pllp Публикувано 21 Април 2009 Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 Исторята е следната: Клата е на ремонт при доверен човек, за пълна профилактика на двигателя (пълно изчистване, смяна на гумички, лагери ... каквото е износено общо взето), със свален двигател е вече, и човека ме предупреди че ще трява да сменям и турбото скоро защото, като пипнеш оста му, има голям луфт по дължина, каза че луфт настрани може да има малък, ама по дължина на оста не трябва да има никакъвИскам да чуя и друго мение така ли е това което той каза, че ще е кофти ако е така Има ли проблем ако се покара колата така, няколко месеца евентуално, тогава да се сменя турбото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Април 2009 Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 (Редактирано) Исторята е следната: ................................................ Има ли проблем ако се покара колата така, няколко месеца евентуално, тогава да се сменя турбото?то зависи какво разбира под "малък",или "никакъв" луфт човека ти,но наистина аксиално луфта е допустим(по спомен го казвам,дано не греша) до 0.12-0.16 мм. максимум.Радиалния на върха на лопатка на топлата турбина да не е повече от 0.2-0.34 мм. максимум.Ако си ходи по дължина на оста осезаемо,можеш да си я караш още доста време,но няма да работи на 100% едно и второ ще ти харчи масло,евентуално ще смущава работата на катализатора(направо може да го унищожи) ако е все още читав де и го имаш........,изобщо нещата са силно индивидуални за конкретната турбинка.Но за мен не е проблем да си я караш така още доста време,и да я издъниш в един момент ще си подготвен психически за харчлъка .За варианта рециклаж не мислиш ли? Редактирано 21 Април 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 21 Април 2009 Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 може да го занесеш на ремонт докато не е помляло оста и перкатаняма да е на цената колкото новоно ще бачка прилично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pllp Публикувано 21 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 ...Ако си ходи по дължина на оста осезаемо,можеш да си я караш още доста време,но няма да работи на 100% едно и второ ще ти харчи масло,евентуално ще смущава работата на катализатора(направо може да го унищожи) ако е все още читав де и го имаш...Ходи си мнооооого осезаемо по дължина на оста, напречно е малко. И майстора ми каза това че ще почне да харчи масло но мога да си покарам още така.може да го занесеш на ремонт докато не е помляло оста и перкатаняма да е на цената колкото новоно ще бачка приличноДа предполагам, че няма да е толкова колкото ново, но пак ще си е цифра А всичките ми пари сега ще отидат да се постегне двигателя.Турбото просто ще трява да изчака да посъбера още $ Пък после ще видим ... може да се рециклира ... може да е ново, а защо не и някое по-добро от GarrettМерси за отговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 21 Април 2009 Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 колко ти излезе ремонта на мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 23 Април 2009 Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 Отремонтирай турбото докато е време и несее разбила оста и перката защото разбият ли се няма ремонтиране а подменяне с друга цяла турбина.Продава се оригинален ремонтен комплект за твоето турбо на ККК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pllp Публикувано 23 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 Да не пиша нова тама ще пиша тук, Оказа се че италианския двигател който имам не ства за нищо ... Нямам думи просто, беше правен вече един ремонт и пак износени биелни лагери, задирария по цилиндрите май 2 бяха, оказа че ремонта е непосилен за мен сега двойно повече от предвиденото трябвало нови бутала или набиване на ризи в блока ... абе филм За това ми смениха биелние лагери, и още няколко неща,сега вариантите ми сега са два:1. Да сменям колата с по-евтина2. Да покарам така колкото може, и после да сменям целия двигател и турботоРових в форума но не се ориентирах, може ли да ми кажете колко върви един двигател 2ра ръка, да знам ориентировачно, и също ми е интересно може ли да стане 2.6 литров на това купе и скоростна кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 (Редактирано) ... Редактирано 24 Април 2009 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 За да имаш задирания само на 2 от цилиндрите, колата трябва да е чупила клапани/бутала.Защо не снимаш какъв точно е проблема. Може изобщо да няма проблем. Какви сегменти слагате?Вариантът с нови бутала и ризи е безмислен (а май и невъзможен предвид малкото разстояние между цилиндритие). Блок с турбо бутала сигурно ще може да купиш за 4-500лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pllp Публикувано 24 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 майстора каза че каквито и сегменти да се сложат няма да има ефект, защото разстоянието е прекалено голямо и дори най-големите не могат да го запълнят.иначе нищо чудно да е чупила нещо, била е отремонтирана коляновия вал е шлайфан преди.ми остава нов двигател да търся като събера пари, но може ли да ми кажете става ли 1.8 без турбо, и 2.6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 (Редактирано) Трябва ти и електрониката за 1,8 без турбо, която е различна и мисля че филма е по-голям. Намери си турбина + блок втора ръка. По-добре е да купиш само блок или да отвориш двигателя преди покупката да си сигурен че купуваш нещо което ще издържи. Отивате с майстора под ръка гледате и тогава купувате. Иначе може скоропостижно да влезеш пак в същият филм. Редактирано 24 Април 2009 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 Ако вземе блок от атмосферен 1.8, ще трябва да сложи неговите бутала, които вероятно не са читави.Най-добре мотор без глава от 1.8Т (блок с бутала, вал и лагери). Само трябва да е с документи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 Блока е същият, буталата са различни. Най-добре оборудван блок от 1,8Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 е така де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 Здравейте! И аз имам проблем с турбото. Да не пускам нова тема искам да попитам как може да се определи дали турбината подлежи на ремонт със тези ремонтни комплекти? При мен хвърля маслото директно в катализатора. Харчи около 0.6 - 0.7 л. на 1000 км и не се чува никакво виене, стържене или какъвто и да е друг шум. А и някой опитвал ли се е да го прави сам? Намерих и инфо във vagworld как става http://vagworld.net/viewtopic.php?f=23&t=819 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 25 Април 2009 Доклад Share Публикувано 25 Април 2009 Пуши ли отзад синьо и кога точно?И моята започна да харчи 2л. на 5хил.км., но пуши само като е на моторна спирачка и след това дам рязко газ=това са гумички и водачи!!!Един ГОЛЯМ и ДОБЪР човек от форума ми показа, че гарнитурата на капака на клапани е пак за смяна!!!Оттук малко, оттам и ето ти 2литра за 5хил.км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 25 Април 2009 Доклад Share Публикувано 25 Април 2009 Пуши ли отзад синьо и кога точно?И моята започна да харчи 2л. на 5хил.км., но пуши само като е на моторна спирачка и след това дам рязко газ=това са гумички и водачи!!!Един ГОЛЯМ и ДОБЪР човек от форума ми показа, че гарнитурата на капака на клапани е пак за смяна!!!Оттук малко, оттам и ето ти 2литра за 5хил.км. Колега, мисля че 2 литра за 5000 км е доста...Едва ли е само от гумички и гарнитура на капака на клапаните ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_maniak Публикувано 25 Април 2009 Доклад Share Публикувано 25 Април 2009 Здравейте! И аз имам проблем с турбото. Да не пускам нова тема искам да попитам как може да се определи дали турбината подлежи на ремонт със тези ремонтни комплекти? При мен хвърля маслото директно в катализатора. Харчи около 0.6 - 0.7 л. на 1000 км и не се чува никакво виене, стържене или какъвто и да е друг шум. А и някой опитвал ли се е да го прави сам? Намерих и инфо във vagworld как става http://vagworld.net/viewtopic.php?f=23&t=819Аз мисля че това е невъзможно защото като се отремонтира една турбина трябва да се качи на високоскростен стенд да се пробва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 25 Април 2009 Доклад Share Публикувано 25 Април 2009 Ами доста четох в нета и мненията са противоречиви. Ако не се сменят перките или оста и като се сглоби отново по предварително направени маркери баланса се запазва. Обикновено обаче против са хора които не са го правили. До сега в сервизите ми цтитираха цени от 400 до 900 лв. за ремонт а за 500 лв. мога да си взема чисто ново от ebay. В момента съм леко затруднен финансово и гледам да мина по тънката лайсна и няма да дам 400 лв. за нещо ако мога да го свърша сам за 100 Не съм вързан в ръцете а този ремонт не ми изглежда кой знае колко сложен. Ако не мога да се справя просто ще си купя ново Питах за да знам как да проверя и да знам дали да се занимавам с ремонт или направо да поръчвам ново. Не искам първо да поръчам комплект после да се окаже, че турбото не подлежи на такъв ремот и излишно съм се набутал а и от друга страна точно в монента 500 лв. са ми малко множко. Страх ме е да карам така за да не стане по-зле и да включа в сметката и катализатор. Мисля че белята я направих аз като набутах една добавка за промивка та сега ще се наложи да сменям и маслена магистрала щото най-вероятно и на нея съм е.ал майката Колкото до пушенето не съм забелязал. Сутрин като я запаля се вижда лек дим за малко, но после всичко изчезва. Иначе и на мен ми тече от гарнитурата на капака на клапаните и сълзи от гарнитурата на картера, но е малко и не може да е причина за такава загуба на масло. Имам и една Лада, тя тече като лейка отвсякъде и й се долива 2 л на 10000 км. Това за теча от турбото го диагностициара едни майстор, на който вярвам.В крайна сметка ако никой не го е правил, като се видя в пари, може да се жертвам в името на науката Аудито ако не върви поне си имам бойна Ладичка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_maniak Публикувано 25 Април 2009 Доклад Share Публикувано 25 Април 2009 Ами доста четох в нета и мненията са противоречиви. Ако не се сменят перките или оста и като се сглоби отново по предварително направени маркери баланса се запазва. Обикновено обаче против са хора които не са го правили. До сега в сервизите ми цтитираха цени от 400 до 900 лв. за ремонт а за 500 лв. мога да си взема чисто ново от ebay. В момента съм леко затруднен финансово и гледам да мина по тънката лайсна и няма да дам 400 лв. за нещо ако мога да го свърша сам за 100 Не съм вързан в ръцете а този ремонт не ми изглежда кой знае колко сложен. Ако не мога да се справя просто ще си купя ново Питах за да знам как да проверя и да знам дали да се занимавам с ремонт или направо да поръчвам ново. Не искам първо да поръчам комплект после да се окаже, че турбото не подлежи на такъв ремот и излишно съм се набутал а и от друга страна точно в монента 500 лв. са ми малко множко. Страх ме е да карам така за да не стане по-зле и да включа в сметката и катализатор. Мисля че белята я направих аз като набутах една добавка за промивка та сега ще се наложи да сменям и маслена магистрала щото най-вероятно и на нея съм е.ал майката Колкото до пушенето не съм забелязал. Сутрин като я запаля се вижда лек дим за малко, но после всичко изчезва. Иначе и на мен ми тече от гарнитурата на капака на клапаните и сълзи от гарнитурата на картера, но е малко и не може да е причина за такава загуба на масло. Имам и една Лада, тя тече като лейка отвсякъде и й се долива 2 л на 10000 км. Това за теча от турбото го диагностициара едни майстор, на който вярвам.В крайна сметка ако никой не го е правил, като се видя в пари, може да се жертвам в името на науката Аудито ако не върви поне си имам бойна Ладичка Колега аз мойто старото турбо го разглобих защото ми беше интересно какво е от вътре и си мисля че не е толко простоможе да има някоя подробност която ако я пропуснеш няма да е добренамери си по добре някое втора ръка в добро състояние от колкото 1300лв. за чисто ново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Април 2009 Доклад Share Публикувано 25 Април 2009 (Редактирано) Аз мисля че това е невъзможно защото като се отремонтира една турбина трябва да се качи на високоскростен стенд да се пробва точно този тип турбинка едва ли ще намериш начин да я балансираш,особено ако не сменяш оста и пропелерите.Балансират се доста по-сериозните турбини със сменяеми "лопатки".Но нищо не пречи и тази преди да се събере да се провери в някое цехче,където имат шлайф машини,те имат като оборудване точно "стендчето" за проверка на баланс на ротационни детайли.Но тази турбинка ще бъде чувствително дисбалансирана единствено,ако липсва парче от пропелер,иначе дисбаланса на тия размери и диаметри е пренебрежително малък и труден за "усещане".Колега евала за ентусиазма,ако намериш ремонтен комплект и я съживиш,кажи кое как,ще е интересно,но за мен шанса за добър изход е голям. Редактирано 25 Април 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 25 Април 2009 Доклад Share Публикувано 25 Април 2009 (Редактирано) Втора употреба за сега не е вариант. Тия турбота явно си имат точно определен ресурс а такова не се знае колко е жулено. Майстора ме предупреди за нищо на света да не взимам 2-ра ръка. Каза че на тези коли това им е слабо място и шанса да взема добро колни към 0. Пак си мисля, че най-добрия вариант е ebay ~$300 китайско или ремонт на това.Ти къде срещна трудности при отварянето на твоето?ЕДИТ: Нико ако това е така много ще се радвам защото имам и достъп до цех със всякакви стругарски машинарии и добри майстори Редактирано 25 Април 2009 от Todir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolaivw Публикувано 26 Април 2009 Доклад Share Публикувано 26 Април 2009 Аз моята турбина сия резиклирах с помоща на един авер и сега 7000к работи като фурия и надува до 0.9 бара и не харчи масло .Обаче на мен неми беше прецакана оста а само сигменти и лагера лопатки и ос бяха в нормите за луфтове.Ремонтни комплекти за к 03 има.Но за повечето маистори това е невазможно защото искат да те наредят с нова и дане си цапат рацете и пак да лапнат лесните кинти на пишман аудистите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 26 Април 2009 Доклад Share Публикувано 26 Април 2009 А какви са нормите? http://melett.com/turbo-parts-catalogue/kkk/KKK-k03-k04.pdf Тука има ги има размерите но не знам какви са допуските Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Април 2009 Доклад Share Публикувано 26 Април 2009 (Редактирано) А какви са нормите? http://melett.com/turbo-parts-catalogue/kkk/KKK-k03-k04.pdf Тука има ги има размерите но не знам какви са допуските Колега ти изби рибата с тия таблици ,от кога търся такива данни .Иначе всеки по-малък диаметър на вал и по-голям на отвор(най-общо казано) от номиналните са вече проблем,има си цял дял от машиностроенето,който се занимава с допуски и сглобки за съответните машини,възли и агрегати.Важното е,че тук ги има номиналите и имаш база за сравнение когато отвориш турбинката. Melett’s fully qualified Engineers are available to answer any technical enquiry regarding limits, tolerances, and turbo set-up configurations. Email: Engineer@melett.com - тука пък питаш. Редактирано 26 Април 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване