Jump to content

проблем с бензиномера


sisko

Recommended Posts

Здравейте колеги,

разгледах подобни теми, но не попаднах на подходяща. Аз съм с В4, АБТ 90 коня. От известно време се появи проблем с бензиномера. В даден момент стрелката не помръдва въобще, при попадане в дупка идва на мястото си но само за много кратък период от време. Проблема в спойката ли е или в поплавъка. Помагайте. Благодаря Ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Аз съм нов на форума (от днес...), но доста съм си пипал по B4-ката и видях този въпрос. При мен имаше същия проблем и мислех, че е от датчика в резервоара. Проверих го без да го вадя, с омметър на куплунга в багажника, като премерих съпротивлението, сипах 10 литра и отново премерих. Оказа се, че всичко е в ред - съпротивлението се променя и много малко играе при клатене на купето. Реших че е куплунг или прецакан кабел някъде...

Нещата обаче се влошиха - започна да прави мизерии и стрелката за температурата - движи се нагоре, после пропада до минимум, после пак показва, обаче каквото си иска. Търсих решение и от някакъв руски форум видях интересна идея. Двете стрелки на таблото (и само те) се захранват от стабилизатор на напрежение, мисля че е модел Х700 на ITT за 10 волта. Потърсих такъв, но нямаше в момента - трябваше с поръчка 2 седмици, а аз вече бях свалил таблото. Понеже не съм бос в електрониката реших да сложа един стандартен регулатор LM317. С две съпротивления му нагласих напрежението на точно 10 волта, и понеже изводите му са в друг ред го мотирах на радиатор и го свързах с три жички към платката. Всичко се оправи и работи чудесно вече 6 месеца. Според мен решението е добро, защото LM317 е с много по-добри параметри - поддържа точност 1%, издържа до 35 волта на входа и дава до 1.5 ампера (с голям радиатор..), а е и в пъти по-евтин.

Ако някой има нужда, мога да пратя и схемата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет при мен се оправи само с почистване и презапоика на краката на стабилизатора, щом при колегата като друсне се оправя най-вероятно няма да се наложи да го пподменя а само да изчисти лошата връзка на цокъа на стабилизатора.

Успех.ScreenHunter_01%20Oct.%2002%2019.12.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет при мен се оправи само с почистване и презапоика на краката на стабилизатора, щом при колегата като друсне се оправя най-вероятно няма да се наложи да го пподменя а само да изчисти лошата връзка на цокъа на стабилизатора.

Успех.ScreenHunter_01%20Oct.%2002%2019.12.jpg

Извинявай колега, обаче къде се намира този стабилизатор и изисква ли някакви специални умения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стабилизатора се вижда на снимката, сочи го стрелката.

Намира се на гърба на платката на таблото, зад уреда за ниво на бензина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само в стабилизатора може да е проблема при мене си се оказа датчика в резервоара, проверих го но не можах да го оправя тъй като неможах да го извадя от резервоара, ако някой знае как се вади ще съм му благодарен да сподели, иначе проблема му ще се реши елементарно с почистване на пистите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм.... аз имах същия проблем със старата кола (компетишъна)... стрелката на температурата на двигателя и на бензина работеха само, ако са в настроение... проблема е че с времето спойките по таблото се "развалят"... решението е просто, отиваш при някой ел техник... аз ходих в едно малко сервизче, което е пресечка на бул. тодор александров (в софия) някъде из форума я има темата с точния адрес на сервиза, ремонта беше 10 лв, а в официалния сервиз на ауди искаха да ми сменят датчика в резервоара за ЦИФРА ПАРИ... добре, че им отказах :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги.

Скоро се регистрирах и аз ,но от доста време карам В4 2,0 с АВК мотор 85кв, 92г и аз като много от вас до преди няколко дни имах проблем с проклетия бензиномер.В продьлжение на 1г.

в нито един от автосервизите в Пловдив не откриха причината за/замръзналата/ в крайно ляво положение стелка на бензиномера и налични около 40л бензин в резервоара,което ме вбеси и накара наи-накрая да се заема сам.Случайно преди 10дни забелязах,че паркирайки предницата на един по-висок бордюр бензиномера изведнаж проработи,но веднага след като тръгнах п0-късно отново стелката се заби в ляво.Това ме наведе на мисълта ,че вероятно някъде в ел.инсталацията на резервоара липсва добър контакт.Отворих резервоара,извадих бензиновата помпа и нивомера разположен зад нея и ООООООО небеса /ПРИЧИНАТА/ за едногодишните ми мъки беше скъсаната малка медна жица свързваща потенциометъра на нивомера

с ел.инсталация в резервоара.Запоих нова жица и всичко проработи.Движейки се нагоре и надолу поплавъка с лостовия механизъм явно доста често къса тази тънка медна жица на потенциометъра,защото след като споделих с петима приятели точно тези неща,при четерима от тях се оказа същия проблем .

Дана да съм бил на някой полезен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата Pif ще кажа,че поплавъка с бензиномера се вади много лесно.След като издърпаш внимателно бензиновата помпа нагоре,бръкни с ръка в резервоара и намери пластмасовата конзола с поплавъка,тя се намира от към страната на задната броня и от същата страна с пръсти ще напипаш един един бутон,натисни го и свнимателно поклащане на ляво и дясно дърпай смело нагоре.Сигурен съм ,че и твоя проблем ще е като моя.Зада ти отчита още по-точно разглоби го и споялник презапои наново калаената пъпка на стелката на потенциопетъра защото от дългата експлоатация тя се е износила и препокрива повече писти от необходимото, а това дава големи грешки.

Ако случайно някой от вас/за всички от Пловдив/ търси да замени резмекналото се кото туткал голямо гумено оплатнение на гърловинота на резервоара точно над бензиновата помпа ще кажа ,че го има единствено в SNT Centrum на бул. България 37 точно до очна клиника Луксор.Цената пу е 16,50 лв.,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата Pif ще кажа,че поплавъка с бензиномера се вади много лесно.След като издърпаш внимателно бензиновата помпа нагоре,бръкни с ръка в резервоара и намери пластмасовата конзола с поплавъка,тя се намира от към страната на задната броня и от същата страна с пръсти ще напипаш един един бутон,натисни го и свнимателно поклащане на ляво и дясно дърпай смело нагоре.Сигурен съм ,че и твоя проблем ще е като моя.Зада ти отчита още по-точно разглоби го и споялник презапои наново калаената пъпка на стелката на потенциопетъра защото от дългата експлоатация тя се е износила и препокрива повече писти от необходимото, а това дава големи грешки.

Ако случайно някой от вас/за всички от Пловдив/ търси да замени резмекналото се кото туткал голямо гумено оплатнение на гърловинота на резервоара точно над бензиновата помпа ще кажа ,че го има единствено в SNT Centrum на бул. България 37 точно до очна клиника Луксор.Цената пу е 16,50 лв.,

Здравейте,

Интересува ме дали по описания по - горе начин ще стигна до поплавъка и съответните му карантии на моята машине - В4 АВАНТ. Ако има нещо по специфично, моля да ме посъветвате!

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегата Petkoff inc.

Резервоара наВ4 авант е същия като на седана и пополавъка се вади по същия начин.Ако не бързаш тия дни ще отварям още едно В4 и,ако се окаже същия проблем в което не се съмнявам съм решил да снимам всичко в детайли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://spynet.lv/~sp_home/manual.html

От този адрес си изтеглете необходимите ви ръководства за експлоатация и ремонт на вашите красавици/ОООО/. В ръководството на В4 АВАНТ в графата / топливньІй бак и топливньІй насос/ отворете подточка/датчик уровня топлива/ и ще видите 7 поредни снимки с обстойно описание на достъпа до проклетия безиномер.На снимка№7 е показан и самия той.Със стрелка и цифра 2 епоказан бутона който като натисните с дърпане нагоре излиза извън резервоара,а с цифра 1 епоказана и самата медна жичка която ми трови цяла 1 година живота.

Дано с моето ходене по мъките съм Ви спестил унижението и пропиляните време и пари по /ВЕЛИКИТЕ/ ни автосервизи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се сблъсках с този проблем, само че при мен беше уреда за температурата (Температурния уред на таблото и този за горивото са абсолютно идентични!!! ). Прочетох тук там из форума и видях няколко варианта за решаване на проблема, оказа се най често срещания СПОЙКИТЕ по платката на таблото. При мой приятел с Б4 също но малко по сложна спойка (Сложна затова че нямах под ръка достатъчно мощен поялник - проблема беше на самия уред спойката на реотанчето му към пина дето се свързва към таблото (то там е заварка но спойка върши работа ))

Та това е моя съвет започни от спойките на таблото прегледай самия уред (имаше линк в една от темите тук където руснаците доста добре и нагледно са обяснили как става), та накрая се насочи към датчика в резервоара!!! Хайде късмет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегата Petkoff inc.

Резервоара наВ4 авант е същия като на седана и пополавъка се вади по същия начин.Ако не бързаш тия дни ще отварям още едно В4 и,ако се окаже същия проблем в което не се съмнявам съм решил да снимам всичко в детайли.

Това е много добре, колега Delito. Ще съм ти много благодарен ако публикуваш снимките. Предполагам ще ги постнеш в тази тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет при мен се оправи само с почистване и презапоика на краката на стабилизатора, щом при колегата като друсне се оправя най-вероятно няма да се наложи да го пподменя а само да изчисти лошата връзка на цокъа на стабилизатора.

Успех.ScreenHunter_01%20Oct.%2002%2019.12.jpg

Благодаря колега, и при мен беше за почистване въпросната частица и се оправи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една от възможните причини да не отчита бензиномера-тази която се оказа при мен.post-20130-1224881576_thumb.jpgЕто една от възможните причини да не отчита бензиномера-тази която се оказа при мен.

post-20130-1224881576_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://spynet.lv/~sp_home/manual.html

От този адрес си изтеглете необходимите ви ръководства за експлоатация и ремонт на вашите красавици/ОООО/. В ръководството на В4 АВАНТ в графата / топливньІй бак и топливньІй насос/ отворете подточка/датчик уровня топлива/ и ще видите 7 поредни снимки с обстойно описание на достъпа до проклетия безиномер.На снимка№7 е показан и самия той.Със стрелка и цифра 2 епоказан бутона който като натисните с дърпане нагоре излиза извън резервоара,а с цифра 1 епоказана и самата медна жичка която ми трови цяла 1 година живота.

Дано с моето ходене по мъките съм Ви спестил унижението и пропиляните време и пари по /ВЕЛИКИТЕ/ ни автосервизи.

Колега нещо не мога да го разархивирам, свалям го и после ми казва че документа е унищожен или го няма как така?Ако знаеш каква може да е причината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз днеска я свърших тази полезна работа,и сега всичко взе да си отчита нормално от около 2 години насам.Ако има колеги които го имат същият проблем с отчитането и ще го решават много е важно да се сложи пак такъв проводник който може да издържа на извиване.Аз подмених старият проводник с нов като взех от един стар говорител проводничето което влиза в мембраната(мисля,че ги наричаха мустаци),понеже то е направено от много тънки жила които съответно издържат повече на вибраций и огъване.Първо бях тръгнал да слагам най обикновен многожилен проводник нали горе долу със същият диаметър който беше скъсания но се осетих,че няма да изкара дълго понеже не е можеше да се огъва толкова лесно колкото стария и работата просто щеше да е загуба на време защото много скоро най вероятно щяха да се пречупят жилата от самото движение на поплавъка в резервоара.Много исках да приложа и снимки но нямаше никой луд да слезе сутринта да снима в студа в 07,30ч.(по новото време) :hilezh: Самото изваждане на поплавъка със стойката му става много лесно като е най добре да се бръкне в самия резервоар с лявата ръка и тогава да се натисне палеца на стойката на поплавъка който се намира от задната страна (на цялата стойката която е за помпата и поплавъка) по посока на движението,и внимателно с поклащане да се издърпва на горе (като палеца който сте натиснали се държи постояно докато не излезе от леглото си цялата стойка-на поплавъка). :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
хм.... аз имах същия проблем със старата кола (компетишъна)... стрелката на температурата на двигателя и на бензина работеха само, ако са в настроение... проблема е че с времето спойките по таблото се "развалят"... решението е просто, отиваш при някой ел техник... аз ходих в едно малко сервизче, което е пресечка на бул. тодор александров (в софия) някъде из форума я има темата с точния адрес на сервиза, ремонта беше 10 лв, а в официалния сервиз на ауди искаха да ми сменят датчика в резервоара за ЦИФРА ПАРИ... добре, че им отказах <_<

Въпросният сервиз се намира на ъгълът на бул.Тодор Александров и ул.Одрин оправиха ми бензиномера и температурата за 30 лв ето и телефон

0888/145 022

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото и да е странно аз имам 2 бокса в багажника по 400 вата и веднъж като усилих музиката стрелката започна да се мести наляво-надясно побърка се и остана в положение3/4 и така вкл изкл контакт ама нема оправяне и след 3-4 дни само се нормализира не знам от какво беше но знам че резервоарът ми беше празен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90% от случаите проблемът е в двете винтчета под стрелката на картинката.

Трябва да се развият леко и да се пръсне с контактен спрей по резбите и след това да се стегнат ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕДАНА ОТ ВЪЗМОЖНИТЕ ПРИЧИНИ БЕНЗИНОМЕРА ДА НЕ ОТЧИТА .Обещаните от мен снимки!!!!

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619206434755000.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619206473036250.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619206512880000.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619206559598750.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619206599442500.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619206640067500.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619206702255000.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619207110536250.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619207288036250.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619207452411250.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619207701473750.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619207975536250.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619208076161250.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619208246630000.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619208288661250.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619208331005000.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619208381161250.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619208426942500.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619208503348750.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619208535848750.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619208566473750.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619208599286250.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619208682567500.jpg

http://bgphoto.net/photos/34502/o633619208815380000.jpg

Редактирано от Delito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...