Vorsprung durch technik Публикувано 7 Април 2009 Доклад Share Публикувано 7 Април 2009 Ще си пастирам колата тия дни и съм се спрял на Туртул Вакс,но на ОМВ-то има два модела зелена и червена.А знам,че има значение дали е металик или акрил.Мен ми трябва за металик.Коя е мойта паста де? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonecrusher Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 Нито една от двете. Търси си някоя професионална, ако нямаш машина да става и за ръчно пастиране. Като марки 3М (бяла, универсална), или G3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 (Редактирано) Аз ползвам една AUTO GLYM за сваляне на мъртвия слой. Това е за коли дето боята е станала като латекс. После има по-финни пасти за да не стои на облаци. И накрая една PROTECTA, която е за консервация. Ако колата ти е металик, няма нужда от сваляне на мъртвия слой обикновено Редактирано 8 Април 2009 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 от такива самоделки нищо не става, фани машинка поне на повече обороти...А иначе и аз съм за 3М - вземи 2 или 3 вида и жулИИИИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 E аз имам и машинка. Ама на ръка става по-добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 няма начин, можеш ли да развиеш оборотите на машината?А и ръчното е краткотрайно, 3-4 измивания и край! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiosemdeset Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 E аз имам и машинка. Ама на ръка става по-добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 Така си е. Стига да знаеш номера, щото си има една-две тънкости..и доста часове работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 Колегата ме зариби вчера, та днес имах повече време и аз направих пролетно освежаване. Използвах това След Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 Колега цял литър ли си купи?Ако не е таина каква е цената и колко горе доло ти отиде за едно минаване?Питам за 3М. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 (Редактирано) Купих си 200мл дадоха ми ги за 10лв в едно магазинче за бои. Стига съвсем спокойно. Ама беше накрая това шише и ми го дадоха направо него. Редактирано 8 Април 2009 от vilik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 Ти сериозно ли на ръка я мина цялата кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 Ти сериозно ли на ръка я мина цялата кола?Та даже и броните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 Та даже и броните Нали се оплакваше, че нямало какво да правиш по цял ден и вече няма какво да правиш по колата, виде ли сега, че има още мноого да се прави... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 35лв. е цялата туба на 3М.Аз лично преминах на Максолен преди около 5-6 м. и мога отговорно да заявя,че са по-добри в повечето аспекти на полирането.Разхода е почти 2но по-малък,не цапат,не хвърчи паста по цялата кола, която и след 3 години не можеш да махнеш ако изсъхне,не прави холограми,има повече блясък,по-евтини са и много други подробности.П.П.На ръка се полира по-добре отколкото с машина, колкото можеш с валяка и четката да боядисаш колата по-добре сравнено с пистолет!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 Нали се оплакваше, че нямало какво да правиш по цял ден и вече няма какво да правиш по колата, виде ли сега, че има още мноого да се прави... перфекционизмът е лошо заболяване, колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi 1981 Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 Здравейте искам да попитам някой има ли представа имали ограничен брои пастиране на една кола,в смисъл не изтънява ли покритието на лака(за металик),и през колко време се пастира.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 Колега трябва първо според мен да уточним за какъв препарат говорим.Аз ползвам предимно препарати които са като мляко и нямат никакви абразивни частици.Лятото като имам време почти всяка седмица я минавам.Но ако е с абразив мисля,че не трябва да се прекалява.Разглеждах брошура на 3М и там са описани 5 стъпки,но аз ще ползвам само два вида от показаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 На мене като ми влезе мухата си пастирам колите на ръка с 3М.Тази година мисля да дам някъда да ги пастират.Иначе на ръка цялата процедура ми отнема 7-9 часа,ма то ми е приятно и минават неусетно.Ефект има и то голям,но е караткотраен -3-5 миенета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 Райно братле, аз за 7-9 часа трябва да ям поне 2-3 пъти... Немога да повярвам, как толкова време си пастирате колите на ръка, и аз много си я обичам ама това вашето е болестно състояние вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 А защо всички се мятат на 3М при положение че има доста други по-добри марки в този бранш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 (Редактирано) Аз по принцип си ползвах Тротъл вакс, ама тоя път викам дай да пробвам нещо професионално - но ако боята е запазена е все тая Редактирано 8 Април 2009 от vilik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 8 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 Абе пичове аз не ви питам машинно или ръчно да я правим,а за пасти за ръчно.Аз знам къде да идем за 100 кинта да я извадат кат нова ма според мен мойта кола си е за целостно(все пак е на почти 20 години и е тъмен цвят).Аз гоним повече ефект да пази боята както е сега и да лъщи.Пък и мизерията нема се фаща толкова.Досега мисля,че съм си пастирал колите само с Търтъл Уакс ма беше в синя тубичка.Ма не моем се сетим кострнурка или сонакс беше тая тубичка.Ма знам най-важното и то е,че тъмна кола кат моята не се пастира на слънце Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 9 Април 2009 Доклад Share Публикувано 9 Април 2009 Райно братле, аз за 7-9 часа трябва да ям поне 2-3 пъти... Немога да повярвам, как толкова време си пастирате колите на ръка, и аз много си я обичам ама това вашето е болестно състояние вече хаха,може би съм пропуснал да кажа,че колата си я мия на 2 дена,особено в зимните месеци,честичко с четка за зъби се чисти мотора,абе мания си е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 9 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2009 Аз така и не разбрах ква костенурка да си вземем,че има 10 вида Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване