Jump to content

джанти 18 цола, плюсове и минуси???


Hristo4242

Recommended Posts

Колеги, чудя се дали за в бъдеще да слагам 18 цолови джанти (18x8) с гуми 225/40/18... какво ще кажат колегите които карат с такива? Със сигурност визията на колата се подобрява много, а возията става по твърда (спортна) ... но ме интересува, води ли това до проблеми с окачването и лесно се кривят джантите? Аз преди карах А4 с 225/45/17 и нямах никакви проблеми но дали и с 18 цола е така... Всякакви мнения са добре дошли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение вече ти го казах наживо. На А3 и седи перфектно 235/45/17, нищо по-нископрофилно не се кара спокойно в БГ. Колата ти е с тумбеста задница и 225 ще и се губи, няма да и седи красиво. А нали красота гониш все пак?

От друга страна 225 по 40% се равнява на профил по-нисък от 1 см., дай си сметка каква каруца ще ти стане колата!

Последното решение разбира се си е твое.

Само дето ше ни разориш фирмичката с тия 18-ки... ;):blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по-големи от 16-ки за София не бих си сложил никога...Освен ако нямам гумаджииница... То тука покрай кръпките и дупките няма асфалт...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение вече ти го казах наживо. На А3 и седи перфектно 235/45/17, нищо по-нископрофилно не се кара спокойно в БГ. Колата ти е с тумбеста задница и 225 ще и се губи, няма да и седи красиво. А нали красота гониш все пак?

От друга страна 225 по 40% се равнява на профил по-нисък от 1 см., дай си сметка каква каруца ще ти стане колата!

Последното решение разбира се си е твое.

Само дето ше ни разориш фирмичката с тия 18-ки... ;):blink:

Има време за мислене, то се е видяло че няма да е за това лято... иначе ако знаех, че пак ще карам кола с 5Х112 никогя нямаше да си продам тези 17-ки...

djanti.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по-големи от 16-ки за София не бих си сложил никога...Освен ако нямам гумаджииница... То тука покрай кръпките и дупките няма асфалт...

Имаш право, но по принцип не големината на джантите е водещото за рисковете от дупките, а височината на борда на гумите, които може да понесе колата ти. А8-ца примерно няма да загрозиш с 16-ки. Тя обаче спокойно поема и 255/45/18, което си е вече доволно висока гума, обезопасяваща джантата. За това аз си имам стандарт: за А3 - максимум 17-ки, за А4 - макс. 18-ки, а за А8 и Олроуд 19, та и до 20-ки може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш право, но по принцип не големината на джантите е водещото за рисковете от дупките, а височината на борда на гумите, които може да понесе колата ти. А8-ца примерно няма да загрозиш с 16-ки. Тя обаче спокойно поема и 255/45/18, което си е вече доволно висока гума, обезопасяваща джантата. За това аз си имам стандарт: за А3 - максимум 17-ки, за А4 - макс. 18-ки, а за А8 и Олроуд 19, та и до 20-ки може.

Да, знам че големината на джантата не играе роля...Но с увеличаването на размера на джантата пада и борда на гумата.Визирах нашите автомобили, за големите мечоци е ясно :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече 1 година карам с такъв размер 225/40/18 и засега нямам проблем с окачването, дано и за в бъдеще да е така. А за возията е твърдичка друса много,дупките се усещат много повече, абе с две думи става като лагерна количка.

Редактирано от tonyb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mdaaa taka e, става като лагерна количка ...ама то гъзарията с големите джанти иска жертви ...или да се бръкнеш 2К за окачване , с което няма да те друса!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кола дето се кара събота и неделя стават 18-ки , ама ако бромчиш из София постоянно ше ги изхвърлиш веднага , особено на лека кола... ако е некой мечок вече може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава най добре да сложа 17 цола със малък ЕТ или фланци и спортно окачване, за което трябва да поизчакам да изтече гаранцията... и ще се получи нещо от сорта:

17.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми 90мм всъщност са 9 сантиметра ;)

Добре де, моя е грешката. Още в самото начало исках да напиша, че е под 10 см., но съм изпуснал нуличката. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за джантите - ок, разбирам те

ама за чий ти е спортно окачване?

не си ли обичаш колата?

Харесвам ниски коли... ако е хубаво окачването няма проблем, а именно - Audi, Apex, H&R или ABT...

В крайна сметка всеки сам си избира каква кола да кара... а и тук не говорим за разни ментета, или селски изпълнения, говори за маркови тунинг аксесоари от конкретни фирми, които се предлагат за точно този модел кола ;):steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, моя е грешката. Още в самото начало исках да напиша, че е под 10 см., но съм изпуснал нуличката. :)

Нищо де, всички грешим :)

Аз пък да си призная чак от тая тема разбрах, че примерно 225/45/17 45-то е всъщност 45% от 225 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава най добре да сложа 17 цола със малък ЕТ или фланци и спортно окачване, за което трябва да поизчакам да изтече гаранцията... и ще се получи нещо от сорта:

17.JPG

17-ки е идеалния вариант за добър хендлинг. Можеш да попаднеш на много леки джанти, и гумите ако са 215 45 ще са леки и те, което много ще ти подобри ускорението и завиването. Ако гониш визия обаче няма да си доволен от 17-ки , за А3 си трябва 18-ка или 19-ка задължително BBS CH !

bbsCH012.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Наследих А4 с 18" джанти и да си кажа на вид е супер, но ти прави по тежко управлението, защото натоварва хидравликата. Возията е по твърда заради гумите, но не чак толкова спрямо нормалните за модела, което доста ме учуди. Проблема е основно когато има фуги и дупки, които са много нагъсто. По принцип максималния размер за А3 и А4, който се дава и в софтуера на Ауди е 17", говорим че това е важно за ABS, ESP и други системи, които трябва де се настроят /ако някой незнае/. Моя съвет е да си сложиш много добри 17 " и без това разлика във външния вид чак толкова няма и си карай на воля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...