Jump to content

Вече се побърках с моето АВК


Borislav Simeonov

Recommended Posts

Здравейте колеги

Сравнително рядко имам проблеми с моята кола тъй като си я поддържам горе долу добре ама като ми дойде нещо на главата направо е като филм с шерлок холмс - Колата е В4 АБК 2,0 Е с газов инжекцион

- От известно време ми забива муцуната и направо два или един цилиндри все едно се изключват - като натисна съединителя да паднат оборотите и след това веднага е на шест ама след минута две пак забива муцуната - резултата е плачевен освен че въобще не върви ами и гори 26/100 ---------- Смених палеца и дистрибуторната капачка - след това смених кабелите и свещите - проблема спря но само за 1 седмица и сега пак почна - това го прави като запаля сутрин или кагато и да е да я запаля и в продължение на първите 20 тина минути след това колата се оправя - но проблема не е само като е студена тъй като се случва и вариянт при загрял мотор и вече спрял проблем като угася за около 10 тина минути колата то после пак като запаля да минавам през същият 20 минутен ад. ------- вече не знам какво да правя - дайте моля ви някакви предложения защото ще се побъркам - освен изброените части дето съм сменил към тях спадат и бобината.

Не е проблема от филтъра защото и на газ и на бензин прави същото.

Единствената логика дето мога да вкарам е за някй див и специален датчик за температура - би трябвало да има такъв датчик за външна температура защото все си мисля че като навън температурате се вдигне над 15 тишна градуса и нещата се оправят

Изключвам и демитомера защото в един момент се оправя и върви на пушка звяра.

Моля ако някой има идея какво да погледна или да сменям да свирка......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми колега дай си дебитомера на почистване или пробвай да го промиеш мисля че и с бензин ставаше и пак го пробвай :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не барай дебитомера,освен ако наистина не излезе като проблемен при диагностика.Аз имам подобни симптоми,но при мен траят съвсем кратко след палене и съм с чисто нов дебитомер и проблема си е все същия. <_<

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом и на газ прави същия проблем, няма смисъл да се отваря дебитомера,един бензинов двигател за да работи ,има нужда от ток и бензин/газ/ щом проблема с двете горива е един и същ,проблема може да дойде от токовете,но нека по- знаещите да си дадат мненията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не барай дебитомера

:bia:

Много правилно.

Не е виновен той.

В него има температурен датчик за входящия въздух, може той да не е изправен, но пак няма да имаш подобни проблеми.

Според мен трябва да я закачат на ВАГ а и да ти кажат къде има грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ради дали си наясно с ПМ и температурен датчик за входящия въздух.

В смисъл къде седи и какво трябва да му се бае за да заработи.

Моята каляска сутрин работи зле и стигнах до извода че той е проблема.

Ако взема един такъв от Емо дали ще ми помогнеш в начинанието да го оправя тоя проблем.

На газ работи перфектно но на бензин студена е мъка докато дигне малко температура.

След това се оправя и няма ядове на бенз също.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A синия температурен датчик сменял ли си?

Центровката на делкото как ти е?

Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш ли ламбда контрол на газта, ако да значи ламбда сондата си е заминала и шашка компа здраво, затова и на двете горива симптомите са еднакви, лесно се проверява изключи ламбдата и виж дали пак ще прави номера, ако не е от ламбдата провери синия датчик който е на трйника може от него да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш ли ламбда контрол на газта, ако да значи ламбда сондата си е заминала и шашка компа здраво, затова и на двете горива симптомите са еднакви, лесно се проверява изключи ламбдата и виж дали пак ще прави номера, ако не е от ламбдата провери синия датчик който е на трйника може от него да е.

Абе и аз мислех в началото да набедя сондата, но проблема го има и като я запали на студен мотор... демек - не е тя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз мислех в началото да набедя сондата, но проблема го има и като я запали на студен мотор... демек - не е тя.

Няма значение студения мотор, при абк-то сондата е с три кабела един за сигнала и два за реотана който нагряват сондата за да достигне работна температура, без да чака генерацията да се нагрее до необходимата температура т.е. ламбдата започва да работи почти веднага със запалването на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я пък ти...Аз да не знам... :hilezh:

Нищо, щом държиш, че си прав, да го накараме да си октачи сондата.

Колега,

До делкото има една буксичка с два пина. Проводниците на ламбда сондата са три, от които два бели и един черен.

Гасиш мотора, вадиш тази букса и пак палиш. Да видим има ли резултат.

Аз мисля, че няма да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като не чета внимателно и питам глупости, той колегата си е написал че колата е с ГИ, значи напълно е вероятно да е скапана сонда. Колега направи това което ти е писал колегата RaDi_b4, ако се оправи значи е от ламбдата, но трябва да я смениш защото разхода ще е висок ако караш без нея, ако обаче и след изключването продължава така тогава вече диагностиката е неизбежна. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

- Ламбда сондата е сменен преди около 5-6 месеца- Бубината преди около 3 месеца заедно с палеца и дистрибуторната капачка- свещи - кабели - преди 3 седмици- всички маркучета по вакуумните неща са сменени със силиконови дебелостенни за вакуум --- проблема е все едно е тотално отворена системата и дърпа яко въздух - Никаква логика не мога да забележа в това кага и как се проявява проблема - сетринта запалих и бешие на 6 отвсякъде след това на обед като я запалих с голяма мъка минах 300-400 метра и след 20 тина минути работа се оправи пак и нямаше грижи --- сега вечерата като се прибирам пак нямаше грижи --- оня ден беше най зле явно доста гориво влизаше и не изгаряше че на 3-4 пъти гръмна пре ауспуха отзад ---- денс гледах в разни програми и аз датчик температура на входящия въздух - доколкото успюх да разбера е под въздушният филтър -- но също така видях на една схема че има датчик зза такавъ температура и отпред зад решетката на маската там дето се махат решетките за да се тегли колата ---- някой играл ли си е с тези два датчика

---- За диагностиката --- Оказа се че повечето сервизи толкова са си повярвали че са нещо че тотално вече не работят с стари коли -- абе българска работа - правят се на интересни --- та май ще си купя аз кабели да си правя диагностиката сам - все пак не са кой знае какво - 55 лева

Редактирано от Borislav Simeonov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш ли ламбда контрол на газта, ако да значи ламбда сондата си е заминала и шашка компа здраво, затова и на двете горива симптомите са еднакви, лесно се проверява изключи ламбдата и виж дали пак ще прави номера, ако не е от ламбдата провери синия датчик който е на трйника може от него да е.

Не съм съгласен за този проблем да има вина ламбда сондата аз карах с неработеща ламбда сонда, само разхода беше висок,нито прекъсваше,нито беше тромава колата,смених я и спирам дотук,но проблема ти ще излезе някаква дреболия,щом си сменил всичко,което трябва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм карал без ламбда и пак нямаше ядове - като ми я смениха понеже са мноооооооого големи майстори и казаха че немеца бил тъпанар да прекара кабела на ламбдата от толкова гадно място и те я прекарвали напряко - та след 1 седмица установих че вследствие на този монтаж се беше скъсъл кабела на ламбдата и така че все едно не я бях сменил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнете реле номер 30 под волана,като свалите кората горе в ляво.Спукани спойки,то захранва ЕКУ.

Това е щитат на колегата от ТАЗИ тема.

Не, че съм напълно сигурен, но е възможно и не е трудно да се провери. Ето ЛИНК с това, какво трябва да се направи. И моята има някакви дребни смущения в работата и чакам да се запролети, че и аз да и човръкна релето и не само него :bia:

Моята ламбда сонда в момента е умряла, но двигателя работи добре, само дето се наложи да отида да ми намалят времената на ГИ, че се давеше и сега пак си гори долу-горе както преди.

И нейният ред ше доиде ама сега с тая криза ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш ли ламбда контрол на газта, ако да значи ламбда сондата си е заминала и шашка компа здраво, затова и на двете горива симптомите са еднакви, лесно се проверява изключи ламбдата и виж дали пак ще прави номера, ако не е от ламбдата провери синия датчик който е на трйника може от него да е.

И според мен е ламбда сонда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе като се замисля сега това е доста дето го прави иначе - на 60% от паленето след като запаля не мога да тръгна веднага - примерно паля и веднагъ тръгвам -. на 60% НЕ СТАВА И ЗАБИВА МУЦУНАТА - ТРЯБВА ДА ИЗЧАКАМ СЛЕД КАТО ЗАПАЛЯ ПРИМЕРНО 10 ТИНА СЕКУНДИ ДА РАБОТИ И СЛЕД ТОВА ТРЪГВА И ВЪРВИ НОРМАЛНО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...