Jump to content

Recommended Posts

Може и да е бавнооборотен на мен като все още начинаещ ми е идеален :hilezh: На 5-та с близо 5000 об/мин километража показва към 205 и има още малко за натискане (гумите са ми стандартни 195/65/15) :flipoff:

Е ти направо утепа рибата с тия 205км :flipoff:

Като си стигнал 205км,помниш ли какво направи колата на 195км? :hilezh:

Редактирано от botev2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти направо утепа рибата с тия 205км :flipoff:

Като си стигнал 205км,помниш ли какво направи колата на 195км? :hilezh:

Какво е трябвало да направи, на километража ми пише до 260 ама не вярвам да вдигне толкова :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто прескачаше 210 по километраж, но мнооого бавно. Разбира се gps-a показваше друго :hilezh: И оборотите далеч, не са толкова ниски - 5000об са около 190 и то по километраж пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ADR е много приятен за каране мотор - не е резачка, но въпреки това се кара доста приятно и е изключително балансиран. Не мисля, че харчи кой знае колко, но си признавам, че никога не съм го засичал (колата беше служебна).

ABK, от друга страна, има славата на един от най-здравите и безпроблемни мотори във форума и нямам причина да се съмнявам, че това е така. Този мотор също е много балансиран, има нормален разход на гориво и частите му са значително по-евтини от на ADR. Минусът му, според мен, е, че страда от дефектите на старите VAG мотори - по-склонен е да работи при висока работна температура. Този проблем не съществува при изправна охладителна система в ADR-а и моторът стои закован на 90 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДЗ-тката ми се струва,че върви повече от АДР-а.Въпреки че по-голямо впечатление имам от АДР,който въобще не е икономичен.

брат ако Макс 11 градско ти се вижда много и на дълго с нормално каране до 150 7,5-8 ти се вижда много,значи не е икономичен.Нормално е при запушени дросели,смучене на въздух и т.н. да горат по 20.Наща смея да твърдя,че е кукла и разхода е точно,колкото казвам,защото е мерен по няколко начина :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е трябвало да направи, на километража ми пише до 260 ама не вярвам да вдигне толкова :flehan:

с тоя километраж може и 230 да покаже..., на АБК е до 220

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Въпросът ми е малко странен, но се чудя от 1 куп време и изчетох голяма част от форума свързана с 2та двигателя :lol: Един мой приятел има А4 1.8 ADR, а аз 80-ка ABK ,той е карал моята и аз неговата не един път , но винаги сме се чудели, защо моето АБК реагира по агресивно при рязкото настъпване на газта (доста е приятно,да :blink: ) ,докато а4-ката плавно набира километрите ? Може би въпроса ми е смешен но... :taunt:. Извинете ако съм объркал раздела :taunt:

Aми виж кривата на въртящия момент... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 градско ?

ама какво градско ?

щото софийско градско под 13 а зимата под 15 няма да падне вЕрвай ми.

Точно софийско.Говори квото искаш на думи да гори 15 па реално да си е толкова,колкото сега.Тука вече всеки знае и разбира.Ма като гледате постоянно некви гюмове дето верно горат майка си и баща си ще е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се спори въобще.Даже каталожните данни за адр са над 12 градско.Наблюдение над адр имам от доста години от първа ръка.Под 12 градско не е падал....в Монтана :respekt:

ТЕмата е за чоплене на семки,така или иначе....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата, АДР-а на А4 монтиран си гори градско 12 , че някой път и повече. Иначе понавървява след 3500 оборота :all_coholic:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

винаги има ентусиасти които подобряват заводските параметри :steinigung:

успех колега, не съм ти завидял на съкровището дето не гори 11 бензин а даже произвежда 11 бензин.

аз моите кочини като ги сръгам и 17-ка удрят градско ама не се оплаквам, чеша си крастата и си правя кефа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отдавня съм спрял да верван на данни и т.н.Всичко тествам и проверявам и тогава говоря.Не мисля,че имам за цел да изтъквам колко е велик и т.н. АДР,но от хубави неща с него не мога да се оплача.Тоя разход го вади при бащата,който кара спокойно и улегнало.Аз рядко го карам под 4000 оборота.ПМ-а обаче върви по малко,но е и по икономичен.На 90 коневото железо вече не можем да му разберем от кви/при кви обороти върви :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Въпросът ми е малко странен, но се чудя от 1 куп време и изчетох голяма част от форума свързана с 2та двигателя :wall: Един мой приятел има А4 1.8 ADR, а аз 80-ка ABK ,той е карал моята и аз неговата не един път , но винаги сме се чудели, защо моето АБК реагира по агресивно при рязкото настъпване на газта (доста е приятно,да :bia: ) ,докато а4-ката плавно набира километрите ? Може би въпроса ми е смешен но... :blink:. Извинете ако съм объркал раздела :rolleyes:

Отговор на въпроса на колегата:

АДР-а набира по плавно в ниските обороти за да се намалят емисиите. Не съм гледал кривите на въртящите моменти на двата мотора, но е твърде вероятно в ниските обороти АДР-а да е с равен или дори малко по нисък въртящ момент от АБК. Ако управлението на АДР се смени с не толкова "приятелски" настроено към околната среда ми се струва, че ще доставя голямо удоволствие. Мисля, че АДР е първия мотор на VAG от по новото поколение мотори, и е твърде вероятно първата версия на ЕКУ-то - BOSCH Motronik 3.2 да си има кусури, които в следващите версии да се доизчистват. Не случайно, на Пасат-а АДР е с Motronik3.8.2. Аз карам АДР, качвал съм се и на 80-ка с АКБ. Действително АКБ прави впечатление на по жив мотор, реагира по бързо на педала на газта, но така са доста от моторите през 80-те години, за карбураторните пък да не говорим :bia:)

пп: Правя уговорка, че горенаписаното си е лично мое мнение и нямам претенции да 100% вярно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже и аз не разчитам на писани, недописани характеристики, съм готов със моя Сток АДР да разстрелям на 400м. всеки АБК сток мотор, без значение на задкормилното устройство. Нищо, че съм и по-тежък и по-тромав. Само да питам, що бе колежки, има разлика по 2 в цената на втора ръка, на коли с монтиран АБК и АДР?!

Нещо сигурно са се объркали в Инголщад.Същото е и с частите за двата мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че един мотор доставя по голям кеф, реагира по живо и прочие не оначава, че задължително е по бърз. Най-лесно това се усеща при сравнение между горе долу еднакви по мощност дизел и бензин. Дизела има по голяма тяга и създава впечатление и усещане, че се наема много здраво. Но като време за ускорение от 0 до 100 например, времената ще са еднакви или много близки. Разбира се имат значение и предавателните числа на скоростната кутия, колата на която е сложен мотора, предаването и т.н.

Жената има Корса Б, 1.4 16V, 90 к.с. Доста е пъргава, дърпахме се една вечер на старт (жената е шофьорка, не се смейте, много е навита за подобни изпълнения). Взе ми първите 150 метра (като че ли 1 и 2-ра скорост са и по къси), но след това изостана. Въпреки това в Корсата ускорението не се усеща толкова колкото при мен (1.8 АДР). Според мен разликата идва от по ниския въртящ момент на Корсата и може би по ниското тегло на колицата. В града обаче успявам да изненадвам разни БМВ-та 316 и 318 (дето само разхождат емблеми) с шофьори коплексари) :lol:

Един приятел има 316 компакт. Като се дърпаме го бия естествено, но въпреки това ускоряването на БМВ-то ми доставя по голямо удоволствие. Тук предполагам, че разликата идва от задното предаване-усещането е съвсем друго.

Ето, че усещанията не винаги се подкрепят от цифрите и реалните резултати :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да спомена,че аз съм с втория АДР тоя с пластмасовите колектори от фейслифта дето е.Има разлика между него и тоя от 95-6-7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да вметна само за разхода на АДР-а. Градско във Варна - 10л./100км, зиме и лете(с включен климатик), а не съм от най-икономичните шофьори. Резервоара винаги го зареждам догоре, затова ми е много лесно да следя разхода. Обикновенно на около 500км светва лампата и зареждам 50 литра... Смятам, че това е много приличен разход за 1.8 кубиков мотор влачещ не леко комби :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл от спорове тук и двете не скъсват и грам какви острилки какви 5 лева ..

Много несмислено изречение само ти си знаеш какво искаше да кажеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...