 45-то е всъщност 45% от 225 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 19 Август 2008 Доклад Share Публикувано 19 Август 2008 Преди около 7 години басове печелех при спорове к'во аджеба е тая цифра втората Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 21 Август 2008 Доклад Share Публикувано 21 Август 2008 Тогава най добре да сложа 17 цола със малък ЕТ или фланци и спортно окачване, за което трябва да поизчакам да изтече гаранцията... и ще се получи нещо от сорта:17-ки е идеалния вариант за добър хендлинг. Можеш да попаднеш на много леки джанти, и гумите ако са 215 45 ще са леки и те, което много ще ти подобри ускорението и завиването. Ако гониш визия обаче няма да си доволен от 17-ки , за А3 си трябва 18-ка или 19-ка задължително BBS CH ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumacher Публикувано 22 Август 2008 Доклад Share Публикувано 22 Август 2008 Здравей,Наследих А4 с 18" джанти и да си кажа на вид е супер, но ти прави по тежко управлението, защото натоварва хидравликата. Возията е по твърда заради гумите, но не чак толкова спрямо нормалните за модела, което доста ме учуди. Проблема е основно когато има фуги и дупки, които са много нагъсто. По принцип максималния размер за А3 и А4, който се дава и в софтуера на Ауди е 17", говорим че това е важно за ABS, ESP и други системи, които трябва де се настроят /ако някой незнае/. Моя съвет е да си сложиш много добри 17 " и без това разлика във външния вид чак толкова няма и си карай на воля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване