Jump to content

Един много стар автомобил....


Lion_Heart

Recommended Posts

  • Отговори 111
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Много е добра колата, има много мегдан да реставриране и гласене, определено ще се забелязва на пътя след като я нагласи колегата :hilezh: Прекрасно занимание си е намерил за свободното време, искам и аз :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там благоевградските братя може да помагате за таз машина...като идвам към сряда ще донеса кактовото имам за ц3-ката!дано да е от полза...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Малко да дигнем темата.Снимките са правени с телефон,тук вече сме мити и отвън и отвътре :flipoff:

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Абе те парите си вървят по нея(но кефа няма цена а и частите са евтини)-сега ми предстой профилактика на главата(клапаните имат луфт над милиметър заради водачите(и пак върви добре-което е учудващо за мен,но харчи масло,затова ще я правя),между другото на някой да му се намира глава за такава кола на разумна цена???

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Емо има такава кола. Аз и свалих карба и всмукателните колектори но всичко останало си е на главата и мисля че можете да се споразумете за цена. Може и нещо друго да си харесаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NG и аз имам цяло, само без дюзите... парите ще са дискотечни :rolleyes:

Инак имам и глава от WC ако ти върши работа за твоя мотор?

Мотора е от VW Сантана 1.9 136 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе те парите си вървят по нея(но кефа няма цена а и частите са евтини)-сега ми предстой профилактика на главата(клапаните имат луфт над милиметър заради водачите(и пак върви добре-което е учудващо за мен,но харчи масло,затова ще я правя),между другото на някой да му се намира глава за такава кола на разумна цена???

Колега,

предполагам ще сменяш водачите на клапаните и гумички, а клараните ще сменяш ли?

Питам, защото трябва да правя същото на мерца и се чудя, че щом сменя водачите, то старите клапани нема да пасват на новото и за това май и тях ще трябва да сменя :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех! Аз съм в подобен филм но вече му се вижда края. При мен ходова част, мотор (YV) и салон са си перфектни на щприцоването сме вече, финалната права :) Само че моята Ц2-ка (набор 81), си я имам от 11 години и има сантиментална стойност :P

IMG_9.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха мога да кажа че и аз се присъединявам към тази група с Ауди 80 CC 84г. Другия месец изкормвам двигателя за ремонт на целия блок. Ще кача по натам и снимки :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха мога да кажа че и аз се присъединявам към тази група с Ауди 80 CC 84г. Другия месец изкормвам двигателя за ремонт на целия блок. Ще кача по натам и снимки :flehan:

Туй СС купе ли ще да е? :dance:

Ако не ти се занимава със разглабяне на мотори - ще продавам моя мотор след като мина КАТ, пък мотора изглежда след цялостна ревизия... :bia:

Редактирано от The_Machine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха не не е купе :bia:http://www.carsablanca.de/files/medias/fil...rig_CC_6053.jpg. Ето такова е :(

За да не спамя темата на колегата пусни ако имаш снимки в темата за б2-ките че почнахме да сме на изчезване :birthday: И много :bia: от мене за начинанието и на теб и на всички колеги които също възстановяват тези красавици.

Редактирано от Jeff Beck
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав бате,за тфа я пази,че на първата и остана малко до пълно реставриране и много боли като за секунди всичко се срине :birthday: За твойта не посмях да се захвана пак ма се радвам,че ти си фен и я правиш

Пусни в темата за Б2-те снимки с новите джанти

Редактирано от Vorsprung durch Technik 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз другата седмица ще мина през крайпътната автокъща след велико търново да разпитам за купето дето виси там от години
Недей ходи ... миналата година ходих и ми бяха казали цена .... недей по-добре :hilezh:(цената беше в ЕВРО....) дано са размислили вече...

Едно червено купе ли?

И съм звънял да питам за него,някви хиляди евра искаше май :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно червено купе ли?

И съм звънял да питам за него,някви хиляди евра искаше май :blackey:

дам , червено кат мойто ... цена : 25 000 евро , няям коментар повече по темата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам , червено кат мойто ... цена : 25 000 евро , няям коментар повече по темата ...

за тая пара 2 уркуаттрота ше докарам от немско

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Изкушавам се да купя един мотор 2.2 115 коня,но се чудя понеже е механична инжекция а аз искам да си остане карбуратор колата,дали ще може да се сложи на новата глава карбуратора,полуоските дали ще са еднакви с новите скорости(мисля ако го взема да е с скоростите направо),другото което е,захващането на мотора същото ли е?Мотора е от ауди б2 купе 2.2-кода на мотора е KX,кода на моя е WH.Въобще какво ще е необходимо за тази интервенция?И не на последно място-искам да си узаконя колата с този мотор,много ли е разправия в този КАТ и какво трябва да се направи???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Изкушавам се да купя един мотор 2.2 115 коня,но се чудя понеже е механична инжекция а аз искам да си остане карбуратор колата,дали ще може да се сложи на новата глава карбуратора,полуоските дали ще са еднакви с новите скорости(мисля ако го взема да е с скоростите направо),другото което е,захващането на мотора същото ли е?Мотора е от ауди б2 купе 2.2-кода на мотора е KX,кода на моя е WH.Въобще какво ще е необходимо за тази интервенция?И не на последно място-искам да си узаконя колата с този мотор,много ли е разправия в този КАТ и какво трябва да се направи???

какво му е на твоя мотор за да предприемаш такива начинания?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе имам някакъв проблем в първи цилиндър-свеща е цялата в масло като я извадя а на другите 4 са работили свещите прекрасно.След смянат на гумичките като че ли се оправи за момент ама сега гледам е същата работа.Да не би да съм за нови клапани???Ама само на първи цилиндър???Нещо няма логика...Иначе съм много доволен от това как върви и колко ми харчи...лошото е,че от първи цилиндър ми харчи и масло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...