fizo Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 Съжалявате ли след чипосване ? Недоволни/разочаровани от чип ? Има ли някой след чип да се е върнал към сток ?Интересувам се от мненията на хора които карат с чип повече от половин година какви са ви наблюденията имате ли повече проблеми по колата след по-дълго каране с чип, какво може да се очаква да се развали (заради чипа) ? И също така след като се сложи този чип като ви закачат колата на комп да диагностика например стойностите като са и различни как разбират какво и е какво трябва да се оправи ? Моля изказвания от сорта на "вечра сложих чип колата полудя къса гумите" да се избягват За вървията ми е ясно за след това се интересувам Разхода е ясен ако я настъпваш до червено смуче като за последно при нормално каране разход като преди чип-а Или бъркам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chiptuning Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 Здравеи ! Според мен всичко зависи от това какво е състоянието на колата и качеството на чипа! ----------------------------------------------------------------------------------------При качествен чип /модификации на картите в оптимален вариант/ +добър въртящ момент /около +30 %/+добра динамика на колата +за турбо мотори /около 25-30Hp/+за атмосферки /около 10-12hp-в зависимост от мотора /+по нисък разход при нормално каране----------------------------------------------------------------------------------------При некачествен чип -висико налягане на турбина /турбината фръква/-прекалено висок въртящ момент / съединителя фръква/-прекалено мн гориво - дими здраво /при дизелов мотор/-прекалено мн гориво - гармежи в ауспуха /при бензинови мотори/-грешни чексуми - колата не пали, проблеми с ецу и нетипични грешки при диагностика-промяна на ограничителя /прекалено завишени/ - събрани клапани и буталаи още куп проблеми закоито не се сещам сега .-----------------------------------------------------------------------------------------аз сам ЗА с две ръце за чип стига да е добър !Успех ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fizo Публикувано 3 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 (Редактирано) При качествения чип няма толкова или няма никаква опасност за споменатите проблеми ? Чип мисля от сумиста просто толкова хора да са доволни от него невярвам да е случайно, вероятно и чипа и майстора са добри Отговора ти ми хареса благодаря ти. Редактирано 3 Април 2009 от fizo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chiptuning Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 и аз чета само добри отзиви за него . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 Специално за налягането на турбината няма как да се избегне, повече гориво иска повече въздух или почва да пуши - за дизел. въпроса е дали надува културно или я пържи колкото може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fizo Публикувано 3 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 (Редактирано) Добре де то е ясно, че налягането в турбината се вдига въпроса е с колко да се вдигне така, че да не се отрази много много на живота му. Редактирано 3 Април 2009 от fizo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chiptuning Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 дам ....така си е ! но сам виждал такива изпълнения......маика и жална на турбината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 Не е само налягане+гориво.Имаш още толкова параметри да следиш и подобряваш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chiptuning Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 Добре де то е ясно, че налягането в турбината се вдига въпроса е с колко да се вдигне така, че да не се отрази много много на живота му.еи тва е маисторлака на тунерите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fizo Публикувано 3 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 Значи целта ми е да разбера мога ли да си сложа чипец и да не се наиграя с ремонти,проблеми,грешки по компюрти и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 Ами веднага ти давам пример - чиповете в проспиид струват средно около 1000 лева. Това включва дино тест преди и след чипа (освен че самото чипосване го прави човек дет има сигурно поне 20 години стаж и са му минали поне стотици и хиляди коли през ръцете). С дино теста виждаш как се държи турбината на всички обороти, какво е съотношението въздух гориво и т.н. и т.н. Ако искаш чип за 200 или 300 лева дали може да се надяваш на същото качество? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 май недоволните са само с тръцове ... не си спомням някой с дизел да се е оплаквал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 (Редактирано) 14 месеца и 25к км с чип от SUMISTA....засега съм доволен и само мисля за още ....ама то следващия етап идва много дебело, та ще си остана с мисленето ПС: Като пряка последица от смяната на софтуера при мен ще спомена махането на катализатора и смяна на съединителя /който се оказа в последствие че е за смяна де/.....тва е за сега. А който иска дино тест, никой не го спира да си плати и да види какви са резултатите....цената пак ще е далеч от 1000-те лева Редактирано 3 Април 2009 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 +за атмосферки /около 10-12hp-в зависимост от мотора /Предполагам искаше да напишеш от 5 до 7? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 Аз преди време след чипосване имах сериозен проблем с раздрусване на празни обороти. Беше ужасно. Това разбира се не означава, че с всеки ще се случи така и всички чипове са боклуци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 И то при добро желание и евентуално раздвижно колело Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dd81 Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 Близо година вече имам чип от Стефчо нямам негативни последици по колата а само една широка усмивка на лицето си. Но имай в предвид че моята е 4г и 88 000 км /реални/ от който аз съм навъртял 87 997 . Когато Стефчо слагаше чип-а каза че не натоварвал много турбината което било добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 Много индивидуално е, според модела на колата и мотора. Много от моторите си имат характерни слаби места - агрегати, които не издържат след чип-тунинга и се скапват. Най-често става дума за маркучи, кулери и клапани по турбо пътищата. Някои от тях са на символични цени, но скапят ли се, скапват след себе си и турбината, която хич не евтина. Затова е много важно колко отворен е батката, който ти прави чип тунинг. Колкото по-опитен е тунера, толкова по-голяма вероятност има да знае слабите агрегати на мотора ти и да се съобрази с тях при тунинга. Моето виждане е, че чип тунингът като услуга не е само едно flash-ване, а трябва да представлява цялостно решение, завършен продукт. Само че почти няма тунинг фирми, които да споделят и да изпълняват моето разбиране. Аз мога да похваля само Prospeed. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Dirty Mechanic Публикувано 4 Април 2009 Доклад Share Публикувано 4 Април 2009 (Редактирано) Вече близо 30000 км. съм с чип от Брезел(Emigranta_De),и съм много доволен.Колата ми е дизел,а разликата,преди-след е осезаема.Не съм имал проблеми досега,разхода ми е нормален,а да не забравя че по Ваг Ком колата е на 250000 км.Аз си я закачам отвреме на време да си я проверя. Редактирано 4 Април 2009 от The Dirty Mechanic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 4 Април 2009 Доклад Share Публикувано 4 Април 2009 И аз изпитах негативите от чип на предната си кола и в крайна сметка я продадох сток. Кофтито е че позагубих кураж за чипосване и сега ме е страх.Но с чип си е як кеф де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 4 Април 2009 Доклад Share Публикувано 4 Април 2009 Аз след време мисля да си изпратя ЕКУ-то за флашване в Щатите на APR Tuned. Само срещу $400 1.8T 150hp/210Nm достига 200hp/329Nm:Из чужди форуми има добри отзиви за тях, а освен това никоя друга фирма не предлага повече performance на 1 бар налягане и то само с подмяна на софтуера. Повече информация тук: http://www.goapr.com/Audi/products/ecu_upgrade_a418t.html. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbdt512 Публикувано 4 Април 2009 Доклад Share Публикувано 4 Април 2009 (Редактирано) Аз след време мисля да си изпратя ЕКУ-то за флашване в Щатите на APR Tuned. Само срещу $400 1.8T 150hp/210Nm достига 200hp/329Nm:Из чужди форуми има добри отзиви за тях, а освен това никоя друга фирма не предлага повече performance на 1 бар налягане и то само с подмяна на софтуера. Повече информация тук: http://www.goapr.com/Audi/products/ecu_upgrade_a418t.html.Няма нужда да го пращаш чак дo щатите. APR имат поне 20 дилъра в Европа - даже и в Гърция имат. Много малка е вероятността да имат готов софт за твоето ЕКУ, така че сигурно ще трябва да го адаптират.Принципно APR не се славят с агресивни карти. Ако искаш такива пробвай GIAC или REVO. Редактирано 4 Април 2009 от rbdt512 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 4 Април 2009 Доклад Share Публикувано 4 Април 2009 Не знаех. Още по-добре, в такъв случай ще си спестя транспортни разходи.Това, което обещават APR на хартия е доста впечатляващо. Не съм виждал друга тунинг фирма, която вдига толкова конете и въртящия момент на 1.8T 150 к.с. само с флаш на ECU.GIAC и REVO имат ли близки дилъри в Европа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 4 Април 2009 Доклад Share Публикувано 4 Април 2009 На душегуба му се отрази все едно на сърдечно болен са му направили байпас преди да я продам бях минал 25 х с чип и нямах проблеми свързани с чипа , разхода реално падна поне с литър.БМВ-то 10 х км го карам сложих му чип почти веднага, разлика има но чак след второто чипване първото очевидно нямаше добър ефект , проблеми нямам никакви като изключим че с чипа леко се увеличи лага на турбото в сравнение със сток. Разхода твърдо 1.5 надолу градско извънградско същия но много зависи как се кара.пример днес сутринта ходих до Пловдив на отиване 149км средна разход 9.3 връщане на темпомат нагласен на 133 км(статистическа грешка за куките ) около 119 км средна 7,9. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 6 Април 2009 Доклад Share Публикувано 6 Април 2009 (Редактирано) ...пример днес сутринта ходих до Пловдив на отиване 149км средна разход 9.3 връщане на темпомат нагласен на 133 км(статистическа грешка за куките ) около 119 км средна 7,9.моята я засякох, натоварена (4 човека и багаж) и със 125 км/ч средна скорост София-Пловдив - 7,3 литра нафталин. Това по борд комп и вечерно време.Но като че ли разхода пада след чип наистина. Това никога не го вярвах, но на старата кола го отчетох като факт точно с около литър надолу при спокойно каране. Редактирано 6 Април 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване