Wizi Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Айде сега обясни на нас, необразованите, с думи прости и възможно най-малко ирония кое как е при лостовете, че да знаем и ние Т.е. - е ли вярна схемата от поста на martinich или не винаги?Пустата ми ирония... пак ме пре**.... Съжалявам! Този път не беше замислено. Честно. Да, лостовете от поста на martinich са актуални за това как изглежда Multitronic и Tiptronic. Друго характерно е, че при Multitronic няма опция "S"!Няма Мultitronic с quattro.Това е което аз знам. Дано не подлежи на корекция, че ще се депресирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geoo Публикувано 4 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 (Редактирано) Нещо се обърках тотално с тези типтоници и мултитроници... Намерих още едно типторник в А2 http://www.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11219219808958877 ето още едно http://www.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11218611556215987Разглеждах и мобиле.де и там повечето са типтроник, как да го разбирам това, излиза че повечето търговци лъжат по повод скоростната кутия или има типтроник и не на куатро A4 1.9 TDI 2002 - 2004 !?! Ако някой кара такова ауди нека сподели впечатления. Предпочитам да взема автоматик, но ако ще си навлека само главоболия.... нема сми ! Редактирано 4 Септември 2008 от geoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 как да го разбирам това, излиза че повечето търговци лъжат по повод скоростната кутия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Ами от изписаното дотук стигаме до извода, че търговци като А2 са пропуснали да отбележат екстра като quattro, в което лееееко се съмнявам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Ами от изписаното дотук стигаме до извода, че търговци като А2 са пропуснали да отбележат екстра като quattro, в което лееееко се съмнявам... или по скоро са премълчали наличието на мултитроник. къде е Демир да внесе яснота по въпроса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 (Редактирано) Е добре де, нали Mr. Wizi твърди уверено, че този лост е САМО на tiptronic? .Т.е. ясно е, че няма multi на quattro. А има ли на В6 типтроник БЕЗ quattro? Явно има? Аз бях останал с впечатлението, че искам ли tiptronic, трябва да искам и quattro задължително... Ако това се окаже невярно, ще съм много тъжен, че си взех Ауди с ръчни скорости Редактирано 4 Септември 2008 от tsvet40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geoo Публикувано 4 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 И аз си задавам същият въпрос, тъй като попадам на много обиави с типторник... Гледма и снимките на лоста и те са като на примера за типтроник.Кара ми се автоматк и за това задалбах в темата, предполагам че подръжката на автоматика е по-солена, но пък и комфорта! Но от това което прочетох за мултитроника, колко скъп е ремонта и колко по-бързо се износва... предпочитам ръчни скорости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Това ти казвам и аз - ако е tiptronic, нямаш никакви проблеми с поддръжката... Достатъчно здрави са, вероятността да имаш проблеми е по-малка от вероятността да имаш проблеми с двигателя, например. Смяната на масла се избива само от липсата на съединител във варианта му при ръчните скорости, който така или иначе, си е консуматив.Виж multitronic-а е друга бира и аз не бих рискувал /и не рискувах/ с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 (Редактирано) .. Друго характерно е, че при Multitronic няма опция "S"!.. Дано не подлежи на корекция, че ще се депресирам Моята кола има опция "S" и е мултитроник 100% . По номера на шасито може да се провери (WAUZZZ8E04A096422).ПП : Не се депресирай. Редактирано 4 Септември 2008 от zoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 ...............ровейки се в немското мобиле не откривам Б6 на предно с автоматична скоростна кутия - типтроник. всичко е с мултитроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Е добре де, нали Mr. Wizi твърди уверено, че този лост е САМО на tiptronic? .Т.е. ясно е, че няма multi на quattro. А има ли на В6 типтроник БЕЗ quattro? Явно има? Аз бях останал с впечатлението, че искам ли tiptronic, трябва да искам и quattro задължително... Ако това се окаже невярно, ще съм много тъжен, че си взех Ауди с ръчни скорости Аз твърдя така уверено защото това съм виждал на живо, а и на картинки А колкото до В6 без куатро, а само с Типтроник има колкото искаш 1.9 или 2.5... u name it! Само не бъди толкова тъжен - определено не мисля, че си направил грешка. Ще дойде времето когато само автоматици ще караме zoro, какво ти е Ауди-то? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 (Редактирано) Ще дойде времето когато само автоматици ще караме Ако го казваш с ирония бих ти отговорил че автоматика всъщност е една от най-яките екстри. Свиква се за около 5 завоя. Оттук нататък много трудно някой ще ме навие да си взема кола с ръчна ск. кутия, ако мога да си позволя автомат. Кофтито е че за пълен кеф автоматика трябва да е комплект с як мотор. п.п. При типтроника е много готино както си караш на D, в даден момент да превключиш на S. Нещо като чипирана става колата. Редактирано 4 Септември 2008 от audi A3 1.8T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 (Редактирано) Абе не е като да не съм карал автоматик, карам и в момента - колата на майка ми. Кеф е голям, ноооо съм на мнение, че си има коли, които трябва да са автоматик и коли които обезателно трябва да са с ръчни скорости. В комплект с това се придържам и към казаното преди малко - има си време за всичко. Сега е време за ръчкане! (а ти си чичка-автоматчка, пък ако искаш карай на double-S ) Редактирано 4 Септември 2008 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geoo Публикувано 5 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 (Редактирано) Последно има ли А4 Б6 1.9 ТДИ типтроник или всички са мултитроник !?! Редактирано 5 Септември 2008 от geoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 ИМА! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 Отивам да се самообеся ритуално и да изчезна безкрайно ИСКАМ А4 Б6 1.9 ТДИ типтроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 мултитроника принципно е голям кеф да се кара ама рано или късно колкото и да е поддържан ремонта ще дойде и ще проклинаш всичките конструктори на ауди , просто тази кутия е няма такава издънка особено от първите доколкото съм чел мисля че догодина ще влезе и във формула 1 но там едно състезание и кутията си заминава а тук говорим за съотношение качество/цена в което ауди се дъни по всички параметри взимай си типтроник и си свиркай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 Отивам да се самообеся ритуално и да изчезна безкрайно ИСКАМ А4 Б6 1.9 ТДИ типтроник и аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 Абе, вземи и' рамата... и направи проверка в Порше БГ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 Ако го казваш с ирония бих ти отговорил че автоматика всъщност е една от най-яките екстри. Свиква се за около 5 завоя. Оттук нататък много трудно някой ще ме навие да си взема кола с ръчна ск. кутия, ако мога да си позволя автомат. Кофтито е че за пълен кеф автоматика трябва да е комплект с як мотор. п.п. При типтроника е много готино както си караш на D, в даден момент да превключиш на S. Нещо като чипирана става колата. За круизване по магистрала е супер и с типтроник, особено с твойта кола. За градско е супер на автомат. Обаче влезеш някъде в завои, или па на писта.... олелеее как проклинаш автомата. За това уизи е прав, че има коли на които не върви някак. Просто тоя тип кутии са бавни. Дори бентлито да вземем за пример, ако се кара на ръчна смяна дразни. Просто не винаги те слуша и се бави при дауншифтинг. DSG-то от друга страна е друга бира и винаги бих избрал пред ръчни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 6 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2008 (Редактирано) Примера с поведението на колата на писта беше много показателен. Изглежда че не случайно, а напълно целенасочено автора на темата се е орентирал към 1,9тди, щот според мен ще ходи да ръчка на някоя писта мужду 3 и 5 пъти седмично и щом при дауншифтинг поведението на техниката не е абсолютно предвидимо, нЕма никъв смисъл от автомат. Редактирано 6 Септември 2008 от audi A3 1.8T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 6 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2008 Когато си прав, прав си! То и аз през седмица съм на пистата, тук в нашия квартал имаме две, пък и голямата част от форума също са там! Виж, в задръстване рядко влизам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chaos Публикувано 6 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2008 Първоначално мултитрониците излизат без S режим, едва през 2004 (или 2003) се появяват такива кутии със "спортен" модус. Така че приложените картинки са верни, но само до определен период от време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 7 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2008 Факт!!! По-лошото е, че скоростния лост пти тези Мултитроник модели с "S" опция изглежда почти 1:1 с Типтроник-а и едва ли не само истински познавач би могъл да ги различи лесно. С това моята теория отива по дяволите Благодаря за полезното разяснение!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 7 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2008 Един Офтопик,Спънки при мен в сервиза в момента имам като твоето ГТ Континентал само ,че е някъв Лимитед Едишън 6,0 с 2 турбини,та въпроса ми е към теб,свързан с Бентлито-Твойте дискове керамични ли са и,ако да можеш ли някоя снимка да пуснеш/на спирачките/.Това животно просто има дискове големи около 19 цола,като гледам джантата е на 5 мм. от апарата а тя е 20-ка!!!П.П.Сори за Оффтопика!П.П.2-Колегата Niko_F1 има 1,9ТДИ,quattro,можеш да се допиташ до него за колата,но е ръчка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване