Георги Ангелов Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 вероятно колата е прегрявана и има счупени сегменти!не е толко страшно това се прави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 браво колега ама това не е ли по стар автомобил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 31 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 вероятно колата е прегрявана и има счупени сегменти!не е толко страшно това се прави!браво колега ама това не е ли по стар автомобилЕвала колега!Много ме радва колата ти!Страхотна е!Да си я поддържаши да си я караш с кеф!Колкото до сегментите-сменени са с нови и ме съмнява просто дали не е избушила някоя маслена магистрала на новата гарнитура и да си хапва и масленце първия цилиндър заедно с горивото...Лошото е,че колата ми трябва ПОСТОЯННО,но съм се зарекъл следващата седмица мотора да е на парчета... :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 Евала колега!Много ме радва колата ти!Страхотна е!Да си я поддържаши да си я караш с кеф!Колкото до сегментите-сменени са с нови и ме съмнява просто дали не е избушила някоя маслена магистрала на новата гарнитура и да си хапва и масленце първия цилиндър заедно с горивото...Лошото е,че колата ми трябва ПОСТОЯННО,но съм се зарекъл следващата седмица мотора да е на парчета... haha тя е на един приятел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 31 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 Тоя твоя приятел случайно да я продава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Симеон Публикувано 3 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2009 Абе имам някакъв проблем в първи цилиндър-свеща е цялата в масло като я извадя а на другите 4 са работили свещите прекрасно.След смянат на гумичките като че ли се оправи за момент ама сега гледам е същата работа.Да не би да съм за нови клапани???Ама само на първи цилиндър???Нещо няма логика...Иначе съм много доволен от това как върви и колко ми харчи...лошото е,че от първи цилиндър ми харчи и масло...Днес ще взимам една С3-1990г.за части.Колата е с фейслифта и новия салон 2.3-136к.Ако ти трябва нещо без скоростите пиши.Скоро ще пусна и отделно тема в купува-продава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 28 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 Мотора вече е на парчета а аз съм пеш....Търся бутало за колата в момента,ако някой има бутало което,ще стане на този мотор да предлага.С всичките части и труд ремонта ми стъпва на около 800 лева,ама няма начин-решил съм да я правя тази кола....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Симеон Публикувано 29 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2009 Мотора вече е на парчета а аз съм пеш....Търся бутало за колата в момента,ако някой има бутало което,ще стане на този мотор да предлага.С всичките части и труд ремонта ми стъпва на около 800 лева,ама няма начин-решил съм да я правя тази кола.......Имам блок с буталата от 2.3-НГ ама незнам дали ще стане с главата от твоя мАтор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 29 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2009 какъв е кода на мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 29 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2009 WH- e koda na motora,1.9 e -izwinete me za maimunicata-emo,ima6 mai takav motor pri teb,cena za butalo,ili butalata komplekt??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 29 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2009 (Редактирано) Доколкото имам някаква идея може би ще станат бутала от 2,1 литров мотор например WC то. При Емо има такива така че успех.Оказа се че диаметъра е същия но хода на буталото при 2,1 литровите е с около 8-9 мм по-голям. Редактирано 29 Септември 2009 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 29 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2009 Говорих с Емо за бутало и го чакам да ми каже,кога да ида да си го прибера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 29 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2009 (Редактирано) Защо не помислиш за цял мотор няма ли да ти е по ефтино. Взимаш един що годе запазен WC мотор посаждаш твоята глава (стават) и го ползваш на воля. Получаваш по-голям работен обем при същата степен на сгъстяване, само трябва да смениш и разпределителния вал защото този на K-Jetronic-а е с по-дълги фази на пълнене и изпускане. Но оригинално на главата няма отвор за подгрев на колектора (както и отвор за бензиновата помпа) затова трябва и да ги разменяш. Цената като си помисля може и да е сходна на твоята но получаваш един леко по-пъргав агрегат и ще останеш доволен. Редактирано 29 Септември 2009 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 30 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2009 (Редактирано) Защо не помислиш за цял мотор няма ли да ти е по ефтино. Взимаш един що годе запазен WC мотор посаждаш твоята глава (стават) и го ползваш на воля. Получаваш по-голям работен обем при същата степен на сгъстяване, само трябва да смениш и разпределителния вал защото този на K-Jetronic-а е с по-дълги фази на пълнене и изпускане. Но оригинално на главата няма отвор за подгрев на колектора (както и отвор за бензиновата помпа) затова трябва и да ги разменяш. Цената като си помисля може и да е сходна на твоята но получаваш един леко по-пъргав агрегат и ще останеш доволен.Принципно си прав,обаче не се знае и другия мотор на какъв хал ще е,не ми се занимава и с кат а за този мотор,вече ще съм сигурен,че е тип-топ.Нови клапани и водачи,риза на 1-ви цилиндър,друго бутало(благодарение на Емо) и нови сегменти на всички цилиндри,нови гумички и тн.....Би трябвало след тези неща да е добре... Редактирано 30 Септември 2009 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 1 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2009 а знае ли се бутала от KZ дали са същите че имам един отворен мотор такъв и по лесно ще излезе буталото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 2 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2009 Диаметъра на бутало от този мотор е по-голям Емо-така ми излиза в каталога,би станало бутало от WC обаче.В неделя ще можем ли да свършим работа??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 2 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2009 79.51мм е диаметъра,по интересното в случая са леглата на сегментите и диаметъра за пистолния болт,както и челото му-супер нестандартно е туй бутало....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 2 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2009 (Редактирано) Той блока си е добре-на 4 цилиндъра няма почти никакви луфтове и хлабини,цилиндрите нямат ръбове(хонинга не е премахнат от сегментите-с изключение на надраното на 1-ви цилиндър де).Проблема е,че като е почупил сегментите на първия цилиндър е нащърбил и буталото и е надрал и цилиндъра яката-ще се прави втулка,демек един вид риза за да работи в нея,защото ме притеснява,че ако го сглобя с друго бутало и нови сегменти,може пак да ги почупи защото са сериозни вдлъбнатините. Редактирано 2 Октомври 2009 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 3 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2009 (Редактирано) Е то какво излиза че дори и да си вземеш мотор както ти разправях с този надран цилиндър пак си трябва ремонт и при това сериозен (на главата).Буталата при:- 1,9-2,1 литровите са 79,5мм (WN и WH са в тази група заедно с WC-то)- 2,2 литровите са 81мм (KZ-та е в тази група)- 2,3 литровите са 82,5 мм (тук са NG-тата)Ето ви едно линкче което би могло да ви е полезно някой път AUDI ENGINESПри Емо имаше ако се не лъжа две карбураторни 100-ци петаци, има ли ги още и коментирал ли си вариант за цял мотор? Редактирано 3 Октомври 2009 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 3 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2009 Във връзка темата - малко останахме реставраторите на дърти кошници...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 3 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2009 Симо, не е ли по-добре да си грабнеш един друг мотор и го ''ръгваш'' у коша?ще си спестиш доста усилия...тия дни и аз се бутнах в тотален ремонт на един петкан и си е филм...ако идваш към София дрънни една слушалка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 4 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2009 (Редактирано) Мерси за линка колега,колкото до колата-предпочитам да си оправя стария мотор,макар и да ми е малко по-скъпо,отколкото да се впускам към смяна на мотора с такъв който не знам на какво дередже е...П.с.-Естествено,че ако идвам към Софията ще звънна Алек. Редактирано 4 Октомври 2009 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen_Nedev Публикувано 11 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2009 @Симеон - колега С3-ката дето си я взел QUATTRO ли е , че ми трябва заден диференциал пък нещо не мога да си намеря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 30 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2009 Симо, какво става с количката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 31 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2009 Ми засега около -800 лв и мотора е все още пред купето....Купих си и преден джам,намерих си и нещата по салона които бяха за смяна..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване