Jump to content

Турбо на А4 АЕВ


pllp

Recommended Posts

Исторята е следната: Клата е на ремонт при доверен човек, за пълна профилактика на двигателя (пълно изчистване, смяна на гумички, лагери ... каквото е износено общо взето), със свален двигател е вече, и човека ме предупреди че ще трява да сменям и турбото скоро :hilezh: защото,

като пипнеш оста му, има голям луфт по дължина, каза че луфт настрани може да има малък, ама по дължина на оста не трябва да има никакъв

Искам да чуя и друго мение :huh: така ли е това което той каза, че ще е кофти ако е така :huh:

Има ли проблем ако се покара колата така, няколко месеца евентуално, тогава да се сменя турбото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исторята е следната: ................................................

Има ли проблем ако се покара колата така, няколко месеца евентуално, тогава да се сменя турбото?

то зависи какво разбира под "малък",или "никакъв" луфт човека ти,но наистина аксиално луфта е допустим(по спомен го казвам,дано не греша) до 0.12-0.16 мм. максимум.Радиалния на върха на лопатка на топлата турбина да не е повече от 0.2-0.34 мм. максимум.Ако си ходи по дължина на оста осезаемо,можеш да си я караш още доста време,но няма да работи на 100% едно и второ ще ти харчи масло,евентуално ще смущава работата на катализатора(направо може да го унищожи) ако е все още читав де и го имаш........,изобщо нещата са силно индивидуални за конкретната турбинка.Но за мен не е проблем да си я караш така още доста време,и да я издъниш в един момент ще си подготвен психически за харчлъка :hilezh: .За варианта рециклаж не мислиш ли?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Ако си ходи по дължина на оста осезаемо,можеш да си я караш още доста време,но няма да работи на 100% едно и второ ще ти харчи масло,евентуално ще смущава работата на катализатора(направо може да го унищожи) ако е все още читав де и го имаш...
Ходи си мнооооого осезаемо по дължина на оста, напречно е малко. И майстора ми каза това че ще почне да харчи масло но мога да си покарам още така.
може да го занесеш на ремонт докато не е помляло оста и перката

няма да е на цената колкото ново

но ще бачка прилично

Да предполагам, че няма да е толкова колкото ново, но пак ще си е цифра :hilezh: А всичките ми пари сега ще отидат да се постегне двигателя.

Турбото просто ще трява да изчака да посъбера още $ :hilezh:

Пък после ще видим ... може да се рециклира ... може да е ново, а защо не и някое по-добро от Garrett

Мерси за отговорите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отремонтирай турбото докато е време и несее разбила оста и перката защото разбият ли се няма ремонтиране а подменяне с друга цяла турбина.Продава се оригинален ремонтен комплект за твоето турбо на ККК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не пиша нова тама ще пиша тук, :lol:

Оказа се че италианския двигател който имам не ства за нищо ... :hilezh:

Нямам думи просто, беше правен вече един ремонт и пак износени биелни лагери, задирария по цилиндрите май 2 бяха, оказа че ремонта е непосилен за мен сега двойно повече от предвиденото трябвало нови бутала или набиване на ризи в блока ... абе филм :blink:

За това ми смениха биелние лагери, и още няколко неща,

сега вариантите ми сега са два:

1. Да сменям колата с по-евтина

2. Да покарам така колкото може, и после да сменям целия двигател и турбото

Рових в форума но не се ориентирах, може ли да ми кажете колко върви един двигател 2ра ръка, да знам ориентировачно, и също ми е интересно може ли да стане 2.6 литров на това купе и скоростна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да имаш задирания само на 2 от цилиндрите, колата трябва да е чупила клапани/бутала.

Защо не снимаш какъв точно е проблема. Може изобщо да няма проблем. Какви сегменти слагате?

Вариантът с нови бутала и ризи е безмислен (а май и невъзможен предвид малкото разстояние между цилиндритие). Блок с турбо бутала сигурно ще може да купиш за 4-500лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

майстора каза че каквито и сегменти да се сложат няма да има ефект, защото разстоянието е прекалено голямо и дори най-големите не могат да го запълнят.

иначе нищо чудно да е чупила нещо, била е отремонтирана коляновия вал е шлайфан преди.

ми остава нов двигател да търся като събера пари, но може ли да ми кажете става ли 1.8 без турбо, и 2.6 :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти и електрониката за 1,8 без турбо, която е различна и мисля че филма е по-голям. Намери си турбина + блок втора ръка. По-добре е да купиш само блок или да отвориш двигателя преди покупката да си сигурен че купуваш нещо което ще издържи. Отивате с майстора под ръка гледате и тогава купувате. Иначе може скоропостижно да влезеш пак в същият филм.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вземе блок от атмосферен 1.8, ще трябва да сложи неговите бутала, които вероятно не са читави.

Най-добре мотор без глава от 1.8Т (блок с бутала, вал и лагери). Само трябва да е с документи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! И аз имам проблем с турбото. Да не пускам нова тема искам да попитам как може да се определи дали турбината подлежи на ремонт със тези ремонтни комплекти? При мен хвърля маслото директно в катализатора. Харчи около 0.6 - 0.7 л. на 1000 км и не се чува никакво виене, стържене или какъвто и да е друг шум. А и някой опитвал ли се е да го прави сам? Намерих и инфо във vagworld как става http://vagworld.net/viewtopic.php?f=23&t=819

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуши ли отзад синьо и кога точно?

И моята започна да харчи 2л. на 5хил.км., но пуши само като е на моторна спирачка и след това дам рязко газ=това са гумички и водачи!!!

Един ГОЛЯМ и ДОБЪР човек от форума ми показа, че гарнитурата на капака на клапани е пак за смяна!!!

Оттук малко, оттам и ето ти 2литра за 5хил.км. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуши ли отзад синьо и кога точно?

И моята започна да харчи 2л. на 5хил.км., но пуши само като е на моторна спирачка и след това дам рязко газ=това са гумички и водачи!!!

Един ГОЛЯМ и ДОБЪР човек от форума ми показа, че гарнитурата на капака на клапани е пак за смяна!!!

Оттук малко, оттам и ето ти 2литра за 5хил.км. :gmorning:

Колега, мисля че 2 литра за 5000 км е доста...Едва ли е само от гумички и гарнитура на капака на клапаните ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! И аз имам проблем с турбото. Да не пускам нова тема искам да попитам как може да се определи дали турбината подлежи на ремонт със тези ремонтни комплекти? При мен хвърля маслото директно в катализатора. Харчи около 0.6 - 0.7 л. на 1000 км и не се чува никакво виене, стържене или какъвто и да е друг шум. А и някой опитвал ли се е да го прави сам? Намерих и инфо във vagworld как става http://vagworld.net/viewtopic.php?f=23&t=819

Аз мисля че това е невъзможно защото като се отремонтира една турбина трябва да се качи на високоскростен стенд да се пробва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами доста четох в нета и мненията са противоречиви. Ако не се сменят перките или оста и като се сглоби отново по предварително направени маркери баланса се запазва. Обикновено обаче против са хора които не са го правили. До сега в сервизите ми цтитираха цени от 400 до 900 лв. за ремонт а за 500 лв. мога да си взема чисто ново от ebay. В момента съм леко затруднен финансово и гледам да мина по тънката лайсна и няма да дам 400 лв. за нещо ако мога да го свърша сам за 100 :) Не съм вързан в ръцете а този ремонт не ми изглежда кой знае колко сложен. Ако не мога да се справя просто ще си купя ново :) Питах за да знам как да проверя и да знам дали да се занимавам с ремонт или направо да поръчвам ново. Не искам първо да поръчам комплект после да се окаже, че турбото не подлежи на такъв ремот и излишно съм се набутал а и от друга страна точно в монента 500 лв. са ми малко множко. Страх ме е да карам така за да не стане по-зле и да включа в сметката и катализатор. Мисля че белята я направих аз като набутах една добавка за промивка та сега ще се наложи да сменям и маслена магистрала щото най-вероятно и на нея съм е.ал майката :(

Колкото до пушенето не съм забелязал. Сутрин като я запаля се вижда лек дим за малко, но после всичко изчезва. Иначе и на мен ми тече от гарнитурата на капака на клапаните и сълзи от гарнитурата на картера, но е малко и не може да е причина за такава загуба на масло. Имам и една Лада, тя тече като лейка отвсякъде и й се долива 2 л на 10000 км. Това за теча от турбото го диагностициара едни майстор, на който вярвам.

В крайна сметка ако никой не го е правил, като се видя в пари, може да се жертвам в името на науката :gmorning: Аудито ако не върви поне си имам бойна Ладичка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами доста четох в нета и мненията са противоречиви. Ако не се сменят перките или оста и като се сглоби отново по предварително направени маркери баланса се запазва. Обикновено обаче против са хора които не са го правили. До сега в сервизите ми цтитираха цени от 400 до 900 лв. за ремонт а за 500 лв. мога да си взема чисто ново от ebay. В момента съм леко затруднен финансово и гледам да мина по тънката лайсна и няма да дам 400 лв. за нещо ако мога да го свърша сам за 100 :) Не съм вързан в ръцете а този ремонт не ми изглежда кой знае колко сложен. Ако не мога да се справя просто ще си купя ново :) Питах за да знам как да проверя и да знам дали да се занимавам с ремонт или направо да поръчвам ново. Не искам първо да поръчам комплект после да се окаже, че турбото не подлежи на такъв ремот и излишно съм се набутал а и от друга страна точно в монента 500 лв. са ми малко множко. Страх ме е да карам така за да не стане по-зле и да включа в сметката и катализатор. Мисля че белята я направих аз като набутах една добавка за промивка та сега ще се наложи да сменям и маслена магистрала щото най-вероятно и на нея съм е.ал майката :(

Колкото до пушенето не съм забелязал. Сутрин като я запаля се вижда лек дим за малко, но после всичко изчезва. Иначе и на мен ми тече от гарнитурата на капака на клапаните и сълзи от гарнитурата на картера, но е малко и не може да е причина за такава загуба на масло. Имам и една Лада, тя тече като лейка отвсякъде и й се долива 2 л на 10000 км. Това за теча от турбото го диагностициара едни майстор, на който вярвам.

В крайна сметка ако никой не го е правил, като се видя в пари, може да се жертвам в името на науката :unsure: Аудито ако не върви поне си имам бойна Ладичка :lol:

Колега аз мойто старото турбо го разглобих защото ми беше интересно какво е от вътре и си мисля че не е толко просто

може да има някоя подробност която ако я пропуснеш няма да е добре

намери си по добре някое втора ръка в добро състояние от колкото 1300лв. за чисто ново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че това е невъзможно защото като се отремонтира една турбина трябва да се качи на високоскростен стенд да се пробва

точно този тип турбинка едва ли ще намериш начин да я балансираш,особено ако не сменяш оста и пропелерите.Балансират се доста по-сериозните турбини със сменяеми "лопатки".Но нищо не пречи и тази преди да се събере да се провери в някое цехче,където имат шлайф машини,те имат като оборудване точно "стендчето" за проверка на баланс на ротационни детайли.Но тази турбинка ще бъде чувствително дисбалансирана единствено,ако липсва парче от пропелер,иначе дисбаланса на тия размери и диаметри е пренебрежително малък и труден за "усещане".

Колега евала за ентусиазма,ако намериш ремонтен комплект и я съживиш,кажи кое как,ще е интересно,но за мен шанса за добър изход е голям.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора употреба за сега не е вариант. Тия турбота явно си имат точно определен ресурс а такова не се знае колко е жулено. Майстора ме предупреди за нищо на света да не взимам 2-ра ръка. Каза че на тези коли това им е слабо място и шанса да взема добро колни към 0. Пак си мисля, че най-добрия вариант е ebay ~$300 китайско или ремонт на това.

Ти къде срещна трудности при отварянето на твоето?

ЕДИТ: Нико ако това е така много ще се радвам защото имам и достъп до цех със всякакви стругарски машинарии и добри майстори :unsure:

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята турбина сия резиклирах с помоща на един авер и сега 7000к работи като фурия и надува до 0.9 бара и не харчи масло .Обаче на мен неми беше прецакана оста а само сигменти и лагера лопатки и ос бяха в нормите за луфтове.Ремонтни комплекти за к 03 има.Но за повечето маистори това е невазможно :hilezh: защото искат да те наредят с нова и дане си цапат рацете и пак да лапнат лесните кинти на пишман аудистите :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви са нормите?

http://melett.com/turbo-parts-catalogue/kkk/KKK-k03-k04.pdf

Тука има ги има размерите но не знам какви са допуските :hilezh:

Колега ти изби рибата с тия таблици :) ,от кога търся такива данни :) .

Иначе всеки по-малък диаметър на вал и по-голям на отвор(най-общо казано) от номиналните са вече проблем,има си цял дял от машиностроенето,който се занимава с допуски и сглобки за съответните машини,възли и агрегати.Важното е,че тук ги има номиналите и имаш база за сравнение когато отвориш турбинката. ;)

Melett’s fully qualified Engineers are available to answer any technical enquiry regarding limits, tolerances, and turbo set-up configurations. Email: Engineer@melett.com - тука пък питаш.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...