Jump to content

Recommended Posts

браво Иво!!! B) мераклия си яко!!! :hilezh:

ама даи технологията .........на полиране

и каква е тая паста (имента и)

Редактирано от loshko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Металик не се полира.. принципно :hilezh:

Лакът може да се третира, ама не толкова агресивно

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво Иво!!! :lol: мераклия си яко!!! :hilezh:

ама даи технологията .........на полиране

и каква е тая паста (имента и)

Това ми беше бившата кола.

Полирана машинно с пасти 3М и после пастирана с обикновенна силиконова паста от на ТъртълВакс от Метро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми беше бившата кола.

Полирана машинно с пасти 3М и после пастирана с обикновенна силиконова паста от на ТъртълВакс от Метро.

Е все пак този ефект не се дължи само на Костенурката.Ако беше само с нея нямаше да е чак така,а и не се знае колко щеше да изтрае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих и една снимка на предишната кола след вакса на тротъл вакс или по-точно Speed Wax:

nano-tech-speed-wax.jpg

36011417.jpg

123qgt.jpg

А хем се минава сравнително бързо, а не търкаш цял ден като идиот :)

Редактирано от vilik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз преди малко свърших с пастирането.Спрях се на изпитания син търтъл уакс за металик.Към 3 часа ми се върза пастирането и почистване на детайли след прастирането.Ефекта поне за мен е супер.Друг път на тъмни коли тая паста е държала по 5-6 месеца.Благодарим на Лъчко(АУДИ А4 1.9 ТДИ) за оказаната помощ и подкрепа въпреки късния час на заниманието :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз преди малко свърших с пастирането.Спрях се на изпитания син търтъл уакс за металик.Към 3 часа ми се върза пастирането и почистване на детайли след прастирането.Ефекта поне за мен е супер.Друг път на тъмни коли тая паста е държала по 5-6 месеца.Благодарим на Лъчко(АУДИ А4 1.9 ТДИ) за оказаната помощ и подкрепа въпреки късния час на заниманието :)

Няма ядове бате,за тебе винаги ;)

Ето какво сътворихме (снимките са от телефон,качеството е малко гадно,но на живо колата е уникална! :) )

dsc01712z.th.jpg

dsc01713l.th.jpg

Редактирано от A4 1.9TDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луд умора нема ма аз съм психопат.Следваща стъпка боядисване ма още не моем да прежалим 1000 лева у софийската мизерия :)

Вилик как искам колата да ми е бела да не ти казвам.На тъмната боя за 20 години и личат много неща

Редактирано от Vorsprung durch technik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също и златист металик.Б2-те ми беха съответно златиста и сива.Ем на мизерия носеха ем изглеждаха(едната още си изглежда свежа) след най-просто миене.Ма и таз каручка си я обичам и ше я обгрижвам с мерак и кеф.Утре яко вътрешно почистване,не че е нужно ма да знам,че ми е чисто :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропускате момента с отварянето на порите на лака с всички абразиви съдържащи се в шлайфпастите с , които сваляте няколко микрона от лака.В последствие ефекта ви е краткотраен защото не заваършвате полирането с определен продукт оформящ самата "клетка" на лака така,че да го запечата.Проверката на качественото полиране може да се установи както от специалист така и от вас самите с инфрачервена лампа, която показва всички скрити и невидими "дефекти" от работата ви.Съгурен съм ,че всяка една от показаните коли полирани ръчно и чрез самоинициатива под определен ъгъл има страшно много холограми, а след 5 измивания с някой ненормално агресивен препарат за безконтактно измиване ще е матирала точно колкото преди, ако не и повече.В тази връзка-мийте си колите с качествени препарати и на ръка и никога "безконтактно" или с "някво веро"

П.П.Евала за старанието , но и внимавайте да не се наложи боядисване след това защото 1 детайл струва, колкот полирането на 2 коли от професионалисти!!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропускате момента с отварянето на порите на лака с всички абразиви съдържащи се в шлайфпастите с , които сваляте няколко микрона от лака.В последствие ефекта ви е краткотраен защото не заваършвате полирането с определен продукт оформящ самата "клетка" на лака така,че да го запечата.Проверката на качественото полиране може да се установи както от специалист така и от вас самите с инфрачервена лампа, която показва всички скрити и невидими "дефекти" от работата ви.Съгурен съм ,че всяка една от показаните коли полирани ръчно и чрез самоинициатива под определен ъгъл има страшно много холограми, а след 5 измивания с някой ненормално агресивен препарат за безконтактно измиване ще е матирала точно колкото преди, ако не и повече.В тази връзка-мийте си колите с качествени препарати и на ръка и никога "безконтактно" или с "някво веро"

П.П.Евала за старанието , но и внимавайте да не се наложи боядисване след това защото 1 детайл струва, колкот полирането на 2 коли от професионалисти!!! :gut:

Уважавам мнението ти като на професионалист.НЕ си мием колата с безконтактни лайна и т.н.Ма,където и да я закарам да я пастират пак нема да стане нищо.Просто боя на 20 години,колкото и да е пазена колата си има кусуро.Па и за 2 години у България и се появиха кви ли не леки надирания и удари от камъчета.Като опраат таа мизерия в която караме отивам на цялостно ма боядисване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи никога няма да я вкараш за цялостно, щото в обозримо бъдеще не се очертава да се оправя тая пуста държава :lol:

Като вкараш колата за цялостно трябва да си психически подготвен че почти веднага след това ще почнат да ти правят демиджи по нея :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знаеш,че на мен не ми е никак лесно да се уравновесим попринцип.За тфа ше си я карам на канче :smilie_colors1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Бях си взел не една, а две пасти на Turtle Wax, но нещо не можах да се справя с нанасянето хем имам и полираща машина - засече се на едно място от капака и от тогава не съм я използвал. Малко на шега си купих този продукт и останах доволен:

Waxes.jpgSOallweb.jpg

Говоря за по-високата бутилка. Първо минавах колата с една друга паста на същата марка, която е за заличаване на дребни драскотини (надясната снимка) и после с тази за полиране. Крайният резултат ми хареса, самата паста е лесна за нанасяне и в момента минаване на цялата кола ми отнема не повече от 40мин. и не посягам към машината за полиране. Друг плюс на тази паста в сравнение с костенурката е, че може и дори е препоръчително да се нанася на слънчева светлина, което много ме улеснява, понеже не се налага да търся сенчести места. Като недостатък е, че ефекта е краткотраен - след няколко измивания (5-6) трябва пак да се нанася, но на мен ми прави удоволствие и я мацам всеки месец :hilezh:

П.С.: колега Vilik, тази фронтера съм я виждал в офроуд форума и определено ми е направила впечатление за да я запомня :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало, леко ужулих колата на тъщата :hilezh: .Каква паста да взема,че да оправя белята?Другия проблем е със моята,предния капак седи матов като изгорял,искам да му върна цвета .Възможно ли една паста и за двете операции ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз след пастирането я мих 15 пъти колата вече и ефекта си е същия от пастата :)

Бахти ти си третия узер, дет лепи тва червено ауди по подписите ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...