Jump to content

Един много стар автомобил....


Lion_Heart

Recommended Posts

  • Отговори 111
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

вероятно колата е прегрявана и има счупени сегменти!не е толко страшно това се прави!
браво колега ама това не е ли по стар автомобил

Евала колега!Много ме радва колата ти!Страхотна е!Да си я поддържаши да си я караш с кеф!Колкото до сегментите-сменени са с нови и ме съмнява просто дали не е избушила някоя маслена магистрала на новата гарнитура и да си хапва и масленце първия цилиндър заедно с горивото...Лошото е,че колата ми трябва ПОСТОЯННО,но съм се зарекъл следващата седмица мотора да е на парчета... :rolleyes::hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала колега!Много ме радва колата ти!Страхотна е!Да си я поддържаши да си я караш с кеф!Колкото до сегментите-сменени са с нови и ме съмнява просто дали не е избушила някоя маслена магистрала на новата гарнитура и да си хапва и масленце първия цилиндър заедно с горивото...Лошото е,че колата ми трябва ПОСТОЯННО,но съм се зарекъл следващата седмица мотора да е на парчета... :):rolleyes:;)

haha тя е на един приятел ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе имам някакъв проблем в първи цилиндър-свеща е цялата в масло като я извадя а на другите 4 са работили свещите прекрасно.След смянат на гумичките като че ли се оправи за момент ама сега гледам е същата работа.Да не би да съм за нови клапани???Ама само на първи цилиндър???Нещо няма логика...Иначе съм много доволен от това как върви и колко ми харчи...лошото е,че от първи цилиндър ми харчи и масло...

Днес ще взимам една С3-1990г.за части.

Колата е с фейслифта и новия салон 2.3-136к.

Ако ти трябва нещо без скоростите пиши.

Скоро ще пусна и отделно тема в купува-продава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Мотора вече е на парчета а аз съм пеш....Търся бутало за колата в момента,ако някой има бутало което,ще стане на този мотор да предлага.С всичките части и труд ремонта ми стъпва на около 800 лева,ама няма начин-решил съм да я правя тази кола.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора вече е на парчета а аз съм пеш....Търся бутало за колата в момента,ако някой има бутало което,ще стане на този мотор да предлага.С всичките части и труд ремонта ми стъпва на около 800 лева,ама няма начин-решил съм да я правя тази кола.......

Имам блок с буталата от 2.3-НГ ама незнам дали ще стане с главата от твоя мАтор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото имам някаква идея може би ще станат бутала от 2,1 литров мотор например WC то. При Емо има такива така че успех.

Оказа се че диаметъра е същия но хода на буталото при 2,1 литровите е с около 8-9 мм по-голям.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не помислиш за цял мотор няма ли да ти е по ефтино. Взимаш един що годе запазен WC мотор посаждаш твоята глава (стават) и го ползваш на воля. Получаваш по-голям работен обем при същата степен на сгъстяване, само трябва да смениш и разпределителния вал защото този на K-Jetronic-а е с по-дълги фази на пълнене и изпускане. Но оригинално на главата няма отвор за подгрев на колектора (както и отвор за бензиновата помпа) затова трябва и да ги разменяш. Цената като си помисля може и да е сходна на твоята но получаваш един леко по-пъргав агрегат и ще останеш доволен.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не помислиш за цял мотор няма ли да ти е по ефтино. Взимаш един що годе запазен WC мотор посаждаш твоята глава (стават) и го ползваш на воля. Получаваш по-голям работен обем при същата степен на сгъстяване, само трябва да смениш и разпределителния вал защото този на K-Jetronic-а е с по-дълги фази на пълнене и изпускане. Но оригинално на главата няма отвор за подгрев на колектора (както и отвор за бензиновата помпа) затова трябва и да ги разменяш. Цената като си помисля може и да е сходна на твоята но получаваш един леко по-пъргав агрегат и ще останеш доволен.

Принципно си прав,обаче не се знае и другия мотор на какъв хал ще е,не ми се занимава и с кат а за този мотор,вече ще съм сигурен,че е тип-топ.Нови клапани и водачи,риза на 1-ви цилиндър,друго бутало(благодарение на Емо) и нови сегменти на всички цилиндри,нови гумички и тн.....Би трябвало след тези неща да е добре...

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а знае ли се бутала от KZ дали са същите че имам един отворен мотор такъв и по лесно ще излезе буталото :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диаметъра на бутало от този мотор е по-голям Емо-така ми излиза в каталога,би станало бутало от WC обаче.В неделя ще можем ли да свършим работа???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

79.51мм е диаметъра,по интересното в случая са леглата на сегментите и диаметъра за пистолния болт,както и челото му-супер нестандартно е туй бутало.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той блока си е добре-на 4 цилиндъра няма почти никакви луфтове и хлабини,цилиндрите нямат ръбове(хонинга не е премахнат от сегментите-с изключение на надраното на 1-ви цилиндър де).Проблема е,че като е почупил сегментите на първия цилиндър е нащърбил и буталото и е надрал и цилиндъра яката-ще се прави втулка,демек един вид риза за да работи в нея,защото ме притеснява,че ако го сглобя с друго бутало и нови сегменти,може пак да ги почупи защото са сериозни вдлъбнатините.

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то какво излиза че дори и да си вземеш мотор както ти разправях с този надран цилиндър пак си трябва ремонт и при това сериозен (на главата).

Буталата при:

- 1,9-2,1 литровите са 79,5мм (WN и WH са в тази група заедно с WC-то)

- 2,2 литровите са 81мм (KZ-та е в тази група)

- 2,3 литровите са 82,5 мм (тук са NG-тата)

Ето ви едно линкче което би могло да ви е полезно някой път AUDI ENGINES

При Емо имаше ако се не лъжа две карбураторни 100-ци петаци, има ли ги още и коментирал ли си вариант за цял мотор?

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симо, не е ли по-добре да си грабнеш един друг мотор и го ''ръгваш'' у коша?ще си спестиш доста усилия...тия дни и аз се бутнах в тотален ремонт на един петкан и си е филм...ако идваш към София дрънни една слушалка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за линка колега,колкото до колата-предпочитам да си оправя стария мотор,макар и да ми е малко по-скъпо,отколкото да се впускам към смяна на мотора с такъв който не знам на какво дередже е...

П.с.-Естествено,че ако идвам към Софията ще звънна Алек.

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Ми засега около -800 лв и мотора е все още пред купето....Купих си и преден джам,намерих си и нещата по салона които бяха за смяна.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...