didoya Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 (Редактирано) Да де, ама говорим за следните неща:Видя какво съм сменил - може да се каже почти цялата периферия на мотора, турбината ми е сменяна преди 50000 км.Мотора не гори масло, не трака, има идеална компресия.Та незнам защо да не казвам че е в перфектно състояние.А относно газта - тя е 100+ откана, така че идва повече от добре на чипната кола....П.С. Днес колегата kasho ще ме повози и ако проблема е 1:1 като при мен мога да ви кажа откъде ще да е Редактирано 4 Септември 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 И аз ще гледам моята, и аз ще кажа докъде съм я докарал.чудя се вече да ревя ли ,да се смея ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 На няколкото поста по горе - ABT не предлагат никакъв софтуер за B5, а даже и за B6 вече... МТМ пишат че предлагат, но никога не са ми отговаряли на е-мейлите.Verter е прав колеги, колите ни са относително позахабени и всеки слаб елемент при малко повече напън сдава багажа. Според мен, всеки който прави какъвто и да е силов ъпгрейд (вкл. "чип") трабва да почете доста преди да се захване с това. И причината е в това, че си спестява доста ходене по "майстори", и неприятното изтъняване на портфейла за някои ненужни неща. Така че, господа преди да тръгнем да се "чипосваме" е добре да си вземем VAG-COM-че (да поразучим как работи и за какво ни трябва) и поне буустметърче да си сложим. Така като имаме проблем можем да се ориентираме за какво става въпрос.Истината е жалка дами и господа - в БГ ако искаш нещо да стане добре, голяма част от това трябва да стане благодарение на вас самите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pretorian33 Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 На няколкото поста по горе - ABT не предлагат никакъв софтуер за B5, а даже и за B6 вече... МТМ пишат че предлагат, но никога не са ми отговаряли на е-мейлите.ABT предлагат вече и за В8 1.8TFSI тунинг - 160 к.с ги вдигат на 211 к.с., като цената е 1400 Евро. POWER S версията им е със смяна на турбото. Но АВТ са идиоти, много са трудни с комуникация, искат нещата да стават там на място, в техни сервизи заради гаранцията, което за мен е яка тъпотия. Затова избрах OETTINGER, отговарят на мейла моментално. Но и там трябва да изпратиш ECU-то в Германия с куриер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 (Редактирано) BEFORE AFTER Редактирано 4 Септември 2008 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 ТУНИНГА както стана ясно не е само чип за 100-200 леватва си е наука, която прави от семейните коли зверовеиска знание, пари, свободно време, четене, добър сервиз и адско желаниеиначе стават лайна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Точно това е, ама балъци като нас повярват че за 250 лева ще подкарат бегачки и тогава почва филма без край Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 (Редактирано) Бе то си стават бегачки, ама временнос тия 200лв, нещо като наем си плащаш Редактирано 4 Септември 2008 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 4 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Абе пичове, на 280 км/ч нещо лееееко ми тресе и волана бие 2 градуса наляво... какво ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 (Редактирано) Абе пичове, на 280 км/ч нещо лееееко ми тресе и волана бие 2 градуса наляво... какво ли е дебита на газовата свършва, ама може и от друго да е проблема.При мен при 280 всичко е ОК, ама избягвам да вдигам такива скорости, че се товари турбото. Редактирано 4 Септември 2008 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 4 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 (Редактирано) Е аз гледам повече от 2 часа да не карам постоянно с тая скорост И като загрее двигателя го изключвам и карам по инерция, хем бензин пестя Редактирано 4 Септември 2008 от kasho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 гасиш двигателя и махаш ключа от таблото , така дори връща хаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 (Редактирано) ABT предлагат вече и за В8 1.8TFSI тунинг - 160 к.с ги вдигат на 211 к.с., като цената е 1400 Евро. POWER S версията им е със смяна на турбото. Но АВТ са идиоти, много са трудни с комуникация, искат нещата да стават там на място, в техни сервизи заради гаранцията, което за мен е яка тъпотия. Затова избрах OETTINGER, отговарят на мейла моментално. Но и там трябва да изпратиш ECU-то в Германия с куриер.Малко лекомислено го каза това, че ABT са идиоти. Знам, че предлагат И за Б8 само, че съвсем скоро ще предлагат САМО за Б8. По-стрите модели ги изтеглят от продуктовия си списък. Евнтулно нещо може да се намери от някой заблуден дистрибутор... Редактирано 4 Септември 2008 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Хайде и аз да кажа две думи. Преди около 2 месеца(или около 2000км) Стефчо ми монтира чип. По негова препоръка,следващото зареждане беще с бензин 98(та досега и само ЛукОйл или Еко)и да ви кажа не съм имам никакъв проблем. Сменил съм само кът-оф клапана с оригинален, само че за 225коня. Нямам газ,колата върви добре(да не и е уроки) и така. Не съм карал друга като мойта,чипосана и не мога да направя сравнение обаче. Ако искате може да се съберем някой ден(добре ще е да е по-скоро) всички с А4 АЕБ-та с чип и да си сверим часовниците. Аз съм готов винаги когато кажете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pretorian33 Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 (Редактирано) Малко лекомислено го каза това, че ABT са идиоти. Знам, че предлагат И за Б8 само, че съвсем скоро ще предлагат САМО за Б8. По-стрите модели ги изтеглят от продуктовия си списък. Евнтулно нещо може да се намери от някой заблуден дистрибутор...Не е лекомислено, колега. Казвам го от опит. Когато А4 В6 беше актуалната версия на колата им писах, че искам да купя от тях пълен оптичен тунинг + мотор мениджмънт за около 4000 Евро. Глас в пустиня. Писах отново - мълчание. Това е кофти отношение към клиентите. Вярно че са голяма фирма и сигурно предпочитат продажбите да минават през локалния дилър, но тогава такъв в БГ нямаше, защо да не мога да си поръчам и купя от Германия ?? От OETTINGER отговориха след 2 часа и направих всичко при тях. Супер доволен съм от продуктите им и от отношението. Точно преди да продам колата на магистралата ми падна едната от капачките на праговете, отново се свързах с OETTINGER и хората ми пратиха нова безплатно, само платих транспорта. Сега за новата В8-ца единствено АВТ имат готов продукт за 1.8TFSI, ще говоря отново с тях защото искам да си направя колата и ще видя този път какъв ще е резултата. Редактирано 5 Септември 2008 от Pretorian33 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 супер, сложи някоя снимка ако имаш на колите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OSRacing Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 неработещ кът оф клапан /блоу оуф/ се записва като грешка и ваг кома го засичаЗа клапана на гейта отчита грешка, колата няма мап сензор за да отчете пробит блоу оф клапан, пък и да е пробит той затваря, просто не работи, пи мен проблема е от тръбата която е от надува към гредата на двигателя която се пада и тръба към кулера, беше сцепена точно където е щуцера и тръбата за блоу оф клапана, и понеже мапа ми е на 1.1 е доста усезаемо забиването. Иначе от малоумни чипове съм страдал за грешни версии електроники и то много, накрая един познат ми направи чип както искам- до 3000 без надув и с малко гориво до 50% дросел след 3 и 50% става интересно, колата върви и умопомрачаващо на газ, само дето редуктора за 180 коня не ми върши работа, да знаете за големи надуви сток блоу офа се къса, вземете китайски по-добре, аз зех боналуме амааа 340лв са си множко, и като цяло махане на катализатор и средно гърне отпушва колата, и не е шумна грам, с тях просто прави бекпрешър и загива турбото за минимално време, особено ако има катализатор. Ами това е колега виж си тръбата на надува, виж и дали някъде другаде няма дупки, от това е проблема на аудитата, другия проблем е в преебан гейт дето изпуска примерно но няма да има такива прекъсвания колата.Пича дет е правил чипа може ли да ми каже на какъв аванс работи с колко % гейт и колко % дюзи?Ами защото просто в началото ЕКУ-то се адаптира към новите горивни карти......нали е било откачено от захранването....поне така Стефан каза като сменихме чипа и искаше да работи на място малко.Това са абсолютни глупости, това не е адаптив електроника, зареждаш и карта и почва да работи с нея.единствено трябва едно изцеждане две да може да разработи гейта за повече отваряне и това е, колата чете картата преди да запали, не пали на добра воля и фъргане на боб.Добре, аз не мога да разбера - защо дойде проблема със закъснение? Отначало беше бруталната лудница на бензин с тоя чип и после изведнъж даде фира. Сега сакън да не я натисна - веднага забива и ми къса нервите. Да не говорим че е опасно - при изпреварване като ти забие колата и може и ти да се забиеш в някой тир (да пази Господ). Май май ще връщам на сток и аз, по добре 150 коня живи на пътя отколкото 180 на хартия и по сервизите Същия проблем с тръбата според мен, виж най-добре я свали, намери начин да надуеш системата!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pretorian33 Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 (Редактирано) супер, сложи някоя снимка ако имаш на колитеАми В6-цата я имаше в гаража, но той май не работи вече.Отделно понеже се занимавам с фотография имам и няколко профи снимки на колата с модели Но тази кола я продадох.http://www.praetorianphoto.com/portfolio/i...91432_adv01.jpgТази снимка е за 18+ http://www.praetorianphoto.com/portfolio/i...91509_adv02.jpgЕто няколко обикновени снимки Редактирано 5 Септември 2008 от Pretorian33 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasuu Публикувано 6 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2008 Ако не е тайна, какво те накара да продадеш такава красавица? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pretorian33 Публикувано 6 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2008 Ако не е тайна, какво те накара да продадеш такава красавица? Новият модел В8 Колата беше като нова, но с излизането на В8, цената щеше да и падне и предпочетох да я продам. Разделихме се трудно, нямаше една повреда дори и най-малка за 6 години и 130000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 3 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2008 Пичове кво стана с проблемните чипосани турбо четворки Интересно ми е дали има развитие при някогоа някои се6тал ли се е за детонационите дат4ици,за6тото може да има детонации и дат4ика да връ6та аванса,и хоп .................и хоп кучката моментално забива муцуна да това е напълно възможно и на смъкнат джам детонациите ще се чуват доста ясно. И друго се сещам аз. Някой беше писал по-горе че ваг-кома е обадил богата смес, но това предполагам е мерено на работа при празен ход.В тоя случай би трябвало покрай колата да смърди яко на гориво, а проблема е лошо зададен idle в новите карти на чипа. Обаче е възможно в движение при мачкане на газта да обеднява, което пак си е проблем с горивните смеси. И при положение че преди чиповете колите са нямали ядове разковничето за мен на 90% е ламерски чипове, а не технически проблеми Пробвайте с връщане на оригиналните настройки и мача ще се изясни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 4 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2008 (Редактирано) Ами аз още не съм я оправил напълно. След чипа съм сменял съм следните неща:кътофвъзд. филтър избуших катализаторадросел клапанОбщо: 712 лвИ оправия няма. Сега на ход са свещите. След това не знам, освен да подам документи за обявяване в несъстоятелност p.s. Не знам дали са "ламерски" чиповете, има доста коли които нямат проблем. Просто са ни стари кошниците и издишат отвсякъде. Това е тъжната истина- на гол тумбак чифте пищови Редактирано 4 Ноември 2008 от kasho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 4 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2008 аз съм на път да сменям съединителя.някои да каже цена за пълен комплект(без маховик) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 4 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2008 По спомен някъде около 600 лв. мисля е цифратаама това малко наизуст го казвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 На един приятел след рециклиране на турбото колата му започна да върви много яко но за съжаление прекъсваше точно така както са описали колегите по-горе.В крайна сметка проблема се оказа в разтоварващия клапан който бил блокирал и турбото пренадувало много яко и бензинеца идва малко и колата забива.След премахването на проблема с клапана колата си тръгна безпроблемно вече 2-3000км.Мисълта ми е че след чипването този клапан трябва да разтоварва на по-голямо налягане което можеби е и проблем за него и от там е цялата работа,колегата беше писал че го е сменял този клапан но предполагам е сложил пак като фабричния,а другия колега който каза че е с такъв от 225коня няма проблеми, можеби от тук някаде идва проблема Това са си просто мой заключения ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване