Jump to content

Проблем с а4 1.8Т чип


kasho

Recommended Posts

99% e - Кът-оф клапан ( Blow-off) и/или дебитометър .. :) Кът оф-а е 90лв оригинален , дебитометъра 500 ( ако си с оригинален го връщаш в Порше БГ и ти дават 50% отстъпка) и проблема ти е решен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 132
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Четете бе пичове.

Дебитомер ми дадоха за проба чисто нов оригинален - не е от него.

Кът-оф клапана е нов, нали казах по-горе че е сменен.

Просто стреляте напосоки.....и най-много да излъжете човека да си ги вземе без да е в тях проблема:)

При мен се подобри единствено може би на 70% да кажем след смяната на дросела. Стефан още в началото ми каза че е дал фира.

Сега е чувствително по-добре, ама пак нещо не е 100% наред всичко с вървежа на колата, някак си има нерво и неравномерно поведение.

Всички други смени бяха така напосоки и пари на вятъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята А4-ка В6 2.5TDI 2002, реших 2005 да я попроменя, защото колата беше нова, на 60000 км и не ми се продаваше. Направих оптичен тунинг и пратих ECU-то в ОЕТТINGER. Преди изпращането направих дино при Ники Златков - 160 к.с, 350Нм. След като сложихме ECU-то с промените 190 к.с, 380Нм. OETTINGER дадоха доживотна гаранция на ECU-то и 100000 км. на двигателя. Честно казаха, че при постоянна ръчка промените ще скъсят ресурса на двигателя с около 10 %, а при нормално каране с под 5 %. Колата тръгна дзверски и така си вървеше и до последно когато преди 3 месеца я продадох на 130000 км. Никакви проблеми с вървежа. И няма такъв филм със свикването, колкото пъти съм я настъпил за изпреварване или просто за кеф винаги ме е радвала как се развърташе. Това е. Сигурен съм , че на АВТ не са по-лоши нещата. Но са цифра - 1400 Евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де

има ли някой с чип

и колата да върви перфектно

нека оттам тръгнем

Аз съм имал и А31,8Т и А4 1,8Т и двете с чип. ;)

С А4-ката имаше проблем в началото с кофти чип който беше сменен. След което не съм имал никакъв проблем нито с А3 нито с А4. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде бяха слагани чиповете ти Иво?

На тройката при Мишо, но А3 беше с двигател AGU който е с доста по-проста програма и обикновено проблеми няма. Може би затова много гаражни батки се помислиха за спецове на тюника.

А4-ката /BFB мотор/ е с по-сложна програма. Нея я правиха в диджитал тунинг, но първоначално бяха сбъркали нещо и колата вървеше малко по-добре от сток /както повечето се оплакват/ и нямаше нищо общо с това което стана след подмяната на софта и слагане на истинския за този мотор. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен тази работа ми намирисва на късмет с малко пари и повече сигурност за космически суми :hilezh:

Може би се повтарям,но пак ще попитам:

Някой да е запознат с чипа който монтират в сервизите на Ауди???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да кажа 4е диверт валвето (БОВ) мен не ми го хвана ваг кома,и за АЕБ двигателите дебитомера не се изкопува или рециклира само нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми нямам идея за6то но и аз си имам един в пове4е :hilezh:а някои се6тал ли се е за детонационите дат4ици,за6тото може да има детонации и дат4ика да връ6та аванса,и хоп .................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ще кажа че неможе при напълно изрядна и безпроблемна кола и като се сложи чип моментално да се окаже че всичко е сдухано. Просто определени чипове са кофти, и доста хора сме с такива.

Нека формулираме въпроса така - има ло някой с чип на АЕВ при Стефан дето след като го е сложил колата му върви перфектно гладко, безпроблемно и набира много повече. Ама и 3-те условия да са изпълнени? Не за друго, просто да знаем къде да търсим проблема: в наще коли или в чипа. Щото аз след почти всичко сменено не съм убеден че проблема е в моята кола.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова индивидуални настройки на колата ... две еднакви коли да хванеш една и съща година, се ще се различават най-малкото по различното износване на двигателя. Чипа не просто трябва да е за съответното обозначение на двигателя, трябва да се направи точно за конкретната бройка кола. Прави се, тества се, донастройва се, тества се, донастройва се, тества се и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова индивидуални настройки на колата ... две еднакви коли да хванеш една и съща година, се ще се различават най-малкото по различното износване на двигателя. Чипа не просто трябва да е за съответното обозначение на двигателя, трябва да се направи точно за конкретната бройка кола. Прави се, тества се, донастройва се, тества се, донастройва се, тества се и т.н.

Мда, а ние се подлъжем от по-евтината цена........затова сериозните фирми явно искат по-сериозни суми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, аз не мога да разбера - защо дойде проблема със закъснение? Отначало беше бруталната лудница на бензин с тоя чип и после изведнъж даде фира. Сега сакън да не я натисна - веднага забива и ми къса нервите. Да не говорим че е опасно - при изпреварване като ти забие колата и може и ти да се забиеш в някой тир (да пази Господ). Май май ще връщам на сток и аз, по добре 150 коня живи на пътя отколкото 180 на хартия и по сервизите :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото просто в началото ЕКУ-то се адаптира към новите горивни карти......нали е било откачено от захранването....поне така Стефан каза като сменихме чипа и искаше да работи на място малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или просто двигателя не е бил в перфектно състояние... след чипа по-голямо натоварване... и квото е имало да се чупи е издържало колкото може и в един момент се е сговнясало тотално... Може и някой от клапаните ти леко да се е поогънал и да не отваря и/или затваря добре... много неща могат да се сговнят след чип, но той само ускорява проблема, а не го създава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а може ли някои да обясни примерно,едно и съ6то надуване на турбото(примерно 1.0 бар) а в съ6тото време много разли4ен вървеж на колат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или просто двигателя не е бил в перфектно състояние... след чипа по-голямо натоварване... и квото е имало да се чупи е издържало колкото може и в един момент се е сговнясало тотално... Може и някой от клапаните ти леко да се е поогънал и да не отваря и/или затваря добре... много неща могат да се сговнят след чип, но той само ускорява проблема, а не го създава...

И аз поддържам тази версия!!!!

имам и голяма част от общите проблеми

Мен лично ме съмнява в чипа да е проблема. Ясно е като бял ден, че поизносени коли ,които все още наричаме перфектни, е трудно да издържат на почти двойно натоварване. За себе си съм абсолютно сигурен, че примерно заводки кътофф клапан не издържа чипната версия, защо всичко друга да издържа?

Като разглеждам схеми на мотора ми, като стоя пред него, виждам колко много датчици ,вакууми и маркучи има. Един пробив е достатъчен.

Бензина също е кофти, на заводки вариант колата върви на 95 и явно колебанията не се чувстват толкова, но на завишени характеристики става като "щангата с пределна тежест и мухата".

Просто този вид тънинг, не свършва просто с един чип!

Просто така ни се иска, да минеме тънко, ама няма как.

А пък 1.8Т с чип и на газ и на поне 200хил.км си е бомба със закъснител.Един път частите са износени, един път ги товариш двойно, а в същото време и да минаваш на друго гориво.....незнам как се оправяте?

Незнам как сте с А4-ките, но на мен ми е чудно как този малък мотор 1.8Т може да ми ускорява така ,тази тежка и спъната А6-ца. Това си е здраво натоварване, няма как да не сдаде нещо багажа.

Кефа е голям, това ясно! всеки иска да му върви колата повече, ама нещата са ясни. Остава да висиш на късмет, повече да издържи до следващия ремонт.

Може би по слаба версия на чипа ще е по-добре. 170 коня мисля няма да водят до такъв резултат.

Стефчо сумиста, два пъти ми казва, че най-високата версия на чипа от 195 коня е опасна и не я препоръчва. Защо? за мен е ясно.

Така разсъждавам и мисля в това е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...