SLAF Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 батя, когато ти уври главата, че заводските настройки / особено на високи обороти / са пълна шитнятогава и ще спреш да си задаваш такива въпросчетаГоворш му на Вертер за Ч И П литой един път е слагали не би повторил никога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 31 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 аз сериозно питам....карал съм преди колата на Иво, онзи ден карах и на Алекс. На Иво няма да я коментирам повече, но от теста с колата на Алекс имам леко съмнение, че във високите обороти неговата дърпа малко по-добре.Той ме посъветва да прегледам сензорите на катализатора; дебитомера и да ми замерят колко е запушен DPF-а.Възможно било да не работят добре, но все още колата да не ги регитрира като "проблемни"В понеделник ще ходя в Порше, но все още обмислям какво точно да им кажа, че да ме разберат. Разликата е малка и е трудно да я констатират и да ги убедя, че има нещо нередно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 не забравяй че на Алекс колата е от магазинаа твойта не еима доста разлика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 Влад,на високи обороти колата ти върви толкова бедна, че няма откъде да дойде повер.отделно турбината е смъкната бая като надувеее, няма откъде да има вървеж, просто нямане говоря точно за чип, това определение не ми допадаговоря за оптимизиране на софтаи това, че веднъж е попаднал на недъгава настройка на старата си колане означава, че и сега ще му е лоша настройката - гарантирам!п.с. тея дни ще сменям въздушния филтЕрта се чудя някакси превантивно да преплакна дебитомераидеи как да стане?кореселин?бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 31 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 (Редактирано) аз не знам как се държи сток в сравнение с ремап!ти знаеш, затова го отдаваш на това. Аз се сравнявам с други коли със заводски настройки. Би трябвало да вървят еднакво и да няма разлики от рода на 22км/ч скорост! Редактирано 31 Юли 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 (Редактирано) та се чудя някакси превантивно да преплакна дебитомераидеи как да стане?кореселин?бензин?със спрей за дебитомери закупен от " Ауто Плюс " за около 10 лева !!! Редактирано 31 Юли 2009 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 Пак те прихванаха братята. Аз мойта още не съм и сменял консумативите (освен масло и маслен филтър) и на магистралата без зор вдига 220. По нагоре на съм я мъчил и не ми и трябва. Не забравяй, че колата на Алекс е сигурно под 100к , мисля оказва влияние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 31 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 (Редактирано) Пак те прихванаха братята. Аз мойта още не съм и сменял консумативите (освен масло и маслен филтър) и на магистралата без зор вдига 220. По нагоре на съм я мъчил и не ми и трябва. Не забравяй, че колата на Алекс е сигурно под 100к , мисля оказва влияние.това търся! .....причинатанякой да каже, това и това и така. Да знам, а не да се чудя намерете и някой със сток двигател, да е пробваме веднъж. МОже на ускорение да нямам проблем и да кажеме, че спортното окачване и гумите дават друго усещане и т.н.Ще ми остане единствено чуденката, защо не вдига повече от 240км/ч, като всичко съм сменил от консумативите и карам с най-силната нафта.Остават широките гуми....те могат ли да пречат? Редактирано 31 Юли 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 пречи ти шилото в гъзъпочерпи другия път на ЕКОда видиш как ше тръгне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 31 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 ти си на диета, а и гледам не идваш по сбирките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 идвам вема оня с не водих малкия на кино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 (Редактирано) със спрей за дебитомери закупен от " Ауто Плюс " за около 10 лева !!!за съжаление го нямат вече.обиколих навсякъде!Други идеи?гледах някакъв спрей на ABRO - тип контактенс какво друго може да се освежи и почисти дебитомера?ЕДИТ: Владо, ти на D или на S се мъчиш с максималната Редактирано 31 Юли 2009 от Stoil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 (Редактирано) 11 леваима го в www.prospeed.bg Сервиз и авточасти:+359 (2) 868 52 59ама ги попитай пакда не се луташ напразно Редактирано 31 Юли 2009 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 31 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 (Редактирано) за съжаление го нямат вече.ЕДИТ: Владо, ти на D или на S се мъчиш с максималнатане помня, но няма значение. На пълна газ съм.сега да не ми кажеш, че на S ще извади повече мощност? натиснеш ли кик дауна имаш цялата мощност и няма значение D или Sзащо ще чистиш дебитомера? как разбра, че е за чистене? Редактирано 31 Юли 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 (Редактирано) не помня, но няма значение. На пълна газ съм.сега да не ми кажеш, че на S ще извади повече мощност? натиснеш ли кик дауна имаш цялата мощност и няма значение D или Sзащо ще чистиш дебитомера? как разбра, че е за чистене?глупости как да няма значение бе батка максималната скорост се постига само в S режимза чистенето - ще си сменям филтЕра и искам да му направя профилактикав което няма нищо лошозатова пак моля за инфо с какво друго може да стане от показания препараткакво се предлага на пазара?трябва ми днес - утре! Редактирано 31 Юли 2009 от Stoil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 31 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 глупости как да няма значение бе батка максималната скорост се постига само в S режимами имам клипче, довечера ще погледна на какъв режим съм. Дано си прав имам спомен, че беше на D, но да видиме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 ами имам клипче, довечера ще погледна на какъв режим съм. Дано си прав имам спомен, че беше на D, но да видимена батко убавецаостава да я мъчиш на D за максималнадори ако си отвориш книгЪтЪ на колата ще го видиш написаноа и дори да го нема там се подразбира, че режимите на скоростите са различни и като настройкане случайно при ре-мап се корегира и кутията, батяа сега айде напънете се - дайте идеи с какво да почистя дебитомера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 аз не знам как се държи сток в сравнение с ремап!ти знаеш, затова го отдаваш на това. Аз се сравнявам с други коли със заводски настройки. Би трябвало да вървят еднакво и да няма разлики от рода на 22км/ч скорост!Влади тъкмо се бях успокоил за теб...а сега пак нови тревоги. Вземи го махни тоя DPF, един ремап на тая колица и да знаеме че само ще се кефиш от тук нататък. А кой може да го свърши това ? В Гърция се ходи...тези дни мога да ти дам подробности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 31 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 (Редактирано) Влади тъкмо се бях успокоил за теб...а сега пак нови тревоги. Вземи го махни тоя DPF, един ремап на тая колица и да знаеме че само ще се кефиш от тук нататък. А кой може да го свърши това ? В Гърция се ходи...тези дни мога да ти дам подробности.DPF-а се оказа, че неможе да се махне. Трябва да се смени и ECU-то. Става дебела и широка. Освен DPF-а има и катализатор, който също обича да прави мизерии.Ако искаш питай и ти.(Лазаров ми каза, че бил намерил схема на DPF-а и бил готов да го махне, но нещо ме съмнява да стане, просто защото други казват, че не се маха.)Аз говорих и с Тони келеша (дето го хвалят) за чип и той каза, че не се сваля. Просто ремапа е друг.А DPF-а му дават живот около 150-170 хиляди мили, а някъде пишат и 300000км. Би трябвало да е здрав, и само евентуално да е подпушен, но това е Порше ще кажат като го замерят.Четах е за една холадска фирма в която DPF-а бива заменян със спортен, но това за мен е като да го сменя с нов и не искам даже да си помислям. Бих сменил колата по-скоро (как ще й отива да краси някоя автокъща)Препоръчайте начини да разбера добре ли върви колата, всъщност точният въпрос е - максимално добре ли върви колата? Редактирано 31 Юли 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 (Редактирано) Ще ме накараш да дойда до софия да ти видя колата и да ги сравним. Мойта няма DPF , незнам добре ли е или зле. Кюнците и са черни де.А с каква нафта я караш? Редактирано 31 Юли 2009 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 ама че сте скрънзи айде кажете някоя шукарийка за профилактика на дебитомера, че сега ми се разправянякой препарат друг, който го има наличен, нещо по хипермаркетите или дори "рецептите на баба" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 2 Август 2009 Доклад Share Публикувано 2 Август 2009 Състоянието на DPF-a постоянно се променя, поне на нашата е така. Карали сме 2000км почти само магистрали и накрая мъничко градско, буф 38%. 2 седмици нон стоп градско, 8%. На другия ден 30. И разни такива. Предполагам че, когато достигне определено запушване започва регенерация, после пак натрупва и така, а ако не успее и премине 55% светва лампата на таблото. При 75% и индикацията за проблем с двигателя/емисиите и вече в Порше... или с VAG COM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 2 Август 2009 Доклад Share Публикувано 2 Август 2009 (Редактирано) Простете невежеството ми, но как се виждат тези процвнти на запушеност на DPF-а? Не е недоверие, просто се чудя как става. С VAG-COM ли? Знам, че ми е малко далече да го мисля това, но да си знам отсега. Редактирано 2 Август 2009 от daks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 2 Август 2009 Доклад Share Публикувано 2 Август 2009 Аз ги гледам с VAG-Com, 75-та група от измерванията на двигателя, Duty Cycle. И го правя само от любопитство Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 3 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2009 (Редактирано) малко тестове от събота. Първо да кажа, че карах чипнато 3.0tdi и съм очарован. Просто как зверски дърпа от 3500 до 4000 об./мин не е истина. по цялата скала на оборотомера върви по-леко. Хубава работа пуснах се с едно чипнато B6 (1.8Т Quattro 163коня) и въпреки, че Васко (tvet40) ми "тежеше" 3.0tdi върви малко по-добре. Това не ми е критерий, но все пак.После направихме и няколко дръпки в движение с чипнатото 3.0tdi да видиме разликите.Първата дръпка беше със старт от 10-15км/ч, като аз бях на около 3 коли пред чипнатото. Давам газ и то след мен....настигна ме някъде около 160-170км/ч , демек разликата до 160-170 ще е три, максимум четири коли. Мисля, че е прилично.до към 100км/ч е към една кола.няколко колеги ми караха колата и казаха, че си върви съвсем нормално.Аз все пак искам един тест с аналогова кола, но прото нямам възможност. Редактирано 3 Август 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts