Lion_Heart Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Преди няколко седмици попаднах на едно ауди 100 стоящо пред един блок и си личеше че отдавна не е движено.Оказа се,че собственика смята,че са му счупени сегментите,но и цената беше повече от изгодна 350лв,купих го без да се замислям,колата е в лошо състояние като интериор и външен вид-има нужда от доста работа,но за този модел си заслужава,още повече,че колата е с редкия мотор WH-петцилиндров петак с кубатура 1.9,който е бил на въоръжение само две години в този модел 1982-а и 1983-а,това са няколко снимки на колата,пускам темата в този раздел,просто защото се радвам че съм се сдобил с автомобил на възраст и от хубав модел и то за смешна сума,смятам колата да се възстанови до първоначалния и блясък с времето!Подчертавам,че не е дърпана-запали си и си се прибра самичка-днес след малко ръчкане установих няколко нередности по карбуратора,както и факта,че има скъсана гумичка на единия от клапаните и затова пуши сиво отзад а не поради счупен сегмент!Пс.Надявам,се че няма да бъда охулен за това че пускам тема за това,просто се надявам че има хора зад тези компютри който биха се зарадвали на снимките на тази кола както и се радвам когато я гледам аз... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 смятам колата да се възстанови до първоначалния и блясък с времето!Честито за придобивката!За проблеми с кейхина потърси тук Люси vitautosofia(мисля беше ника) или във VW форума !Поназнайва ги Колкото до пълното бляскаво възстановяване,знаеш,че ще ти трябват няколко хиляди лева,нали? Сигурен ли си,че искаш да ги "хвърлиш" точно за тази кола!?Не е чак толкова стара все пак!Половината Б3 във форума са '86 или '87,независимо,че датата на първа регистрация е доста по-нова!...редкия мотор WH-петцилиндров петак...Виждал ли си четирицилиндров петак? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Баси динозавъро. Яка е, или поне може да стане яка. П.П Батя тва хидравлика няма или аз съм кьорч? Щот ако няма трее си наемеш едно цигане да ти върти руля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 8 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 (Редактирано) Волана е много лек,противно на очакванията ми!Иначе няма хидравлика!Явно всичко по кормилната уредба е в ред...Колкото до петцилиндровия петак-явно не съм видял какво съм сътворил... Редактирано 8 Март 2009 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Стягай батка, ще има после фото-сесия преди и след Това е краста голяма... Всек може да извади 8-9к и да си купи що годе лъскава кола, ма да издигнеш нещо такова от пепелта не го може всеки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Браво за инициативата,много ме кефи,за тези пари бих го взел и аз без да се замислям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 8 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 (Редактирано) Стягай батка, ще има после фото-сесия преди и след Това е краста голяма... Всек може да извади 8-9к и да си купи що годе лъскава кола, ма да издигнеш нещо такова от пепелта не го може всеки...Да,в скоро време ще се търсят части-най вече за салона...И едно въпросче към вас,или по-скоро към тези който имат или са имали такава кола-къде да видя номера на шасито и мотора,къде се намират? Редактирано 8 Март 2009 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 още веднъж честито,Симо!много ми хареса и на мен колата!ще помагам с каквото трябва!колата е супер!ще я стегнем!само търпение,труд и пари! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Успех с начинанието колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 8 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 още веднъж честито,Симо!много ми хареса и на мен колата!ще помагам с каквото трябва!колата е супер!ще я стегнем!само търпение,труд и пари!Ти гледай да се домъкнеш тази седмица,пък натам ще видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Мотора ти е монтиран и на 100-С2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Ти гледай да се домъкнеш тази седмица,пък натам ще видим ще дойда, но пеш!колата е у бокса...и дьанта ти нося...хаха в сака!тия коли са манияяяя!а ние сме МАНИЯЦИ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 8 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Мотора ти е монтиран и на 100-С2. Мани го мотора,кажи ми къде да си видя номера на шасито... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 няма ли у багажника некви лепенки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 8 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 у багажнико има ама аз искам под преднио капак да си видя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 1 VIN location2 Identification plate3 4-cylinder engines4 4-cylinder 16V engines5 5-cylinder engines6 6-cylinder engines7 5-cylinder 20V engines8 4-cylinder diesel engines9 5-cylinder diesel engines10 4-cylinder 20V engines11-13 manual transmission14-19 automatic transmission Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Симеон Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 у багажнико има ама аз искам под преднио капак да си видя...На ламарината между коша на мотора и чистачките точно зад бобината.А иначе едно време-1995година си докарах от Швейцария един Фолксваген-Сантана.Той беше точно със същия двигател1.9-5 цилиндъра,карбуратор, и вървеше като звяр.От тогава имам страст към петаците ,и до ден днешен карам все петак.Успех с реставрацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 8 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 (Редактирано) Мерси много колеги за информацията! Редактирано 8 Март 2009 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Браво колега! Колата е страхотна! Както и цената Гуми, гумички и козметика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 9 Март 2009 Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 Симо, колата е много арна.....ама да стане идеална ще трябва доста труд....карал съм същата със същия двг. автомат.....много приятна за каране...П.П. От къде го намери това благоевградско бижу бре.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 9 Март 2009 Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 Преди как се изказа за мойта,а кво зе Иначе да ти е честита и много да те радва.Знаеш,че аз съм фен на такива класики,защото е доказано,че са истински коли.Кофтито е,че малко ще се озориш с интериорните части,защото почти всички такива вече са леш.При Емси АУди има такава Честито за придобивката!За проблеми с кейхина потърси тук Люси vitautosofia(мисля беше ника) или във VW форума !Поназнайва ги Колкото до пълното бляскаво възстановяване,знаеш,че ще ти трябват няколко хиляди лева,нали? Сигурен ли си,че искаш да ги "хвърлиш" точно за тази кола!?Не е чак толкова стара все пак!Половината Б3 във форума са '86 или '87,независимо,че датата на първа регистрация е доста по-нова!Виждал ли си четирицилиндров петак? Батя а мойта по рег е 90,а по вин 91-ва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 10 Март 2009 Доклад Share Публикувано 10 Март 2009 Колега честито за немската машина поне на снимките както изглежда и за парите които си дал колата е идеалка. Браво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 10 Март 2009 Доклад Share Публикувано 10 Март 2009 ...а мойта по рег е 90,а по вин 91-ва а е произведена 92,нали!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 10 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2009 Преди как се изказа за мойта,а кво зеНе съм се изказал лошо за колата ти,просто загубите на мощност от това че не и работеше куатрото бяха големи а на бащата му трябваше кола за отпуската която да кара веднага и да не пипа нищо,а ако мислех че колата е зле,нямаше да идваме да я гледаме изобщо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 10 Март 2009 Доклад Share Публикувано 10 Март 2009 Ти пък шегувам се,но ми се струва,че и тук ще има доста възстановяване.Аз не мога да си ида до Видин,а там имаше една много готина такава 100-ца.Нещо тея олдскулкласики ме кефят повече от новите коли.Ше видим тука по моя квартал кво има от тоя модел и ше помагаме с некви части и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване