Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

батя, когато ти уври главата, че заводските настройки / особено на високи обороти / са пълна шитня

тогава и ще спреш да си задаваш такива въпросчета

Говорш му на Вертер за

Ч И П

ли

той един път е слагал

и не би повторил никога

:runterdrueck::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

аз сериозно питам....

карал съм преди колата на Иво, онзи ден карах и на Алекс. На Иво няма да я коментирам повече, но от теста с колата на Алекс имам леко съмнение, че във високите обороти неговата дърпа малко по-добре.

Той ме посъветва да прегледам сензорите на катализатора; дебитомера и да ми замерят колко е запушен DPF-а.

Възможно било да не работят добре, но все още колата да не ги регитрира като "проблемни"

В понеделник ще ходя в Порше, но все още обмислям какво точно да им кажа, че да ме разберат. Разликата е малка и е трудно да я констатират и да ги убедя, че има нещо нередно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влад,

на високи обороти колата ти върви толкова бедна, че няма откъде да дойде повер.

отделно турбината е смъкната бая като надув

еее, няма откъде да има вървеж, просто няма

не говоря точно за чип, това определение не ми допада

говоря за оптимизиране на софта

и това, че веднъж е попаднал на недъгава настройка на старата си кола

не означава, че и сега ще му е лоша настройката - гарантирам!

п.с. тея дни ще сменям въздушния филтЕр

та се чудя някакси превантивно да преплакна дебитомера

идеи как да стане?

кореселин?

бензин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

аз не знам как се държи сток в сравнение с ремап!

ти знаеш, затова го отдаваш на това. Аз се сравнявам с други коли със заводски настройки. Би трябвало да вървят еднакво и да няма разлики от рода на 22км/ч скорост!

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та се чудя някакси превантивно да преплакна дебитомера

идеи как да стане?

кореселин?

бензин?

със спрей за дебитомери закупен от " Ауто Плюс " за около 10 лева !!!

58_215.JPG

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак те прихванаха братята. Аз мойта още не съм и сменял консумативите (освен масло и маслен филтър) и на магистралата без зор вдига 220. По нагоре на съм я мъчил и не ми и трябва. Не забравяй, че колата на Алекс е сигурно под 100к , мисля оказва влияние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Пак те прихванаха братята. Аз мойта още не съм и сменял консумативите (освен масло и маслен филтър) и на магистралата без зор вдига 220. По нагоре на съм я мъчил и не ми и трябва. Не забравяй, че колата на Алекс е сигурно под 100к , мисля оказва влияние.

това търся!

.....причината

някой да каже, това и това и така. Да знам, а не да се чудя :hilezh:

намерете и някой със сток двигател, да е пробваме веднъж. МОже на ускорение да нямам проблем и да кажеме, че спортното окачване и гумите дават друго усещане и т.н.

Ще ми остане единствено чуденката, защо не вдига повече от 240км/ч, като всичко съм сменил от консумативите и карам с най-силната нафта.

Остават широките гуми....

те могат ли да пречат?

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със спрей за дебитомери закупен от " Ауто Плюс " за около 10 лева !!!

58_215.JPG

за съжаление го нямат вече.

обиколих навсякъде!

Други идеи?

гледах някакъв спрей на ABRO - тип контактен

с какво друго може да се освежи и почисти дебитомера?

ЕДИТ: Владо, ти на D или на S се мъчиш с максималната

Редактирано от Stoil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 лева

има го в www.prospeed.bg

Сервиз и авточасти:

+359 (2) 868 52 59

ама ги попитай пак

да не се луташ напразно

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
за съжаление го нямат вече.

ЕДИТ: Владо, ти на D или на S се мъчиш с максималната

не помня, но няма значение. На пълна газ съм.

сега да не ми кажеш, че на S ще извади повече мощност? :2gunsfiring_v1:

натиснеш ли кик дауна имаш цялата мощност и няма значение D или S

защо ще чистиш дебитомера? как разбра, че е за чистене?

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не помня, но няма значение. На пълна газ съм.

сега да не ми кажеш, че на S ще извади повече мощност? :hilezh:

натиснеш ли кик дауна имаш цялата мощност и няма значение D или S

защо ще чистиш дебитомера? как разбра, че е за чистене?

глупости

как да няма значение бе батка :hilezh:

максималната скорост се постига само в S режим

за чистенето - ще си сменям филтЕра и искам да му направя профилактика

в което няма нищо лошо

затова пак моля за инфо с какво друго може да стане от показания препарат

какво се предлага на пазара?

трябва ми днес - утре!

Редактирано от Stoil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

глупости

как да няма значение бе батка :hilezh:

максималната скорост се постига само в S режим

ами имам клипче, довечера ще погледна на какъв режим съм. Дано си прав :hilezh:

имам спомен, че беше на D, но да видиме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами имам клипче, довечера ще погледна на какъв режим съм. Дано си прав :hilezh:

имам спомен, че беше на D, но да видиме

на батко убавеца

остава да я мъчиш на D за максимална

дори ако си отвориш книгЪтЪ на колата ще го видиш написано

а и дори да го нема там се подразбира, че режимите на скоростите са различни и като настройка

не случайно при ре-мап се корегира и кутията, батя

а сега айде напънете се - дайте идеи с какво да почистя дебитомера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не знам как се държи сток в сравнение с ремап!

ти знаеш, затова го отдаваш на това. Аз се сравнявам с други коли със заводски настройки. Би трябвало да вървят еднакво и да няма разлики от рода на 22км/ч скорост!

Влади тъкмо се бях успокоил за теб...а сега пак нови тревоги. Вземи го махни тоя DPF, един ремап на тая колица и да знаеме че само ще се кефиш от тук нататък. А кой може да го свърши това ? В Гърция се ходи...тези дни мога да ти дам подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Влади тъкмо се бях успокоил за теб...а сега пак нови тревоги. Вземи го махни тоя DPF, един ремап на тая колица и да знаеме че само ще се кефиш от тук нататък. А кой може да го свърши това ? В Гърция се ходи...тези дни мога да ти дам подробности.

DPF-а се оказа, че неможе да се махне. Трябва да се смени и ECU-то. Става дебела и широка. Освен DPF-а има и катализатор, който също обича да прави мизерии.

Ако искаш питай и ти.

(Лазаров ми каза, че бил намерил схема на DPF-а и бил готов да го махне, но нещо ме съмнява да стане, просто защото други казват, че не се маха.)

Аз говорих и с Тони келеша (дето го хвалят) за чип и той каза, че не се сваля. Просто ремапа е друг.

А DPF-а му дават живот около 150-170 хиляди мили, а някъде пишат и 300000км. Би трябвало да е здрав, и само евентуално да е подпушен, но това е Порше ще кажат като го замерят.

Четах е за една холадска фирма в която DPF-а бива заменян със спортен, но това за мен е като да го сменя с нов и не искам даже да си помислям. Бих сменил колата по-скоро :hilezh:

(как ще й отива да краси някоя автокъща)

Препоръчайте начини да разбера добре ли върви колата, всъщност точният въпрос е - максимално добре ли върви колата?

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ме накараш да дойда до софия да ти видя колата и да ги сравним. Мойта няма DPF , незнам добре ли е или зле. Кюнците и са черни де.

А с каква нафта я караш?

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама че сте скрънзи

айде кажете някоя шукарийка за профилактика на дебитомера, че сега ми се разправя

някой препарат друг, който го има наличен, нещо по хипермаркетите или дори "рецептите на баба" :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Състоянието на DPF-a постоянно се променя, поне на нашата е така. Карали сме 2000км почти само магистрали и накрая мъничко градско, буф 38%. 2 седмици нон стоп градско, 8%. На другия ден 30. И разни такива. Предполагам че, когато достигне определено запушване започва регенерация, после пак натрупва и така, а ако не успее и премине 55% светва лампата на таблото. При 75% и индикацията за проблем с двигателя/емисиите и вече в Порше... или с VAG COM :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Простете невежеството ми, но как се виждат тези процвнти на запушеност на DPF-а? ;) Не е недоверие, просто се чудя как става. С VAG-COM ли?

Знам, че ми е малко далече да го мисля това, но да си знам отсега.

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко тестове от събота. :hilezh:

Първо да кажа, че карах чипнато 3.0tdi и съм очарован. Просто как зверски дърпа от 3500 до 4000 об./мин не е истина. по цялата скала на оборотомера върви по-леко. Хубава работа :lol:

пуснах се с едно чипнато B6 (1.8Т Quattro 163коня) и въпреки, че Васко (tvet40) ми "тежеше" :lol: 3.0tdi върви малко по-добре. Това не ми е критерий, но все пак.

После направихме и няколко дръпки в движение с чипнатото 3.0tdi да видиме разликите.

Първата дръпка беше със старт от 10-15км/ч, като аз бях на около 3 коли пред чипнатото. Давам газ и то след мен....

настигна ме някъде около 160-170км/ч , демек разликата до 160-170 ще е три, максимум четири коли. Мисля, че е прилично.

до към 100км/ч е към една кола.

няколко колеги ми караха колата и казаха, че си върви съвсем нормално.

Аз все пак искам един тест с аналогова кола, но прото нямам възможност.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...