Jump to content

Quattro


jimi

Recommended Posts

Колеги, от 5-6 месеца карам А4 B5 1,8TQ avant и незнам защо, но нещо все ме човърка че тая кола върви зле. Доста хора казват, че куатрото спъвало, та мисълта ми е реално колко по-тромава става тая кола заради него. Аз въобще не я усещам като 150 коня автомобил. Карам и Мерцедес w211 220cdi и тоя 150 коньов дизеляк, не стига, че е по-тежък и каталожните данни са му като да ускорява със секунда и половина по-бавно от аудито, а аз го усещам като по-добре вървящ. Преди време имах и Нисан Примера ГТ 150 коня - сравнение пък с нея аудито е пълен леш. Иво The Machine също сподели, че мойта нещо му се струва, че неускорява добре, сравнено с колата на Didoya примерно, ама айде, неговата е на предно май само. Обаче днеска един VW Touran TDI замалко да ме насере и тва вече преля чашата. :respekt:

Дайте мнения как ви вървят колите, аз ли си фантазирам нещо кво става, технически уж никви проблеми няма колата, надува set16v потвърди че е ОК, обаче аз пак не съм изкефен - чувствам я полу жива тая кола нещо :hilezh:

Ако има желаниe някой с кола като мойта, за която е сигурен, че е читава да откликне за кръгче с мойта примерно, знам ли...

Мерси за отговорите предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега 100% имаш проблем и аз имах такова каквото описваш и то с 18 цолови джанти варвеши повече от добре машинката, винаги когато ми е трябвало мощ съм я получавал пример за това ми беше карам със 120 - 130 на 5 та скорост и като натисна педала до края ускоряваше доста бързо до 180 изпреварвах светкавично с нея, даже и на газ. Единствения път когато нямах мощ бещше когато ми се запуши катализатора нито ускоряваше нито имаше висока максимална скорост. Quattroto ваобще не спъва а помага и то доста и то при ускорение от 0-100 стига да пусниш съединителя в максималния въртящ момент колата се истрелва като коршум. Приятел с Хонда Акорд 150 коня го правих барлив навсянаде.

Поздрави и дано да ти се реши проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... та мисълта ми е реално колко по-тромава става тая кола заради него.

В какви мерни единици очакваш да ти се отговори?

Да, куатрото затормозява колата, вдига разхода с близо литър, а теглото с около 100кг.

Субективно има много по-лош старт, като разликата при 1.8Т двигателя е най-малко изразена. Да видиш при 2.0 и 2.3 каква е мъка. Има смисъл само за мощен двигател и евентуално при сняг/кал ( но при А4 не знам дали и какви блокажи има).

При нормално каране всички съвременни дизели с близка кубатура и коне ще те отнасят. Предимството на 1.8Т е във възможността да вдига бързо високи обороти, както и огромния работен диапазон (2000-7000оборота).

Ако наистина ти е изправна колата (дебитомер, ламбда, филтри, дюзи, бензинова помпа, свещи, бобини, клапани, турбина, без течове по турбо пътищата и т.н.) прост и сложи чип и колата ще ти хареса (поне за около месец :respekt:).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Субективно има много по-лош старт, като разликата при 1.8Т двигателя е най-малко изразена."

Колета не съм мн сигурен, че има чак пък мн по-лош старт, дърпал съм се на Калояново с 1,8Т комби и старта му го взех без да се замисли.

"прост и сложи чип и колата ще ти хареса (поне за около месец :respekt:)."Тука си прав вече точно за месец ще му се радва а после е мн вероятно да го проклина дълго време. Стара кола и чип е все едно болен от рак на белите дробове да пропуши пури. Чипа ще ускори процеса на изхабяване и прецакване на двигателя.

Поправете ме ако греша

Редактирано от T.BOSS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко е зле коша на който ще се слага чипа:flipoff:. Колкото до Q-то.....загубите по него ги дават около 15 %....за сравнение при задно предаване са около 10%, а при предно 6-7%....смятайте си конете на колелата сами:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чипа ще ускори процеса на изхабяване и прецакване на двигателя.

Поправете ме ако греша

Грешиш. По темата има изписано много. Ако имаш конкретни аргументи - изложи ги.

В предния си пост си имах предвид, че след 1 месец пак няма да достигат едни 30-50к.с. мощност.

А под "старт" разбирам нормално всекиденво каране, а не тръгване от 4000 оборота. Тогава куатрото ще има някакво предимство, но за кратко - заради жалкия си 228мм съединител.

Едва ли някой си купува/кара стандартно А4 1.8Т за да прави стартове на пистата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешиш. По темата има изписано много. Ако имаш конкретни аргументи - изложи ги.

Точно из форума съм изчел доста оплаквания от тези чипове. Но може и дае заради некви мемнтета знам ли.

Но това все пак си е напомпване на колата допълнително извън сток версията и е нормално по-бързо да се скапе, чисто логически погледнато.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегата с мерните единици - ами колега не съм си задал въпроса така, че да очаквам някви конкретни цифри. По-скоро търся някакъв ориентир за това дали колата толкова си може или имам някакъв технически проблем. Пък бил този ориентир дори тест с друга такава или клипчета ако щете :flipoff:

Чип не ми се ще за момента да слагам, или поне не дотогава докато не съм сигурен, че колата е напълно изправна. Но и тогава незнам дали ще се реша, предчувстам много ядове ако го направя, незнам защо.

Иначе ако е вярно това, че загубите на куатрото са само с 8-9% повече от предното предаване, ме вкарва в размисли нещо че не е в ред колата. А и нямам идея от къде да почна с разследването

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегата с мерните единици - ами колега не съм си задал въпроса така, че да очаквам някви конкретни цифри. По-скоро търся някакъв ориентир за това дали колата толкова си може или имам някакъв технически проблем. Пък бил този ориентир дори тест с друга такава или клипчета ако щете :bia:

Чип не ми се ще за момента да слагам, или поне не дотогава докато не съм сигурен, че колата е напълно изправна. Но и тогава незнам дали ще се реша, предчувстам много ядове ако го направя, незнам защо.

Иначе ако е вярно това, че загубите на куатрото са само с 8-9% повече от предното предаване, ме вкарва в размисли нещо че не е в ред колата. А и нямам идея от къде да почна с разследването

ела до Варна да ти пусна моята за кръгче.......,освен един носач отзад ,един откачен подкалник(вече мязащ на трикратно ползвана превръзка :bia: ),два мандахерцащи се крайща на броните.......и двигател,купе и ходова част на 12 годинки няма други забележки...............Ще хукнеш моментално по сервизи с твойта после :flipoff:

иначе каруцата е същата,но седан..............,дърт при това.

Идеята е,че или очакваш прекалено много от возилото,или.......тука вариантите бол.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ела до Варна да ти пусна моята за кръгче.......,освен един носач отзад ,един откачен подкалник(вече мязащ на трикратно ползвана превръзка :bia: ),два мандахерцащи се крайща на броните.......и двигател,купе и ходова част на 12 годинки няма други забележки...............Ще хукнеш моментално по сервизи с твойта после :flipoff:

иначе каруцата е същата,но седан..............,дърт при това.

Идеята е,че или очакваш прекалено много от возилото,или.......тука вариантите бол.

Колеги тия оферти ги пускай лятото бре :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега...гледам си направил сравнение с други две коли...едната със задно и дизел при това и другата с предно...за тва ти дадох и конкретни цифри. Всичко останало са субективни усещания или както са ти казали по-горе...всяко чудо за 3 дни. И чип да и сложиш след време пак ще ти се струва, че не върви....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сравнено с колата на Didoya примерно, ама айде, неговата е на предно май само.

"Неговата" е с изпосменени части по електрониката на мотора и с чисто нова ориджинал запалителна система за 2-3к лева........ако ти върви що годе колата - карай и не се занимавай:hilezh: Скъп и безмислен филм е да се занимаваш да я съживяваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тия оферти ги пускай лятото бре :flehan:

:bia: лятото я камилата я камиларя то!!

Сериозно защо не я заведеш някъде на диагностика?То не че има ефект обикновено,че диагностици бол,ама кадърни интерпретатори на резултатите кът,ама все пак пробвай,може и да изскочи някой фал и да рипне после кат ракета :hilezh: ,знае ли човек я......,там поне си имате Жоро,Мишо,Сумиста и сие юнаци ЕлТиДи :hilezh: ,а ние тука в нещастното село Варна кво да кажим....... :box: ,оправяме се самички :flipoff:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има желаниe някой с кола като мойта, за която е сигурен, че е читава да откликне за кръгче с мойта примерно, знам ли...

Мерси за отговорите предварително

Колега, аз съм навит да направиш кръгче с моята ,но съм седан и предно,па и чип. НО, ако пък твойта върви повече може и да замине за НАДИН :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм навит да направиш кръгче с моята ,но съм седан и предно,па и чип. НО, ако пък твойта върви повече може и да замине за НАДИН -_-

колега ти ли си момчето с червеното ауди дето едва вдига 90???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ти ли си момчето с червеното ауди дето едва вдига 90???

Аз,Калине,аз! Абе, я да те видя аз събота или неделя да си сменим колите за по кръгче а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз,Калине,аз! Абе, я да те видя аз събота или неделя да си сменим колите за по кръгче а?

знам, че си ти бе Емо...базикам се...неделя искаш ли да се засечем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какви мерни единици очакваш да ти се отговори?

Да, куатрото затормозява колата, вдига разхода с близо литър, а теглото с около 100кг.

Субективно има много по-лош старт, като разликата при 1.8Т двигателя е най-малко изразена. Да видиш при 2.0 и 2.3 каква е мъка. Има смисъл само за мощен двигател и евентуално при сняг/кал ( но при А4 не знам дали и какви блокажи има).

При нормално каране всички съвременни дизели с близка кубатура и коне ще те отнасят.

Мухахахахах тая глупост повече не я повтаряй молим ти се, мъката по заводски данни е 5 стотни, ускорение 0-100 в полза на предното, но пък субективното усещане в куатрото е, че направо ти изтръгва гръбнака, ако я изковеш от место. Мъка страшна верно. <_< За предимства нема споделям, те не депресирам излишно. Недей да почваш да ми обясняваш и на мен разни глупости, защото 4 години съм карал на предно 2.3 и после си купих пак 2.3 куатро, и видех колко съм бил заблуден, от разни форумни спецове като теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм навит да направиш кръгче с моята ,но съм седан и предно,па и чип. НО, ако пък твойта върви повече може и да замине за НАДИН :P

Мойта със сигурност няма да върви повече, ама некак си още не ми се прежалва да я изтрелвам за Надин :hilezh:

То ако е за там ще почвам да обмислям идеята да се занимавам с птицевъдство, та поне кокошарника да си стане баш кокоша къща ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, карам същата кола, и уж всичко и е наред. Какво да ти кажа, оня ден една 5-та серия 320 и се видяха малко 7000 оборота. Но лично на мен ми се струва не както 150 коня. По нагоре друг колега беше писал нещо за катализатора, и може и да има нещо вярно. Един приятел със 320 Е36 се прероди след като го махна. Така че махай катализатора, слагай спортен филтър, сипвай нещо със 100 октана и няма начин да няма разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мухахахахах тая глупост повече не я повтаряй молим ти се, мъката по заводски данни е 5 стотни, ускорение 0-100 в полза на предното, но пък субективното усещане в куатрото е, че направо ти изтръгва гръбнака, ако я изковеш от место. Мъка страшна верно. :bia: За предимства нема споделям, те не депресирам излишно. Недей да почваш да ми обясняваш и на мен разни глупости, защото 4 години съм карал на предно 2.3 и после си купих пак 2.3 куатро, и видех колко съм бил заблуден, от разни форумни спецове като теб.

От поста ти не разбрах две неща: дали твърдиш, че куатрото на 2.3 върви повече от 2.3 с предно? Вярно ти "изтръгва гръбнака като я изковеш", а в останалите случаи?

и как да разбирам определението "форумен спец" - като похвала някаква ли ?

Ако наистина мислиш, че съм написал "разни глупости", моля - цитирай ме, ако искаш пиши ми на ЛС.

ПП Не можеш да ме депресираш с предимствата на куатрото - имал съм 4 такива коли и в момента карам такава .... а им знам и недостатъците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм и двата вида ауди с 1.8т , в това без куатро е малко по свободна колата - се едно от мойта кола е слязъл един човек , нищо повече. Но пък върти гуми и цялостно се усеща като много по нисък клас кола при даване на зверската газ, куатрото го усещам се едно карам А8 сравнено с без куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених Б4 6А двигател предно предаване с Б4 АСЕ куатро.Субективно,предната я чувствах по-пъргава.Не че съжалявам,куатрото ми дава незаменимо усещане за стабилност,особено при завои.За зимно време не мога да кажа,винаги съм си държал колите в гаража. :flipoff:

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта със сигурност няма да върви повече, ама некак си още не ми се прежалва да я изтрелвам за Надин :)

То ако е за там ще почвам да обмислям идеята да се занимавам с птицевъдство, та поне кокошарника да си стане баш кокоша къща :)

Не си ме разбрал правилно. Аз мойта бих я засил, ако не върви :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...