Jump to content

A4 Не ще да варви ?


Svetosalav

Recommended Posts

Няма турбо 1.8 125 коняА и още нещо да попитам.Когато карама на дълаг път ми показва температура 60 и не мърда когато почна градско тогава почва да се дига и стиига до 90.Нормално ли е да седи на 60 градуса. ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма турбо 1.8 125 коняА и още нещо да попитам.Когато карама на дълаг път ми показва температура 60 и не мърда когато почна градско тогава почва да се дига и стиига до 90.Нормално ли е да седи на 60 градуса. ??

Ако температурите са верни (т.е. нямаш проблем с уредите) - не би трябвало да е така.

Отиди да я погледнат с Vag-Com - каквито и грешки да има ще се видят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола по инерция с предно предаване в завой с лед по-трудно ще поднесе отколкото ако си на скорост!

Трудно ще поднесе ама още по трудно ще се вкара после в пътя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го разбра без да знаеш модела на колата?

Явно и цветът има значение :flipoff:

Наистина ли вярваш в това, което си написал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма турбо 1.8 125 коняА и още нещо да попитам.Когато карама на дълаг път ми показва температура 60 и не мърда когато почна градско тогава почва да се дига и стиига до 90.Нормално ли е да седи на 60 градуса. ??

Термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Контрол на кое колега? на мен крака ми винаги е на спирачката, двигателя ми не гасне, така че за нищо не се притеснявам и при спускане и аз почти винаги карам на неутрална предавка.

предишните ми коли съм ги карал и на свободна, ама дизела никога

просто не усещам нужда от това

400км на скорост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предишните ми коли съм ги карал и на свободна, ама дизела никога

просто не усещам нужда от това

400км на скорост

Дизела е друга бира :birthday:. На извънградско все едно си с автоматик :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днес ми саздаде същият проблем.Възможно ли е катализатора да е запушен, защото като слязох миришеше на изгоряло около гарнето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А АКО НЕДАЙ СИ БОЖЕ ВИ ОТКАЖАТ СПИРАЧКИТЕ, К`ВО ПРАИМ ТОГАВА... А

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

имах подобно преживяване с моя вуйчо. Той кара Сеат Кордоба 1.9тди. Колата не можеше да вдигне над 120 и много здраво пушеше, абе много гадно. Оказа се дебитомера, почистиха го и всичко стана ок... е после си купи нов, защото съвсем спря да работи. Та мисълта ми е, ако имаш дебитомер нека ти го погледнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А АКО НЕДАЙ СИ БОЖЕ ВИ ОТКАЖАТ СПИРАЧКИТЕ, К`ВО ПРАИМ ТОГАВА... А

Не ти схващам идеята. Ми ако ти се счупи полуоска или каре К'ВО ПРАиМ ТОГАВА...А?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Няма турбо 1.8 125 коняА и още нещо да попитам.Когато карама на дълаг път ми показва температура 60 и не мърда когато почна градско тогава почва да се дига и стиига до 90.Нормално ли е да седи на 60 градуса. ??

Колега кажи дали е термостата, че да се засилвам да го сменям. Понеже от както се застуди карах градско и не ми направи впечетление, но миналата седмица карах и аз забелязах същото. Различно е, че като почна да я напъвам дига температура, но влезна ли си на пета без да я юркам и температурата пада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...