laboratoria Публикувано 13 Април 2009 Доклад Share Публикувано 13 Април 2009 След няколко дена ще си купя ауди а6 авант, 2.5 тди, 140 коня, 1997 г. Имам едно питане свързано със смяната на ангренажния ремък. Задължително ли се сменя и водна помпа при смяната му? И за самата смяна, колко да отделя, скъпичко ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 13 Април 2009 Доклад Share Публикувано 13 Април 2009 Сменят се всички ремъци и ролки. Водната помпа се сменя задължително, защото е на кофти място и ако се развали трябва да се свалят много неща. За цялото обслужване ще отидат към 1000лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 13 Април 2009 Доклад Share Публикувано 13 Април 2009 700 лева някъде беше, водна помпа, всички ролки, двата ремъка и труд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 13 Април 2009 Доклад Share Публикувано 13 Април 2009 Смени и шайбата на коляновия вал, 30 лева е а повечето майстори не знаят че се сменя и следва доста неприятна среща на бутала с клапани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fireblade1000rr Публикувано 13 Април 2009 Доклад Share Публикувано 13 Април 2009 колеги моля ви се какви са тия цени? преден агр. ремък 37 лв + ролка 76лв. труда от мене за 1 4ас цялата работа))). водната помпа ако е не е разбита във оста си няма смисъл да се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 Въпроса за водната помпа си е спорен дали да се сменя,аз например не го направих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 Като сложиш филтри и масла колко става? Иначе 700 лв и на мене ми се виждат много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorbata 32 Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 аз миналата година като го сменях при Жоро за всичко ми взе 950 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor parakozov Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 Като правиш нещо,го прави като хората за да нямаш после като моята тема малко по надолу!!!Послушай ме,имам същата кола и като цяло съм много доволен от нея!Дай си парите,дори да е скъпичко за да ти е мирна главата стотици километри напред!!!Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 Ми не помня цените, но знам че труда беше към 200 лв и една диагностика и така - другото е части - поне знам че всичко е чук сега и има да си карааааам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 (Редактирано) Абе хора, човека не пита за V6 двигателя, а за AEL, най-много 200 лева да му излезе труда, то толкова е на ABC-то. Даже и сервиз мога да му препоръчам на човека, с перфектно обслужване и доста прилични цени, ама на лични, че да не правя реклама. Аз съм чувал, че е добре да се сменят всички консумативи като се отваря, щото верно е на кофти място водната помпа, а и да се чака да изгори е абсурд просто. Също така задължително се прави промивка на охладителната система и се проверява състоянието на съединенията, това естествено даже и ако се прави като хората, пак не е гаранция за липса на изненади, но все пак, като си купуваш кола и очакваш тя да ти служи вярно е добре да се погрижиш максимално добре. Редактирано 14 Април 2009 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 (Редактирано) Ми че аз за АЕЛ мотор говоря Ся се сещам че и антифриз смених и термостат с обслужването Редактирано 14 Април 2009 от Милослав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor parakozov Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 Смени и шайбата на коляновия вал, 30 лева е а повечето майстори не знаят че се сменя и следва доста неприятна среща на бутала с клапани.за каква шайба става въпрос?да не е демпферната?че тя е с 1200 лв. по-скъпа от тази за която говориш?или семеринга имаш в предвид?светни ме че нали знаеш че все още съм отворен..........докато несъм я събрал още!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladim Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 за каква шайба става въпрос?да не е демпферната?че тя е с 1200 лв. по-скъпа от тази за която говориш?или семеринга имаш в предвид?светни ме че нали знаеш че все още съм отворен..........докато несъм я събрал още!!!Мисля че говори за колелото което върти ангренажния ремък то е на коляновия вал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor parakozov Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 Мисля че говори за колелото което върти ангренажния ремък то е на коляновия валАми аз за какво говоря..........нали за нея!и се казва демпферна шайба!не колело.......колелото в парка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 Мисля че говори за колелото което върти ангренажния ремък то е на коляновия валАми аз за какво говоря..........нали за нея!и се казва демпферна шайба!не колело.......колелото в парка! Точно за тази зъбна шайба говоря и тя не е демпферна. На шпонка е на коляновия вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 Демпферната шайба се проверява и сменя при нужда, но тя кара около 250 000 км. та там е малко въпрос на късмет.И не е 1200 лв - аз сменях преди около 2 години и струваше 600-650 лв.Т.е обслужването на AEL-a може и 450 лв да дойде, но може и 1300 - ако се сменят и трите ремъка (ангренажа, на нафтовата помпа и алтернаторния), демпферната шайба (само оригинална се слага), ролки, водна помпа, термостат, антифриз ...Да не казвам, че ако амортисьора на обтегача на пистовия ремък е тръгнал и се смени всичко останало поради натягането започва да "квичи" колата и да гасне със зверско тракане - ето ти още 250-300 лв.Т.е колко струва "пълното" обслужване на AEL е много разтегливо понятие: от 500 до 1500 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 Тоя пичага нещо ни пусна по пързалката и ние почнахме сами да се поучаваме!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laboratoria Публикувано 15 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2009 Много , много благодаря на вси4ки, 4е писахте по темата... Анализирах вси4ко написано от вас и стигам до извода, 4е 6те сменя вси4ко, понеже колата е на 380 000км. Искам да ограни4а неприатностите които ме о4акват завбъде6те до минимум. 4увам 4е този АЕЛ двигател искарвал 600 000 - 700 000км, затова се спрях на тази кола... 6те я обслужа максимално добре. Не съм ви пуснал по пързалката, просто 2 дена нямах нет. Приемам о6те съвети относно модела и за какво трябва да внимавам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Април 2009 Доклад Share Публикувано 15 Април 2009 И аз имам такъв.Казаха ми, че се разбивала вакуум помпата - появявало се тракане и ако не я смениш, стават големи поразии.Също който ти ги сменя да стегне добре тази шпонка, че съм чувал за случаи да се отхлаби въпросното колело.Демпферната шайба и обтегача са само оригинални, както е казал колегата и ще трябва да провериш дали ги има налични преди да започнеш. Ако ги искаш малко по-евтини, след като провериш в Порше цената, пиши да ти дам 1 телефон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laboratoria Публикувано 16 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2009 Шайбата на коляновиа вал ли е тази демпферна шайба, имам чувството от коментарите, че са две различни неща? А относно колата, тя не е в БГ, а в страната родител. Колата е в Мюнхен и ме съмнява там да не я намеря тази шайба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 16 Април 2009 Доклад Share Публикувано 16 Април 2009 Шайбата на коляновиа вал ли е тази демпферна шайба, имам чувството от коментарите, че са две различни неща? А относно колата, тя не е в БГ, а в страната родител. Колата е в Мюнхен и ме съмнява там да не я намеря тази шайба.не колега, съжалявам че нямам етка или нещо подобно да й видя номера, представлява зъбна шайба за която се захваща ангренажния ремък.http://www.snimka.bg/album.php?album_id=36...mp;pid=11644574ето от линка на колегата - намира се зад демпферната шайба и прилича на тази бялата шайба дет на снимката е над фдемпферната, надявам се да съм помогнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Април 2009 Доклад Share Публикувано 16 Април 2009 За да се сменят ремъците и ролките трябва ли да се сваля предната броня?А радиаторите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 16 Април 2009 Доклад Share Публикувано 16 Април 2009 Да - трябва..Разглабя се цялата отпред заради смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Април 2009 Доклад Share Публикувано 16 Април 2009 И бронята и радиаторите ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts