Jump to content

Вакуум Помпа за Ауди Б4 1,9 ТДИ


TaHkePa

Recommended Posts

Педала на спирачката ми е постоянно твърдичък, иначе като го натисна си спира добре колата. Но иска сериозно натискане. Напоследък се случва като запаля чак след няколко секудни да омеква педала на спирачката, а през това време нямам грам спирачки. Сервото си ми задържа вакуум , това успях да го пробвам. Съмнявам се във Вакуум помпата, но нова е над 500 лв и не ми се иска да действам на принципа проба-грешка за да си разреша проблема. В магазините ме убеждават че няма да намеря ремонтен комплект за тази помпа и варианта е или нова или рециклирана срещу връщане на моята. Сменил съм вакуум маркучите така че мисля проблема не е в тях . Някакви идеи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Педала на спирачката ми е постоянно твърдичък, иначе като го натисна си спира добре колата. Но иска сериозно натискане. Напоследък се случва като запаля чак след няколко секудни да омеква педала на спирачката, а през това време нямам грам спирачки. Сервото си ми задържа вакуум , това успях да го пробвам. Съмнявам се във Вакуум помпата, но нова е над 500 лв и не ми се иска да действам на принципа проба-грешка за да си разреша проблема. В магазините ме убеждават че няма да намеря ремонтен комплект за тази помпа и варианта е или нова или рециклирана срещу връщане на моята. Сменил съм вакуум маркучите така че мисля проблема не е в тях . Някакви идеи ?

Здрасти,при мен проблема се оказа във вакуум помпата,в моита/аат,2,5тди/има 4клапанчета,това е и единственото нещо което може да се счупи.И те /и четирите/ се бяха счупили.На мен също ми казаха ,че няма ремонтен комплект,обаче за wv- LT има!Така ,че си купи два комплекта за ЛТ/в тях има по два клапана/сменявай и газ.Успех.

Редактирано от bobretty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,при мен проблема се оказа във вакуум помпата,в моита/аат,2,5тди/има 4клапанчета,това е и единственото нещо което може да се счупи.И те /и четирите/ се бяха счупили.На мен също ми казаха ,че няма ремонтен комплект,обаче за wv- LT има!Така ,че си купи два комплекта за ЛТ/в тях има по два клапана/сменявай и газ.Успех.

Знам ги тези клапанчета при А6 2.5 ТДИ, само че при мен помпата е доста по различна. Ето снимки малко по долу:

Снимка 1

Снимка 2

Снимка 3

Снимка 4

Снимка 5

Снимка 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам ги тези клапанчета при А6 2.5 ТДИ, само че при мен помпата е доста по различна. Ето снимки малко по долу:

Снимка 1

Снимка 2

Снимка 3

Снимка 4

Снимка 5

Снимка 6

Отвори я ивиж какво има в нея,може би пак тези клапанчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бате една такава вакуум помпа струва 80лв 2 ра употреба пробваш и отнасяш сваля се за 5 мин

И ако се прецака след някой месец ко праим???

Феби вече предлага специално помпата за 5 цилиндровите и то оригиналната. Вярно с отстъпка е към 350 лв, но поне знаеш за какво иде реч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Аз искам да разбера първо дали е от нея, ако е от нея аз съм намерил на доста добра цена....но като не съм сигурен не виждам смисъл да давам една шапка пари за проба

Редактирано от TaHkePa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да разбера първо дали е от нея, ако е от нея аз съм намерил на доста добра цена....но като не съм сигурен не виждам смисъл да давам една шапка пари за проба

Извади маркуча за вакуума и пробвай с пръст,трябва да засмуква здраво./от към помпата/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си поръчах нова!

Цените паднаха! :hilezh::steinigung:

Оригинална - защо вълкът е с дебел врат - "Защото си върши всичко сам". Цената е 320 лв, а не 480 както ме убеждаваше едно форумно маймунче! :flipoff:

Редактирано от KOKO 100 C4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади маркуча за вакуума и пробвай с пръст,трябва да засмуква здраво./от към помпата/

Пробвах днес, засмуква си. Това което забелязах преди ден два беше че колкото повече съм я настъпвал колата толкова после ми е по твърд педала на спирачките. От това сметнах че при високи обороти може да не работи вакуум помпата....е да ама днес като пробвах маркуча с пръста и на високи обороти си смучеше. Това което ми направи впечатление обаче е че докато бях изкарал маркуча от сервото педала беше по същия начин твърд. В момента който боднах маркуча педала леко умекна. Ако спирам рязко от голяма скорост , примерно 120-140 и стъпя на педала да спра на цяло, колкото повече намяла скороста толкова по твърд става и самия педал, от там аз трябва да натискам още по силно за да мога да спра наистина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не би да е от сервото проблема ... аз имам сходен проблем , но като я карам с по-високи обороти и педала ми омеква и мисля че може да е от сервото :gmorning:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравей колега имам същия проблем А4 1,9TDI 131k. 2002г. Смених серво което беше пълно с вода и зимата замръзваше и едвам натискаш педала. Сега не замръзва но пак ми се втвърдява педала. Ходих пак в Автотрейд и този път ми казаха че ми испуска от накраиника на вакуум помпата лепиха го два пъти но ништо. Сега пак от време на време втвърдява и сякаш като дам яко гас и набия рязко веднага спирачка. Тези дни пак ще ходиа по маистори че ми е писнало.

Като извадя маркуча от помпата смуче яко немога да си обясня дане би да се е прецакала и на високи обороти да не бачка коректно!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега имам същия проблем А4 1,9TDI 131k. 2002г. Смених серво което беше пълно с вода и зимата замръзваше и едвам натискаш педала. Сега не замръзва но пак ми се втвърдява педала. Ходих пак в Автотрейд и този път ми казаха че ми испуска от накраиника на вакуум помпата лепиха го два пъти но ништо. Сега пак от време на време втвърдява и сякаш като дам яко гас и набия рязко веднага спирачка. Тези дни пак ще ходиа по маистори че ми е писнало.

Като извадя маркуча от помпата смуче яко немога да си обясня дане би да се е прецакала и на високи обороти да не бачка коректно!!!

На мен пък ми казаха че можело клапана който бил в помпата която я бута сервото да се е зацъклил и да се движи трудно....и мисля да пробвам с една друга спирачна помпа от А6 да видим дали ще има ефект...но самото упражнение е малко кофти , защото сам немога да си обезвъздуша системата което е кофти щото трябва да отида в сервиз за тази процедура а незнам кога ще остане време
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам този клапан поне при мен е да задържа вакума докато колата е изгасена. Моя го проверяваха бил добре. Вакуум помпата ми е на едно с горивната и не ми се мисли ако е от нея ........... Тя била роторна това незнам какво означава уш или работела или не !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

като я четем таз тема и ми става лошо.В крайна сметка кво може да се прецака у таз помпа,за да е дърво педала от време на време :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Не знам как е при Ауди, но на стария дизелов Опел го имах същия проблем с "одървянето" на педала на спирачката комбинирано с лошо и трудно спиране, особено ако се наложи агресивно спиране. Бяха ми казали, че е от прословутата вакуумна помпа, която се слагала само при дизелите.... Та при опела таз' помпа се захващаше за разпределителния вал с две мини "пишчици" и точно тези пи...ки се износваха или се чупеха. При VAG групата как се захваща помпата? Тогава за 20 годишната "машина времени" го взех "с връзки" от един арабин на Симеон за 60 лева, иначе било повече... макар и да беше за такава стара кола. На новата-стара помпа пишчиците също бяха захабени, но бяха по-запазени и карах 30 000 км и в момента едно момче и се "радва" от близо две години. В момента в който смених помпата се появиха такива спирачки, че чак не ми се вярваше и в началото се засилвах и спирах рязко - много се кефех <_<

Аз бих заложил втора употреба от блъсната кола, ДА Я СВАЛЯТ ПРЕД ТЕБ! не мен ми я демонтираха пред очите, даже бая се озориха да я разглобят :respekt:

Редактирано от batececo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди вакумната помпа на 2.5 тди 5 цилиндровите е супер проста.Има 4 клапанчета,който се сдухват и едно бутало с мембрана.Клапанчетата се продават като ремонтен комплект за ФВ.Взимаш,сменяш и караш кат пич.Обаче прецака ли се буталото или мембраната му вътре отиваш на нова помпа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разлика от Опелската помпа, която е роторна, на Ауди е бутална. Клапанчетата се сменят сравнително лесно, с изключение на задното, защото се сваля и пружината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми на 2.5 ТДИ (Аел) съм разглобявал и съм сменял клапаните и знам че има такива клапанчета, обаче на 1Z мотора е малко по различна помпата...дали са същите клапани ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...