Jump to content

Проблем с а4 1.8Т чип


kasho

Recommended Posts

Днес покарах на едно приятел4е колата 1.8Т на предно и седан4е.Останових 4е моита кола върви пове4е.Неговата не е 4ипната.Но въпреки това не върви така както преди и продължавам да търся проблема.(следва6тите не6та които мисля да сменя са съединител и дросел)6те я правя нова маи аз тази кола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 132
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

както писа dorian аз сам вапросния човек чакатте много гадни и неприятни от финансова гледна точка неща аз се разминах тънко бл. на приятели тук и там ако си от варна ми пиши ще ти садействам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един приятел след рециклиране на турбото колата му започна да върви много яко но за съжаление прекъсваше точно така както са описали колегите по-горе.В крайна сметка проблема се оказа в разтоварващия клапан който бил блокирал и турбото пренадувало много яко и бензинеца идва малко и колата забива.След премахването на проблема с клапана колата си тръгна безпроблемно вече 2-3000км.

Мисълта ми е че след чипването този клапан трябва да разтоварва на по-голямо налягане което можеби е и проблем за него и от там е цялата работа,колегата беше писал че го е сменял този клапан но предполагам е сложил пак като фабричния,а другия колега който каза че е с такъв от 225коня няма проблеми, можеби от тук някаде идва проблема

Това са си просто мой заключения ...

Моя кътоф пък изпускаше налягане и го смених със ТТ-ейски 225 коньов при баце Стефан (:hilezh:), но не беше това. Тоя проблем с прекъсването може да е от 5345343 места и наистина е много тежък финансов филм с много кръв, сополи, счупени зъби, омаслени ръце, псувни и т.н... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя кътоф пък изпускаше налягане и го смених със ТТ-ейски 225 коньов при баце Стефан (:bia:), но не беше това. Тоя проблем с прекъсването може да е от 5345343 места и наистина е много тежък финансов филм с много кръв, сополи, счупени зъби, омаслени ръце, псувни и т.н... :wub:

Колега домързя ме да прочета всички мнения по темата...но да си кажа моето хвърли едно око на бубината и свещите ако вече не си го направил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:wub:

Ами свещите са почнали да заквадратяват (каква дума само), бобините не знам как са ми, 4 броя беру, едната е сменяна. Нямам 2 грама време да ида да си купя Денсо Иридиум от Косер. :bia:

Редактирано от kasho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:wub:

Ами свещите са почнали да заквадратяват (каква дума само), бобините не знам как са ми, 4 броя беру, едната е сменяна. Нямам 2 грама време да ида да си купя Денсо Иридиум от Косер. :bia:

Според мен първо трябва да се върнеш на сток..оттам натисни на бубината намери из моргите смени виж за какво става въпрос...мисля че ако не работи правилно една от свещите ще е различна...мирише ли на бензин като работи.?ГИ се е разцентровало защото сте оставили колата без ток като сте слагали чипа отиди да ти я настрой газаджията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, отзад смърди яко на бензин или на газ - зависи на какво карам. Дава ми разход между 14 и 17 извънградско на газ, градско минава 20. На бензин просто ме е страх да я карам, разхода е подобен. Някакъв ужас е просто :wub: Искам първо да я оправя на бензин и след това ще човъркам газта.

Редактирано от kasho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, отзад смърди яко на бензин или на газ - зависи на какво карам. Дава ми разход между 14 и 17 извънградско на газ, градско минава 20. На бензин просто ме е страх да я карам, разхода е подобен. Някакъв ужас е просто :wub: Искам първо да я оправя на бензин и след това ще човъркам газта.

Намери някой солидарен към проблема ти с АЕБ свали му бубината и то ще си покаже...другото което можеш да направиш е да провериш дали са вред дюзите и почистиш, макар да ме съмнява да е от тях...това са все неща които не искат кои знае какви средства

Редактирано от T.Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери някой солидарен към проблема ти с АЕБ свали му бубината и то ще си покаже...другото което можеш да направиш е да провериш дали са вред дюзите и почистиш, макар да ме съмнява да е от тях...това са все неща които не искат кои знае какви средства
Имам 4 бобини в мазето дето работят, мога да услужа на колегата да тества с тях!
ГИ се е разцентровало защото сте оставили колата без ток като сте слагали чипа отиди да ти я настрой газаджията
Пълни глупости са това.....МАП-овете на ГИ-то не се ресетват при махането на акумулатора, не давай грешна информация моля те!

Още нещо - ламбдата и дебитомера тествал ли си ги kasho?:flipoff:

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

didoya е най-солидарния към моя проблем човек в тоя форум :box::flipoff::motz::motz:

Ламбдата си работи чудесно, макар че Лазаров каза че била много черна и мръсна. За дебиЛомера - Стефан сигурно е погледнал, но нищо не ми е казал.

didoya, трябва да се разберем нещо за бобините, аз сега съм в Габрово на командировка, като се завърна ще цъкна ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

didoya е най-солидарния към моя проблем човек в тоя форум :):flipoff::motz::motz:

Ламбдата си работи чудесно, макар че Лазаров каза че била много черна и мръсна. За дебиЛомера - Стефан сигурно е погледнал, но нищо не ми е казал.

didoya, трябва да се разберем нещо за бобините, аз сега съм в Габрово на командировка, като се завърна ще цъкна ЛС.

Нямаш проблем, ще ги изровя от мазето и ще ги приготвя:box: Като си в Сф само ще драснеш на лично да ги натоваря в багажника да ти ги дам:(

Дебитомера се види лесно в движение под товар какво казва.

Сместа ти идва адски богата по някаква причина и трябва да се разбере коя е тя, сместа основно се образува от ламбдата и дебитомер-а. Ти сигурен (и ако да каже как прави теста) ли си че нямаш буст лийк някъде по турбопътищата? Щото и на това ми намирисва тая богата смес - отчетен въздух от дебитомера, ама някъде по пътя до колектора част от този въздух се губи.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 4 бобини в мазето дето работят, мога да услужа на колегата да тества с тях!Пълни глупости са това.....МАП-овете на ГИ-то не се ресетват при махането на акумулатора, не давай грешна информация моля те!

Още нещо - ламбдата и дебитомера тествал ли си ги kasho?:flipoff:

Грешна информация не давам...при мен е така аз съм с българска електроника на ГИ и човека който ми я слагаше ме предупреди че искарам ли акумулатора ще се разбъзика...така и стана смених акумулатора и отидох да я закачи щот пове4е от 140 неискаше да върви.

didoya ''грешна информация'' и ''глупости'' не обичам да говоря особено когато става въпрос за сериозни неща,виждам че и ти искаш да помогнеш на момчето но не подскачай излишно

Редактирано от T.Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешна информация не давам...при мен е така аз съм с българска електроника на ГИ и човека който ми я слагаше ме предупреди че искарам ли акумулатора ще се разбъзика...така и стана смених акумулатора и отидох да я закачи щот пове4е от 140 неискаше да върви.

didoya ''грешна информация'' и ''глупости'' не обичам да говоря особено когато става въпрос за сериозни неща,виждам че и ти искаш да помогнеш на момчето но не подскачай излишно

Добре, извинявам се!:flipoff:

Ама за първи път чувам за това да се губят настройките на ГИ по този начин, колегата The_Machine може да каже как стоят нещата! Моите не се губят, не мисля че и при която и да е нормална система тип различен от сбирщайн би се случило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, извинявам се!:flipoff:

Ама за първи път чувам за това да се губят настройките на ГИ по този начин, колегата The_Machine може да каже как стоят нещата! Моите не се губят, не мисля че и при която и да е нормална система тип различен от сбирщайн би се случило.

Да нека си каже мнението и той но моя така ми каза и така и стана..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде акои е удобно и аз да се намеся :hilezh:

Дебитомера на Кашо си му е добре свещите са му за боклука показал съм му ги :love:

Другите възможни причини за прекъсването и високият разход са бобини или комутатор и двете могат да се проверят адски лесно като си вземе свещите и дойде да му ги сменя ще сложим други бобини и друг комутатор и ще тестваме . :love:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде акои е удобно и аз да се намеся :hilezh:

Дебитомера на Кашо си му е добре свещите са му за боклука показал съм му ги ;)

Другите възможни причини за прекъсването и високият разход са бобини или комутатор и двете могат да се проверят адски лесно като си вземе свещите и дойде да му ги сменя ще сложим други бобини и друг комутатор и ще тестваме . :love:

Удобно е и още как, аз просто предлагах с каквото мога да помогна, че имам едни части дет ми се мотаят из мазето и се мъча да им намеря някакво предназначение :love:

:D

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Решихте ли си проблемите ве А4-ките?

Забиваше ми на 4000 оборота, проблемът беше цепнат маркуч, после се оказа че и blow off-а е заминал, че има детонации => кофти предварение.

После след чипа, придърпваше и забиваше докато не натисна здраво и не вдигна обороти - оказа се че е имало нужда от леки настройки на software-a, оправихме го с човека който го прави.

Като цяло ако всичко по колата ви е наред и не върви добре с чип, от чипа е, то е ясно.

Как си правите чиповете? Сваляте платката, буф нова с готов софт и карай? Не ви ли правят настройки според колата и вървежа?

И какви са тия 250лв за чип, евтиното винаги излиза скъпо нали знаете...

Има хора които ги разбират тия неща, елате до Варна ще ви оправят проблемите.

Редактирано от Awaken
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решихте ли си проблемите ве А4-ките?

Решиха си ги отдавна споко не се газирай толко много и не беше от чипа успокой се

а относно цената кой се минал минал се е на дебелата лайсна ти като имаш пари давай ги за ултра мега скъпи чипове дето струват по 2 лв. бройката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как си правите чиповете? Сваляте платката, буф нова с готов софт и карай? Не ви ли правят настройки според колата и вървежа?

И какви са тия 250лв за чип, евтиното винаги излиза скъпо нали знаете...

Има хора които ги разбират тия неща, елате до Варна ще ви оправят проблемите.

Хората дето ги разбират е ясно че ги има, НО това с правенето на чип по твоято сток кола няма абсолютно никакъв смисъл според мен!

Относно скъпото и евтиното при чиповете Стефан ти го е казал ясно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си знам че проблема не е в чипа, а в старите коли. Е колко народ има чипнати при Стефан и не се оплакват. Майката му е хубави издръжливи (по възможност и оригинални) части за да ти е мирна главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...
И аз си знам че проблема не е в чипа, а в старите коли. Е колко народ има чипнати при Стефан и не се оплакват. Майката му е хубави издръжливи (по възможност и оригинални) части за да ти е мирна главата.

колеги имам 1 въпрос всички коли с тоя проблем мотроник ли са?

Редактирано от marto9111
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то така или иначе дори и доста по-новите пак са си с Мотроник, просто по-развити, мощни и умни компове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...