Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

така ще стане. Новият мотор на Ситроен знаете ли какъв е?

3.0 Bi turbo Diesel

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Поизлетяха няколко десетки мнения на тема БМВ, но в последните 2 страници има интересни неща. Какво ще кажете - да ги махаме ли и тях, за да остане темата посветена на 4F, или да останат? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поизлетяха няколко десетки мнения на тема БМВ, но в последните 2 страници има интересни неща. Какво ще кажете - да ги махаме ли и тях, за да остане темата посветена на 4F, или да останат? :rolleyes:

махай твърдо

нека си остане по смисъла

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и по този повод искам да кажа, че мойто тракане изчезна. Предполагам не е от успокоителя, а от някъде другаде. Днеска колкто пъти я запаля не го чувах. Незнам от какво може да е вече.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и по този повод искам да кажа, че мойто тракане изчезна. Предполагам не е от успокоителя, а от някъде другаде. Днеска колкто пъти я запаля не го чувах. Незнам от какво може да е вече.

А мислил ли си за варианта че това все пак печка и ти напразно се притесняваш. :blackey:

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да не се появи, но колата не бях я палил 2 дена и днеска като я запалих специално се ослушвах, но не го чух. Викам може като не е заграля да го няма. След като я покарах и загря пак я запалих 2-3 пъти но не го чух това тракана. Ама щом казвате да не се притеснявам, значи всичко е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, днеска се появи новото 20.

Имам следните 2 проблема.

1. Навигацията ми казва - Navigation is not active - Като натисна Nav Info бутона.

Възможно ли е да е от лошото време и да няма покритие?

2. Датата и часа се смениха както си бяха точни. Сега ми показа 10.03.2009 16:00

Има ли връзка това с навигацията?

Часа е сложен на radio clock да се сверява, тоест автоматично.

Някакви идеи да имате?

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... След като я покарах и загря пак я запалих 2-3 пъти но не го чух това тракана. Ама щом казвате да не се притеснявам, значи всичко е нормално.

Няма смисъл да се притесняваш. Или я караш в сервиз или си я караш така. Питай СлаФ-чо. Един двигател винаги може да бъде сменен. :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво странно има, след като си го оставил на "радио" сверяване? Btw, този "сървис" не работи в БГ. При мен (в София - също). Т.е. сверява се, после оглупява и ти казва, че е "вчера" по обяд... утре пак се "сверява" някак... и така. Остави си го на "ръчно", свери го веднъж и като минеш Хърватска - нататък ще си работи перфектно :hilezh:

За навигацията - напълно нормално е да ти казва така, при условие, че НЕ те води в момента по даден маршрут (наистина не си е активна). Това, за лошото време беше смешно :hilezh: Няма общо.

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с лошото време имаше връзка с часовника. Работи си сверяването перфектно във Варна. Само когато е облачно се губи от време на време. На старата А6-ца като изгуби сигнал изчезваше антената до часа, на тази новата не изчезва и е малко кофти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, при мен като го сложа на Радио сверяване си има антенка, но никога не се сверява (в БГ)... Логично е да се сверява от спътниците, ама нейсе. Ако някой е в час с това и на мен би ми било интересно да прочета повече. Влади, Иво, Стоиле, при вас как е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се сверява от спътник, а от радио вълна излъчвана от Германия с покритие 2000 км.

Structure of synchronisation signal:

The DCF-77 radio signal is emitted at a carrier frequency of 77.5 kHz. The radio clock signal delivers one pulse every second during a synchronisation. The time information is transmitted by lowering and raising the radio clock signal by at least 70% for 100 milliseconds or 200 milliseconds. The bit times of 100 milliseconds or 200 milliseconds respectively may deviate by as much as ± 40 milliseconds due to propagation times and distortions. The complete time information is transmitted in one minute. A new minute start is announced by the missing 59th second mark (no lowering of the radio clock signal to 0 Volts) .

The time for which current is applied to the radio clock receiver by the dash panel insert (that is, the actual synchronisation) is adapted in adaption channel 19. At the end of the preset synchronisation time the voltage supply (5 Volts) for the radio clock receiver is shut off by the dash panel insert.

If the time information (radio clock signal) has been successfully transmitted from the radio clock receiver to the dash panel insert, the radio clock synchronisation was successful. When the ignition is switched on the radio clock tower icon is shown on the left-hand side display.

Synchronisation sequence:

If the radio clock is active (value in adaption channel 19 > 0), the synchronisation sequence is as follows, with the ignition switched off:

When the terminal 30 supply is switched on a synchronisation attempt is started. In this, the radio clock receiver is supplied by the dash panel insert with voltage (5 Volt) and the signal sent from the radio clock receiver to the dash panel insert is evaluated. (Duration: preset adaption value in adaption channel 19).

The aim is to perform a successful time synchronisation once a day. The first synchronisation attempt begins at 3:00 hours. If this attempt is not successful, a further synchronisation attempt is made at 4:00 hours. If this attempt, too, is not successful, a further synchronisation attempt is made at 5:00 hours. If the third attempt also fails to produce a successful synchronisation, a further attempt is started after every trip (detected distance). The duration of the synchronisation attempts is dependent on the adaption value in channel 19, and can be altered at any time (0-50 min.).

As soon as a successful time synchronisation is performed, the supply to the radio clock receiver is cut and no further synchronisation attempts are made (until 3:00 hours).

Е те това е накратко.

П.С. Ако се съберем тука 5-6 човека сигурно по-добре ще се справяме от кварталния майстор :unsure:

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, незнам. При мен това никога не е работило и си го карам на ръчно сверяване... Интересно ми е това радио сверяване как се оправя с тайм-зоните. Ако въобще се оправя. И защо им е да "build-ват" радио глупости, при условие, че вече си имат супер точно време през има-няма 3-8 спътника?! (друг въпрос е какво правим ако автомобилът няма навигация)

Ако наистина работи толкоз маолумно, то, Ауди могат много да се поучат от Мерцедес. Там времето се сверява през модула на навигацията и използва спътниците. Малка базичка данни с GPS координати и тайм-зони гарантират, че в момента, в който минеш в друга тайм зона, часовникът автоматично минава в "правилното" време. Разбира се, тази настройка може и да се промени (да пита преди да го коригира). На мен това винаги ми е липсвало в Аудито.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да се притесняваш. Или я караш в сервиз или си я караш така. Питай СлаФ-чо. Един двигател винаги може да бъде сменен. :rolleyes:

що ти е сменено името ве

чич

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тайм-зоната се променя пак в адаптив модула. Има +1 Germany +2 Rest of the world има и други вариянти. В момента мойта е на +1.

На кое викаш адаптив модул?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що ти е сменено името ве

чич

Аз винаги съм го наричал Иво Турбото, но не ме е послушал как да си го промени. :hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кое викаш адаптив модул?

Говорех за Instrument Cluster module - 17

Addaptive channel 19 - Но при него само се сетва от 0-59. Тоест 0 не работи , а 20 сверявай на всеки 20 мин.

За зоната го гледах някъде, но сега немога да го открия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене знака за автоматично сверяване на часовника свети постоянно, но на режим "radio clock" ми показва немското време. Никъде в MMI не мога да намеря меню за промяна на часовата зона. Това +2 ще ми свърши идеална работа. Кажи къде се намира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През ВАГ-КОМ става това +2, гледах го някъде но сега немога да го открия. Предполагам някой канал ще е на instrument cluster. Другия месец ще ги питам в сервиза и ще ти кажа ако има начин да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз да попитам какво е междуболтовото разстояние на джантите при Audi A6 (4F) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...