stef_nikolaev Публикувано 5 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2008 (Редактирано) Колеги днес един купувач ми гледа колата и не му харесаха следните неща:1. Температурата на антифриза при работещ двигател и спряла кола стига замалко 95 градуса, после пак пада на 90. Иначе при всички останали случаи си е 90 градуса. Нормално ли е ? Видях че е писано по темата за температурите доста, но не намерих отговор точно за такъв проблем.2. Съединителя ми е сменян (LUK), но купувача каза, че не бил сменян, защото педала имал много голям ход и потъвал много. Като са ми сменяли съединителя предполагам са ми сменили диска, трябва ли още нещо да сменям, щом потъва толкова педала ?Мерси предварително на специалистите Редактирано 5 Октомври 2008 от stef_nikolaev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 5 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2008 (Редактирано) И моя си потъва много, а не е сменян А за температурата и аз мислех, че е проблем. Единствено в големи жеги или на място в жега ми се е случвало да стигне 95 някъде, но при жега + висока скорост (около 200 за 20 мин) си държеше стабилно 90 и мисля, че точно така трябва да се държи. Редактирано 5 Октомври 2008 от Archetype Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 5 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2008 За температурата мога да ти кажа, че трябва да варира между 90-95 градуса ... това е идеалната температура.При мен е много ниска и ще се сменя термостата тия дни колкото за съединителя немога да кажа нищо освен това, че на всички а4-ки съм забелязал, че педала винаги потъва много (до край) и отделя чак накрая ...но това се регулира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 5 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2008 Да ти кажа до колкото съм чел не се регулира, ама и аз си мислех че ще ми е проблем но за 100км градско се свикна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_nikolaev Публикувано 5 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2008 За bgkolev - колата е А3, не А4, значи все пак не е добре да потъва педала на съединителя до край, ако не се настройва какво трябва да сменя ?А за температурата: точно това се опитвам да разбера, дали да качва замалко 95 при кола на място е нормално, някои хора казват, че не бива да качва над 90 градуса при никакви положения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 Мойта при никакви положения не качва над 90 градуса а доста съм я напъвал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_nikolaev Публикувано 6 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 (Редактирано) При "напъване" не качва над 90град., говоря на място като седя с работещ двигател - качва замалко почти 95 и пада на 90.За съединителя - кога отлепя по-късно - когато е сменян диска, или когато е износен ? Аз мисля че при износен диск отделя по-рано ?Другото което е, оборотите на празен ход нормално ли е да са около 850, според клиента били много ниски ? Редактирано 6 Октомври 2008 от stef_nikolaev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 (Редактирано) Явно не съм прочел правилно... Мислех че за спряла кола и спрял мотор... Все пка е нормално, след като въздушната струя която обдухва радиатора е по-слаба да има малко покачване в температурата. Редактирано 6 Октомври 2008 от sweep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_nikolaev Публикувано 6 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 (Редактирано) Между другото колата е А3 Някои хора са убедени, че трябва при НИКАКВИ положения да не вдига над 90, ако вдигне - може да е заминала помпа, гарнитура - демек скъпи ремонти и хората се назландисват. Според мен ако помпата не е нещо в ред при високи скорости също ще се мъчи и ще вдига. Гарнитура може ли да е ? Или да взема да пробвам с термостат от някой приятел дали ще се оправи?А хората с бензинови А3-ки: кажете дали като спрете с работещ двигател ви се вдига замалко температурата. Редактирано 6 Октомври 2008 от stef_nikolaev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 Всичко ти е тип-топ.Клиента ти е капризен, явно търси повод да отбие от цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 (Редактирано) ....... колкото за съединителя немога да кажа нищо освен това, че на всички а4-ки съм забелязал, че педала винаги потъва много (до край) и отделя чак накрая ...но това се регулира Това го чувам за първи път Нещо не е в ред тогава.При "напъване" не качва над 90град., говоря на място като седя с работещ двигател - качва замалко почти 95 и пада на 90.За съединителя - кога отлепя по-късно - когато е сменян диска, или когато е износен ? Аз мисля че при износен диск отделя по-рано ?Другото което е, оборотите на празен ход нормално ли е да са около 850, според клиента били много ниски ?При мен все си е на 90. Ммного бързо ги достига и не съм забелязал да ги превишава. Все пак предполагам че не е такъв проблем, след като реално си ги подържа 90-те градуса. За съединителя е точно така. Сам се регулира и когато е пред свършване отделя много виско. Моят го смених и и сега отделя малко над средата. Преди смяната беше почти в края на хода на педала. А според поне 10-те теми за съединител тук навсякъде пишат колегите че преди и след смяна винаги отделя високо на А4-ките.... ама явно истината е някъде там Успехпп сори сега видях че си с а3 дебиш Редактирано 6 Октомври 2008 от hellix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 За съединителя е точно така. Сам се регулира и когато е пред свършване отделя много виско. Моят го смених и и сега отделя малко над средата. Преди смяната беше почти в края на хода на педала. А според поне 10-те теми за съединител тук навсякъде пишат колегите че преди и след смяна винаги отделя високо на А4-ките.... ама явно истината е някъде там УспехИ аз това се чудя кое е нормално и кое не е - къде трябва да отделя?Само затова още не съм го сменил, май ще карам докато сдаде багажа и после всичко накуп ще сменя - дискове, лагер и маховик (последното само ако трябва) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_nikolaev Публикувано 6 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 Мерси за отговорите !Относно това дали ти е за смяна съединителя didoya - моя преди да го сменя като зацепвах / потеглях и се чуваше леко стържене, след смяната се оправи, затова и съм сигурен че са ми го сменили майсторите. А клиента си държи на това че не бил сменян.Плюс това той не спомена като проблем високото отделяне, а това че хода на педала бил голям.Айде за оборотите няма да ви разпитвам, предполагам 850-900 на празен ход е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 Айде за оборотите няма да ви разпитвам, предполагам 850-900 на празен ход е ок.Перфектни са, клиента се опитва да ти играе номерца за да ти свали от цената, колата ти е 6, не се поддавай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване