Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)
Според мен А6 /4F/ е крайно неподходяща кола за тунек....

:lol:

Стоиле, ако искаш някакъв тунек да правиш, ти препоръчвам следното.

- LED дневни светлини , заедно с решетките от S6 (?)

- предна решетка от S6 (~550лв)

- раздути странични лайстни на вратите (около 500лв)

- заден капак от S6 (~ 400-500лв)

- хром, мат огледала (~ 200лв)

От това по-добър тунинг здраве му кажи :hilezh:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:lol:

Стоиле, ако искаш някакъв тунек да правиш, ти препоръчвам следното.

- LED дневни светлини , заедно с решетките от S6 (?)

- предна решетка от S6 (~550лв)

- раздути странични лайстни на вратите (около 500лв)

- заден капак от S6 (~ 400-500лв)

- хром, мат огледала (~ 200лв)

От това по-добър тунинг здраве му кажи :hilezh:

тоя вид тунек мене не ме бутва дори и вътрешно

виж ако говорим за друго турбо, смяна на маф сензор, даване на газ

читава генерация, добър филтър и такива неща

а откакто колегата проговори за милтек все повече се замислям за подмяна поне на крайните гърнета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да ъпнем темата.

Искам да попитам при вас като палите колата, чувате ли едно тракане, като удряне на метал в метал. Немога да определя точно откъде се чува, но сякаш м/у скоростната кутия и двигателя. А може и да е в двигателя нещо. Може ли да е признак за нещо за което не подозирам?

Другото, което забелязах е като я запаля ми пуши малко отзаде първоначално и после се нормализира и само топъл въздух излиза. Нормално ли е? Нямам DPF само да кажа.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да ъпнем темата.

Искам да попитам при вас като палите колата, чувате ли едно тракане, като удряне на метал в метал. Немога да определя точно откъде се чува, но сякаш м/у скоростната кутия и двигателя. А може и да е в двигателя нещо. Може ли да е признак за нещо за което не подозирам?

Другото, което забелязах е като я запаля ми пуши малко отзаде първоначално и после се нормализира и само топъл въздух излиза. Нормално ли е? Нямам DPF само да кажа.

притропването е нормално

говорим за оттичане на маслото в този обемен мотор

нормално е докато повдигне да го има това

и другото също е нормално

настройката по дефолт в началото е с богата смес и изпушва

нормализира се после

всичко това се "лекува" на дино... :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да като че ли е от клапаните. Притесних се защото някой беше казал, че веригата сдавала багажа след еди колко си км и прави точно такъв звук като хлабава верига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене притраква верига, за около 1-2 сек. От обтегача е. Четох за това в немския форум. Познато явление е, но небило проблем според ауди. Не мисля да се занимавам с това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така за 1-2 секудни и само при първото завъртане на стартера. След това изчезва даже двигателя не е запален още. Като запали не се чува изобщо.

Вертер при теб има ли пушек като я палиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
И при мен е така за 1-2 секудни и само при първото завъртане на стартера. След това изчезва даже двигателя не е запален още. Като запали не се чува изобщо.

Вертер при теб има ли пушек като я палиш?

Абсолютно същото е и при мен. На студено или след престой при първо запалване притраква звук като от верига за 1-2 секунди, след това няма и помен дори, ако я изгася и запаля отново, също няма нищо!

пушек нямам, може би заради DPF-а.

Обаче чух примерно на =Alex= колата как пали след престой - нищо подобно :hilezh:

В немския форум обсъждаха чиптунинг, собственици на А4 3.0tdi и там стана въпрос за това причукване като от верига. Наричат го проблем в кавички - "проблем". Получава се дори на под 100 хил.км. пробег. От ауди им казали, че няма нужда от намеса, но те се притесняват и обсъждат подмяна, защото искат да чипват :hilezh:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Alex колата сигурно няма и 100 000 още. Нормално да не прави такъв проблем. Странна работа. Трябва да видя дали ще намеря откъде идва този звук. Дали е скъпа смяната на този оптегач?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

2500лв (комплект вериги и обтегачи), но неразбрах с или без труда. Свалят се двигател и скоростна кутия. Имаш ли още въпроси? :hilezh:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега няма прескочили вериги във Варна на 3,0 дизел. Проблемен е един от обтегачите основно, но и веригите се разтеглят. Има прескочили вериги на 4,0 дизел вече. Смяна на една глава, ремонт на друга - 15 бона общо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

около 8000 евро е 3.0тди двигател втора употреба. Ако се опре до такъв ремонт, не е ли по-добре цял двигател да се купи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
...

Днес с дакса точно това си говорехме, БМВ 535D с М-пакета и 19-ските, със салона на А6-цата, ама найсе, или едното или другото :)

Външно базовото А6 повече ми харесва от базово BMW 5.

Обаче с М-пакета като цяло (погледнато от всякъде) БМВ-то ми харесва малко повече от S-line на Ауди, като изключиме предницата, защото там А6-цата е брутално добра :)

Предполагам искаш онези седалки, дето ти се увиват около врата и имат вентилация нали?

не съм сядал в тях, но се шашнах от това колко бутони за регулация имат, обаче в типичен стил са крайно разхвърляни, дизайнерски неиздържани и неудобни (за управлението става въпрос)

Колкото до седалките на А6-цата, спортните са супер удобни и имат доста настройки, с помоща на които може буквално да я усучеш около Д-то си и да сраснеш с тях. Като цяло са твърди, но средната част на седалката е мека.

Скоро имах възможност да поразгледам детайлно и на спокойствие салона на 530D. Гаджето на братовчедка ми има такова. Не беше най-високо оборудване , но си имаше повечето екстри. Разгледах всички функции, менюта, бутони, настройки и определено ви казвам, че Аудито е доста напред в това отношение. Най съм разочарован от информативноста на дисплеите и I-drive системата. Изглежда доста посредствено, с непрегледни менюта, с по-трудно управление от това на А6. Почти всички компоненти са несъразмерно малки ,сравнени с големия като цяло салон. Трябва да се взираш в дисплеите, да тренираш с бутоните и т.н. Огромни свободни пространства зеят на всякъде и стои някакси голо и пусто. Каквото и да погледна е по-лошо от това при ауди.....не намерих едно предимство, ни в салона, ни в багажника, ни в изработката. Просто в този клас това БМВ изглежда като не на място. Е-класата на Мерцедес, Пежо 607, Волво S80 са си класа отвсякъде.

Язък, че тия БМВ-та имат добри двигатели и окачване, както казвате. Не се затваря картинката....

Покарах го малко (218 коня версията) и не усетих нещо коренно различно, освен това, че се опитва да върти гуми, докато при А6 нямаш шанс за такива прояви. Има по различен звук и автоматика ми се стори малко странен и различен, но все пак си е друга кола и е нормално. Возеше и като лодка, но бе с нормално окачване и 16-ски, в сравнение с моята шестица, в която усещатането е малко като в спортна кола.

Абе, ако я нямаше А6 бих се метнал в едно такова прасе, но с M-пакет задължително.

Видях на снимки новия интериор на BMW 5 - Страхотно изглежда и няма и помен от този на E60

p90045876_image1600x1200-498x332.jpg

Ето такива неща харесвам :)

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... аз казвам 3ТДИ не върви толково колкото 3Д-то, харчи повече...

То ти не за първи път го казваш и много ти се смеем. :)

За кои 3,0д и 3,0тди говориш? За този на бНв от 2008 и този на ауди от 2004 ли? Тогава може и да си прав.

Но е нормално да сравняваш 3,0тди /224к/ с 3,0д /218к/, айде сега да го сравняваш с твоя 3,0д си е гавра.

Та Начи 3,0тди /224к/ сток ;) , накъсва ританките на 3,0д 218к. къдеТ го фане, нищо че на книга вървят еднакво. ВЕрвай ми. И то независимо от факта че бНв-то е с 50н.м. по висок въртящ момент.

Що гледаш новия 3,0д на бНв. И като го правиш сравнявай с новия на ауди 239к и 500н.м. Там бНв-то също губи.

И в двата случая аудито е по-тежко.

Едиствено при 233к. версия на 3,0тди и 235к. на бНв, бНв-то е с нЕкви десети по-добре при по-леко купе и тези 50н.м. повече максимален въртящ момент.

Дай да гледаме бенз мотори. Тук във форума се появиха разбирачи, твърдящи че 3,2фси бил невървелник. Ми той е с по-добри показатели от 330i , на квоТ купе си избереш.

Ти като черно рибе, веднага ше ме затапиш с 335i, щот си лукаФ. Ми сравни го с 3,0Т и бЕгай да се срамуваш. :lol:

Единствено М-ката наистина навървява и то най-вече на писта. А съм сигурен че ти поне 4 пъти седмично караш на писта. :flehan::)

За разхода съм съгласен, бНв-то харчи по-малко. Ма тва който го интересува при този клас коли, да си зима легенда.

п.п. Между другото ти честичко поплюваш по 1,8Т. Ма ако пробваш нЕкое с читав чип, доста ще се разочароваш. Тва не е душегуба. ;)

За интериор дай да не говорим, че ще има обезводняване от смЕх до напикаване. :stupid:

Изобщо за хора с нормални естетически усещания единствено Е92 е конкурентна кола. Лично мен това ме накара да си зема печка, щот алтернативата беше 530i. Но просто не издържах на интериора... :rotcol:

А пък за тези бюджетните бНв-та да не говорим. Там който форТ Фанеш с еднакъв по обем мотор, те вкарва в яки размисли. Да не забравим култовия шестак 320i... :flehan::hilezh:

За 520i не говорим изобщо, щот ше има самоубийства.

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та Начи 3,0тди /224к/ сток :flehan: , накъсва ританките на 3,0д 218к. къдеТ го фане, нищо че на книга вървят еднакво. ВЕрвай ми. И то независимо от факта че бНв-то е с 50н.м. по висок въртящ момент

и нищо че BMK има мн недъгави сток настройки

Дай да гледаме бенз мотори.

батя, недей

ще убиеш всичко деТско у него

Единствено М-ката наистина навървява и то най-вече на писта. А съм сигурен че ти поне 4 пъти седмично караш на писта. :stupid::rotcol:

вари, вари, колко да вари

докат не излезе натокан опел да го опука

За интериор дай да не говорим, че ще има обезводняване от смЕх до напикаване. :hilezh:

абе не знам, ама аз колко пъти съм гледал тоя интериор и все си викам, че не е възможно

дори шкода вътре е в пъти по - добре и удобно

за спирачки и т.н. да не подхващам, че ще стигнем и до зимния период, където масово се заключват по гаражи до пролетта

но пък не можеш да им отречеш, че са голяма секта

не е ясно защо, но е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...