Vorsprung durch technik Публикувано 11 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2008 (Редактирано) 80-те са ми голямата страст на Ауди и не мога да се отреча от тях.Карах 2 Б2-ки по 90 коня и съм фен до гроб.В момента карам Б3 пак 90 коня и отново съм доволен до безобразие.На пролет ще взимам кола и дилемата ми е голяма.Читава Б2-ка надминава парите на Б4 от послдените години.Яйцето не става за газ с тоя багажник,но иначе е супер кола.Спрях се на Б4 и най-конкретно тази с АБТ мотора.Имали сме и знам,че е много здрава и надеждна кола.На екстри не държим.Требва да е широка,здрава,да върви нормално,да може да понесе ГАЗ и да не дава много ядове.Според вас удачен ли ми е избора за такава машина и заслужава ли си?Ще си останем ли доволен,както до момента?От АУДИ никакъв друг модел не ми се кара освен тези и А8,но светинята все още не ми е в категорията.Да вземем да се ориентирам към друга марка Карам предимно градско и 5-6 пъти в годината на дълго Редактирано 11 Ноември 2008 от Vorsprung durch technik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 11 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2008 (Редактирано) NG е твоя мАтор на В4Само си спомни как ревеше в сервиза на машината докато го форсираха Редактирано 11 Ноември 2008 от Brum_Brum Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 11 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2008 Благодарим много,но 5-ка ако ше е мой ще е в Б2.Требва ми ежедневка не бегачка с цистерна на теглича Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi80fanforever Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 ние имахме Б3 нямахме никакви ядове така че пак да си вземеш няма да сбъркаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INFERNO Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 АБК мотор карам,много съм доволен,и от към вървене за свойте 115 коня,и от към разход.Имал съм Б3,бях доволен,но сега съм повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 (Редактирано) Ситуация:Кола пред теб, ляв мигач, по - ниска предавка, педала до полуоската и .............. ооооооооооо чудо, тааа кола що не ще да върви ве мамицата и Моят съвет е, да вземеш на фрийстайлърО изчадието Редактирано 12 Ноември 2008 от Караконджул Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 Това е колата за теб... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
АЗИС Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 Баси дилемата. Отпадък>селски нужник>кенеф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INFERNO Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 За АБК-то ли е коментара с невъзможното изпреварване,интересно не съм имал такива проблеми,е верно не го пъна с коли по 150 коня,ма има една приказка - всяка жаба да си знае гьола.Ама мога да ти споделя за 1 познат с великото през зимата "квадро" 2.0 16V,незнам 135 коня ли е,колко е - дето и с 90 коня мотор го взимат на абордаж,а гори съъвсем мааалко пойче от АБК,за 1.6 мотор на тва тежко купе - не ми говори (още повече като споменаваш невъзможни изпреварвания),имал съм такъв ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 (Редактирано) Колега, предишното ми мнение беше точно по въпроса на колегата пуснал темата Имам АВК и знам, че върви не само една идея повече от АВТ, а е и с квадро За NG няма да отварям приказка, понеже на Vorsprung не му е в изискванията Редактирано 12 Ноември 2008 от Караконджул Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INFERNO Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 Ами значи грешката е моя,не съм дочел явно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 (Редактирано) Здраве да е С чаша бира в ръка и с троянска сливова в мисълта... НАЗДРАВЕ Редактирано 12 Ноември 2008 от Караконджул Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 Я пак за 16V,може да е куц мотора,ама чак пък с 90 коня да го разцепат....нещо си се объркал или заблудил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INFERNO Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 Плевен е нареки,отскочи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 12 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 E аз АБТ-то като вървеж го определям,колкото на б3-та ми и ми е достатъчно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 За това си взех АДА 1,6 !!! Защото никой не намесва тоя мотор в спорове!!!Караш градско на 5та с 30км/ч. за 9л. бензин,евтини застраховки и данъци.А извън града пак си е АУДИ...............СЪРЦЕ да имаш да натискаш левия педал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Finish First Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Колега, Б3 ли ще е Б4 ли, няма да сбъркаш.. И една по - малка газова в багажника на Б3-ката не е проблем.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Колега както казва колегата Красимир няма да сбъркаш... мене лично ми е страст б2, но не съм чувал някои да ми се оплаче от б3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Моят съвет е, да вземеш на фрийстайлърО изчадието Айде стига глупости, човека не е случаен , АДА не си е работа. АБТ минимум. Верно, деветдесет коня, ама въртящ момент колко на АБК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Караш градско на 5та с 30км/ч. за 9л. бензинБе не знам, моята 13 градско на газ ги нема за нищо...Извън пада под 8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 карал си мойта колазнаеш в какво състояние може да бъде 15-годишна кола с малко старание, същото важи и за Б3, а за легендата нема да се обаждам.Всичко е в зависимост от човека, що се отнася до мен колкото повече - толкова повече..., май не ти се поддържа по-мощен мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 13 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 не искам сложнотий като дебитомери и т.н.Карбуратор или максимум моноинжекция.Сега б3-то го карам като пенсионер.Само на бензин е и го свалям под 10 разход.Тия дни ще изкопам отнекъде АБТ да покарам.Обаче като знам нащо,че си дърпаше май съм избрал вече следващата кола.Живи здрави на пролет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 17 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 Бе не знам, моята 13 градско на газ ги нема за нищо...Извън пада под 810 л на газ в и 9 ивън града без да броя 1км на бензин докато прехвърли на газ.Повече съм учуден как разхода ми на газ е константа (-І+ 100/200грама) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 17 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 Днеска покарах и Ц4-ка и тотално се ошашках Накрая ще зеем некой кърпел пак за 800-900 леа и че карам докато стане за НАДИН Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване