verter Публикувано 3 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2009 (Редактирано) Според мен А6 /4F/ е крайно неподходяща кола за тунек.... Стоиле, ако искаш някакъв тунек да правиш, ти препоръчвам следното.- LED дневни светлини , заедно с решетките от S6 (?)- предна решетка от S6 (~550лв)- раздути странични лайстни на вратите (около 500лв)- заден капак от S6 (~ 400-500лв)- хром, мат огледала (~ 200лв)От това по-добър тунинг здраве му кажи Редактирано 3 Юли 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 3 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2009 Стоиле, ако искаш някакъв тунек да правиш, ти препоръчвам следното.- LED дневни светлини , заедно с решетките от S6 (?)- предна решетка от S6 (~550лв)- раздути странични лайстни на вратите (около 500лв)- заден капак от S6 (~ 400-500лв)- хром, мат огледала (~ 200лв)От това по-добър тунинг здраве му кажи тоя вид тунек мене не ме бутва дори и вътрешновиж ако говорим за друго турбо, смяна на маф сензор, даване на газчитава генерация, добър филтър и такива нещаа откакто колегата проговори за милтек все повече се замислям за подмяна поне на крайните гърнета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 3 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2009 нали питаш за стопчета, значи те глозга.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 3 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2009 нали питаш за стопчета, значи те глозга.... не бе батя, ти се кахъреше там за задната светлината затова питах, така че да намериш решение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 3 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2009 решението е английско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 7 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 (Редактирано) Малко да ъпнем темата.Искам да попитам при вас като палите колата, чувате ли едно тракане, като удряне на метал в метал. Немога да определя точно откъде се чува, но сякаш м/у скоростната кутия и двигателя. А може и да е в двигателя нещо. Може ли да е признак за нещо за което не подозирам?Другото, което забелязах е като я запаля ми пуши малко отзаде първоначално и после се нормализира и само топъл въздух излиза. Нормално ли е? Нямам DPF само да кажа. Редактирано 7 Юли 2009 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 7 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 Малко да ъпнем темата.Искам да попитам при вас като палите колата, чувате ли едно тракане, като удряне на метал в метал. Немога да определя точно откъде се чува, но сякаш м/у скоростната кутия и двигателя. А може и да е в двигателя нещо. Може ли да е признак за нещо за което не подозирам?Другото, което забелязах е като я запаля ми пуши малко отзаде първоначално и после се нормализира и само топъл въздух излиза. Нормално ли е? Нямам DPF само да кажа.притропването е нормалноговорим за оттичане на маслото в този обемен моторнормално е докато повдигне да го има товаи другото също е нормалнонастройката по дефолт в началото е с богата смес и изпушванормализира се послевсичко това се "лекува" на дино... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 7 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 Да като че ли е от клапаните. Притесних се защото някой беше казал, че веригата сдавала багажа след еди колко си км и прави точно такъв звук като хлабава верига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 7 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 При мене притраква верига, за около 1-2 сек. От обтегача е. Четох за това в немския форум. Познато явление е, но небило проблем според ауди. Не мисля да се занимавам с това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 7 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 И при мен е така за 1-2 секудни и само при първото завъртане на стартера. След това изчезва даже двигателя не е запален още. Като запали не се чува изобщо.Вертер при теб има ли пушек като я палиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 7 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 (Редактирано) И при мен е така за 1-2 секудни и само при първото завъртане на стартера. След това изчезва даже двигателя не е запален още. Като запали не се чува изобщо.Вертер при теб има ли пушек като я палиш?Абсолютно същото е и при мен. На студено или след престой при първо запалване притраква звук като от верига за 1-2 секунди, след това няма и помен дори, ако я изгася и запаля отново, също няма нищо!пушек нямам, може би заради DPF-а.Обаче чух примерно на =Alex= колата как пали след престой - нищо подобно В немския форум обсъждаха чиптунинг, собственици на А4 3.0tdi и там стана въпрос за това причукване като от верига. Наричат го проблем в кавички - "проблем". Получава се дори на под 100 хил.км. пробег. От ауди им казали, че няма нужда от намеса, но те се притесняват и обсъждат подмяна, защото искат да чипват Редактирано 7 Юли 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 7 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 На Alex колата сигурно няма и 100 000 още. Нормално да не прави такъв проблем. Странна работа. Трябва да видя дали ще намеря откъде идва този звук. Дали е скъпа смяната на този оптегач? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 7 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 (Редактирано) 2500лв (комплект вериги и обтегачи), но неразбрах с или без труда. Свалят се двигател и скоростна кутия. Имаш ли още въпроси? Редактирано 7 Юли 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 7 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 Имам да. Веригата отпред ли е на двигателя или отзад към купето? За да знам къде да търся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 7 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 (Редактирано) отзад саАз виждам 4 вериги Редактирано 7 Юли 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 7 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 Май ще си я караме така. Едва ли ще може по звук да се посочи проблема. Дано не направи беля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 7 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 не се притеснявай ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 7 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 Дано си прав. Ще питам в ауди другия месец като отида. Може и те да ме поуспокоят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 8 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2009 Засега няма прескочили вериги във Варна на 3,0 дизел. Проблемен е един от обтегачите основно, но и веригите се разтеглят. Има прескочили вериги на 4,0 дизел вече. Смяна на една глава, ремонт на друга - 15 бона общо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 8 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2009 около 8000 евро е 3.0тди двигател втора употреба. Ако се опре до такъв ремонт, не е ли по-добре цял двигател да се купи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 8 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2009 Може ли само оптегача да се смени? А може ли този звук от друго място да идва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 9 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2009 (Редактирано) ...Днес с дакса точно това си говорехме, БМВ 535D с М-пакета и 19-ските, със салона на А6-цата, ама найсе, или едното или другото Външно базовото А6 повече ми харесва от базово BMW 5.Обаче с М-пакета като цяло (погледнато от всякъде) БМВ-то ми харесва малко повече от S-line на Ауди, като изключиме предницата, защото там А6-цата е брутално добра Предполагам искаш онези седалки, дето ти се увиват около врата и имат вентилация нали?не съм сядал в тях, но се шашнах от това колко бутони за регулация имат, обаче в типичен стил са крайно разхвърляни, дизайнерски неиздържани и неудобни (за управлението става въпрос)Колкото до седалките на А6-цата, спортните са супер удобни и имат доста настройки, с помоща на които може буквално да я усучеш около Д-то си и да сраснеш с тях. Като цяло са твърди, но средната част на седалката е мека.Скоро имах възможност да поразгледам детайлно и на спокойствие салона на 530D. Гаджето на братовчедка ми има такова. Не беше най-високо оборудване , но си имаше повечето екстри. Разгледах всички функции, менюта, бутони, настройки и определено ви казвам, че Аудито е доста напред в това отношение. Най съм разочарован от информативноста на дисплеите и I-drive системата. Изглежда доста посредствено, с непрегледни менюта, с по-трудно управление от това на А6. Почти всички компоненти са несъразмерно малки ,сравнени с големия като цяло салон. Трябва да се взираш в дисплеите, да тренираш с бутоните и т.н. Огромни свободни пространства зеят на всякъде и стои някакси голо и пусто. Каквото и да погледна е по-лошо от това при ауди.....не намерих едно предимство, ни в салона, ни в багажника, ни в изработката. Просто в този клас това БМВ изглежда като не на място. Е-класата на Мерцедес, Пежо 607, Волво S80 са си класа отвсякъде.Язък, че тия БМВ-та имат добри двигатели и окачване, както казвате. Не се затваря картинката....Покарах го малко (218 коня версията) и не усетих нещо коренно различно, освен това, че се опитва да върти гуми, докато при А6 нямаш шанс за такива прояви. Има по различен звук и автоматика ми се стори малко странен и различен, но все пак си е друга кола и е нормално. Возеше и като лодка, но бе с нормално окачване и 16-ски, в сравнение с моята шестица, в която усещатането е малко като в спортна кола.Абе, ако я нямаше А6 бих се метнал в едно такова прасе, но с M-пакет задължително. Видях на снимки новия интериор на BMW 5 - Страхотно изглежда и няма и помен от този на E60Ето такива неща харесвам Редактирано 9 Юли 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 9 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2009 RS6 кефи също Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 9 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2009 (Редактирано) ... аз казвам 3ТДИ не върви толково колкото 3Д-то, харчи повече...То ти не за първи път го казваш и много ти се смеем. За кои 3,0д и 3,0тди говориш? За този на бНв от 2008 и този на ауди от 2004 ли? Тогава може и да си прав.Но е нормално да сравняваш 3,0тди /224к/ с 3,0д /218к/, айде сега да го сравняваш с твоя 3,0д си е гавра.Та Начи 3,0тди /224к/ сток , накъсва ританките на 3,0д 218к. къдеТ го фане, нищо че на книга вървят еднакво. ВЕрвай ми. И то независимо от факта че бНв-то е с 50н.м. по висок въртящ момент.Що гледаш новия 3,0д на бНв. И като го правиш сравнявай с новия на ауди 239к и 500н.м. Там бНв-то също губи.И в двата случая аудито е по-тежко. Едиствено при 233к. версия на 3,0тди и 235к. на бНв, бНв-то е с нЕкви десети по-добре при по-леко купе и тези 50н.м. повече максимален въртящ момент.Дай да гледаме бенз мотори. Тук във форума се появиха разбирачи, твърдящи че 3,2фси бил невървелник. Ми той е с по-добри показатели от 330i , на квоТ купе си избереш.Ти като черно рибе, веднага ше ме затапиш с 335i, щот си лукаФ. Ми сравни го с 3,0Т и бЕгай да се срамуваш. Единствено М-ката наистина навървява и то най-вече на писта. А съм сигурен че ти поне 4 пъти седмично караш на писта. За разхода съм съгласен, бНв-то харчи по-малко. Ма тва който го интересува при този клас коли, да си зима легенда.п.п. Между другото ти честичко поплюваш по 1,8Т. Ма ако пробваш нЕкое с читав чип, доста ще се разочароваш. Тва не е душегуба. За интериор дай да не говорим, че ще има обезводняване от смЕх до напикаване. Изобщо за хора с нормални естетически усещания единствено Е92 е конкурентна кола. Лично мен това ме накара да си зема печка, щот алтернативата беше 530i. Но просто не издържах на интериора... А пък за тези бюджетните бНв-та да не говорим. Там който форТ Фанеш с еднакъв по обем мотор, те вкарва в яки размисли. Да не забравим култовия шестак 320i... За 520i не говорим изобщо, щот ше има самоубийства. Редактирано 9 Юли 2009 от IVO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 9 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2009 Та Начи 3,0тди /224к/ сток , накъсва ританките на 3,0д 218к. къдеТ го фане, нищо че на книга вървят еднакво. ВЕрвай ми. И то независимо от факта че бНв-то е с 50н.м. по висок въртящ моменти нищо че BMK има мн недъгави сток настройкиДай да гледаме бенз мотори.батя, недейще убиеш всичко деТско у негоЕдинствено М-ката наистина навървява и то най-вече на писта. А съм сигурен че ти поне 4 пъти седмично караш на писта. вари, вари, колко да варидокат не излезе натокан опел да го опукаЗа интериор дай да не говорим, че ще има обезводняване от смЕх до напикаване. абе не знам, ама аз колко пъти съм гледал тоя интериор и все си викам, че не е възможно дори шкода вътре е в пъти по - добре и удобноза спирачки и т.н. да не подхващам, че ще стигнем и до зимния период, където масово се заключват по гаражи до пролеттано пък не можеш да им отречеш, че са голяма сектане е ясно защо, но е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts