Jump to content

Един много стар автомобил....


Lion_Heart

Recommended Posts

Преди няколко седмици попаднах на едно ауди 100 стоящо пред един блок и си личеше че отдавна не е движено.Оказа се,че собственика смята,че са му счупени сегментите,но и цената беше повече от изгодна 350лв,купих го без да се замислям,колата е в лошо състояние като интериор и външен вид-има нужда от доста работа,но за този модел си заслужава,още повече,че колата е с редкия мотор WH-петцилиндров петак с кубатура 1.9,който е бил на въоръжение само две години в този модел 1982-а и 1983-а,това са няколко снимки на колата,пускам темата в този раздел,просто защото се радвам че съм се сдобил с автомобил на възраст и от хубав модел и то за смешна сума,смятам колата да се възстанови до първоначалния и блясък с времето!Подчертавам,че не е дърпана-запали си и си се прибра самичка-днес след малко ръчкане установих няколко нередности по карбуратора,както и факта,че има скъсана гумичка на единия от клапаните и затова пуши сиво отзад а не поради счупен сегмент!

Пс.Надявам,се че няма да бъда охулен за това че пускам тема за това,просто се надявам че има хора зад тези компютри който биха се зарадвали на снимките на тази кола както и се радвам когато я гледам аз...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 111
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

смятам колата да се възстанови до първоначалния и блясък с времето!

Честито за придобивката!

За проблеми с кейхина потърси тук Люси vitautosofia(мисля беше ника) или във VW форума !Поназнайва ги :hilezh:

Колкото до пълното бляскаво възстановяване,знаеш,че ще ти трябват няколко хиляди лева,нали? :stupid: Сигурен ли си,че искаш да ги "хвърлиш" точно за тази кола!?Не е чак толкова стара все пак!Половината Б3 във форума са '86 или '87,независимо,че датата на първа регистрация е доста по-нова!

...редкия мотор WH-петцилиндров петак...

Виждал ли си четирицилиндров петак? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси динозавъро. Яка е, или поне може да стане яка.

П.П Батя тва хидравлика няма или аз съм кьорч? :hilezh: Щот ако няма трее си наемеш едно цигане да ти върти руля. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Волана е много лек,противно на очакванията ми!Иначе няма хидравлика!Явно всичко по кормилната уредба е в ред...

Колкото до петцилиндровия петак-явно не съм видял какво съм сътворил... :flipoff:

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стягай батка, ще има после фото-сесия преди и след :flipoff: Това е краста голяма... Всек може да извади 8-9к и да си купи що годе лъскава кола, ма да издигнеш нещо такова от пепелта не го може всеки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Стягай батка, ще има после фото-сесия преди и след :flipoff: Това е краста голяма... Всек може да извади 8-9к и да си купи що годе лъскава кола, ма да издигнеш нещо такова от пепелта не го може всеки...

Да,в скоро време ще се търсят части-най вече за салона...

И едно въпросче към вас,или по-скоро към тези който имат или са имали такава кола-къде да видя номера на шасито и мотора,къде се намират?

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още веднъж честито,Симо!много ми хареса и на мен колата!ще помагам с каквото трябва!колата е супер!ще я стегнем!само търпение,труд и пари!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още веднъж честито,Симо!много ми хареса и на мен колата!ще помагам с каквото трябва!колата е супер!ще я стегнем!само търпение,труд и пари!

Ти гледай да се домъкнеш тази седмица,пък натам ще видим :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти гледай да се домъкнеш тази седмица,пък натам ще видим :steinigung:

ще дойда, но пеш!колата е у бокса...и дьанта ти нося...хаха в сака!тия коли са манияяяя!а ние сме МАНИЯЦИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 VIN location

2 Identification plate

3 4-cylinder engines

4 4-cylinder 16V engines

5 5-cylinder engines

6 6-cylinder engines

7 5-cylinder 20V engines

8 4-cylinder diesel engines

9 5-cylinder diesel engines

10 4-cylinder 20V engines

11-13 manual transmission

14-19 automatic transmission

100_200_V8_vin.jpg

100_200_V8_eng.gif

100_200_V8_gear.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

у багажнико има ама аз искам под преднио капак да си видя...

На ламарината между коша на мотора и чистачките точно зад бобината.

А иначе едно време-1995година си докарах от Швейцария един Фолксваген-Сантана.

Той беше точно със същия двигател1.9-5 цилиндъра,карбуратор, и вървеше като звяр.

От тогава имам страст към петаците ,и до ден днешен карам все петак.

Успех с реставрацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симо, колата е много арна.....ама да стане идеална ще трябва доста труд....карал съм същата със същия двг. автомат.....много приятна за каране...

П.П. От къде го намери това благоевградско бижу бре.... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди как се изказа за мойта,а кво зе :lol: Иначе да ти е честита и много да те радва.Знаеш,че аз съм фен на такива класики,защото е доказано,че са истински коли.Кофтито е,че малко ще се озориш с интериорните части,защото почти всички такива вече са леш.При Емси АУди има такава :hilezh:

Честито за придобивката!За проблеми с кейхина потърси тук Люси vitautosofia(мисля беше ника) или във VW форума !Поназнайва ги :lol: Колкото до пълното бляскаво възстановяване,знаеш,че ще ти трябват няколко хиляди лева,нали? :hilezh: Сигурен ли си,че искаш да ги "хвърлиш" точно за тази кола!?Не е чак толкова стара все пак!Половината Б3 във форума са '86 или '87,независимо,че датата на първа регистрация е доста по-нова!Виждал ли си четирицилиндров петак? :hilezh:
Батя а мойта по рег е 90,а по вин 91-ва :lol:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега честито за немската машина поне на снимките както изглежда и за парите които си дал колата е идеалка. Браво! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди как се изказа за мойта,а кво зе

Не съм се изказал лошо за колата ти,просто загубите на мощност от това че не и работеше куатрото бяха големи а на бащата му трябваше кола за отпуската която да кара веднага и да не пипа нищо,а ако мислех че колата е зле,нямаше да идваме да я гледаме изобщо... :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък шегувам се,но ми се струва,че и тук ще има доста възстановяване.Аз не мога да си ида до Видин,а там имаше една много готина такава 100-ца.Нещо тея олдскулкласики ме кефят повече от новите коли.Ше видим тука по моя квартал кво има от тоя модел и ше помагаме с некви части и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...