Jump to content

Проблем с а4 1.8Т чип


kasho

Recommended Posts

аз мисля 4е оправия няма.тия 4ипове прецакват някои не6та които нямат ловене.И даже да върне6 и оригиналния софт колата 6те ти върви под 150 коня.та даже и 4ипната след като се е преебал пак сигурно върви под 150 :blink:.ако някои има лек да казва 4е и аз съм в съ6тия филм.на колата ни6то и няма ама ..............................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 132
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нъц, налягането е стабилно - пик 1.2, холд 1.0 при пълна газ:blink:

И като тръгне да върви - наистина върви:angry:

Следващ опит:wall:

Фащал ли си я точно в момента в който прави прекъсването какъв е бууста - може само на моменти да пренадува (така беше на Махо аудито)

Хмм дали бензиновата помпа не е тръгнала да умира - при пиковите налягания може да не достига бензин и да пада налягането - това може да се установи само по един начин -закача се манометър на бензиновия маркуч преди ФПР-а и в движение на газ до дупка се гледа дали тръгва да пада налягането под 3 бара (или там колкото е)

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне, не минава 1.2.

А като прави проблема: има един при пълна газ (бууст 1.0) и един при междинна под голям товар, когато е около 0.5 бара.

Логването на ВАГ-КОМ показва много богати смеси, с нова ламбда съм, пак така показва и с нея. И оттам еку-то реже яко вържежа, щото ламбда контрола излиза извън нормите.

Защо са тия богати смеси незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бууст лийк може би ? Ламбдата оригинална ли е или е няква универсал? И както казах ако бензиновата помпа умира може да беднее леко и ламбдата да прави корекция и колата да се шашка после като дойде повече бензин...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бууст лийк може би ? Ламбдата оригинална ли е или е няква универсал? И както казах ако бензиновата помпа умира може да беднее леко и ламбдата да прави корекция и колата да се шашка после като дойде повече бензин...

На газ не играе бензиновата и на газ има същият проблем.

Буст лийк нямам, проверено е.

Що никой не слага в сметките кофти чип, след като маса хора имаме един и същ проблем след един и същи чип? Преди чипа колата бе перфектна.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аиде давам 200 кинта на този дето ме светне какво и става на колата.има ли навит.

при мен 4ипа съм го игнорирал.6тото съм слагал 3 разли4ни,та 4ак и до ново ЕКУ се стигна :bia:

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що никой не слага в сметките кофти чип, след като маса хора имаме един и същ проблем след един и същи чип? Преди чипа колата бе перфектна.

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що никой не слага в сметките кофти чип, след като маса хора имаме един и същ проблем след един и същи чип? Преди чипа колата бе перфектна.

Добре де, ако е кофти чип - не трябва ли да не върви всеки път ?

Ей това не мога си го обясня

...И като тръгне да върви - наистина върви :) ...

- един път върви пет- не ще ...остава скапани горива май ... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне - просто в един режим и обстоятелства върви, в друг прави номера. Всичко зависи как натискаш газта, от наклон, етц.......

И да - тръгва да върви - в смисъл - придръпва, пресецва и накрая тръгва.......

Та винаги го прави номера, просто невинаги уцелваш обстоятелствата при които се случва.

И най-яко е като почне да придръпва и присецва като изпреварваш и срещу теб доближава колата.....

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай да се пробвам ...

1. Бууст лийк тест правил ли си, ама да я надуеш да държи 1 бар без да издиша? - това е по буквар.

2. Налягането на бензина мерил ли си? - това е моя идея, но ако регулиращия клапан не отваря и държи по голямо налягане.. картите нема да имат значение

Гледал ли си през Ваг кома как се получават детонациите при ускорение и какви са ти корекцийте на ламбдата? Ако имаш бууст(въздух) и искра остава да нямаш бензин.

Сори че повтарям въпроси, ама докато постна то станало на чат :) явно темата е хот. ма се едни и същи си пишеме :bia:

Редактирано от Vic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

didoya, при теб наистина може да е от самия чип. Аз бих върнал сток версията, да видя там как е, и ако 1 месец нямам проблеми, ще продължа с чипосване, но този път с друг image.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах, че проблема го има И НА ГАЗ, какво ти налягане на горивото.И пак да потретя, два дни преди чипа беше на детаила диагностика в Мотоман и нямаше забележки колата.

didoya, при теб наистина може да е от самия чип. Аз бих върнал сток версията, да видя там как е, и ако 1 месец нямам проблеми, ще продължа с чипосване, но този път с друг image.
Точно така и ще направя.....само да намеря оригиналния чип, че с тия ремонти и местения у нас може да е хванал пътя:bia:

Само че и други хора имат проблем 1:1 с мен след чипване на АЕБ явно - кой си казва, кой не.....

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да има опит със по-скъпи чипове/мисля че и в сервиза на Ауди предлагат/.Кажете мнения,за да не страдаме излишно :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABT дали няма да предложат оферта за форума ако ги питате?

Предполагам щом чипват новите, няма да са им проблем старите :bia: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То тия чипове дето ги купувате от Сумиста или от дигитал тунинг да не мислите че са лично композирани в час по трудово - всичките са копи пейст я от абт, я от МТМ или други видни евро мапери....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвал ли си да махнеш клемите от акумулатора за час и два, мен веднъж ми забиваше на газ след 3 000 при натиснат до долу педал на газта, спрях тока за 2 часа и след това се оправи, при тебе сигурно няма да помогне, ама пробвай, аз съм без чип

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, така е , бахти тези чипове, кофти, и аз се бях запалил по едно време, ама май няма смисъл, много сложни ли са тези коли, какво ли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тоя филм при всички идва от кофти бензини. Чел съм че чипа се програмира за 100 октана, а в БГ такъв няма, докато оригиналното ЕКУ има толеранс в октаните, и с каквото и да караш, не се усеща. Помислете върху тоя вариант

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...