Jump to content

Проблем с а4 1.8Т чип


kasho

Recommended Posts

Хора, помагайте че съм спекъл здраво. Миналата седмица чипнах колата при SUMISTA - всичко ок. На втория ден газовия инжекцион почна да се е*ава, придърпва, накъсва - първо само на високите обороти, скоро почна и на ниските. Знам че това се оправя с настройка на ГИто, но газаджията е в отпуска. Друго ме притеснява - от 2-3 дни като натисна колата до дупка и ми забива... Без значение газ или бензин. Просто спира да ускорява- все едно съм натиснал спирачката. Усеща се едно леко придърпване, но много начесто. После изведнъж се отпушва, вдига 500-1000 оборота нормално все едно всичко си е наред и после пак забива. Прави ми го на всяка предавка на различни обороти. На втора мисля че забива някъде между 3-3500 после се отпушва до 4 и нещо и после... не знам и аз :steinigung: Ако не натискам до дупка си ускорява прилично без проблеми. Аз обаче не съм си взел кола 150 коня (в последствие 180 след чипа) за да ми ускорява просто прилично. Турбото ли е заминало? Дайте някакви идеи какво може да е че тотално ще изчаткам вече...

п.с. имам и дросел клапа за чистене но тя не прави особени проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 132
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За пореден път се убеждавам че слагането на чип си е преебня. Ето и ти сложи и вече почват ходенията по мъките :steinigung:

Погледни темата на verter..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на кошове на по 250 000 километра ти какво очакваш

ако всичко е изрядно по колата, чипа и идва парфектно

има ли "пробойни" става мазало

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на кошове на по 250 000 километра ти какво очакваш

ако всичко е изрядно по колата, чипа и идва парфектно

има ли "пробойни" става мазало

:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе съгласен съм с вас двамата (кольо и слаф), но точно сега тези мнения не ми вършат особена работа.

Редактирано от kasho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами пич, моите съболезнования, минах през същият филм, 2000 лева дадох за почти цялата електроника по колата, сега е позакрепена, ама пак има забележки, не е както трябва, сега пак нещо не върви добре.

А твърдението на SLAF за 250 000 км не е точно така, щото аз съм сега с чисто нова запалителна система, почти всички нови датчици, всичко сменяно с оригинално такова. Мотора не пипа маслото, никави шумове, компресията е перфектна.

Преди чипа проблеми никакви, колата беше перфектна, нито ми е придръпвала, нито нищо.

Един съвет от мен - ако имаш пари бол - наливай - все ще я направиш да върви що-годе стабилно, ако пък надделее разума - върни до заводската версия докато не си налял маса пари във филм с неясен край.

В заключение ще кажа че определено с чип колата върви МНОГО повече отколкото без, ама това се случва само когато няма проблеми по нея, а откакто съм я чипнал рядко е било така. Ако имаш свободни пари - сменяш всичко прецакано и се кефиш на мощната кола, кефа от вървежа е огромен, ама си има цена.....

Поздрави.

П.С. при мен вече чашата прелива и ще се върна към сток версията и като дойде време да продавам колата някой късметлия ще си кара с новите датчици и запалителна система за 2000 лева дето съм го сменил без да е имало особена нужда.....

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сам да вметна,че освен споменатите километри от слаф, много зависи и кой слага чипа и какъв е той.Напоследък всеки 2-ри е решил да хакерства и да разбира от компютри на коли и програми и т.н и резултата е точно това, купища проблеми по колите

Дугата причина при теб е проблем в газовата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен това го правеше и преди да сложа ГИ, веднага след чипа, предполагам и при колегата е така.

Проблема ми е 1:1 с неговият!!! И чипа предполагам е същият, явно софта има значение, знам ли.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, газовата ще я карам при майстора веднага след като се върне. Надявам се да се навие за настройка в движение. Обаче как газовата ще ми повлияе на вървенето на бензин?

Чипа е слаган при SUMISTA. Бати, дал съм 1500 лв за газ + чип и накрая ... :blink::angry:

Редактирано от kasho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка, а аз 2000 за електроника по мотора след чипа, 1300 за газова, чип при Стефан........

Ама стига сме мрънкали, на своя глава сме си поели риска, никой не ни е карал насила:blink:

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, има го и тоя момент :blink: И все пак, като си дал маса пари и очакваш да ти върви по-добре колата, а не още проблеми. Тъпичко ми е някакси :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, будалкам се просто. На спам го обърнах, а проблема си ми седи :blink: Ще видя след настройка на ГИ-то как ще се държи и ако няма подобрение - нищо чудно и да го сваля чипа. Ще говоря със Стефан след като пипа газаджията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото издава ли силни шумове - ако вие като сешуар за ръце в обществена тоалетна значи е зле и може секи момент да гръмне. Но предполагам че нищо му няма на турбото НО нещо не е наред по управлението на налягането му - може би соленоида е прецакан или ти е скъсан маркуча от соленоида към актуатора на турбото (или от турбо пътя до соленоида) - в следствие на което не се отваря гейта и турбото пренадува до дупка и компютъра удря фюъл кът - на усещане ще е се едно си ударил прекъвач (обяснява напълно защо като даваш плавно газ не се получава, защото тогава турбината не се развърта напълно)

А е възможно и чипа да е нещо преебан - да му е зададен повече бууст и да не е махнат фюъл-къта.

Може и блоу офа да е сдал багажа но тогава ще чади яко и ще фъщи кат швепс.

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека ти оборя предположението за тоя случай:blink:

Сложих бууст метър веднага след слагането на чипа и почвата на проблема и бууста е стабилен и както трябва - това допреди месец, сега нямам бууст метър.

Проблеми си възниква въпреки коректният бууст.

Та други предположения чакаме.....аз залагам на гадни смеси, след чипа на бензин почна да ми чернее ауспуха и да мята черен дим при рчзко ускорение, на газ не мята по обясними причини.

Просто опитвам да спестя усилия и разходи на хората, защото съм минал през този проблем......същият чип, от същото място, същите симптоми.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не гадаете да кажа какво е сменено с ново оригинално вече и човека да не се набутва, а и да не го давате като предположение:

1. Кът-оф клапан

2. Бобините

3. Свещи с денсо иридиум

4. Комутатор

5. Дросел клапа

6. Температурни датчици

7. Ламбда сонда

Проверени са и също така с други нови здрави такива части:

1. Дебитомер

2. Клапан Н75

Буста е стабилен, доказано с бууст метър.

В заключение да кажа че само смяната на дросела реши частично с прекъсването проблема, ама пак не е както трябва колата.

Ха сега гадайте:blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нъц, налягането е стабилно - пик 1.2, холд 1.0 при пълна газ:blink:

И като тръгне да върви - наистина върви:angry: И турбото ми е сменяно 2003 година, и преди чипа проблеми не е имала:wall:

Следващ опит:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...почна да ми чернее ауспуха и да мята черен дим при рчзко ускорение...

Хммм... тия дни забелязах че ауспуха ми е черен дори от външната страна, горе-долу един пръст дебелина. За черния дим не съм обърнал внимание. Абе Стефан ми предложи 2-3 варианта на софтуер. Дали ако просто се смени софтуера на чипа... :blink: By the way, didoya , чак сега се сещам, че колегата/комшията Sunshine ми каза че ти си със същите оплаквания като мен.

Редактирано от kasho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Дидо нищо друго не му остава, освен да се върне на сток версията (предвид нещата които е сменил/проверил). Ако колата се кротне, ясна е работата, откъде идват проблемите :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя е ясна отдавна, просто не ми се искаше да е така, щото върви много с чипа като е в ред.

Сток си беше като от завода, хем със старите карантии. Два дни преди чипа ми правиха пълна диагностика по мотора в Мотоман....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...