sokola Публикувано 3 Август 2009 Доклад Share Публикувано 3 Август 2009 (Редактирано) А пробва ли в S режим?Преди време с тебе си говорихме по подобни въпроси, когато се дърпаше с едно А4 чипосано. Редактирано 3 Август 2009 от sokola Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 3 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2009 А пробва ли в S режим?Преди време с тебе си говорихме по подобни въпроси, когато се дърпаше с едно А4 чипосано.естествено, че бях в "S" режим. Ти ли беше с мен, когато се дръпнахме три пъти с чипнатото 1.8Т (B5), че не помня кой беше Само да спомена на Stoil, че максималната си скорост в "S" режим съм я постигнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokola Публикувано 3 Август 2009 Доклад Share Публикувано 3 Август 2009 (Редактирано) Ти ли беше с мен, когато се дръпнахме три пъти с чипнатото 1.8Т (B5), че не помня кой беше Да, аз и ти в твойта, Тони и пича (не си спомням ника) в А4-ката. Тогава колата си вървеше на пушка. А дори не беше сменил и малсото на скоростите.Това го направи по-късно и тогава каза, че колата вече лети, а сега какво стана? Редактирано 3 Август 2009 от sokola Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 3 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2009 (Редактирано) нищо не е станало, просто ускорението не се чувства и оставаш с впечатлението, че не върви - достатъчно Редактирано 3 Август 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokola Публикувано 3 Август 2009 Доклад Share Публикувано 3 Август 2009 (Редактирано) нищо не е станало, просто ускорението не се чувства и оставаш с впечатлението, че не върви - достатъчно Това си го внушавам и аз. Явно се случва след като човек се накефи на колата и почва да очаква повече от нея, особенно ако я е сменил с по- големи коне. Едва ли би станало обратното, ако я смени с по-малки коне от предишната.А няма и как да се осеща при тази кола, виж ако е Порше ще ти скъса кръста ама комфорта няма да го имаш. Редактирано 3 Август 2009 от sokola Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 3 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2009 Стоиле, честити рожден ден беце много здраве и хубви мигове с А6-цата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 4 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2009 (Редактирано) Тази сутрин минах една бърза диагностика в Порше. Нямаха възможност да ме вземат за днес за пълна такава и след въпроса "Какви са ви оплакванията?" минах по бързата процедура с усмивка на лице от всички. Бая се посмяха като им казах какви са ми болежките Казах им че имам притеснения относно вървежа на колата, но немога да кажа нещо точно. Просто споменах каталожни данни и като им казах, че съм вдигнал само 238-239км/ч , ме окуражиха че следващия път може и повече да вдигна.Замериха ме за грешки и ми казаха, че дори да има нещо сериозно колата щяла да си каже. Специално за DPF-а , на искането ми да го замерят за запушеност, пак се посмяха след като им казах, че не ми е светвала лампа досега.Нямало смисъл да се замерва, защото запълването му било променлива величина и докато е под 50% нямало никакъв проблем , дори за маломощност. Имало три индикации, който излизали на таблото. Три степени. Първата е графично изображение на пушещ катализатор, което значело, че е запушен на 50-55% и трябва да се следва процедурата от книжката (>60км/ч и над 1400об/мин за около 15-20мин). Втората лампа била нещо като пружинка и значела запушване на около 60-70% което вече подлежало на евентуално почистване при тях. За третата лампа не ми се говори, мисля се сещата какво става Общо взето запушването на DPF-а се постигало успешно с множество тръгвания и спирания с пълна газ в града.Демек гонки и спортен стил на каране. Аз нали отскоро имам рейсърски претенции, та затова още неми е светвала лампа.Казаха, че колата няма никакви проблеми и да не се притеснявам. Весела работа, ама си знаех , че ще е така. Редактирано 4 Август 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 4 Август 2009 Доклад Share Публикувано 4 Август 2009 Ти 245 км/ч ли искаш да вдигнеш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 4 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2009 (Редактирано) Днес се гонкахме по магистрала Тракия с един колега от форума за едни тестове. Да ви кажа вдигнах с лекота 241км/ч и щях да отперкам поне 250, но ми излезна една кола. Имаше лек наклон в моя полза.този път хич не ми се видя бавно да набира над 200км/ч. Прсото гледах само пътя и даже ме учуди като погледнах как вече беше на 230+км/ч..Различни условия и трасе и веднага разлика Редактирано 4 Август 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Август 2009 Доклад Share Публикувано 4 Август 2009 Днес се гонкахме по магистрала Тракия с един колега от форума за едни тестове. Да ви кажа вдигнах с лекота 241км/ч и щях да отперкам поне 250, но ми излезна една кола. Имаше лек наклон в моя полза.този път хич не ми се видя бавно да набира над 200км/ч. Прсото гледах само пътя и даже ме учуди като погледнах как вече беше на 230+км/ч..Различни условия и трасе и веднага разликаДа ако не беше тФа тъпо БМВ да задръства, а и то беше 3.0д. После пак викай, че не ти върви колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 4 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2009 Да ако не беше тФа тъпо БМВ да задръства, а и то беше 3.0д. После пак викай, че не ти върви колата БМВ-то лошо го отнесе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 4 Август 2009 Доклад Share Публикувано 4 Август 2009 Ей сега ше се появи Бую с хъпетицата и ше ви сцепи шортите. Ако не намери пак оправдание да не дойде. Влади, кво стана. Дръпна ли те Шпекси-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Август 2009 Доклад Share Публикувано 4 Август 2009 Ей сега ше се появи Бую с хъпетицата и ше ви сцепи шортите. Ако не намери пак оправдание да не дойде. Влади, кво стана. Дръпна ли те Шпекси-то. Споко дишай не съм го дръпнал. Пробвахме от 130-140 нагоре и до 220 еднакво вървим след това започва да ме настига ама немаше къде да видим кой колко вдига. Стартове не сме пробвали, както и дръпки от ниски предавки. Аз бях на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokola Публикувано 4 Август 2009 Доклад Share Публикувано 4 Август 2009 ...... до 220 еднакво вървим след това започва да ме настига ама немаше къде да видим кой колко вдига.Дай пак обяснение, че това "до 220 еднакво вървим след това започва да ме настига" е противоречие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 4 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2009 (Редактирано) Дай пак обяснение, че това "до 220 еднакво вървим след това започва да ме настига" е противоречие.ами веднъж той е първа кола, веднъж аз и си говориме по телефона какво да правиме. Общо взето по баир или на остър завой даваше разлика малко в моя полза, но на една равна права не мръднаха колите една от друга.В общи линии би трябвало да имаме еднаква мощност на колелата.Той е 200 коня на вала и съответно около 175коня (-12%) на колелата, а аз съм 225 коня и около 170 коня (-25%) на колелата.Според Шпекси неговата кола тежи 1350кг, но си мисля че неможе да е толкова лека, а моята е някъде между 1800 и 1900кг. Челното ни съпротивление е еднакво. Единствено има около 150 Нютона в моя полза, които компенсират разликата в теглото. Ето , вече нагледно може да се види за какво са нютоните Всъщност на въпроса преди гонката какво очаква като резултат, Методи каза че мисли, че сме равни. ПО точно нямаше как да познае Редактирано 4 Август 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Август 2009 Доклад Share Публикувано 4 Август 2009 Дай пак обяснение, че това "до 220 еднакво вървим след това започва да ме настига" е противоречие.Като подминем 220 започва да ме настига, преди това вървим еднакво. Какво не разбра ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 5 Август 2009 Доклад Share Публикувано 5 Август 2009 В общи линии би трябвало да имаме еднаква мощност на колелата.Той е 200 коня на вала и съответно около 175коня (-12%) на колелата, а аз съм 225 коня и около 170 коня (-25%) на колелата.ти не си повече от 160 коня на колелатапоне на мен толкова ми показа диното така че предното с малко повече коне е нормално да не върви лошодаже напротив - ти вървиш добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 5 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2009 ти не си повече от 160 коня на колелатапоне на мен толкова ми показа диното така че предното с малко повече коне е нормално да не върви лошодаже напротив - ти вървиш добреами аз смятах 25% загуби, а ти каза че са 29%.То не се знае на предно колко са точно. Аз съм чел, че са между 8 и 12% и съм гис метнал съответно - 12%.Задно предаване мисля е в диапазона 15-20% загуби, а пълноприводна система би трябвало да е сбор от предно + задно. Все пак ти си мерил и би трябвало да се вярва на теб. Отдруга страна Шпекси не е мерил, так че не се знае при него колко са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 5 Август 2009 Доклад Share Публикувано 5 Август 2009 (Редактирано) ти не си повече от 160 коня на колелатапоне на мен толкова ми показа диното така че предното с малко повече коне е нормално да не върви лошодаже напротив - ти вървиш добреДа доста добре му върви, ама той иска и от старт така да му върви а не виждам начин почти два тона да се изстрелят като голф или рено. Редактирано 5 Август 2009 от shpeksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 5 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2009 бе почти на всяка кола с предно ще й взема старта. Особено на по-мощните. Изтрелява си се доста добре , не се оплаквам реното си му взех старта, така че не го споменавайте повече. Важното е да тръгнеме еднакво, а не единият да избяга, а другият да се опитва да догони. Тогава ще ми трябва доста повече мощност за да компенсира забавянето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 5 Август 2009 Доклад Share Публикувано 5 Август 2009 ако махнеш DPFрената ще ги отнасяш като Вейрон - GTR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 5 Август 2009 Доклад Share Публикувано 5 Август 2009 Сега в крайна сметка върви ли А6 3,0тди, че нещо се объркАх. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 5 Август 2009 Доклад Share Публикувано 5 Август 2009 вървино има и по бързи коли на улицатарено с газово го кине тва алди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 5 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2009 ДАЙ ГО ТОВА РЕНО, да му сцепа ританките. Само ме нервираш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 5 Август 2009 Доклад Share Публикувано 5 Август 2009 Цитат(verter @ Aug 3 2009, 11:29) аз съм решил да си чипна мотора, тогава ще проверя как вървят А3 1.8Т с чип, щото сте много отворени дайте едно сток А3 1.8Т да се премериме, доде е време!не се впрягай verter не си барай колата , защото може да те нарита и 1.8Т при това без чип (например S3 ) Не си барай колата, радвай и се така и не ставай рацер. Просто колата ти е за кеф, не за драг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts